- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi 13 Lite - dögös vagy, Civi
- Magisk
- A vártnál kevesebb iPad Pro fogyhat
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- MG5 menetpróba
- Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
Hirdetés
-
Marvel Rivals - Középpontban Hela
gp Folytatódik a karakterbemutatók sorozata, a legújabb részben a Halál Istennője kerül a középpontba.
-
A vártnál kevesebb iPad Pro fogyhat
ma A tandem OLED panel előremutató, ám drága, az olcsóbb iPadek lehetnek népszerűek.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
válasz gege71.hu #3998 üzenetére
egy normális lakatos kell és újrafényezni, szerintem számlára kb 40 rugó körül simán megvan, talán kevesebb is mert ez nem igazán lakatos munka, szerintem pár perc alatt egyenesbe hoznák a motorháztetőt...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
hobizoli
nagyúr
SZVSZ az ellenallasos megoldas helyett jobb a bleed-valve hasznalata a toltonyomas elektronika megkerulesehez. Ez tulajdonkeppen egy visszacsapo szelep, ami egy golyobol es egy rugobol all, alapesetben a rugo nyomja a nyomooldal fele a golyot, amekkora tobbletero (tobblet turbonyomas) kell a rugo elleneben a golyo kimozditasahoz, hogy a waste-gate-t a 0.8bar turbonyomas mukodtesse, annyival no a rendszer nyomasa, a rugo erossege egy finommenettel allithato es egy anyaval lekontrazhato a beallitas, ezzel fixen beallithato egy turbonyomas. A golyo es a rugo utan meg van egy 1mm-s furat is a szelep oldalan, amin leengedi a vezerlonyomast gazelvetelkor, a golyo es a waste-gate kozotti szakaszrol
Tehat van egy adott turbonyomas pl 0.8bar, alapesetben ennyinel nyilik meg a waste-gate, ha 0.5bar-nyi tobblet nyomas ''ereje'' kell ahhoz, hogy a rugo elleneben a golyo elmozduljon es igy a vezerlolevego mr elerje a waste-gate szelepet es megnyissa azt, akkor a rendszer nyomasa 1.3bar lesz fixen, amig a csiga birja szusszal...
hobizolitöbb drón kell ;P
-
karib
addikt
válasz hobizoli #4003 üzenetére
Igen - sajnos a Rovernél ez mind egyben jön szinte, nem lehet játszani a gyári vassal Mindegy, elég az a gyári 190-200 LE 250-ig el lehet trükközni a gyári elektronikával (de már fejlesztett vassal), de annál többhöz már új ECU kell. Drága móka, na - annyiból már jobb autót veszek
Department of Redundancy Department
-
karib
addikt
válasz hobizoli #4002 üzenetére
Amúgy te direkte írsz mindig úgy, hogy szöveg alapvetően a témához kapcsolódik, de valójában különösebb jelzés nélkül elkanyarodik tőle?
Az ellenállásos trükköt mint rossz példát írtam a gátlástalan kapzsiságra és konkrét ''csiptuning'' átverésre. Akár fillérekért, akár pénzért rossz megoldás. Elvi síkon azért, mert csak ész nélkül elveszi a töltőnyomás szabályozását, gyakorlatilag meg azért, mert a T16 motor gyári belekkel sajnos nem bírja a nagyobb nyomást.
Természetesen létezik számos korrekt megoldás is, de nem ezen volt a hangsúly
Azért köszi a bleed valve leírást, bár szerintem kevered a golyós szelepet és a bleed valve-ot. A bleed valve becsapja a wastegate vezérlését, egyszerűen elenged egy beállított nyomásmennyiséget, így később épül fel a wastegate-et megmozdító nyomás. Tudtommal ez nem annyira nyerő, mert töltőnyomás ugrásokhoz vezethet - ettől még bevett eszköz, de a Roverek kimondottan nem szeretik. A golyós szelep (amit jellemzően mechanical boost controllernek neveznek, ahogy elnézem) ellenben valóban azt teszi, amit írsz - hagyja gyűlni a nyomást, amíg az eléri a rugón beállított értéket, és akkor hirtelen nyit, és nyit a wastegate is ezáltal. Végül vannak elektronikus boost controllerek ugyebár, amik ez utóbbit elektronikus szabályozással oldják meg, így elkerülhetők a nyomástüskék - bár egy minőségi, jól karbantartott mechanikus szelep is kiváló hétköznapi alkalmazásra.
A többiek épülésére egy link, amin leírják mindezt - igaz angolul, biztos akad magyar forrás is: [link]
Fontos megemlíteni, hogy ilyen jellegű beavatkozásokhoz elengedhetetlen kellék egy pontos töltőnyomásmérő műszer, különben nem látni, hogy mit állítgatunk
A Rovernél sajna annyira ki van centizve a motor és a váltó, hogy a töltőnyomást nem érdemes emelni, max arra gyúrni, hogy minél előbb felépüljön a teljes nyomás. Jó szokás szerint a gyári konfigban az ECU tudja vezérelni a wastegate nyitását, és csak úgy 3e környékén engedi a teljes töltőnyomást. Ezáltal lineárisabb, vezethetőbb lesz az autó, és kíméli az erőátvitelt is. Mintha egy nagyobb köbcentis motort akarna emulálni, hirtelen jövő turbórúgás nélkül. Ezt az elektronikus vezérlésű szelepet szokták kicserélni egy golyósra, és akkor ahogy a turbó bírja, épülhet fel a nyomás a beállított értékig, amikor nyit a szelep és a wastegate. Alulról nagyobbat rúg, kb. ennyi az előny - inkább mentális hatás Gondolkoztam rajta, hogy beszereljek egyed, de jó lesz nekem a gyári konfig, eleget költök a fékekre, nem kockáztatom a váltó szétnyírásátDepartment of Redundancy Department
-
karib
addikt
-
Scream007
őstag
válasz szatocs #4007 üzenetére
Opel, piszok jól néz ki itt a képen.
Amugy mik ezek a váltó jelzések amiket írnak sok kocsinál??mint pl:ez a dsg, smg...meg ilyenek???
pl: amikor nincs is váltokar csak az indexkarral kell váltani vagy mi, mint az uj murciba azt hogy hívják?
[Szerkesztve]BMW Über Alles!!..NSL rulzzz
-
karib
addikt
válasz Scream007 #4011 üzenetére
Nemár, ilyet kérdezni Azt hittem, mindenben képben vagy Legalább a BMW SMG be kellene ugorjon...
A 3 hagyományos alaptípus:
- kézi váltó + kuplung
- bolygóműves automatikus váltó + hidrodinamikus nyomatékváltó
- CVT (Constantly Variable Transmission, fokozatmentes automata)
Ezek mechanikai megvalósításukban alapvetően eltérnek egymástól, a technikai részleteknek utána lehet nézni. Fontos látni, hogy szét kell választani a működést (tud magától váltani vagy sem) és a mechanikai megvalósítást. Ez utóbbitól függ a váltó karaktere inkább. A manuális üzemmódú automaták inkább az automatákra emlékeztetnek, a robotizáltak pedig inkább a kézire, a CVT meg a CVT-re
Mára már erősen árnyalódott a helyzet. A bolygóműves automaták régen tisztán hidraulikus vezérlésűek voltak (a sebességváltást egy csomó furat, szelep stb. irányította a váltóban), mára már mind elektronikus felügyelet alatt állnak. Épp ezért lehet rá rakni egy kapcsolót, ami által kézzel is pöckölgetni tudod a fokozatokat - lásd Tiptronic, Steptronic és testvéreik. Ezek hagyományos automata váltók, csak némileg bele tudsz szólni az elektronika működésébe. Előnyük a nyugisabb váltás, hátrányuk a némileg magasabb fogyasztás és a relatív lassúság. Az, hogy az automata váltó elektronikus kezelőszerveit hova rakod, az már teljesen mellékes - váltórúd formájában középre, a kormányrúdra pöcök formájában, gombként a műszerfalra vagy a kormányra... a lényeg a váltómű és az elektronika, a gombokat tök mindegy, hova rakod.
A hagyományos kézi váltók irányából jönnek a robotizált automaták/félautomaták. Ezek hagyományos, fogaskerekes váltók, csak a kuplungot és a fokozatválasztást különféle elektronikusan irányított mozgatóeszközök intézik. Ezek tehát hagyományos kézi váltók, amire ráültettek egy automatikát, ami helyetted váltogat. Ilyen a BMW SMG, a Ferrari F1, a legtöbb versenyautó váltója stb. Előnye, hogy nem dobja meg a fogyasztást, mint egy bolygóműves automata, illetve nagyon gyors tud lenni, de általában elég darabos, sokan szidják - versenygépbe ideális, utcai használatra még nem teljesen sikerült megszelidíteni.
A CVT arra játszik, hogy a motor mindig a legoptimálisabb fordulaton működhessen, ezt különféle kúpkerekeken előállított végtelensok áttétellel érik el. Mégis, a CVT váltókra is szoktak ''manuális'' üzemmódot programozni, mintha lennének fokozatok - ez valójában csak bűvészkedés, hiszen végtelensok áttétel van, és pofára beállítanak 5-6-7 fixet, hogy úgy érezdt, váltasz. Normál üzemben a CVT váltós autó gyorsításkor beáll a nyomatékmaximumra (pl. 4000 rpm), és az autó csak gyorsul. Fura érzés lehet
A VW DSG (és Audi S-Tronic, illetve az új 911 Turbóban is ilyen van, meg anno az Audi raliautókban volt) is egy robotizált kézi váltó, annyi plusszal, hogy nem egy, hanem két kuplungja van. Valójában 2 db összeépített 3 sebességes váltóval állunk szemben. A trükk az, hogy mindig előválasztja a következő fokozatot, ezért váltáskor csak nyit az egyik kuplung, és párhuzamosan zár a másik. Szinte azonnal. Sokan dicsérik, mint a legjobb robotizált váltót, illetve azt mondják, hogy talán már túl jó is. Nekem szimpatikus, mert egy okos mechanikai megoldás, nem zabál feleslegesen, ellenben villámgyors. Városban tudnám értékelni Élményautóba aláírom, hogy valszeg egy jó kézi váltó továbbra is a legnyerőbb.Department of Redundancy Department
-
szatocs
őstag
=== Szatocs ===
-
golyani
addikt
hagy kérdezzem már meg hegy 1,6-os vectra mennyit megyeget végre?
-
karib
addikt
válasz golyani #4024 üzenetére
Az a Vectra B.
Google: opel vectra b végsebesség -> [link]
Hivatalos adat 193 km/h.
Az óra simán csalhat annyit, hogy 210-et kifusson. Hátszélben, nagy egyenesben stb. Gyanúm szerint 120 fölött viszont már erősen szenved.
Mert hát egy dolog, hogy mennyit tud kifutni, és másik, hogy miként képes elérni.Department of Redundancy Department
-
#00809728
törölt tag
Peugeot 407 2.0hdi biturbo 170le igaz nem egy Ferrari de azért ahoz a kasztnihoz már talán a 170le megfelelő.
-
karib
addikt
válasz #00809728 #4026 üzenetére
A motorral semmi gond - sőt, egy egész érdekes konstrukció: a ma népszerű, de bonyolult, drága változó geometriájú turbó helyett két hagyományos feltöltőt használnak. Költségben valszeg kb. ugyanott vannak, ellenben állítólag a hagyományos turbók üzembiztosabbak. Majd elválik.
Csak szegény 407 ne lenne annyira randa. Pedig a 405, 406 milyen szép autók voltak - pláne a 406 kupé.Department of Redundancy Department
-
#16741888
törölt tag
Az 1,6 tuti nem megy 191nél többet, haveromnak astrája volt ugyanezzel a motorral, 195nél többet nem lehetett beletaposni.
Nekünk a 2.0 változat van Vectrából, hátszélben, lejtőn, jött ki óra szerint a 230 de az már nagyon a vége volt, nyilván csalt is az óra, olyan 215körül lehet a vége. -
karib
addikt
Épp az jutott eszembe, hogy a Wankel motor milyen kézenfekvő megoldás lenne egy hibrid autóban - kompakt, nyugodt járású, a nyomatékszegénységét pedig pont jól kiegészítené az elektromotor. Sőt, a hibridekben előszeretettel használt CVT váltót se szaggatná szét.
Úgy látszik, ez már másnak is eszébe jutott: Mazda5 Hydrogen RE [link]Department of Redundancy Department
-
ZS0
tag
VW polohoz keresnék alkatrészeket (az eleje összetört) meg tuningot. Van vlakinek eladó? Esetleg valami jó boltot tudtok?
-
tomcica
addikt
Udvozlet,erdekelne hogy valaki tud-e infot a PSI tunningbox-rol TDI motor lenne vele tunningolva.(tudom,tudom discotunning ) Ennyire futja,talan meg uj kipufogo.Szoval hasznalta-e valaki,pro- kontra.
Elore is kossz....There are two mistakes along the way to Mastery: Not starting it and not going all the way."
-
karib
addikt
válasz tomcica #4032 üzenetére
Konkrétan nem ismerem a PSI tuningboxot, csak a hirdetését láttam. Valszeg működik, a hosszú távú hatása kérdéses - sajnos nem kevés ma már a gátlástalan bitmágus, és a korszerű turbódízelek elektronikájával könnyű látványosan játszadozni.
Amitől viszont óva intelek, az a ''most ennyire futja'' hozzáállás - ha nem tudsz megbízható, garantáltan működő megoldást megengedni magadnak, akkor talán jobb, ha egyelőre hagyod a kísérletezgetést. Kár lenne gallyra vágni az autót valami gagyi megoldással, ''mert csak ez fért bele''.
Nem lebeszélni akarlak, csak higgadtan állj hozzá a dologhoz. Az sem árt, ha hagyod pihenni 1-2 hónapig a dolgot, és ha azután is olthatatlan a vágy, akkor bele lehet vágni. Én már számos hirtelen lelkesedésből jött projektet elvetettem végül, mert valójában kevés értelme lett volna, csak elsőre olyan állatinak tűnt.Department of Redundancy Department
-
golyani
addikt
régebben volt róla szó h értelme nincsen,de megkérdezném.
1,1-es pözsóval mit érdemes kezdeni? én arra gondoltam h esetleg egy légszűrőt+sport rendszert kapna maga alá. ez kb mennyit számítana.
ja és igen sport szűrőhöz után kell állítgatni vmit vagy azt belövi magának a gép? -
karib
addikt
válasz golyani #4034 üzenetére
Nem tudom, mennyibe lehet ez - de inkább gyűjts egy erősebb autóra
Esetleg ha elrohad a meglevő kipufogó, akkor lehet gondolkodni valami sportosabb változaton.
Úgy -5 ... +5% teljesítményváltozásra számíthatsz amúgy. Ha elbarmolják a kipufogót, romolhat a hengerek töltése, és csökken a teljesítmény. Ha vacak szűrőbe nyúlsz bele, akkor idő előtt szétkopik a motor, mert telemegy kisebb-nagyobb porszemcsékkel.
A korrekt megoldások általában drágábbak és több utánjárást igényelnek, ami összességében valszeg nem nagyon éri meg.
Esetleg rakj erősebb fékeket az autóra, és állatul kifékezhetsz mindenkitDepartment of Redundancy Department
-
golyani
addikt
lol
akkor hagyom a fenébe. kocsi anyámé csak majd én megkapom szolgálatra vmikor.
és érdekes amikor 4000-ig pörgetem minden sebességbe és akkor amikor bevágom 5.-be 3000-en megy 100-at
ha estleg később belemennének és biz összeggel megtámogatnának meg én is dolgoznék, mit érdemes venni olyan 800 körül?
én szivem szerint vmi 1,6-os Escortra gondoltam mert olyanunk volt 94-es. de esetleg vmi újabbat bevállalnék egy légkondi kéne bele semmi más.
[Szerkesztve] -
tomcica
addikt
Ugy latom a neten,hogy PSI egy francia ceg,evtizedes multtal.Mondjuk ez meg nem jelent semmi biztosat.Majus ota torom a fejem ezen a modositason,csak eddig meg tobb a kontra,mint a pro...
Egyelore varok,viszont jo lenne egy olyan tulaj,aki tobb ezer km ota hasznalja ezt a cuccot!
A turelem es higgadtsag pedig mindig ''elkel''.KosziThere are two mistakes along the way to Mastery: Not starting it and not going all the way."
-
karib
addikt
válasz golyani #4036 üzenetére
Az Escort már egész kellemes méretű autó. Kicsit fapados, de működik. Mondjuk egy hasonló korú Mondeo se sokkal drágább amúgy, bár az első generációs Mondeókat szidták néha.
Ha valami sportosabbat akarsz, akkor pl. Swift 1,6. Csak sedan kivitelben van (sajna), de az legalább kicsit erősebb kasztni. Az 1,6-osnak jobb futóműve, erősebb fékei vannak - ellenben ugyanúgy tucatautó, tehát alkatrész van hozzá sok, olcsón. Az 1,6-os moci pedig egész kulturáltan jár, és 92 LE-vel rendesen is viszi a járgányt. 800e körül 98 tájéki, 100e km futásúakat lehet fogni, klímával. És valszeg nem sok gond lesz vele.Department of Redundancy Department
-
karib
addikt
válasz tomcica #4040 üzenetére
Szép autó az a GTC Eddig Vectrában volt szerencsém a 150 pacis CTDI-hez - valahogy nem volt olyan erős, mint vártam volna. De nagyon kellemesen, jól ment
Az a 175-180 LE nekem kicsit kérdésesnek tűnik, mert már a 150 paci sem kevés egy 1,9-es dízeltől - mindenesetre valszeg a turbó már a légszállítása határán járhat 180 LE környékén. Másfelől elérhetőnek tűnik, Dodi Leonja is kb. ilyet tud, sőt többet.Department of Redundancy Department
-
karib
addikt
Mai hír: az Audi-VW vezető dizájnere a Kiához igazol [link] Nem viccelnek ezek a koreaiak
Európában meg a JE Design csapata megirigyelte a Ssangyongok és hasonló csodák elbűvölő vonalait, így az Audi Q7-est reszelték át valami undormánnyá: [link]
Amúgy meglepő módon élőben nem annyira borzalmas a Q7, sem a Subaru B9 Tribeca. Persze szépnek nem mondanám őket, de fotón kifejezetten otrombák.Department of Redundancy Department
-
a_tesz
Korrektor
q7-ről nem tudok nyilatkozni, de a tribeca lehet, hogy autónak elmegy (bár nekem a lélektani határ a swiftünk 138 centije, addig autó, felette inkább busz ), de hogy subarunak? bah, élőben sem szebb, mint fotón...
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
tomcica
addikt
Azaz,a Vectra joval nehezebb es mashogy fekszik az uton,akar Sport uzemmodban akar simaban,az Astra GTC konnyebb,mashogy viselkedik,szinte pattog az uton.Ami miatt tunningolnam az az alacson fordulatnal 1800-2000 levo ''lyuk''.Ugye a turbo 2000-2200 kornyeken kapcsol,a varosban meg sokszot harmadikban 1600-2000re esik vissza a valtas,Nekem ott lomhanak tunik,ha szabad ilyen szemtelenseget mondani.Nem eletveszelyes csak jol jonne ha mar ott is nagyobb lenne a nyomatek.
Amugy az auto kivallo,dagibbak keruljek,alig lehet kiszallni a sportulesbol (meg kupe ugyebar) ja es nalunk a rossz utakon is kivallo az uttartasa (200-205 korul probaltam,de erosen kapaszkodni kellett a kormanyba )
Dodi Leonja ''mit tud''?Az hasonlo teljesitmenyu motor 150Le pdtdi...There are two mistakes along the way to Mastery: Not starting it and not going all the way."
-
karib
addikt
válasz tomcica #4044 üzenetére
Dodi is 150 paciról indult 1,9 VW TDI-vel, és lett belőle sok, valami 190 körül.
Az, hogy alul nagyon nem megy, az a legtöbb mai turbódízelre igaz. Lehet, hogy egy chip tud ezen segíteni, és az is lehet, hogy nem (ráadásul a chipek sem egyformák, sőt markáns eltérések lehetnek). Ha a turbónyomást csak késleltetve engedi felépülni a motorvezérlő elektronika, akkor ezt ki lehet iktatni, így lejjebbről indul majd. Ennek persze lehetnek mellékhatásai is - pl. ha a váltó nem elég erős, akkor rövid úton ledarálod. Olvass utána alaposanDepartment of Redundancy Department
-
Soak
veterán
Sziasztok!ű
Segitséget szeretnék kérni tőletek fék upgradehez.Az auto egy Mercedes Benz E320 W210 (2001),na most én ehhez nézegettem a brembo Gran Turismo kittjeit de nekem kidob 4 kittet amiről nem tudom eldönteni ,hogy tulképp miben más. a tanácsotokat kérném .hogy milyen rendszert vegyek, gondoltam a kerámia tárcsás rendszerre de rájöttem az nem kell .a probléma egyébként nagysebbeségről fékezésnél, nyulos fékeés és fékerő vesztés (persze nem megy el de érezhető) , és a rázás (tudom,ez lehet kopás) -
karib
addikt
Komplett féket akarsz cserélni, vagy csak valami jobb tárcsát keresel?
Konkrét tippet nem tudnék mondani, de érdemes valami vágott tárcsát nézni. Vagy ha több pénzed van, akkor egy nagyobb tárcsát és egy többdugattyús szerkezetet. A legjobb lenne bontóból szerezni valami nagyobb szerkezetet - tuti az AMG típusokon, de talán már a V8-asokon is izmosabb fékek vannak.
Érdemes a rugalmas fékcsöveket is kicserélni fémszövésű kivitelre, sokat segít a nyúlós pedálérzés csökkentésében (a hagyományos csöveknél először a cső tágul, amikor nyomod a pedált, és csak aztán harapnak a fékek).
Én most állok fék upgrade előtt a Roveren - sajna itt meg van kötve a kezem, mert nekem már az egykori csúcsmodell van, és ez is alulméretezett, ráadásul a hagyományostól eltérő a 600-asok első tárcsafelfogatása, így kevés az upgrade lehetőség. Nekem most vágott tárcsa + jobb betét + fémszövésű fékcsövek jönnek - remélhetőleg jövő héten már konkrét tapasztalatot is tudok mondani.Department of Redundancy Department
-
Soak
veterán
Egész rendszert szeretnék cserélni [link]
ezek lennének az alternativák, komoly fékek kellenek mert sokat közlekedünk nagy tempóval autopályán
szerk: látom nem direkt link, értelem szerüen válaszd ki a két sort és akkor látod
jah és még annyi ,hogy egy tipp ,hogy hol szerezhetem be?!
[Szerkesztve] -
karib
addikt
Hát, kicsit hiányos az infó - pl. a tárcsákról nem írnak részletet, de a többi elem gyári számra megegyezik a kitekben.
Én azt tippelem, hogy kétfajta tárcsa van, tán egy vágott és egy lyuggatott vagy hasonló, illetve jobb- és baloldali kit.
Itthon asszem a Láng foglalkozik Brembóval, de nekem nem válaszoltak az emailemre. Talán telefonon segítőkészebbek
Olcsónak biztos nem lesz olcsó, de tuti hatásos lesz - 4 dugattyús nyergek, mmm. Azért érdemes körülnézni Merci tuningolóknál is - erre azért sokan specializálódtak.
Továbbá érdemes az eBayt feltúrni, hátha akad valami jó vétel.Department of Redundancy Department
-
Soak
veterán
Igen, csak tudod merci tuning ....hát az nem kis pénz mert duplán meg fizetettnek (szerelés plus cucc meg ugye mi bizony mercit tuningolunk ... :S ).a tárcsa tényleg nem valami sok info-s csak egy kép a kezdetnél (márka választás).
Ilyen értéknél félek az ebaytől nem egyszer vágtak már meg ismerőst :S
U.i.:Lángot köszi.CSak még minidg kérdés mit is kéne pontosan?
U.i.2:nem lesz olcsó, sőt drága de megér ennyit a család biztonsága nekünk
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest