- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Milyen okostelefont vegyek?
- VoLTE/VoWiFi
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Destiny 2: The Final Shape - Befutott a fejlesztői videó második része
gp A minap kiadott videóban többek között a képességek kerülnek a középpontba.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Phvhun
őstag
válasz Doki-HUN1978 #587 üzenetére
Valahogy úgy.
Tehát tárcsánál mindenféle alkatrésznek van esélye hajolgatni, mire kijut az erő az aszfaltra.Jorus : V féknél is ez a helyzet, az is a közvetlen a felnit fogja meg. Bár az már tényleg inkább low cost megoldás.
Én meg két évig triáloztam, és kb az egész magyar bicikliállományt kipróbáltam, volt közte mindenféle változat. Egyszerűen az a tapasztalat, ami az évek során kialakult, hogy a legjobb kombináció hátra magura, előre meg tárcsa. Aki meg nem ezt követi, az vagy nem versenyszerűen tolja, és nem kell neki a maximális teljesítmény, vagy street trialozik, amit szerintem mindenki ismer Dany Macaskill videójából.
Magyarország legjobb triálosa ( nem csak nálunk számít jónak, európabajnokságon 3. helyezett, meg hasonló eredményei vannak ) is ezt a kombót használja. [bicó]Szerk: hopp fail, neki előlhátul magura van
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Doki-HUN1978 #587 üzenetére
Én is pont ebben látom a felnifékek adta előnyöket, elégséges hozzá egy kevésbé masszív kerék is.
Tárcsánál oda kell figyelni a felnifékes kerékhez képest a megnövelt szakítószilárdságokra az agyperemen, a küllőkön ás anyákon, ezek menetein és a felni furatain, a szegecseken, stb.
Míg felnifékes rendszernél a kerékben az agy és a küllők csak a bicikli tömegét tartják, míg tárcsaféknél a tömegen túl fel kell venniük a fékezés okozta nyomatékokat is.(#577) Phvhun
Ne haragudj, de ezeket a sorokat én sem tudom értelmezni.
A felni keresztmetszete kör formájú lenne? Mi van??
A féktárcsa meg forgásirányban hajlik? Hogyan??
A síkjából kihajlani tud maximum a nyomásra.
De ez is kiküszöbölhető, ha húzásra van beállítva a tárcsa, bár így most fejből fingom sincs, hogy milyen irányban szerelik a féktárcsákat, hogy a "küllői" húzást, vagy nyomást kapnak-e.
Eddig merev testként tekintettem a féktárcsára, azért itt megjegyezném, hogy a küllők alkotta kerék nagyságrendekkel rugalmasabb egységet alkot egy féktárcsánál.
Új hozzászólás Aktív témák
- Az otthoni irodákba költözne be az AOC 100 Hz-es monitora
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Ukrajnai háború
- Star Trek
- Milyen autót vegyek?
- Filmvilág
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen