- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Mobil flották
- Új HMD modell bukant fel
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Samsung Galaxy Note10 és Note10+ duplateszt
- Ilyen lesz a Honor 200 és 200 Pro
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
2 nm-en készülhet az Exynos 2600
ma A 3 nm-es node kész a tömeggyártásra, a következő fejezetre fókuszál a Samsung.
-
Fejlesztői videón a Destiny 2: The Final Shape
gp A Bungie alig két hét múlva végre elhozza nekünk a játék következő nagy kiegészítőjét.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
dom1n0
senior tag
válasz parandroid #269593 üzenetére
Nekem igazából nagyon kevés fájdalom volt alapból, csak akkor amikor rehab alatt szándékosan a sérült részeket erősítettük vissza, akkor voltak fájdalmak, de pl. egy szájsebhez képest semmi.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz fulton #269596 üzenetére
Ha terepre tévedsz és ott is meredekebb rossz talajra (pl. 15+% sziklakertszerű levágás) ahol a féket is fogni kell ezerrel, akkor nagyon a kerékpár elején van a súly, tulajdonképp gyakran 2 kézből tartod magad ne repülj előre. Na ha ott egyik kezed támasza odalesz (kicsúszik a kormány szorításodból, kibicsaklik a csuklód stb.) akkor a kormány kifordul és az erősen fékezett kerékpárról óhatatlanul előre repülsz. Ezért is kell pl. a szélesebb kormány mert a nagyob erőkarral még megfoghatod ha egy nyomvályú, vízmosás, gyökér, elguruló szikla stb. ki akarná rántani kezedből az irányítást. Abban az esetben ha benézel egy ilyent és nem a kellő erővel tartasz neki ellen akkor bizony kiránthatja kezedből a kormányt. Ez ugye egy olyan jelenség amit országúton aligha fogsz megtapasztalni, ahogy persze a 20%-os lejtőt sem igazán.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #269602 üzenetére
Igen. Nálam 600mm + rajta szarv, nagyon masszív "fogást" ad. Olyan volt már hogy egy kézzel fogtam a kormányt épp, rámentem úthibára(erős huppanós), necces szitu volt.
Olyan is volt már hogy mind a két kezem feldobódott és előre csúszott. (benézett kátyú)De annyi apróság is elég a "bajhoz", nem rég történt - jöttem le a főútról a kerékpár útra, nagy tempóval, az összekötő út tele volt kis kavicsokkal, semmi vészes kanyarodás, enyhén engedtem rá, és mégis az első kerék úgy megcsúszott alattam hogy az ütő megállt bennem egy pillanatra.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz fulton #269603 üzenetére
Nálam 780. ...de a csuklóimat elcserélném a tieiddel, 2-2x volt törve mindkettő.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #269604 üzenetére
Jáá azért azzal kemény elférni bár megszokás kérdése (olyan helyekre jó is)
Enyém pont jó, befér a vonat fülke ajtón is (éppen) eredetileg nagyobb volt de vágtam belőle mindenis elfér rajta, középen a két bumpszli tenyeremmel fogva is.Ami totál fel tud *** mikor valaki kerékpár úton előttem , elengedett kormánnyal, fülhallgatóval támolyog előttem. be tudnám borítani az árokba.
[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz fulton #269573 üzenetére
Szerintem az ujjasat rendelem meg, mert akkor tudom simán rövid fölé is használni hűvösebbe forduló időben, vagy plusz védelemnek kicsit hidegebb szelesebb időben a mez fölé.
Na, ma kipróbáltam a gatyát, az aláöltözetet és a mezt. 13 fok körül volt, napon 15 fok. Szél volt, 15-20 km/h. A gatya sem volt túlzás így 1.5 órára, de érzésre inkább hidegebbre való. A felsők is épp a határon mozogtak. Viszont most már tudom, hogy ez a méret a jó, a nadrág baromira kényelmes volt, és a felsők is. Szerintem talán egy rövid aláöltözet is elég lett volna, úgyhogy rendelek egy olyat is. Kár, hogy 2000+ km kellett hozzá, hogy rájöjjek, hogy nagyon nem kicsit dob az öltözet a komforton... dehát aki hülye, az megérdemli
-
flash-
veterán
válasz fulton #269596 üzenetére
a straváját nézve cx-el mehetett legalábbis valami földutas pálya volt amin akkor edzett(bár lehetett mtb is)
hát nekem trekking után országútin kb ugyanaz a helyzet hogy ha nem figyelek, nem tartom megfelelően a kormányt akkor konnyen gond lehet. magyrán nem igazán instabilabb a 28c outi kerék mint a 35c treking, aszfalton legalábbis ugyanugy figyelni kell ha szar az út de ez lehet a külső szélessegén kivul a mintazata is hiszen azért trekkingre nem sokan vesznek gp5k szintű es tapadású külsőt.nekem az ilyen kez lecsuszas mindig bringaúton van 20-al,amikor azt hiszed hogy semmi baj nem lehet mert lassan mész kozbe nezelődsz,stb..
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
Fred23
nagyúr
válasz parandroid #269597 üzenetére
Köszi!
-
jjeahh
nagyúr
Rohadtul nem akar összejönni a tekerés, a sors ellenem játszik .
- kezdődött a nyakfájással
- utána gyomor problémák
- covid
- fülgyulladás
- és ma egy autó elcsapott, ez megint kiiktatott erre a hónapraFb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Mezga Aladár #269612 üzenetére
Én tekertem főúton, egy csávó mellékutcából kihajtott úgy, hogy balra nem nézett, csak jobbra és mivel nem is látott engem, nem adta meg az elsőbbséget nekem... aztán puff. Úgy tűnik nem tört semmi, csak fáj a vállam, térdem, meghúzódott, de valszeg minimum egy hétre így is tönkretett, lehet lesz az két hét is. Rohadt nagy szerencsém volt, plusz a tudatosság ugyebár, mert sokan nem hordanak sisakot városban, én 2km tekerésre is mindíg felteszem. Ha a sisak nem lett volna rajtam, az agyam az aszfaltra loccsan...
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
addikt
Balatonfelvidéki túra meg volt
Egyúttal szemüveg teszt. Simán felvéve elég zavaró volt, hogy hozzáért a homlokomhoz, meg a dioptriás betét is éppen, hogy, de hozzáér a szempillámhoz. Na, de az első emelkedő után már rohadtul nem érdekelt az egész Viszont királyul fogta a szelet. Ja, meg látok benne, ami nem elhanyagolható. Úgy néz ki, ahogy, de ez volt 24 rongy.
Ja, és ezért kell tubeless:
Észre se vettem, csak már a célban. Minimális nyomásveszteség. Ha nincs, szerintem még most is ott szo**ék a defektjavítássaljjeahh: jobbulást! Bizony, nincs olyan, hogy csak 5 percet megyek, vagy csak a boltba, úgysem ba**nak el...
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Tin
veterán
válasz jjeahh #269613 üzenetére
Jobbulást, ez nem a te őszöd... azért nézess rá dokival, különben a jövő szezon eleje is ugrik. Én már gondolkoztam rajta hogy neccesebb utakra felrakok egy kamerát, mindig van valaki aki nem néz jobbra, nem néz tükörbe, vagy azt hiszi, hogy a szűk utcában szemben elég nekem a fél méter szélesség.
-
Tin
veterán
válasz Dark Archon #269617 üzenetére
Szép munka, de nincs meg a 10% elevation!!!
-
Fall-N
veterán
válasz flash- #269592 üzenetére
Ne is mond. Az új Deore váltómnak (M4100) sincs finomállító csavarja. Megszoktam, hogy váltó állítás közben kézre áll, amúgy is a határoló csavarokat, B-Tension csavart kell állítani.
Mondjuk középkategória is fölötte már nincs egyiken sem ilyen, csak a váltókaron lehet a bowdenfeszességet állítani. Altuson még van ilyen csavar.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
nemcsak a karbon törik, az izzadtság szép lassan megeszi a nem eloxált alut is.
(kép a fácséról van, nem saját)
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
addikt
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #269611 üzenetére
Elütött, vagy nekimentél mert eléd vágott? Vigyázni kell, mind1 kinek van elsőbbsége. Mindig mondom, hogy az erdőig tartó közúti aszfalton vagyok a legkevésbé biztonságban és az erdő tulajdonképp sokkal biztonságosabb...ez ott is érvényes mert Kangalok ide medve oda még mindig a közutakon veszti legtöbb kerékpáros az életét. Mielőbbi felépülést, remélem nem lesz az egy 7 sem.
Dark Archon...jó a szemüveg.👍
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
őstag
válasz Fred23 #269595 üzenetére
ahogy mondod, 90-es évek eleje.
mivel tricolor 600-as (Ultegra) van rajta, ahogy a képeket nézem fékváltókar is, így ez 6402-es 8 sebességes szett amit tán '93-96 között gyártottak (1997-ben jött ki a 6500-as Ultegra, amin már nem volt tricolor)“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
jjeahh
nagyúr
Köszi mindenkinek!
#269626 vallas: a nyereg horzsolódott és a láncot ledobta. Asszem ennyi. Az autó motorháztetején is lett pár karc, lökhárítón szintén.
#269624 Hasaggymeg: elütött
#269617 Dark Archon: gondolom az összes Rockbros belső dipoptriás keretje egyforma és egymással cserekompatibilis, ha így van, az elég király lenne, mert ha leváltod a szemüveget nem kell új lencsét csináltatnod. Sőt, vehetsz akár több különböző Rockros-t és azt a belső keretet csak átrakod abba, amelyikben tekerni akarsz. Nem lepne meg az sem, ha más alis márkák szemüvegeibe is belemenne az a keret.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
IzI
senior tag
Hi
Grx 400 set,az mivel azonos a road mezőnyben?
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #269631 üzenetére
Szerencsés akkor lett volna ha egy dúsgazdag üti el ennyire és fájdalomdíjként vesz neki gyorsan egy BH Ultimate Evo-t.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #269632 üzenetére
A leesett láncomat felrakta
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #269633 üzenetére
Akkor nem szóltam, nem is értem mit panaszkodsz itt, végül is jól jártál. ...látod most jó lett volna ha olajazol, legalább jól összekente volna a kezeit.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
chubby2o6
senior tag
Rendeltem egy Bryton radart [link] ma délután. Nem kicsit g.cik, nekem még 44.891-ért adták, már csak egy darab van, így már háromezerrel többe kerül .
-
addikt
válasz jjeahh #269627 üzenetére
Hát, nem az összes Rockbros. De elég bazári műanyag minőség amúgy, illetve rendeltem másik orrtámaszt is, hátha úgy jobban felfekszik. Most a félmisis bringarendelés mellé már nem fért bele asszonynál egy 150 ezres dioptriás Oakley bringás szemüveg, majd legközelebb
Bár lehet, jobban jártam volna a normál szemüvegemmel bringásként is, 2 év múlva úgyis kell másik. Kevésbé zavaró, ha a teljes lencse dioptriás.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
-
TomMusic
őstag
Sziasztok,
1 hete lecseréltem az első féket, előzmények: [#268205], [#268214] .
Szóval a kinézett fék egy Shimano SLX M7100 volt, viszont már a vásárlás előtt kiderült ugye, hogy az első váltókar (sebességkijelző fokozata miatt) útban lesz az új fékkarnak.
Ment a matekolás, hogy akkor új váltó vagy mi legyen, de úgy voltam vele hogy megveszem a féket, aztán majd lesz ami lesz. Így is tettem.
És igen, a váltókar útban volt a fékkarnak. Szóval két verzió volt: vagy letöröm/vágom a sebességkijelző fokozatot, vagy veszek új váltókart. Viszont ez utóbbi esetben ugye borulhat az egész, és a ki tudja hol áll meg a csere-lavina.
Aztán mondom mi lenne ha nem roncsolnám szét a váltókar fedelét, hanem csinálnék rá egy újat?
Így lett, terveztem neki egy új fedelet és kinyomtattam. Nem szórakoztam sokat a kinézettel, mert a fékkar úgyis eltakarja:
Összerakva:
Így megmaradt a váltókar alsó és felső része sértetlenül. A felső részét elraktam a fiókba.
És így tökéletesen elfért az új fékkar és a régi váltókar egymás mellett, ahogyan kell.A fékcső 100cm-es volt, én levágtam belőle kb 20cm-t, úgyhogy kicsit kellett utántölteni és légteleníteni, de nem volt vészes.
Egyébként egyúttal cseréltem a tárcsát is [Shimano Icetech] típusúra.
Az eredmény meglepően jó lett, már az első km-eken is úgy fogott hogy eszméletlen.
Gyárilag gyantás fékpofát adtak a fékhez, azt hagytam benne.
Nem sokat volt időm nyüstölni, tegnap lejöttem vele a Kis-Kevélyről, illetve Pilisborosjenőn a lejtős részeken, de végig harapós volt a fék, sehol nem csökkent a fékhatás. Na ilyet nem tudott az elődje
Ha vége lesz a monszunnak, majd megküldöm rendesebben.
Köszi mindenkinek a multkori hozzászólásokat.Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
chubby2o6
senior tag
válasz TomMusic #269640 üzenetére
F@sza lett, ügyes vagy
Lehet kapni külön ilyen fedelet, bár nem mindegyik váltókarhoz, nem tudom, mennyire kompatibilisek ezek egymással. Persze az a legjobb, ha meg tudod csinálni magadnak. A kép alapján nem is lett csúnya, meg hát úgysem látszik.
Én is ilyen tárcsákat használok az SLX fékekhez, még valamikor januárban vettem őket, szerintem is jók.
A világért sem akarnálak rábeszélni további költekezésre ( dehogynem ), de ha ennyire bejött az SLX fék, szerintem a hátsó is megérdemelne egy cserét, persze tárcsával együtt, és ne mondd, hogy ez nem merült fel benned. Valahol mélyen, legbelül te is tudod, hogy úgy lesz kerek a történet . -
jjeahh
nagyúr
válasz Fall-N #269642 üzenetére
Én meglépném akkor már az SLX bringát is
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Hasaggymeg #269632 üzenetére
Az, hogy nem tört semmije, minimális zúzódásokkal megúszta és a bringa is rendben van az nekem ezt jelenti.
Jobbulást jjeahh társunknak!Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
-
válasz jjeahh #269643 üzenetére
Tudom, hogy defenzíven közlekedsz, ez sajnos kivédhetetlen. Örüljünk, hogy ennyivel megúsztad, pihend ki magad, aztán meglátod, simán lehet, hogy 1-2 nap után már rendben leszel.
Nekem pár napja egy falra felfuttatott cserjébe akadt bele a kormányszarv, az asszonyt kjsértem el biciklivel, amikor futni volt. Sajnos szűkebb volt a járda, mint a kormány a trekkingen. Elegánsan kidőltem az útra, felkeltem, leporoltam magam, meghajoltam a nézők kedvéért, megköszöntem az autónak, aki türelmesen megállt, és megvárta, amíg felkászálódok, és ezúttal ennyiből megúsztam. Pedig kivételesen sisak sem volt rajtam (nem is tudom miért, gyakorlatilag mindig felveszem). Ja, a tempó megint volt vagy 5 kmph, nekem ez a legveszélyesebb az utóbbi évek tapasztalata alapján.
A baloldali kormányszarv, meg az ülés hátsó csücske horzsolódott kicsit, más külsérelmi nyomot én sem találtam. Szerencsére magamon sem.
Tanulságok: odafigyelés + sisak _mindig_!
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
TomMusic
őstag
válasz chubby2o6 #269641 üzenetére
Köszi!
Ehhez a váltóhoz sajna nincs ilyen külön fedél, a kijelző egység alsó része egyben van a váltókarral, de az már elfér a fékkar alatt.
Most egy darabig nem költök megint a bringára szerintem. Bár hátsó fékpofát cserélni kéneÁllítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs