- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- iPhone topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A41 - a matek nem stimmel, a méret igen
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Devolver Direct - Jövő hónapban jön a következő show
gp A nagy nyári összeröffenés alkalmából számos új bejelentésre számíthatunk a kiadótól.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Tothgera30
Ármester
válasz parandroid #221168 üzenetére
Kissé fura, de kifejezetten tettszik. Bár Eu-n belül még nem látom létjogosultságát XCO-n. De majd az évek eldöntik, merre halad majd a technika.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #221192 üzenetére
Most megnéztem, $660 a sdy20 váz karbon nyeregcsővel (ami önmagában a postaköltség ára ), 95 az eu express szállítás, dpd hozza és nincs áfa. Kicsit sok a postaköltség, de szerintem így is megéri, főleg ha tőlük veszed a kormányt, nyerget, kulacstartót is egy postaköltséggel. Ha a nyeregcsövet amúgy is tőlük vennéd, úgy is lehet számolni, hogy azért fizetted ki azt a $95-t, nem a szállításért. Így 560 dollárba jön ki egy 900g alatti karbon váz, ami nagyon durva.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #221205 üzenetére
Ők fizetik ki, van ebben valami trükk, talán ha egyszerre sok csomagra fizetik, kevesebbe kerül, mintha te fizetnéd. Banggoodon már évek óta így van, EU Priority, vagy EU Express szállítás, németben újracsomagolják, kifizetik az áfát és továbbküldik futárszolgálattal egyenesen az ajtódig. Anno a mobilom is így jött kínából.
Állítólag a komoly márkák közé tartozik amúgy a Rinasclta is.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
andrisbandi
őstag
A garis feltételek ki szoktak maradni a kínai beszerzések ajánlásakor.
Érdemes előre utána nézni a költségeknek.Ennél a Trifox-nál 2 év a gari, de csak 7 napig igazából.
Egy hét után már a vevő költsége a kínába postázás...
Bicycle Frame Box= 104 cm x 21 cm x 71 cm
Kínába kűldése; ~ 80e-tőlHa a retúr postát is a vevő fizeti, az garantáltan bukta neki, mert bele sem kezd a garanciáztatásba...
...........
Élő példa vagyok a kisbetűs rész-reProhardveres fórum ajánlásokra vettem egy EU raktáros legkomolyabb kínai autós hifit.
Szakműhelybe építtetem be (itt kezdődött a kálvária, mert sehol nem vállalnak kínait.... gondolom megvan az oka... egy helyet találtam végül...)Tök jó volt kb 3 hónapig.
Majd elkezdődött döglődni a képernyő.
A vevőszolgálatuk direkt értetlenkedett... a vége az lett, h belinkelték a "kisbetűs részt", h minden a vevő költsége. Csak Kínába küldhető vissza, mindkét posta engem terhel... vagy kűldenek csere képernyőt, ha vissza küldöm a rosszat, de adjak letétet (+ a posta kts-ek).... amit majd elbírálnak, h vissza adható e....Hogyne... az lett a vége, h eladtam alkatrésznek, és vettem itthon dupla áron márkásat, ami tudásban meg sem közelítette. De az f4sza volt.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
jjeahh
nagyúr
válasz andrisbandi #221207 üzenetére
Igen, a garival lehet szívni, nyilván aki olcsóbban rendel kínából, erre gondolnia kell, egy kompromisszum a sokkal alacsonyabb árért. Mert ha belegondolsz, németből egy hasonló szintű BMC, Masi, Niner, Trek váz átszámolva 1700-2000 dollár, neked kell eldönteni, hogy a probléma esetén németbe postázás megér-e 3-4x-es árat. Gyakorlatilag egy nevesebb váz árából rendelhetsz 3-4 Trifoxot és még a nyeregcső is benne van az árban. Vagy lehet olyan kompromisszumot is kötni, hogy beéred nehezebb low budget alu vázzal és veszel egy BC Podsol-t, vagy Sonder Dial-t a karbon Trifox áráért EU-ból. Ja bocs, a BC sosincs raktáron, a sonder meg már nem EU
Hasaggymeg: Trifox nem tűnik kimondhatatlannak, a postaköltség sem bűzlik szerintem. Elküldik kínából németbe, ami pénzbe kerül. Megfizetik az áfát helyetted, ami pénzbe kerül. Utánna elküldik neked DPD-vel, ami pénzbe kerül...
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #221206 üzenetére
Csak meg ne kérdezzék milyen bringád van mert összebogzódik a nyelved, mi?
andrisbandi... a gariztatás mindenhol vékony jég, én néhány filléres tételt leszámítva csak jó helyekről és ismert márkákat vásárolok és így sem mondhatom mindig szép emlékként gondolok minden gariztatásra. A legjobb helyeken sem tapsikolnak ha jelzed nekik élni szeretnél ezzel kapcsolatos jogaiddal. 🙄 Egy ilyen kimondhatatlan nevű kínai vázra a bringa nulláról építésének a méretpontosságtól az anyagszilárdságig annyi buktatója lehet, hogy nem férne fel egy A4-es lapra... ez a termék olcsó de a szállítás meg drága dologban is bűzlik valami, de nagyon. 🤔
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Csokicsibesz
tag
válasz jjeahh #221208 üzenetére
Én is gondolkoztam már Trifoxon. Bár igazából mostanában több kínai márkát is nézegettem, mivel a Youtube mostanában elkezdte a különböző kínai termékek tesztjeit feldobálni. Valszeg a gravelre fel is fog kerülni a Juin Tech bovdenes-hidrós fék (rá van írva, hogy race ready, tuti vétel! /joke)
Az egyetlen gond, hogy valószínűleg minőségben elég nagy szórás lehet az egyes termékek között. Plusz nem biztos, hogy mindenhol stimmelnek a szögek. Itt a videóban a srác szépen vissza ellenőrzi, hogy középen vannak-e a cuccok.
Csak ez megint olyan dolog, amit otthon, szaktudás nélkül, egyedül soha nem fogsz tudni megcsinálni.De tény, hogy a kerékpározás egyre inkább kezd a megfizethetetlen kategóriába kerülni.
Brutálisan elszálltak az árak, erre jön rá a bivaly erős forint, plusz a hatalmas magyar infláció ezek miatt már kétszer is meggondolja az ember, hogy mennyi pénzt költsön a hobbijára. -
Lacerta
aktív tag
válasz fulton #221199 üzenetére
Hát ha 4 órás tekerés alatt egyszer sem kellett, az elég nagy baj.
Nem csak az a lényeg, hogy rendszeresen kelljen, hanem hogy amikor felfelé/intenzíven tekersz, az nem ér. Akkor ugyanis magas a vérnyomásod, amit megiszol, azt szinte mind azonnal kinyomják a veséid, és alig hasznosul valami. -
Ringman
nagyúr
válasz jjeahh #221206 üzenetére
itt is jól nézett ki a gravel vázszett, amíg ki nem derült, hogy csak (!) integrált kábelvezetéssel lehet összerakni, akkor inkább a hagyjuk kategória, agybaj ez a stucnin és villanyakon keresztül vezetett kábelezés, átlagembernek csak szívás az egész.
a vázon belüli elvezetést még megértem, mert rossz takarítani a biciklit, de ez a vezessük keresztül a koskormányon, stucnin, villanyakon, etc gyak. semmit nem ad hozzá a felhasználási élményhez.
-
itouchfan
senior tag
válasz Csokicsibesz #221212 üzenetére
Eladtam a Tribant május végén, azóta vadászok egy gravelre (2x hajtás /lehetőleg GRX/, hidrós fék, átütőtengely, lehetőleg belső bowdenezés és 40 mm külsőt fogadni képes váz, ezek a feltételek), de a használt kínálat nagyon sovány, ma hajnalban mondjuk felkerült egy Scott gravel testbike-ra, ami jó lenne, de sajnos kicsi nekem. Újonnan meg tényleg brutál árak vannak, több bolttal telefonáltam, előrendelés leadás lehetséges csak szinte és jó esetben megjön még idén... raktáron, készleten szinte semmi nincsen, max a méretskála két végén (XS-S és XL). Pörgetem a külföldi aprókat is, de ott meg az a baj, hogy ezzel az euróval kb új árba mennek a használtak...
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
Ringman
nagyúr
válasz MPowerPH #221215 üzenetére
a pressfit legalább szerkezeti szempontból előnyös, mert szélesebb/kevésbé kötött geometriájú lehet a középcsapágy körül a váz, de a kábelrejtegetéssel (főleg gravel meg mtb vonalon, ahol nem mész olyan sebességgel, hogy aerodinamikai előnye lenne) tényleg csak a baj van.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz Csokicsibesz #221212 üzenetére
Én valahol középúton lehetek, mert egy Hongfu, Dengfu, Velobuild, Airwolf (a videóban) vázat nem mernék bevállalni, de egy UCI approved TÜV tanusítványos Yoeleo, Winspace, Trifox, Ican, Carbonda, Seka stb gépet simán, ezek gyakran nagy neveknek is szállítanak és nem ritka, hogy versenysportban is jelen vannak csapattal.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #221209 üzenetére
- Pedig kíváncsi lettem volna a magyarázatukra!
Weben rendeltem régebben amcsiból (USA> mailbox.de> HU) https://www.keenfootwear.com/
4 bőr cipőt/bakancsot... amiből 3-ban egyáltalán nem volt cérna/varrás.
- Csak annyit mondtak, h vissza veszik, és németből állják a szállítási költséget.
Hiába kértem, nem magyarázták el ez a hiba hogyan lehetséges....【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #221208 üzenetére
Ha eldöntötted, hogy így is úgy is építesz akkor venni kell egyet, legfeljebb befürödsz vele és veszel egy normálisat utána melyre átszereled a cuccokat. ... továbbra is úgy gondolom csodák nincsenek, inkább egy kevésbé puccosat de megbízhatót egy bejáratott helyről mint nagyot álmodni kg alatti karbon vázakról mely végül esetleg csálé, vagy melybe nem tudod belepréselni a középcsapágyat.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #221221 üzenetére
vagy melybe nem tudod belepréselni a középcsapágyat.
kínaiak visszaálltak már menetes középcsapágyra -
Lacerta
aktív tag
válasz fulton #221222 üzenetére
Leginkább egyedül járok tekerni.
De a válasz a kérdésedre: amikor tekerni indulok, előtte mindig hidratálok ( még alacsony vérnyomással ), és az első pisi rendszerint az első órában megjön. Tehát igen, megállok, mert muszáj.Nálam minden élethelyzetben az a szempont, hogy annyit és olyan gyakran igyak, hogy rendszeresen pisiljek, és annak világos színe legyen. Ez egyébként a normális, egészséges, csak az emberek jó része nem veszi észre azt sem, ha már por kering az ereiben.
Nekem viszont, ha dehidratálom magam, olyan migrénem lesz, hogy mozdulni nem bírok, szóval muszáj odafigyelnem rá.
De - hangsúlyozom - ez lenne a normális, egészséges, kívánatos mindenkinél.[ Szerkesztve ]
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Lacerta #221224 üzenetére
Én világ életemben meglehetősen sötétet pisiltem és keveset ittam... nem kell, nem tudok többet inni.
fulton... 3 órás alatt szinte biztos nem, 4 órás alatt talán...főleg ha nagyon meleg van és sokat kell inni.
arcitec... ismerek olyant aki óránként 2x pisil, én sem értem.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
Rég volt ilyen, volt aki külön igényelte
Szóval szombaton volt a Crosskovácsi. A hét közbeni esők miatt mindenki f*sott, milyen lesz a pálya, mert amúgy a legjobb magyar verseny, de ha sár van, akkor agyagos, kerékberagadós, szenvedős (ilyenen még nem voltam, szerencsére). Ehhez képest az árnyékos részeken volt nedves a föld, meg volt kb 5 kerülhető nagy pocsolya. A felfelé és lefeléken a köves, gyökeres szakaszokon kellett figyelni, hogy elforog, vagy csúszik a gumi. Én a lefeléket kicsit el is spóroltam magamhoz képest az ilyen helyeken, abban lehet, hogy maradt egy kicsi (nem tesz jót a versenyzésnek, ha az embernek már nem csak magával kell törődnie... ). Annyi volt a terv, hogy érjek körbe úgy, hogy nem purcanok ki, illetve jól be tudjam osztani a dolgokat. Kajára most figyeltem előtte (csütörtöktől csak tészta, verseny reggelén rajtig 1,5 l Magnesia), és közben is (szokásos gumibogyó szörp + víz), illetve mivel nem tudok annyit menni, mint eddig, ezért a súlycsökkentést választottam. A terv az volt, hogy április 4-től a verseny előtti hétvégéig 87,5 kg-ról le kell menni 82-re, ha nagyon könnyen megy, akkor max 80-ig. Május közepén 80,5-et mérlegeltem, után kicsit elengedtem a dolgot, de a súly maradt, és úgy néz ki bejött. Szóval a hegyi versenyzésnél még mindig fontos szempont, hogy mekkora súlyt kell felvinni a hegyre (kilogrammbuzulás ). Mondjuk, hogy elégedett vagyok, azt még mindig rossz megélni, hogy voltam már gyorsabb is (függetlenül attól, hogy tudom, miért van ez, és egy pillanatig sem bánom, hogy nem a bringán ülök, de na.. ilyenkor érti meg az ember, hogy egy pro versenyző miért törik össze, ha valami gebasz miatt kezd hátra csúszni). Van, akinél azt hittem gyorsabb vagyok, de nem; rég volt ilyen, hogy lányok megelőznek, vagy egy csajjal meccselek az utolsó km DH-kon (sokan szeretnének úgy tekerni, mint ezek a csajok), de azért nem haladt olyan rosszul a bringa. Speedmax szegmensen nem sikerült javítani , pulzus annyi, mint régen volt, csak a sebesség lassabb 1 km/h-val.
Strava
Ifa megy a hegyen Ennyi sár volt 35 km után az alsó csövön, utána sem volt szinte semmi.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Lacerta
aktív tag
válasz arcitec #221226 üzenetére
Pont ez a baj, hogy a "mennyit kér a szervezet" az nem azonos azzal, hogy "szomjas vagyok-e?". Az éhség az figyelmeztetés. A szomjúság vészjelzés.
A civilizált világban az emberek nagy része folyamatosan dehidratált. Nem én találtam ki.Nem akarok ezen vitatkozni, akinek kényelmes, hogy ritkán kell időt tölteni az ivással és a pisiléssel, és nem zavarja, hogy koppan a fajanszon a vizelete, az éljen így.
Mindenki maga rendelkezik a veséje, hólyagja, keringési rendszere fölött, úgy teszi tönkre, ahogy neki tetszik.
Ha nem lenne ez a hülye migrénes hajlamom, valószínű én sem figyelnék oda.[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #221221 üzenetére
Már félretettem egy új vázra revoluton 2 eurót . Ha utánnanézel láthatod, hogy ezek a felső kategóriás $600 fölötti kínai vázak már nem az a kategória, ahol félni kell a csálé váztól és gyártási hibáktól, elvileg gondosan legyártott minőségi darabok. Ahol nagyobb rizikó van, az a 3-400 dolláros logó nélküli open mold kategória. Trifox, Winspace, Yoeleo simán pariban van a nagy nevekkel, de (egyelőre) olcsóbban. Csodák nincsenek, de hatalmas árrés és profit igen, lásd a Xiaomi, Redmi mobilok gyakran annak ellenére sokkal olcsóbbak egy Samsungnál, hogy semmiben nem gyengébbek, sőt! Engem meggyőztek és simán be merném vállalni, de persze kinek mi. Nemrég tudtam meg, hogy Bagoly Levi is kínai Carbondát hajt és nem akárhogy: [link] [link] [link] . Itt a Silk Mountainról egy videócska, benne van Levi is a kínai vázzal, itt szerintem én hamarább meghalnék, mint a váz . A gond a gari, mert problémák bármilyen márkánál előfordulhatnak és lehet azt mondani, hogy egy nagy nevű váz árából úgyis kijön 3-4 kínai váz, de van akinek nehéz kiadni azt a 600 dollárt.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Lacerta
aktív tag
Nade hadd dobjak fel egy vidámabb témát.
Végre van vonóhorgom.
Kéne rá valami cucc, amivel a bicajokat transzportálom.
Szempont, hogy 4 bicajos legyen, összecsukható, és ki tudjam nyitni a hátsó ajtót.Eddig ez tűnik a legjobbnak, kérek szépen pro és kontra érveket.
-
arcitec
addikt
válasz Lacerta #221229 üzenetére
Na figyelj legyünk már tárgyilagosak. Túltolod TE ezt nem kicsit.Rád érvényesek amit írsz,
de általánosítva ne terjeszd, mert tudnék orvosi példát mutatni arra, hogy mi a szomjúság érzet fokozatai. ( Beleértve a vészjelzést és vagy szomjúság érzet fokozatait. Ne keverjed már a hamut a mamuval és elnézést.)
Bringa szállító: A Thule a legjobb. Arra azért figyelj , hogy a linkeltnél 1 bringa max 20kg lehet,
az össz. súly meg 60kg. Egy Thule az max. / bringa 24kg. Most lehet nem, de később pl egy E-bike-nál már számíthat...[ Szerkesztve ]
-
Alg
veterán
válasz Lacerta #221229 üzenetére
Hosszú tekeréseknél/túráknál nekem is nagyon figyelni kell az ivásra, mert utána otthon/másnap jön a fejfájás.
Irodai munka közben nem gond, a lényeg hogy oda kell tenni kézhez egy palack vizet és akkor meglepően sok víz tud fogyni (még csak reggel 10 van de már majdnem 1l lement nekem így, pedig reggel nem voltam ma futni sem).
Túránál az ivózsák segít sokat (megint csak azért mert kéznél van, ha turkálni kell a zsákban víz után akkor ellustálkodja az ember az ivást), bringánál meg km/idő alapján próbálom beosztani.#221230jjeahh
Hatalmas a marketing/sales költsége az ismert gyártóknak, azt a rengeteg újságírót is fizetni kell valamiből, a csapat-szponzorship is drága... meg ugye megtehetik, az átlagos negyvenes fogorvos/középvezető/ügyvéd mamil kifizeti a Specialized logóért a plusz 3-5ezer eurót hogy a hétvégi group ride-okon menő legyen... mint ahogy a propellerért/csillagért/4karikáért is kifizeti a prémiumautó-felárat.[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
jjeahh
nagyúr
Ezzel én is így vagyok, de nekem rövidebb kör után is fáj a fejem, ha nem iszok eleget, sőt, ha nem tekerek, itthon ülök és nincs időm/elfelejtek inni is gyakran kezd fájni. Terepen tekerve komolyabb tempónál amúgy nem könnyű rendesen inni, mert a terep ráz és ha fél kézzel fogod a kormányt, elesel .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Toobee
veterán
válasz jjeahh #221230 üzenetére
Gari...sokszor azonnal elhajtanak. Kb. jóindulaton múlik, hogy kapsz-e cserét vagy nem. Hallok azért sztorikat itt ott. Még hátszéllel se mindig működik a garis csere dolog. Egyértelmű tapasztalatom, ez nagyjából az összes ügyintézésre igaz, legyen az az élet bármely területe: elsőre elhajtanak, másodikra is, harmadik, negyedik próbálkozás, amikor elkezdenek foglalkozni veled. Érdemes jól körüljárni minden témát és a megfelelő tyúkszemekre lépni. Lásd a Commencal T-bike lenyúlt pénz vonal, de máskor is sikerült már jól kijönni szar szituációkból. Kitartás, na, az marha sok kell hozzá.
Én meg itt vagyok az egyértelmű user error karbon kerékszett töréssel és postaköltség áron jön hozzám az új felni. Oké, hívhatnám 50%-os crash replacementnek is, mert pont az felniár 50%-a a postaköltség, de azért valahol jó érzés, hogy a törés másnapján már sínen volt a cseredarab...Sokszor jobb ám a kínai support, mint a hazai, német, EU, nevezzük akárminek. Elég megnézni a YT vázamat is.
https://barbieripnk.hu/
-
Lacerta
aktív tag
@arcitec
Én úgy tudom, hogy a kiszáradás jelei közé tartozik a szomjúságérzet, a sötét és kevés vizelet.
Az én testem sem működik máshogy, mint bárki másé, csak nekem hamarabb fájdul meg a fejem. Nevezhetjük extra biztonsági funkciónak ( bár amikor épp k*rvára hasogat a fejem akkor nem ezt gondolom róla ). Szoktam szomjas is lenni, és ki is száradok. Csak ritkábban, és hamarabb észre veszem.
Érdekelnek a példák.
Ettől függetlenül fenntartom, hogy egészségesebb többet inni, mint kevesebbet, és én egyéni metabolizmustól függetlenül nem fogom senkinek az ellenkezőjét ajánlani.@Alg
Piától sose voltam másnapos, bezzeg túrák után hányszor ( és még szesz sem kellett hozzá )!
Ezért van nekem is egy 2.5l-es tömlőm, azt szoktam szívogatni menet közben. Gyalog. Bicajon meg úgyis gyakran megállok pisilni, olyankor rá is tankolok. -
MPowerPH
félisten
válasz Toobee #221236 üzenetére
Neked jol jott ki a garancialis csere a felnivel. Barhonnan is nezed.
A YT -vel nem. Ott meg nekem nem lehet szavam, mert barmiert is kinlodtam, azonnal ugrottak, kuldtek, jovairtak. Ott a chain guide, ami 25k. A tartalek valtofulet is ingyen kaptam a vegen, mert beleirtam, hogy a valtas minosege nem jo, ezert szeretnem kiprobalni egy masik fullel. Az 8k. Es kaptam a vazhoz pluszban dugokat. Jo, nem nagy ertek, de figyelmesek, mert kulon boritekben elkuldtek, ahogy irtam nekik, hogy csereltem AXS -re.
fulton: Megallni csak az elen, elso 10 percben kell, mert elotte mindig sokat iszok. Utana mar a tekeres alatt egyszer sem, ihatok barmennyit, mindet kiizzadom. 6 ora alatt nem kellett, pedig megittam tobb, mint 5L folyadekot. Beultem az autoba, 30 perc alatt hazaertem, kipakoltam, kozben ittam, utana kellett mennem slozira eloszor. Ez alt. mindig igy van, de foleg nyaron.
mod: Megjott a szemuveg.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Lacerta
aktív tag
válasz Toobee #221240 üzenetére
Én is szeretnék venni és pont ezt néztem ki.
Na és te mit gondolsz róla?
Még a Peruzzo-nak van hasonlója, olcsóbban, de állítólag nem annyira stabil.el van baszva az egész nap
Ilyenkor nekem már csak a fájdalomcsillapító segít. Enyhe esetben egy is elég ( amikor kezdődik csak ), kialakult esetben ( pl. ha reggel arra kelek, hogy b*sszameg ) három is ( nap közben szétosztva nyilván ).
Két tablettás fejfájással viszont nem találkoztam még.[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #221241 üzenetére
Vért fogsz izzadni a lencse cserével . Ezt leszámítva kíváncsi vagyok milyen a keretnélküli.
A gari gyártófüggő is, pl. az Orbea híres a jófejségről.Kínai open mold témához: ezt a múltkor olvastam, aki nincs tisztában a dolgokkal, annak rövid, de tartalmas cikk.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Toobee
veterán
válasz jjeahh #221243 üzenetére
Kollégámat híresen jól baszta át az itthoni Orbea. Tört az outi váz, lett csere. Aztán tört megint és kiderült, hogy be sincs regisztrálva a központba, itt már mindenféle jogi lépések, stb. belegyezésére volt szükség, hogy több hónap leforgása alatt megoldódjon a dolog. Ez mondjuk a hazai Orbeát minősíti, nem a gyártót.
https://barbieripnk.hu/
-
jjeahh
nagyúr
válasz Toobee #221244 üzenetére
Amúgy rengeteg a törött Orbea . Lehet csak szerencsétlenség, de sok törött vázról olvastam már, a múltkor instán egy ijesztő videó is keringett egy nagy kupac több száz törött Orbea vázról. Ettől még simán hozzámvághatnának egy Almát .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Lacerta
aktív tag
válasz arcitec #221232 üzenetére
Erre nem reagáltam.
Bringa szállító: A Thule a legjobb. Arra azért figyelj , hogy a linkeltnél 1 bringa max 20kg lehet,
az össz. súly meg 60kg. Egy Thule az max. / bringa 24kg. Most lehet nem, de később pl egy E-bike-nál már számíthat...Hiába a Thule a legjobb ha nincs 4-es összecsuhatójuk. Sőt egyáltalán 4-esük is csak akasztósban van. Ezt már csekkoltam.
A három szempontból kettőnek tehát mindjárt nem felel meg.
Nem valószínű hogy valaha lesz e-bike a családban. Ha meg igen, akkor futja majd másik tartóra is. -
andrisbandi
őstag
China's top 5 Deadly Sins serpentza
- Ha valakit érdekelne miért olcsobb a kínai, és mit okoz.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
flash-
veterán
ha a prestás belsőből kirepül a szelep teljesen mit lehet csinálni?
bringaboltba meg tudják "javítani" vagyis újat beletenni?"Embrace our fellow man, no longer vilified"
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Milyen notebookot vegyek?
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- 3D nyomtatás
- Mini-ITX
- iPhone topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs