- Android szakmai topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Honor 90 - modellalkat
- iPhone topik
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Kövér kagyló lehet a Honor Magic Flip
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Computex 2024: perifériák az ASUS ROG fémjelzésével
ph A cég 50 gramm alatti, szénszálas burkolattal bíró egeret és decensnek látszó játékos headsetet is villantott a madzagmentes szegmensben.
-
Élénk színekben várható a Galaxy Watch FE
ma A forrás részletes termékfotókat és a várható specifikációt is közzétette.
-
Kingdom Come Deliverance 2 - Konzolokon be kell érnünk a 30 FPS-sel
gp Sem PlayStationön sem Xbox-on nem kapunk teljesítmény módot, akinek a cél a minimum 60 FPS, annak a PC-s verziót kell választania.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
XmoD
aktív tag
válasz Hoorus #21439 üzenetére
Az en gepidamon anno 2 honap utan csereltem a lancot. Pedalt szerintem mar most csereld mert nem sokat birnak. A hatso vilagitas kondija nem sokat bir, fel ev utan a standlicht resze lehal. A gumibol pedig egy alacsony gordulesu ajanlott ra. Illetve 1-2 het utan ajanlott a bowdeneket atnezni es allitani a feken + valton mert hamar megnyulnak...
-
lsebestyen
addikt
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Hoorus #24277 üzenetére
Én egy ilyen készüléket használok.
eBike-on is van hasonló. Elég sok retket ki tud szedni a láncból (sarazás után csodálkoztam rendesen), és nem kell vele minden kenőanyagot kimosni, mint brigéciollal. Valami tisztítószer nem árt bele, pl olajos kézre való kézmosó.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Hoorus #24281 üzenetére
Ez itt a lényeg: Megfelelő állásba rakod a láncot, rápattintod a szerkezetet, és ahogy tekered hátra a láncot, úgy mossa. Kicsit be kell, hogy kopjanak az alkatrészek, utána megy, mint a vaj.
Benyát meg ne sajnáld! Veszel két litert, és ha pár száz kilométerenként leveszed a láncot egy nagytakarításra, az mindent kiszed belőle. Csak egy fél literes üveg kell, amibe beteszed a láncot: Cappy, vagy IceTea. Ezután megvárod, míg leülepszik (1-2 nap), majd visszaöntöd a tisztának látszó részt a tartályba, és alig veszik, el belőle valami. Mikor sok retek összegyűlt, az mehet a benzinkútra.
Annyi biztos mindenesetre, hogy előtte a rendes takarítást is meg kell ejteni, mert nekem nagyon elcsúfította a benzint, mikor csak úgy beleraktam legutóbb.[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Hoorus #24281 üzenetére
Én petróleumot használok láncmosásra. Igaz drágább mint a benzin, de nincs olyan erős szaga.
(#24275) csabi94
Ha nincs műanyag bevonat akkor megpróbálhatod melegíteni és megkocogtatni a pedáltengelyt, hátha megindul. A WD-40 helyett használjatok rozsdaoldót, az való oda.[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
válasz Hoorus #24968 üzenetére
ezt javaslom, tuti nem fog nyomni 100km után sem.
Bár a rugós nyeregcsővel kompatibilitási probléma léphet fel.viccet/trollkodást félretéve:
ez nekem nem nyomja a sejhajom 130 után sem.
Ja tényleg! Ilyen nyerget keresek feketében Adok helyette fehéret[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
torzo
Ármester
válasz Hoorus #28354 üzenetére
Köszi a részvétet.
A tiédet beviszed a boltba is? Az enyémmel a sorok között kicsit nehézkes volt lavírozni.
Na, poénkodást abbahagyva mondom, nekem mindennapos közlekedési eszköz a bringa, mindenhová bringával megyek (melóba, boltba, ügyintézni), a BKV-tól fóbiám van.
Persze, magamat okolhatom, a zár nem volt valami nagy durranás, de a bringa már olyan ütött-kopott volt, gondoltam, reméltem, már sosem lopják el. A tolvaj viszont vszeg értett a bringákhoz és látta, hogy minőségi cuccok vannak rajta. -
Gyufaaa
veterán
válasz Hoorus #28982 üzenetére
Én 194cm vagyok. CUBE és KTM között vaciláltam, amikor megszólalt a csengő, hogy kell nekem egy OUTI. Akkor max a 60-as vázat ajánlották CUBE-ból, KTM-ből pedig azt hiszem 59-es a legnagyobb. (ez utóbbiba nem vagyok biztos, de ezt a méretet ajánlották) Jelenleg 60-as KTM Cross Trekkinget hajtok. Kényelmes méret.
Használt piacon sajnos ritka ezen méretek megjelenése. Ezt tapasztaltam Én is.
-
tatabike
őstag
válasz Hoorus #29229 üzenetére
Ha a többi cucc is Campa lenne (fék/kar, hajtómű), akkor esetleg. De így szerintem drága.
Meg a hátsó váltónál egy esés nyoma látszik a villákon, lehet, hogy görbült a váz.[ Szerkesztve ]
Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
-
tatabike
őstag
válasz Hoorus #29231 üzenetére
Csak személyesen vedd meg, erős a gyanúm, hogy az a sérülés a hátsó váltó környékén deformálta a vázat. Ha oldalirányban torzultak a tám- és láncvillák, soha nem fog egyenesen futni az a bicikli... Én nem venném meg. Plusz ha megnézed, a nyereg is le van zúzva ugyanazon az oldalon. Tárolásból ilyesmi sérülés nem keletkezik, hacsak nem dobálták...
[ Szerkesztve ]
Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
-
Because
őstag
válasz Hoorus #29614 üzenetére
ma kidobtam bicózás közben a szemetet és a kuka előtt valami lekvárszerű trutyi volt, persze, hogy megtaláltam mindkét kerékkel, na azt bevinni a lakásba
végül is láttam már ismerősnél, hogy a kutya a viszkető fenekét húzza a szőnyegen ezek után semmi meglepő[ Szerkesztve ]
-
Because
őstag
válasz Hoorus #29642 üzenetére
érthető, még ha lenne a lépinek közös tárolója oda se raknám be!
szerencsére nálunk jól zárható, lakásonként külön pince van, de a környék (nem köntörfalazok) teli van cigánnyal.(#29630) vendingo: nézelődj a helyi bicósboltokban és ami általában készen lóg az olcsóbb minta fűzetnéd.
[ Szerkesztve ]
-
-
313313
addikt
válasz Hoorus #36064 üzenetére
Ha jól tudom Sramnak van váltókarja, ami Simano váltóhoz jó, de az Sram váltóhoz nem.
Nem hinném, hogy jó lenne gyártók váltóit/váltó karjait kevergetni, általában más "húzásmetódusok" van és vannak Shimanónál fordított rugóállású hátsó váltók is.
8/9-es rendszer az kompatibilis lehet egymással(kivéve az első átdobó, 9-es láncszélességgel nem fogsz normálisan 8-as lánchoz váltót beállítani). 10-es rendszer még vékonyabb, az ha jól tévedek 9-es cuccokkal se kompatibilis (lásd hátsó agy...) nem hogy 10-es váltó/hajtókar/etc 8-as rendszerrel.HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hoorus #40890 üzenetére
Nekem az a véleményem, hogy kell egy kis időt hagyni a csapágynak mire bejáratódik. Konkrétan pedáloknál tapasztaltam azt, hogy kicsit szorult új korában, majd gyönyörűen forgott amikor bele került pár száz km. Az is lehet, a tömítések még feszesek és ez fogja vissza.
[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Hoorus #40890 üzenetére
Alapvetően nehezebben forognak az integrált tengelyes hajtások mint a monoblokkos. Az már más kérdés hogy a kisebb tömegéből adódó kisebb tehetetlenség miatt sem pörög ki a világból a hajtókar.
A monoblokkban kisebb csapágy van, ezekben nagyobb, nagyobb, így a tömítések súrlódása is nagyobb. Márpedig itt kör kerületről van szó, aminél ugye ismeretes a PI szám, tehát a súrlódás az jóval nagyobb kis mértékű tömítés kerület növekedésnél is.
Ha kicsit kipörög belőle a zsír, bekopik a tömítés, beigazodnak a pontatlanságok, akkor csökkenni fog az ellenállás.
Egy hibát lehet elkövetni ezeknél az torque rendszerkenél, hogyha túl széles volt a középcsapágy ház, nem volt méreten, akkor a csapágy előfeszítése megnőhet, és megszorulhat.Itt van egy kerámia golyós csapágyazású ugyan ilyen rendszer, valószínűleg a tömítés sem kontakt benne hogy könnyebben forogjon, és a zsír is lehet lágyabb. [link] Ez azért forog úgy mint egy monoblokk. Nekem is van shimano hollowtech rendszerem kerámia golyós csapággyal, az is pörög mint a rettenet, míg a gyári csapágyból az XTR -t se lehet körbe pörgetni lendületből egyszer sem.
De a kerámiásnál a tömítés is hanyagabb.. és lágyra kikevert zsírral raktam össze.
Egy példa kedviért, ha az XTR -t szétszedném, kiszedném belőle a tömítéseket, kimosnám belőle a zsírt, raknék a helyére olajat, vagy akár maradhat szárazan is, és megpörgetnéd, lehet pörögne vagy 40 fordulatot.De azt sem szabad figyelmen kívül hagyni, hogy terhelés alatt mekkora a csapágy súrlódása, valószínűleg akkor nincs akkora különbség. Pl egy nagy és kevés golyós monoblokk terhelés alatt nagyobb ellenállása kell legyen, mint egy kis golyós, nagyobb átmérős csapágynak.
Nem kell ezt túldramatizálni. Hasonlítsd össze a többi hasonlóval, ha nem szorul nagyon, akkor nincs baja.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Gepida Alboin 900 28 56 cm
- IGAZI RITKASÁG: Számozott, limitált kiadású Assassin's Creed Valhalla Orlog Deluxe Edition
- Nike Air Force-1 Photon Dust (ÚJ)
- Bicikli matrica szinte minden fajta biciklire! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Szépségápolás, Haj - és Szakállápolási márkás gépek - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs