- Mobil flották
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24+ és a Samsung Galaxy A55
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Jolla és SailfishOS tapasztalatcsere
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Netfone
Hirdetés
-
Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
ph A E-ATX lapokat is fogadni képes torony új verziója zajcsillapító paneleket és teli előlapot kapott a némaság érdekében.
-
Devolver Direct - Jövő hónapban jön a következő show
gp A nagy nyári összeröffenés alkalmából számos új bejelentésre számíthatunk a kiadótól.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZolkoW
őstag
válasz Ringman #270034 üzenetére
a Stans felnimen WTB külső volt, ami baromi lassan állt be stabilra, annyira, hogy már le is tettem róla, de végül azt is ritkánkellett fújnom. Majd valami történt, és újból minden tekerés előtt .
Nem mondom, hogy a WTB megbízhatatlan, vagy túl porózus, de az 1 éves másik ilyen külsőm (Exposure talán) meg szálszakadásos lett, vagy szétváltak belül a rétegei, nagy élvezet volt úgy hazatekerni, hogy a hátsón egy diónyi hupli keletkezett. Épp nem volt már garis, ~12e-be került. A párja még megvan, de valahogy nem volt kedvem pótolni ugyanolyannal.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Ringman #270034 üzenetére
Tej ide, szalag oda, ami a levegő benntartását illeti egy minőségi gumibelsővel aligha tud versenyezni egy belsőnélküli rendszer és éppen ezért a levegő térfogatának mennyisége egy meghatározó tényező, hisz alacsonyabb nyomásnál (autó, monti stb.) és nagyobb térfogatnál (ugyanazok) az a kis veszteség ami egy belső nélküli rendszerben általános, még kezelhető. Nagyobb nyomáson nagyobb a veszteség is, ráadásul ez a kisebb térfogatú (outi, gravel) gumiknál szükséges.
Ennek kapcsán tegnap azon agyaltam a profik az országúti világversenyeken milyent használnak? Biztos tudja valaki...na meg azt sem értem hogyan kell 7-9 bar egy gumis országútiba és 4,5 egy másikba, hisz nem csak a felütés veszélye miatt használják azokat olyan magas nyomáson, hanem a gördülés miatt it, nem?! Tejjel négyen úgy gurul mint tej nélkül 8-an?"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Mobil flották
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Kupon kunyeráló
- Diablo IV
- Minden ami hőszivattyú
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen