- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
---Lasali---
Közösségépítő
Nekem a sun ufo-n 2.2 es continental race king van, ami egy baromi ballonos gumi ráadásul, semmi baj vele.
Teasütinek:
Egyébként úgy gondolom hogy a 460 grammos 26 os xc felni az ami még erős, súlyosabb embernek is befűzhető. Ez alatt kezdődik a versenyzésre kitalált könnyen gyorsítható felni. 370-400 gramm az a súly ami kell ahhoz, hogy tudj építeni valami 1400-1500 gramm körüli kereket, ami súlyban felveszi a mavic slr -el a versenyt, az egy etalon gyári kerék, sokan versenyeznek vele.
A legkönnyebb kapható alu felni a Stan's NoTubes Alpha 340, ami 340 gramm körül van. Ezzel is láttam profikat menni. Alexnek volt még scandium felnije, csak nem lehet itthon beszerezni. Azok is hasonló súlyban voltak, ennél könnyebet csak karbon felnivel lehet elérni, de azok már rettenetesen drága holmik.
Agyaknál függ a súly hogy iparis vagy kónuszos, iparisból könnyebb könnyűt csinálni. Valamint hogy tárcsás-e vagy sem, mert ugye a tárcsa felfogatás is plusz súly.
Novatec ultralight szerintem az az agy, ami alá nem kéne menni. Tárcsás esetén valahogy úgy alakul, hogy 142 gramm az első agy, és 276 gramm a hátsó. Létezik könnyebb amikkel extrém könnyű fűzött kereket lehet csinálni, de én azoknak nem valami hosszú élettartamot jósolok. Pl az A2Z gyárt ilyesmiket. Kb ugyan úgy néznek ki mint a novatec agyak, csak 119 és 231 grammal operálnak..[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
De nem az a legenda terjedt el, hogy a gyártók szélesebb gumikkal szerelik a felniket, mint kéne?
Így nem lepődök meg azon se, hogy 2.1-es külsőt vígan ajánlja a 17-es felnihez.
De már ránézésre is elég egészségtelenül néz ki ez a kombó.(#6621) ---Lasali---
Kerekeket minden esetben a legnagyobb merevségre építik?
Vagy léteznek olyan elgondolások is, hogy ne legyen erősebb a villánál váznál, mert így mondjuk egy ütközésnél a kerék deformálódik a bicikli helyett?Köszönöm srácok a tájékoztatást! Már van némi fogalmam a felnikről.
(#6623) DjKoxi
Te aztán komolyan gondolod ezt a bringázást!
Mióta vágytál már erre? Ugye azt írtad ez az első saját vételű géped.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen