- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Tovább csiszolja a Nothing a Phone (2a) kameráját
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
Exactly.
Konkrétan nullánál nagyobb, mert felnifék ha egyszer besatuzik, főleg egy magura hs33, akkor gondolom ott közel nulla elfordulás van.
És napokkal ezelőtt jött fel egy olyan kérdés, hogy az normális-e, ha a blokkolt tárcsa mellett a kerék továbbforog egy kicsit.
Én erre mondtam, h igen, ilyen van nálam is, sztem nem hiba.
Jorus mondta, hogy az ő kerekei semmit nem engednek és hogy ez lehet hiba.
És ez a jelenség okozhat továbbiakban olyan következményeket az eredeti kérdező megállapítása szerint, hogy a hátsó kerék blokkolásakor elpattog az úton - a rugalmas alakváltozás okozta "rángatás" miatt, amennyiben levesszük a terhelést/súlyt a hátsó kerékről (az én hozzáfűzésem).
Ennyire nem jelentős a dolog az én esetemben, én csak arra lettem figyelmes, hogy blokkolt tárcsa mellett is tudom hintáztatni a gépet előre-hátra. Sőt, pár kilós tolásra a nyergen hátrafelé (gép mellett állva) már elég nálam ahhoz, hogy a kerék a kerületén nézve egy centit is továbbforduljon.
26x1.95 méret mellett ez az egy centi pedig 1,8°-os szögelfordulást jelent.
És a végső kérdés pedig az ezen a hosszas elméleti fitogtatáson túl, hogy ez normális-e.(#647) fpeter07
Ahh király , remélem vizsgálja a fékezési közben fejlődő hőmennyiségek abszorbeálását is, vagyis hogy a szakaszos teljes intenzitású fékezés miért jobb (állítólag) a kis intenzitású folyamatos fékezésnél! (Ez is régi felvetésem)
Mindjárt bele is vetem magam![ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Politika
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Mesterséges intelligencia topik
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen