- Mobil flották
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Ilyen lesz a Honor 200 és 200 Pro
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy A52 5G - nem csak egy G-vel több
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
ph A E-ATX lapokat is fogadni képes torony új verziója zajcsillapító paneleket és teli előlapot kapott a némaság érdekében.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
válasz rbalint88 #43004 üzenetére
Van abban igazság, amit mondasz, de csak félig értek egyet.
A turbós benzinesekkel kapcsolatban tökéletesen igazad van, csak máshogy: szintén az ultra kretén szabályozások eredménye, hogy rengeteg fejlesztési idő és pénz ment olyan technológia fejlesztésére, amely összességében talán még környezetszennyezőbb is, mint ami korábban volt.
A CO2 persze alapvetően rossz, de sokkal kevéssé rossz, mint a NOx meg az apró szemű korom.
A szabályozások pedig abszolút CO2 centrikusak, aztán hurrá.Az meg tényleg egy nonszensz f@sság, hogy a gázolaj adótartama kisebb, mint a benziné. Ez ugye azért vicces, mert egy lityó gázolajban kb. 10%-kal több energia (fajhője nagyobb) van, mint egy liter benzinben. A dízel "költséghatékonyabb" fogyasztásának ez adja egy részét.
A szabályozás pedig ezt olyan szintre tolta, hogy a környezetszennyezőbb technológiának a nagyobb energiát tartalmazó üzemanyagát adóztatjuk kevéssé. Ollé, brilliáns, kérem! Ha a gázolaj tényleg 5-10%-kal drágább lenne, mint a benzin - és ez lenne a realitás, így adóznánk igazságosan - akkor azért jóval kevéssé terjedtek volna el a dízel autók.
És itt jön az utópisztikus felvetés: lehet, hogy jóval több gyárilag LPG-s autó lenne helyette. Azzal pedig összességében nem kicsit jobban jártunk volna...[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen