- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Mobil flották
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Ilyen lesz a Honor 200 és 200 Pro
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
Hirdetés
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Napfénysüti #222050 üzenetére
Garminból mindig a kifutó modell éri meg. Ha mindenképpen kell a navi, akkor jó az az edge explore, ha nem, akkor 130plus. Én megmondom őszintén, hogy szerintem az utóbbit venném most, mai fejjel. Kisebb, könnyebb, kijelzésben gyakorlatilag mindent tud, navit meg alig használom. Egyszerűen nem funkcionális, nem áll kézre, ha eltévedek, inkább veszem elő mezzsebből a telefont. A leghasznosabb funkciója egyébként a biciklis komputernek az iránytű, nekem mindig az a legnagyobb segítség.
Persze nem mondom, hogy nem örülök az óriási kijelzőn grafikusan is megjelenő ezer mezőnek a sok-sok beállítható számlapon, de cserébe nagy, nehéz, meg ha nem akciósan veszed, akkor méregdrága. Ezt a 300 eurót nagyjából megérte, pláne, hogy akkor 165-ért adtam el az akkor egy éves, 200-ért vett edge explore-om (amit amúgy akkoriban akciósan újan is lehetett néha kapni 170-ért, na manapság akcióban 200, amúgy 250). De a nejemnek akciósan 110 euróért vett 130plus még jobb vétel volt.
Sped: A huf/eur árfolyam engem szerencsére nem érint, illetve annyiban, hogy amíg Mo-n nem emelik az árakat az árfolyamingadozást követve, addig nekem ott minden olcsóbb… Valaki linkelte itt a minap a 60k-s Garmin Variát decathlonban, na, az nekem akkor épp csak 150 euró lett volna. Nálunk mindenhol 200. Igaz, itt már az 516-ost adják, nem tudom, mi a difi az 515-öshöz képest.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #222031 üzenetére
Felteszi ez is, négyet egyszerre felfele, kettőt lefele, csak érzik a rugó ellenállása... én sem terhelem mikor váltok, nekem ne mondja senki, hogy az nem káros.
flash... nejem ezzel az összeset megtette velem. [link]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MrChris
nagyúr
Egy kis egítséget kérnék kerékszerelés ügyben. Fiam rokikocsiján a 24"-os kereket szeretném kisebbre cserélni. Egy speciális központi tengelye van ami gombnyomással oldható és jó lenne ha ezt a kisebb kerékbe is bele lehetne tenni. Belső oldal, külső oldal.
A tengely 12mm-es, a kerékagy 63mm hosszú, ilyen paraméterekkel van 16"-os kerék?[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz parandroid #222051 üzenetére
Meglestem de ez az Edge 130 Plus már túl kicsi nálam még mindig az Explore a favorit. Lehet jövőre benevezek rá de még csak bírja a kis 510-es.
Navigálás nekem néha jól jönne, főleg ha megyek még külföldre tekerni.Més que un club!
-
Ringman
nagyúr
válasz MrChris #222053 üzenetére
ha nem akarod megtartani a 24"-os kereket, akkor az is opció lehet, hogy a meglévő kerékagyra fűzethetsz kerékpárboltban egy új kereket (agy marad, küllők és felni le lesz cserélve).
lehet gyógyászati segédeszközöket áruló boltokkal is érdemes próbát tenni, szerintem ilyen spéci kerékagyat a bicikliboltok 99%-a nem tart raktáron (vagy fene tudja, tippelek)
-
Fall-N
veterán
válasz zsola32 #222004 üzenetére
Nincs manapság zsákbamacska, mert manapság minenről van teszt. Kivéve az egzotikus, ritka dolgokról. Bryton összes óráját tesztelték már, magyarul is (BikeMag.hu, Mozgásvilág YT csatorna).
Egyedül a Rider 15 Neoról nem találtam, de gyakorlatilag ugyanaz, mint ami nekem volt (illetve van még nem tudtam eladni) a sima 15. Egyedül a gombok lettek jobbak, ne csak hátul van két gomb + alul hanem már hátul kettő, meg alul két narancssárga gomb, amit sokkal könnyebb kezelni (akár kesztyűben is).
A csúcs kategóriában például nagyon jól sikerült az S500 és az S750. Egy S500 még mindig nem annyi, mint egy hasonló tudású Garmin. Igazság szerint a Bryton bérgyártó is, nem kezdők. Persze az elején a régi szériáknál voltak gyermekbetegségek, de tudtommal a Garmin sem mindig 100 %-os, ott is vannak bugok. Másrészt a Rider 15 Neo kategóriájában nincs olcsó Garmin alternatíva, így nem is lehet összehasonlítani a kettőt.
Másik márka az IGPSport ők is jönnek fel. Lesz még pár év múlva meglepetés.
[ Szerkesztve ]
-
bardi
aktív tag
válasz jjeahh #221976 üzenetére
Ha választanom kéne, hogy egy 4 csavarral rögzített normális tárcsára bízzam az életem, vagy egy 6 csavarral rögzített agyonkönnyített valamira, nem kérdés, még a 3 csavart is inkább bevállanám
De igen, rövid lejtőkre jó lehet pont a gyors hűlése miatt, de én inkább levágnám minden harmadik bütyök felét a gumin, minthogy a tárcsa meg fék súlyán spóroljak.'92 Honda VFR 750
-
MrChris
nagyúr
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MrChris #222058 üzenetére
Általában 100,illetve 138 a legelterjedtebb első /hátsó agyszélesség, kérdés ezekben milyen agy/tengely van. Itt pl. megkérdezhető. [link]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MrChris
nagyúr
Köszönöm, hát ezek számomra nem annyira jó paraméterek.
-
fulton
addikt
ilyen dolog e. Elkeszültem. Szépen lemostam ujrakentem. A kulacs tartóhoz elég volt végül 1 db adapter, így jobb lett. Valamint cseréltem egy KLS re. Teljesen jó. Könnyen jár benne ugyan akkor jól tart. A decathlonos karbonba alig tudtam beletenni meg kivenni. Az 1L kulacs tartóját nem bántom mert abban mélyebben ül a kulacs es könnyebb kivenni így is h emelve van. Kész van srácok azthiszem elnyerte a véglegest.
Közben méricskéltem is.
- Első kerék gyorszárral együtt:
1.6 kg.
- Hátsó kerék: 2.1 kg.
- Maga a kerékpár: 14.8 kg (2 kulacs es taska (benne cumó) + pumpa nélkül
- Cuccal útra készen 17.6 kg 🤧 de ami kell az kell. (Minden (számomra) fontos cuccal lakat pumpa belső tele kulacsok eceterá...)Nincs jobb mint mikor az ember maga építí fel, Mégha állítólag drágább is. (Bar így h csak anyag költség van nem tudom..🤔)
Azért most h látom a számokat, picit lehetne könnyebb az a váz es akkor 15kg elött sztem megállna.
És hát a kicsike (3x 9 seb) :
------
És innen indultam. A váz a villa, első lámpa kivételével minden csere vagy lekerült. Itt 19kg volt kereken vizzel együtt.(3x7 seb)[ Szerkesztve ]
-
Lacerta
aktív tag
válasz flash- #222036 üzenetére
A fennsíkon nem találsz homokot, mészkőből van. Annak az oldási maradéka az agyag.
De ha a biciklis jelzésen maradsz, nem lesz gond. Azok az utak nagyrészt esős időben is járhatóak, mert jellemzően makadámutak.
Tar-kőre nem fogsz tudni teljesen kitekerni, ott tolnod kell.
Szalajkától/felé nem mennék, az gyalog is meredek. Nézz olyan térképet, amin vannak szintvonalak is. -
válasz fulton #222062 üzenetére
Épp le akartam szólni azt az ülést, meg a stucnit, de aztán megláttam, honnét indultál, és miután összeszedtem a tabletet, amit sikítva eldobtam a ‘before’ képedtől, már nem is tűnik olyan rettenetesnek. Azért van még hova fejlődni…
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
andrisbandi
őstag
válasz velizare #222064 üzenetére
váltó kuplungja rontja a váltás teljesítményét
Nem mertem mondani, de én is így éreztem, úgyhogy csak terepen használtam/kapcsoltam be ... aztán megszoktam... pár év alatt meg már nem is értem mi volt a probléma
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Fall-N
veterán
válasz fulton #222062 üzenetére
Irigyellek, hogy nem zavar a súly. Nekem 14,4 kg a bicikli, de szeretnék majd 12,5-13-ra lemenni. Nekem semmi táska, pumpa nem kell, mert csak plusz növelő tényező. Nálam a defektmentes gumi, ami nehéz (CST Salvo) meg ugyebár 3x7-es rendszer, plusz súly egy 1x-eshez képest a hajtómű 3 tányérral + első váltó súlya. A vázam könnyű, alu. A teló is súly, de az marad.
Egyébként miért maradt a váz és villa? Alig használt vagy bontott új vázak olcsón kaphatók és ahogy látom ez kicsi neked. Nagyon meg van emelve a kormány és amúgy is hosszú a stucni. Az üléscső is jól ki van húzva. Szerintem klsőbb egy nagyobb aluvázat upgradelj.
[ Szerkesztve ]
-
-szabi-
őstag
válasz -szabi- #221806 üzenetére
Hi
Múltkor lebeszéltetek a nyereg cseréről és abban maradtam önmagammal hogy nem költök már a bringámra hanem amint tudom cserélem.
Ma megint a földutakon tekertem és paff neki:
Elrepedt a felni.
Miközben gyalogoltam haza volt időm gondolkodni és felmerült bennem esetleg én csináltam valamit rosszul, hogy tönkretettem? -
-
nagyúr
válasz andrisbandi #222066 üzenetére
de hogy azt meg kell állni, és kapcsolgatni kell, mint a váltót a villamos előtt... ne már!
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
senior tag
válasz -szabi- #222068 üzenetére
A felniféknél ez előbb-utóbb bekövetkezik, ha csak nem cseréled le idejében.
A fékezésnél nem csak a fékpofa kopik, hanem a felni is, és egy idő után annyira elvékonyodik a fala, hogy a guminyomás letöri a peremet.
Szóval nem tetted tönkre, ez egy kopó alkatrész, ami elérte az élettartama végétПутин, иди нахуй!
-
MPowerPH
félisten
válasz -szabi- #222068 üzenetére
Semmit... Ez azert repedt el, mert egy noname vacak. Nem a te hibad, ne is emesszed magad rajta. Ha faj, ha nem, ennek a bringanak a mehtelepen a helye. Annyit er, amit vas arban adnanak erte.
Csak hogy ravilagitsak, en adtam el 8000Ft -ert 26" Novatech agyas, tarcsas, gyorszaras, Ritchey duplafalu felniszettet, ami 9 -es Shimi sort fogadott. Es volt rajtuk 2db alig hasznalt Schwalbe kulso is... Meg full 3x9 sebis, jo allapotu Shimi XT teljes hajtast 36k -ert.
Ha nem engedheted meg a draga 29" -t, akkor meg egy regi 26" -al is sokkal elorebb leszel, fele annyibol se. En a regi karbon 10kg -s Scott Spark fullymat bagoert adtam el, pedig full XTR volt, es minden kiegeszitoje az akkori idoben a top-top kategoriaba tartozott.
Erre meg ne koltsel[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
andrisbandi
őstag
válasz -szabi- #222073 üzenetére
Filléres kereket is tudsz venni használtan.
Azt nem tudom megéri-e, de kapni.https://bolha.testbike.hu/komplett-kerek/felnifekes?p=1&s=cheap
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
válasz andrisbandi #222074 üzenetére
Arra a biciklire semmit! Se ülést, se felnit, se gumit, semmit. Azon kb egy defekt is gazdasági totálkár. De amúgy is egy időtített bomba az egész, bovdenek, hajtás, fékek, a hegyesde kopott fogak… Ennek a bicajnak a következő állomás a roncstelep.
Ha nagyon elkezdi bújni a hirdetéseket, 10-20k között találhat olyat, amivel erős kompromisszumokkal ugyan, de már lehet tekerni.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
fulton
addikt
válasz parandroid #222065 üzenetére
mindig van hova így van egyelőre valami finishbe értem vele egyelőre
Fall-N : nem tudom még hogy lesz e váz upgrade. de sztem marad (szeretem a biciklim), én is vágyom a könnyebb kerékpár sulyra, dehát ezek a kellékek kellenek a turákhoz. ezek nélkül nem érzem okénak az utat.
ha azt nézem hogy ki van húzva amit említel, akkor lehetséges. egyébként papiron dukál a magasságomhoz a váz legalábbis a tartományba beleesek magasságban(picit én is határesetnek érzem am de most kényelmes a beállítás), nem szeretem ha nagyon előre kell hajolni, az "egyszintet kedvelem".
ui: nem tudom am kb hány kg nyerne az ember egy jobb alu vázzal.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz -szabi- #222073 üzenetére
Azért a felniért nem kár, ugyanakkor szerintem nem véletlen, kezdtél jobban érdeklődni a kerékpározás iránt, talán kissé többet használni és máris beigazolódott amire első perctől figyelmeztettünk, vagyis, hogy gyenge eresztés és a végét járja. Ha megpróbálod eladni bringádat egyből rájössz miről is beszélünk, nem fogod tudni eladni az egészet egy alsó polcos kerékszett áráért sem. Végy másikat, mihamarabb.
#222076fulton...tedd félre érzelmeidet és add el amíg így néz ki (most mindent el lehet adni), majd vásárolj egy olyant amely készen jó neked és nem kell állítható kormányszárát égnek irányítsd és még ilyen extrém emelésű kormányt is használnod rajta ahhoz, hogy jó legyen neked a mérete.
#222070 velizare...+ andrisbandi...ha kikapcsolod a kuplungot rájössz miről beszél, egyértelműen simább, finomabb, csendesebb lesz a váltás. Az erős rugó egy élhető kompromisszum a lánccsapkodás kiküszöbölése végett és ezért is országúton teljesen szükségtelen. Azokban a váltókban nem véletlenül van gyenge rugó, egy kvázi légpuska rugóval benne már számottevő wattszámok jönnének ki a váltások alatti rugóterhelés legyőzésénél. A nagyobb tányérokra váltásoknál kézzel hajtva ha állványon váltok egyértelműen érzik milyen terhelést kell legyőzni a hirtelen megrövidülő lánc mozgatta kanál előrehúzása miatt, többet (3-4-et) váltva felfelé szinte megakad a hajtás a kezedben és ha pl. félúton elengeded a hajtókart visszaforgatja az egész sort úgy megy vissza a kisebb tányérra a kanálrugó húzta lánc. Persze lábbal hajtva nem igazán érzékelhető, de attól még ott van, és ahol minden watt számít ott...
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #222077 üzenetére
Mi a baj azzal a Csepellel? Nekem konkretan bejon. Igazi kenyelmes turagep. Persze dog nehez, de mas negativumot nem tudok felhozni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Fall-N
veterán
válasz MPowerPH #222078 üzenetére
Ahogy írtam kicsi neki legalább egy, ha nem két számmal. Másrészt a jofogas tele van szinte új vázakkal. Csomó Merida, KTM, Trek, Diamondback stb. váz van 12-25 Ft-ért. Újonnan ezek 50-60 ezer Ft körül
vannaklennének. Én is így vettem, de szervizes ismerősöm egy csomót épített így és adta el. Kifogott onnan 2010-es alu Trek vázat 10ezer Forintért jó állapotban. Simán belement a papíron 26"-os vázba a 28"-os kerék. Enyém is szinte új volt. Kis polír kellett, amúgy semmi sérülés, horpadás nem volt rajta. Vettem volna újan is ha lehetne kapni.Így a kép alapján kissé kemping bicikli feelingje van a tökig magasított kormánnyal és üléssel.
[ Szerkesztve ]
-
arcitec
addikt
válasz Hasaggymeg #222077 üzenetére
Tehát akkor ha elsősorban "normál" úton van használva, célszerű a váltó kuplungot kikapcsolni?
-
flash-
veterán
kulacstartóhoz becsavarasahoz hanyas imbusz kell? 😃pont csak az nincs
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz arcitec #222082 üzenetére
Ha "normál" úton van használva leginkább nem kell rá monti váltó mely kuplungos (továbbra sem áll nyelvemre ez a szó ), olyan mint az országútira a Fox teló...nem kell. Országútin nem jellemző a láncvilla lánc általi szétcsapkodása.
szerk. csak a kérdésedre nem válaszoltam ...én ott be nem kapcsolnám, minek gyötörni egy túlfeszített váltókanállal a váltókart, bowdenezést, dörzsféket, láncot, ujjacskádat, lábacskádat?!...#222084 flash-...3, vagy 4, legtöbbször 3.
MPowerPH...erről jut eszembe, a lánc feszessége letéve nem hiszem sokat oszt, vagy szoroz, ha nem mozog annak nem lehet jelentősége...talán extrém módon befeszítve letenni hetekre (olyant nem is tudok elképzelni tulajdonképp), mintha kiállva terhelnéd valamit számítana a hajtóműnek, sornak, meghajtott keréknek és láncnak, de amúgy kétlem számítana, hogy pl. úgy akasztod be a pedált rögzített hátsó kerékkel valahova másnap, harmadnapig, hogy az esetleg a lánc terhelt részét megfeszíti valamennyire.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
andrisbandi
őstag
válasz arcitec #222085 üzenetére
Ha párhuzamosan használsz nagyon régi (kuplung nélküli),
és az újabbnak számító (2015-ös xt, M8000, már ez a kapcsolható feszítésű volt) akkor észrevehető a különbség. Aktiválva olyan fura érzés, mintha nem működne rendesen, nehezebben kapcsolható.Aztán ahogy már csak ezt használja az ember, el is felejti mennyivel simábban dolgozott a régi (viszont jobban csapkodott a lánc).
- Ez az új módi lett a normál, olyan katonás, feszes. A láncvilla nagy megkönnyebülésére.A legújabb XT 1x12-nél (M8100) néha kikapcsolva felejtem karbantartás után. De ennél én már nem érzem a különbséget a váltásnál. A lánccsapkodásból tudom, h vissza kell kapcsolni.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Ringman
nagyúr
válasz andrisbandi #222087 üzenetére
mikor itthon állítgattam a grx-es hátsó váltót 0 tapasztalattal, akkor az látszott, hogy amikor nem pontosan lőttem be a pozíciót, akkor kikapcsolt kuplunggal jól váltott, bekapcsolva viszont nem.
nem tudom amúgy, hogy hány ki-bekapcsolásra tervezték a kis műanyag végű fülecskét, ha nem arra, hogy napi szinten kapcsolgassuk, akkor nem erőltetném az állandó váltást.
-
-szabi-
őstag
válasz Hasaggymeg #222077 üzenetére
#222074 andrisbandi
#222075 parandroid
Ebből a nézőpontból végül önbeteljesítő végzete lett szegénynek.
Tisztában voltam vele, hogy nem egy ipari remekmű de eltekeregtem vele itt a környéken.
A sorsa végül, hogy vashulladékként végzi.
Szerintem így is bőven többet ment, mint amire szánták.
#222080 Lacerta
Nekem csak 7 kilométert kellett sétálnom.
Mivel így a tervezettnél tovább tartott megjöttek a szúnyogok és ha ez még nem lenne elég a legszélső háznál persze nyitott kapu és mind a 3 kutya rám jött.
Ezért akkor is mérges vagyok ha tekerés közben jönnek rám de így gyalog megmondom őszintén kicsit aggódtam.Álljon ez a hozzászólás a bicómról emlékül az örökkévalóságnak.
R.I.P Tudom kicsit szentimentális vagyok. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #222087 üzenetére
Még akkor jön elő a dörzsfék fontos szerepe mikor lefele száguldva aszfalton belepörgetsz, majd hirtelen abbahagyod, megállítva a hajtást... a batár nagy sor tehetetlensége és a reteszelés ilyenkor már számottevő ellenállása megrántja a lánc terheletlen részét előrehúzva a váltókanalat és akkorát csap a lánc először a felső, majd az alsó felére is a láncvillának mint az állat.😖
#222088 Ringman...tény, hogy miután gyenge rugóval beállítottad még meglehet finomhangolni kell bekapcsolt fékkel is, vagyis ahhoz, hogy fékezve is szépen váltson tizenkettőt tökéletes beállítás és atomegyenes fül is kell.
#222089 -szabi-...képek tanúsága szerint visszahozta árát, ne sajnáld!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Lacerta
aktív tag
válasz -szabi- #222089 üzenetére
Hát én letekertem a maradék 45-öt, egy fékkel és erősen parázva.
Hozzáteszem, hogy nekem egy minőségi, szegecselt duplafalú felni volt, és már egy jó ideje látszott, hogy lassan cserés lesz, csak nehéz volt újat szerezni ( thx COVID ), és azt gondoltam, még a szezont épp kihúzza. Végül is majdnem sikerült.
Azért melóba még eljártam vele 1.5 hónapot puklis felnin.[ Szerkesztve ]
-
Gaben92
őstag
válasz Hasaggymeg #222090 üzenetére
Az inercia már csak ilyen.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
addikt
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #222090 üzenetére
Tudom a kuplung nem igazán helyes megnevezés, de megszoktam és a dörzsféken 5 percig gondolkoztam, hogy mi az, még rá is gugliztam, aztán leesett, hogy az nem fék, hanem a váltókanál feszítő mechanizmus . Régebben egyszer még a Komáromi Tescoban jártam így, amikor csokit akartam venni, de a csomagoláson azt írta, hogy "tejtábla", aztán egy pillanatig nem tudtam eldönteni kell-e nekem ez vagy sem .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
-
Fall-N
veterán
válasz arcitec #222085 üzenetére
Tudtommal azért van a kuplung, mert az 1x-es rendszerek miatt a láncnak már oldalra is ki kell tudni mozognia. Emiatt szélsőséges helyzeteket vesz fel a lánc a régi többtényéros rendszerekhez képest. Mivel a láncot ezekben a pozíciókban is feszesen kell tartani váltónak, ezért lett a kuplung. Terepen a rázkódás miatt fontosabb, mint sima úton, ezért nem érezni a hiányát, ha kikapcsolja az ember.
-
-szabi-
őstag
válasz Lacerta #222091 üzenetére
Először észrevettem, hogy rendellenesen megbicsaklik alattam aztán fél kerékfordulat múlva a felrepedt felnirész beleállt a fékpofába. A bicaj gyorsan megállt.
Kiakasztottam a féket és irány gyalog haza, nem akartam tovább rontani a kerék állapotán.
Mikor azonban megleptek a szúnyogok már mindegy neki alapon visszaültem rá de pár-száz méter után kinyílt a felni kivágta a belsőt innen így aztán újra gyalogosan haza, szúnyogostól kutyástól.
#222090 Hasaggymeg
Úgy lesz, nem fogom. -
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #222077 üzenetére
Picit utána számoltam. 280e-300e költöttem rá kb(ebben minden benne) kivéve a szerszámok. Plussz a váz értéke (ami megvolt ugye). És a munkám. Nem tudom milyen árak vannak de egyrészről kötve hiszem annyit adnának érte annyit ami.. Magamra van formálva maximálisan. De ami a legfontosabb erv: "nincs az a penz amiert eladnám"
Egyébként, lehet valami váz vételel jobban járnék, viszont komolyabb váz már felnifékes, akkor megint cserebere van. Felni agy....[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
Meg szerettem volna már korabban is kérdezni, ezekből az ISO+ cuccokból ha most az ember nem teker annyit nem izzad ugy es issza, nem okozhat gondod? Tehát arra gondolok ha nincs az a nagy megerőltető edzés mert ugye elvileg arra javasolják
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen