Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • macilaci78

    nagyúr

    válasz Alusky #282023 üzenetére

    800 ezres értékben nem lehet jót venni. Valami baja lesz, ami 1-3 éven belül kijön és nem filléres dolog, de költeni kell rá.
    A Passatnak gondos gazdája volt Apósom, ingyen kaptuk ajándékozási szerződéssel és költöttünk rá becsülettel, 5 év alatt 4 mFt-ba került mindennel együtt (üzemanyagot, biztosítást is ideértve). De 54k km-t mentünk vele.
    1,73 mFt üzemanyag és 2,2 mFt minden más költség, 59 hónap használat.

    20 évesen már azér esélyesen beleszalad az ember több-kevesebb rozsdába, a motorhoz is hozzá kellhet nyúlni a kötelező szervizeken felül (olajcsere, szűrők cseréje, vezérléscsere), felgumizni is 100k. És még nincs meglepetés.
    De ugye a magyar utakon a futómű is elhasználódik könnyen, VAG vonalon az sem a filléres dolog.
    Turbó minden órában lehet probléma forrása, üzemanyagrendszerben 20 év alatt sok oda nem való dolog gyűlhetett össze, csövek (üzemanyag, víz, vákuum) is öregek, potenciális hibaforrás, a vezetékek úgyszintén.
    Óóó, az elektronika! Ajtózáraktól kezdve az ABS kockán keresztül az infotaintmentig bármi is beinthet.

    Itt már mindegy, hogy 800k-s autót vesz valaki, vagy 400k-ért és marad még a zsebben erre-arra, mert úgyse ússza meg csak egy izzócserével. Már egy éves pályamatrica is összemérhető a kocsi értékével.

    Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552

Új hozzászólás Aktív témák