Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hasaggymeg

    Topikgazda

    válasz Ringman #270034 üzenetére

    Tej ide, szalag oda, ami a levegő benntartását illeti egy minőségi gumibelsővel aligha tud versenyezni egy belsőnélküli rendszer és éppen ezért a levegő térfogatának mennyisége egy meghatározó tényező, hisz alacsonyabb nyomásnál (autó, monti stb.) és nagyobb térfogatnál (ugyanazok) az a kis veszteség ami egy belső nélküli rendszerben általános, még kezelhető. Nagyobb nyomáson nagyobb a veszteség is, ráadásul ez a kisebb térfogatú (outi, gravel) gumiknál szükséges.
    Ennek kapcsán tegnap azon agyaltam a profik az országúti világversenyeken milyent használnak? Biztos tudja valaki...na meg azt sem értem hogyan kell 7-9 bar egy gumis országútiba és 4,5 egy másikba, hisz nem csak a felütés veszélye miatt használják azokat olyan magas nyomáson, hanem a gördülés miatt it, nem?! :F Tejjel négyen úgy gurul mint tej nélkül 8-an?

    "Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

Új hozzászólás Aktív témák