- Mobil flották
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobilhasználat külföldön
- Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy A70 - áram, erősség
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi 13 Lite - dögös vagy, Civi
Hirdetés
-
8 TB-ig nyújtózkodik a SanDisk asztali SSD-je
ph A kétféle tárhelymérettel kosárba tehető újdonság külső tápellátással rendelkezik, és támogatja az Apple Time Machine-t is.
-
Galaxy S22 One UI 6.1 frissítés: volt, nincs
ma Komolyabb hibák bukkantak fel, a Samsung a biztonság kedvéért leállította a frissítés közzétételét.
-
Van, ahol lesz összecsomagolt Disney+ és Max
it A Disney és a Warner Bros Discovery elsőként az USA-ban csomagolja össze a Disney+, a Hulu és a Max szolgáltatásokat.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Szada85 #281995 üzenetére
Ilyet használtam én is, 245/35r20 méretben, nálam 3 szezon és kb. 35.000km után, szinte teljesen elkopott, de ilyen hibát nem tapasztaltam.
Némi powert nálam is kapott, 210hp/470Nm, sokszor forszírozva is volt.
De ez a leváló futófelület nagyon durva“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Szada85
aktív tag
Ahogy telik az idő (meg olvasom a kommentjeiteket), úgy érzem magam egyre “mázlistábbnak”, hogy nem lett komolyabb gond.
Pedig odafigyeltem a gumira, pincében tároltam, nyomást rendszeresen ellenőriztem, helyes értéken volt mindig, futómű is helyén volt/van.
Nyilván kanyargás volt az autóval, autópályán mentünk vele gyorsabban is, intenzívebb gyorsitásokkal, de nem volt se löncskontroll, se versenypálya, vagy hasonlók. A futása is kb annyi, amit te is írtál, ezért “furcsállom” és is, hogy megdöglött.@focvis, Tsebacsi:
Nem mondom, hogy ettől még rossz gumi, előtte a Vekkeren is Hankuki volt, bár azon azt hiszem V12, az 3 szezon után is pacekul tartotta magát.
Tapadasra, kezelésre pedig tényleg nem érheti szó ezt sem, stabil volt vele az autó, és jól irányítható. Élettartama nem túl combos. -
nagyúr
válasz Szada85 #282006 üzenetére
Enyémben 2 szezon van de, se nem ájulok, se nem utálom. Semmilyen. A Téli bejön, az Conti...
#282005szőröscica: A pilotsport? Istenpénzesemelég... A civicen a 3-as volt, szerettem...Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz szőröscica #282008 üzenetére
Áhh meg tudom csikorgatni már simán elektromosban is ezt a gumit, akkor egy foscsi energysaverrel egyhelyben tudnék pörögni
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
radi8tor
MODERÁTOR
Jóféle high speed felvételek a tegnapi rally szakaszról [link] #ytalert
⭐ Stella
-
-
Teasüti
nagyúr
válasz kenwood #281987 üzenetére
Ma rájöttem, hogy ha lenyomva tartom a kuplungot két másodpercig mielőtt hozzányúlok a váltóhoz (előtte üresben), akkor beveszi elsőre.
Vki említette feljebb, hogy ha áll a counter shaft, akkor könnyebben kapcsol.
Végül ez lesz a megoldás. Most tréningelem magam, hogy nagypapásan kapcsoljam a sebességet. Mint mikor vezetni tanultam: kuplung be, koncentrál két másodpercig, első fokozat finoman és lassan. Eddig is türelmetlen volt mindenki mögöttem a zöldnél mert nem huzatom ki az egyest, na majd ezután már dudálni is fognak.Szóval tboldi szerint ezek a váltók ezek ilyenek. GM vagy PSA, mind egy kutya.
A helyett, hogy csiszolna rajta a gyártó, inkább tesz a kocsiba start/stoppot, hisz álló motorral nem forog a counter shaft sem. Tény, hogy álló motorral nem feltűnő a probléma.[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
Ismerős még egy éve kb vett valami benzines skodát durva 20 évesen 800 pénzért. Nem nagyon kérdezett senkitől semmit, csak beleugrott. Aztán csak hordta egyik szervízről a másikra, mindig csak utólag említve a dolgot. Ráköltötte már a vétlár kétszeresét, és még mindig olyan rossz az autó, hogy vett helyette egy c corsát.
Why? Just, why? Ez egyszerűen nem történhet meg. Senki nem tudja, mi baja az autónak, mert semmiről nem mesél az ember
De a műszaki érzékét tekintve egészen biztos vagyok benne, hogy mindkét sebváltót kicseréltél már neki legalább egyszer -
Szada85
aktív tag
válasz molnarpeter #282013 üzenetére
Szezonváltáskor minden alkalommal átnéztem, köztes idöben alkalmanként.
Az már feltünt korábban, hogy belül "jobban" kopik az elsö (hátul egyenletes a kopás), emiatt voltam szervizben, hogy ellenörizzék a geometriát, úgy kaptam vissza, hogy "be van állítva", járt azóta párszor különbözö szervizekben az autó, sehol nem emelték ki, hogy gond lenne vele. -
kenwood
veterán
válasz norbert1998 #282018 üzenetére
Nem kell ket sebvaltot cserelni.
Ha minden elromlik egy 800 ezres kocsiban, es meg is javittatod, akkor az munkadijjal egyutt olyan 10-20 millios tetel. Eleg ha csak par szazaleka megy tonkre ennyi idosen, es mar boven a vetelar felett vagy.Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
nagyúr
válasz grizlisandor #282017 üzenetére
Ugye-ugye?!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
válasz norbert1998 #282018 üzenetére
Pedig 800-ból a 20 éves Skoda szintű autókból lehet jót is venni már, amire max apróságokat kell költeni, nem a fél autót kicserélni. Belefutott egy szarba, könnyű ha nem is ért hozzá.
A másik hiba meg a szervizről szervizre járkálás, baromira elkapatták magukat nagyon az utóbbi években. Az új autó árát nem merik növelni a gyártók, hát növelték az alkatrészek árait amin bepótolja. A szerelő meg ezt látva tolja fel az egekbe a munkadíját is, mert nehogymár ilyen alkatrészeket olcsón szereljen be. A gazdasági hiszti meg csak lapátolt rá, mindenki folyamatos generált félelemben él és 20 Ft áremelésre reagál 200 Ft ráadással.
Bár nekem könnyű, mert van műhelyünk meg van szerelő is a családban, én is tanultam ha nem is pont ezt, de a nagyrészét meg tudjuk csinálni.Mi a múltkor egy váltót cseréltünk, ismerős úgy gondolta majd ő beállítja, hogy ne kotyogjon aztán sikerült neki úgy elrakni a kulisszát, hogy mindig egyszerre kapcsolt két fokozatot és megszorult. Mondtam neki szedjük szét, mert ennek nincs baja, csak rosszul raktátok össze. Erre vett egy bontott váltót. Jó hát beraktuk azt, mondjuk egyszerűbb volt. Az is egy 20 éves kocsi csak VW, talán 100 ezerbe se került az egész, kuplung maradt a régi, még egy csomó anyag volt rajta, csapágya nem zajongott, akkor minek. Szerelők ezt is imádják cserélgetni ha kell ha nem ami megint + egy százas, ha van kettőstömegű akkor + végtelen.
Ezért szeretem a "temetőjárat hulladék báttyaaaaa" szerelőt, ő se szokta cserélgetni a fél autót, megpörgeti kézzel, megforgatja, aztán ha jó maradhat. Nem egy Novoth Tibi minőségi szint az biztos, de legalább ki is lehet fizetni és az autó is egyben van. Ez a szerelő hiányzik nagyon.
Bár a YT karrierjét ismerve valószínű ő se épp olcsó, de vannak hozzá hasonlóak még ahol meg lehet úszni a dolgokat nem az évi fizetést ráköltve.[ Szerkesztve ]
Automata váltósként a legjobb barátom az akkumulátor.
-
F_Zolee
veterán
válasz norbert1998 #282018 üzenetére
Vannak "mazoisták". Ne akard megfosztani az élvezettől. Remélem nem akarod megmondani neki, hogy mit csináljon.
-
kenwood
veterán
Ha a harmast picit nehezebben eszi meg a valto, annak mi lehet az oka ?
Magaval a fokozattal nincs gond, ugyanugy mukodik,ahogy a tobbi.
A problema a mozdulattal van. Negyesbe kisujjal behuzom a kart, a harmasnal viszont elofordul, hogy enyhe akadalyba utkozik. Mintha nem talalna be a lyukba,es ketszer is neki kell futni,vagy modositani az idealisnak tuno mozdulaton.
Ez lehet valtohiba is,vagy csak a kulisszaban kene valami csavart meghuzni ?[ Szerkesztve ]
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
Vismajor01
addikt
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
kenwood
veterán
válasz tboldi #282029 üzenetére
Ennyire nem ertem a valto mukodeset. Inkabb megnezetem valakivel. Elvileg ev vegeig meg el a Defend egyeves valto-motor garija, amit vasarlaskor vettem.
#282030
Mi ezt a fos ?
A 68-as Mustang nagyon nem ugy nez ki gyarilag. A 2023-as meg nem is Mustang,hanem egy Maki.
[ Szerkesztve ]
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #282030 üzenetére
Hibás a kép. Ez a 2023-as Mustang:
A képeden Mustang Mach-E van.
kenwood:
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
macilaci78
nagyúr
válasz Alusky #282023 üzenetére
800 ezres értékben nem lehet jót venni. Valami baja lesz, ami 1-3 éven belül kijön és nem filléres dolog, de költeni kell rá.
A Passatnak gondos gazdája volt Apósom, ingyen kaptuk ajándékozási szerződéssel és költöttünk rá becsülettel, 5 év alatt 4 mFt-ba került mindennel együtt (üzemanyagot, biztosítást is ideértve). De 54k km-t mentünk vele.
1,73 mFt üzemanyag és 2,2 mFt minden más költség, 59 hónap használat.20 évesen már azér esélyesen beleszalad az ember több-kevesebb rozsdába, a motorhoz is hozzá kellhet nyúlni a kötelező szervizeken felül (olajcsere, szűrők cseréje, vezérléscsere), felgumizni is 100k. És még nincs meglepetés.
De ugye a magyar utakon a futómű is elhasználódik könnyen, VAG vonalon az sem a filléres dolog.
Turbó minden órában lehet probléma forrása, üzemanyagrendszerben 20 év alatt sok oda nem való dolog gyűlhetett össze, csövek (üzemanyag, víz, vákuum) is öregek, potenciális hibaforrás, a vezetékek úgyszintén.
Óóó, az elektronika! Ajtózáraktól kezdve az ABS kockán keresztül az infotaintmentig bármi is beinthet.Itt már mindegy, hogy 800k-s autót vesz valaki, vagy 400k-ért és marad még a zsebben erre-arra, mert úgyse ússza meg csak egy izzócserével. Már egy éves pályamatrica is összemérhető a kocsi értékével.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
macilaci78
nagyúr
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #282037 üzenetére
Asszem' abba kevésbé tud bele kötni az adóhatóság. Nem tudom pontosan mi a buktató az ajándékozásival. Talán a bekerülési érték alapján kellene adózni, de passz.
Google első találat: [link]
Egyenes ági ajándékozás esetén nincs illeték. Egyébként van. Nekem pl anyós nevén volt a kocsi, mi ezért jelképes összegért tettük meg az adásvételt.
Viszont itt azt írják ilyen esetben nem kell eredetvizsgálat. Lehet nem jó a leírás.[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
Teasüti
nagyúr
Nekem ezzel nincs is bajom. Szeretek nyugisan, civilizáltan közlekedni.
Csak épp mindenki másnak van ezzel baja mögöttem.
De ha így kell váltani ezeket üzemszerűen, hogy kuplung, várakozás, egyes, akkor nem csodálom miért van leamortizálva kb minden használt autó százezernél.
Erre mifelénk emberek többnyire izomból váltanak.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz tboldi #282026 üzenetére
De álló output shaft mellett is ugyanaz történik, nem? Szinkrongyűrű megállítja a counter shaft-ot és a kapcsoló körmök vagy együttállnak, vagy megakadnak egymáson.
Menet közben is ugyanígy képzelem el, mikor a szinkrongyűrű egyazon fordulatra hozza a két tengelyt, hogy egymáshoz képest áll a két tengely és vagy együttállnak a körmök, vagy nem. Vagy nem így történik? Van ott egy kis csúszás szinkrongyűrű ide vagy oda?
Ilyen szempontból miért nem mindegy, hogy a gyűrű állítja meg a counter shaft-ot, vagy pedig megvárom amíg magától megáll?[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz radi8tor #282039 üzenetére
Nálunk egyenes ági ajándékozás volt: anya a lányának.
Nem is volt nagy érték, akkoriban 400-900k között ment ez az évjárat, motor, váltó, kasztni a hahu-n. 2018 októberében volt, idén elévül, még nem jött ellenőrzés.
Azóta vettünk lakást, adtunk el lakást, sokkal nagyobb értékű tranzakciók voltak, amivel kapcsolatban amúgy volt egy - mondhatni, téves* - NAV ellenőrzés.* külön HRSZ-en volt a lakás és a garázs, jogi osztatlanság alá vontuk, de két külön tranzakció keretében vettük meg. Az ügyintéző először csak a lakásszerződést vette kézbe és nem volt neki egyértemű, hogy az abban szereplő vételárnak nem része a garázs. Az illeték megállapításához akarta tisztázni a garázs értékét, helyszíni szemlét tartott volna. Na, ez persze nem volt benne a sablon levélben, mindenki sík ideges volt az ellenőrzés miatt. Felhívtam az ügyintézőt, elmagyaráztam neki a helyzetet, epapir-on feltöltöttük neki a kért doksikat, ő pedig pár napra rá megküldte ügyfélkapun a határozatot. Nem kellett kijönnie az ellenőrzésre, telefonon elintéztük.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Ma észrevettem, hogy bal első lámpám nem világít (nem jelezte)
Szerencsére miután rájöttem, hogy hogyan jön ki, 3 perc volt a kettőt kicserélni. Kezdem megkedvelni ezt az autót
Új gumikkal szombaton egy jót autóztam vele (300km-t)[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Szoszo94
őstag
válasz macilaci78 #282035 üzenetére
Neeeem? 500-ért vettem a Pin@mobilt márciusban és már belefutott 35+e km, a kiadások pedig elenyészőek Plusz az autó eléggé egyben is volt/van, kívül és belül egyaránt. Jó, tudom, ez az "ezerből az egy" esete
Olajcsere ne zavarjon meg senkit, 15 ezrenként le van dobva, csak van ami a karbantartással együtt került felírásra, de minden költség vezetve van itt a mosáson kívülLexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz macilaci78 #282045 üzenetére
Parkolás ingyenes munkahelyen és otthon is, matrica volt rajta GY-M-S megyei, osztrákot pedig kolléga vette rá Nemfogszmeeeeeg
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
szőröscica
addikt
Hiába eszik keveset az oktáv, kéthetente tankolunk. Ma is belement 43 liter 900km-re, nagyon gyűlnek a smart pontok.
-
macilaci78
nagyúr
válasz szőröscica #282049 üzenetére
Én is megléptem, idén először a Gold szintet a MOL appban.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
Új hozzászólás Aktív témák
- Fél tucat Core Ultra CPU jöhet az asztali piacra
- Mobil flották
- Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Wise (ex-TransferWise)
- Házimozi haladó szinten
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Ukrajnai háború
- TCL LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen