- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- iPhone topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
ma A megszokott konstrukciót, vagyis pedálszenzort és hátsó agymotort kínál a Touroll, nincs benne semmi rendkívüli, de kedvező az árfekvése.
-
Még a nyár előtt megérkeznek a G.Skill új Ripjaws memóriái
ph A külsejüket tekintve Trident Z sorozatból merítő modulpárok 32, 64 és 96 GB-os csomagokban vásárolhatók majd meg.
-
Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
it Miközben az EU-ban 1,84 milliárd eurós, trösztellenes bírság ellen fellebbezett az Apple, addig a Kongói Demokratikus Köztársaság ügyvédei új bizonyítékokkal szolgáltak arra vonatkozóan, hogy az almás cég konfliktuszónákból szerzi az ellátási láncnak a nyersanyagokat.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
válasz rbalint88 #43004 üzenetére
Van abban igazság, amit mondasz, de csak félig értek egyet.
A turbós benzinesekkel kapcsolatban tökéletesen igazad van, csak máshogy: szintén az ultra kretén szabályozások eredménye, hogy rengeteg fejlesztési idő és pénz ment olyan technológia fejlesztésére, amely összességében talán még környezetszennyezőbb is, mint ami korábban volt.
A CO2 persze alapvetően rossz, de sokkal kevéssé rossz, mint a NOx meg az apró szemű korom.
A szabályozások pedig abszolút CO2 centrikusak, aztán hurrá.Az meg tényleg egy nonszensz f@sság, hogy a gázolaj adótartama kisebb, mint a benziné. Ez ugye azért vicces, mert egy lityó gázolajban kb. 10%-kal több energia (fajhője nagyobb) van, mint egy liter benzinben. A dízel "költséghatékonyabb" fogyasztásának ez adja egy részét.
A szabályozás pedig ezt olyan szintre tolta, hogy a környezetszennyezőbb technológiának a nagyobb energiát tartalmazó üzemanyagát adóztatjuk kevéssé. Ollé, brilliáns, kérem! Ha a gázolaj tényleg 5-10%-kal drágább lenne, mint a benzin - és ez lenne a realitás, így adóznánk igazságosan - akkor azért jóval kevéssé terjedtek volna el a dízel autók.
És itt jön az utópisztikus felvetés: lehet, hogy jóval több gyárilag LPG-s autó lenne helyette. Azzal pedig összességében nem kicsit jobban jártunk volna...[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest