- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Mobil flották
- MG5 menetpróba
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Galaxy S22 One UI 6.1 frissítés: volt, nincs
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
Hirdetés
-
A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
ph A szimulátorrajongók körében nem épp ismeretlen név követi a a Drop, az Elgato, az Origin PC és a SCUF Gaming által kitaposott ösvényt.
-
Enduro változatot kapott a Mobvoi TicWatch Pro 5
ma WearOS 3.5 rendszerrel és kettős FSTN és AMOLED kijelzővel érkezik az új modell.
-
Kicsit később indul a The Rogue Prince of Persia korai hozzáférése
gp A pontos dátumot a következő hétfői napon jelentik meg a készítők.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kashim
őstag
válasz Stauffenberg #2 üzenetére
Kormánycsapágyas sztoridra: Nem biztos, hogy kuka maga a kormánycsapágy, azért ahhoz elég nagy erő kell, hogy tönkretegye egy huppanás. Valószínű a kormányfej(stucni) csúszott kicsit fel az ütődésre és most kotyog a felső csapágy. (ezek ilyenek, akárhogy húzod meg, néha nem árt ráellenőrizni, főleg új bringánál)
Ezzel a mostani állapottal viszont már hosszabb, de viszonylag rövidebb távon is tehetsz benne kárt, a csapágyak sérülhetnek a kotyogástól, így minél előbb szorítsd vissza. Ezt otthon simán meg tudod csinálni egy imbuszkulccsal. -
Kashim
őstag
válasz Stauffenberg #20 üzenetére
Ha ezek nálad vannak egy nagyobb menetnél, akkor túl sok meglepetés nem érhet:
- Pótbelső: Mindig gyorsabb mint a foltkeresés, foltozás
- Foltozó szett: [1][2]: Ha épp nincs nálad pótbelső, vagy a pótbelső is lyukadt
- Mini pumpa: Szelepnek megfelelő, vázra rögzíthető
- Patent szem - Láncszakadásnál pótláshoz, sebességnek megfelelőt válassz
- Zsebszerszám: Kisebb csavarokhoz, imbusz csavarokhoz, érdemes láncbontósat választani, akkor egyel kevesebb cuccot kell berakni, linkelt is ilyen
- Gumi lefeszítő cseréhez: Műanyagot érdemes, hogy ne karcolja össze a felnit, minimum kettőt vigyél magaddal, de a 3 is simán befér ahogy szettben adják
- Pótelemek lámpákba
- Komolyabb villáskulcs már sok lenne egy kistáskába, de 1-2 féle ilyen lemezkulcsot még érdemes elrakni, nagy terhelést nem bírnak, de ha valami kiesik/kilazul stb. azért több mint a semmi és nem foglal sok helyet+olcsóA fentiek mind beférnek egy kis nyeregtáskába az ülés alá, szóval ha messzebb mész otthonról érdemes feldobni és ha beüt a baj jól jönnek. Súlyuk azért van így együtt, de valamit valamiért...
Ja és mobil mindig legyen nálad feltöltve. Kollégám nemrég törte el a bokáját és nem vitt telefont, a semmi közepéről kellett hazavonszolnia magát a kutyáival.Biztos ki lehet még egészíteni több mindennel amúgy a pakkot, ha többieknek eszébe jut valami majd megtoldják a listát. Amúgy kezdésnek a Tesco-ban lehet kapni ilyen kis pakkot elég olcsón. Van benne egy kezdetleges zsebszerszám, foltozó szett, ragasztó, gumi leszedő meg egy ilyen lemezkulcs amit linkeltem.
[ Szerkesztve ]
-
Kashim
őstag
De jó hogy nem indultam el az első kis zápor után. A 4. jéghullám után még mindig tombol a vihar... Fasza lett volna, ha elkap hazafelé.
[ Szerkesztve ]
-
Kashim
őstag
válasz Auratech #413 üzenetére
Nem tudom mi lehetett azon a láncon. Nekem csutkára lemosta az a lötty, amit alapból adtak mellé, tök fekete volt az egész utána.
Nappal kapcsolatban tényleg vigyázzatok. Én is voltam hétvégén egy viszonylag hosszabb túrán szeles időben. Tűzött a nap, de a szél miatt nem éreztem annyira a meleget. Úgy leégtem, mint a szemét és csak otthon vettem észre, hogy tiszta vörös vagyok.
[ Szerkesztve ]
-
Kashim
őstag
Épp tegnap tüdőztem le félig egy szúnyogot. Ideiek jó méretesek ráadásul. Hát nem volt kellemes, majdnem megburultam utána. Többet nem zihálok felfelé menet erdőben az tuti. Inkább leszállok azt tolom.
+ A homlokba csapódó cserebogarak is tudnak jó kis nyomot hagyni. Hál'isten idén nem volt annyi.[ Szerkesztve ]
-
Kashim
őstag
válasz lsebestyen #508 üzenetére
Köszi, én is derékfájós vagyok, ráfüggök erre a módszerre. (bár bevallom emberesen, a papit látva nekifeküdtem aztán majdnem beszakadt a hátam pár másodperc után gyilkos ez a testtartás)
-
Kashim
őstag
Hello, általában ez az oldal segíteni szokott, de itt a cangádnál nincs megadva a tengelyhossz. A monoblokk típusából következtetve a csapágyház 70-73mm-es lehet. (ezt amúgy egy mérőszalaggal vagy tolómérővel egyszerűen le tudod mérni te is a vázon) Tengelyhossz így erős tippre 113-118-as lehet. Ha csak monoblokkot akarsz cserélni ezek közül válogathatsz, ha van a méretben.
-
Kashim
őstag
Mekkora DH-s vázban érdemes gondolkodni, ha sima XC vázból a 18 inches pont tökéletes? Össztelós vázak sokkal kisebbek ugyebár. Próbáltam keresgélni valami méretkonverziós táblázatot, vagy hasonlót, de marhára nincs. (vagy szarul kerestem) Esetleg van valakinek tapasztalata ilyen téren?
-
Kashim
őstag
Igen, csak sajna nem egyben lenne, hanem úgy építeném és valószínű külföldről rendelném a vázat (Kona Stinky-t nézegettem, 2008-asat) majd összeraknám fokozatosan. Így esélytelen kipróbálnom a méretet.
De biztos tud segíteni akitől veszem, majd rákérdezek mindig a méretre ha találok szimpatikusat.
Köszönöm a segítséget.Ha már itt tartunk, melyik elérhető árú fully vázból érdemes kiindulni? Nem akarok csúcsgépet, úgysem használnám ki, csak nagyon kipróbálnék egy ilyen kétkerekűt és vannak durva lejtők a környéken ahol a mostani cangámmal már félelmetes lejönni (vagy nem is lehet), úgy csattog hátul.
Szóval lenne hova elmenni vele, nem aszfaltra szánom. -
Kashim
őstag
válasz pengemetal #5567 üzenetére
Reggel 8-ra mentem meló előtt, de bakker már csak egyet láttam az üzletben... egy nénike kosarában. fu...
Haver reggel 7-re ment, azt mondta púposra pakolt kupac volt szemüvegekből. Mire én mentem már abból is kb. 8 darab volt. Durva milyen dömping volt ma reggel. Szerintem 10 órára már semmiből nem marad az itteni üzletben. -
Kashim
őstag
Azért ennyi alapján nem biztos, hogy lánc vagy a fogaskoszorú a ludas... Lehet szimplán nincs jól beállítva a hátsó váltó és a fogak közé áll. Laza tekerésnél nem ugrik le, de ha meghajtja az ember akkor ugrálhat a kettő között. Nekem is volt ilyen mikor meghúztam a váltót erősebben, tényleg sokszor millimétereken múlik az ilyesmi. Vagy tipikus eset, ha nem passzol a fogassor a váltóhoz. (9 vs 10, 8 vs 9 sebesség) Ez utóbbi mondjuk mindenképp csere.
Nem tudom milyen hátsó váltó van azon a cangán, de a legtöbbet egy kis csavarhúzóval 5-10 perc alatt be lehet lőni. Szerintem fektesd fel a bringát és nézz rá, elég könnyen látni a hibát, ha szemből/hátulról ránézel a váltó és a fogaskoszorú helyzetére hajtás közben. Váltogasd fel szép sorban miközben hajtod, lehet, hogy csak a 2. vagy 3. fokozatnál kezd kijönni a különbség és csúszik el a pozíció. Ha laza a bowden lehet azon is kell húzni, vagy finomszabályozni a váltón, ha van rajt olyan kis tekerő.
Persze ettől függetlenül fenn áll az esélye annak is amit a többiek mondtak, de szerintem előbb vizsgáljunk meg mindent aztán cseréljünk, nem olcsó dolog egy egész váltó vagy hajtásrendszert lecserélni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen