- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Android szakmai topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
Hirdetés
-
Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
it A SoftBank szerint nehéz a munkája a call centerek dolgozóinak, ezért olyan AI-megoldásokkal segítenének, amelyek az ideges telefonálók hangját egyszerűen átalakítják nyugodt stílusúra.
-
Posztapokaliptikus Radeon kártya készül a Sapphire műhelyében
ph A Navi 32 GPU-ra épülő, limitált darabszámú modell a vizuális dualizmus jegyében született, és a 11 Bit Studios láttamozta.
-
Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
ma A Pura 70 Ultra a DxOMarknál tarolt.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
426os
őstag
válasz focvis #281348 üzenetére
Nem turbós, szívó a 83 lovas PT. 3000 környékéről lelkesen pörög, de kell is üvegelni, alatta halott. A gázpedál hangolása olyan, hogy nagyon kell figyelni, ha nem digitális üzemmódban akarod használni (de amúgy használhatod, nem fogyaszt sokat). Lehet vele közlekedni, mindenhol fel fog menni, de gyenge. Pályatempónál 4000 körül forog az ötös váltóval (de nem bántóan hangos, szél és gördülési zaj teljesen vállalható). A váltó az viszont borzasztó, a 18 éves Xsaram váltója sokkal különb volt, a 11 éves Bravojé meg álom hozzá képest. Ha gyorsan váltasz 2ből 3ba és nem húzod középre a kart, akkor megakad, illetve nekem nagyon sokszor nem akarta bevenni a elsőre a hátramenetet ( csak kerregett, de autó nem mozdult, ilyet csak apám 30 éves Favoritjánál tapasztaltam eddig). Ez egy 7ezer km-t futott, kvázi új bérautó volt. A start-stop rendszere idióta, sokszor olyankor állt le, amikor épp indultam volna (le is fulladt) vagy még lassan gurultam (pápá szervó és klíma). Ezek csúcsforgalomban, ahol egymást centizgették az autók/motorok nem volt olyan vicces és nem találtam sem dedikált gombot, sem menüpontot a kikapcsolására. Cserébe amikor lett volna értelme leállítani a motort, akkor nem állt le Beltér fapad, ablakok nem automaták semerre, igazi ütni-vágni való autó, kedvelni nem tudtam. Egy Clio sokkal különb, 2-3 éve volt nálam egy 1.5dci, azt jobban szerettem (és jól is ment a milánói forgalomban).
.
-
Alusky
aktív tag
válasz kisza25 #281349 üzenetére
Én az ilyenek miatt már nem hajtok ki indexelő elé csak akkor ha látom a lassulást is hozzá, ha nem vagy nem értelmezhető akkor megvárom. Persze ezt kisvárosokban könnyű, mert nem tartok fel senkit aki ledudálna hátul.
Körforgalmakban is nem egyszer futok bele, hogy jelez aztán mégsem hajt ki.Automata váltósként a legjobb barátom az akkumulátor.
-
nagyúr
Na lekértem a telemetriát az autóból, tök faja, mennyi mindent kommunikál a gyárral
(jó ez valahol érthető, de kb. mint egy mobiltelefon, azt is leközli éppen ki melyik ülésen fingott ).Akku állapot: 200 - Azaz teljesen rendben van
Átlagos elektromos fogyasztás: 18.792 kWh/100km Ez tök jó, ő sokkal többnek mondja (22,5nek)
Átlagos úthossz hetenként: 2550 km
A hibatároló jobban aggaszt[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
F_Zolee
veterán
válasz kisza25 #281349 üzenetére
Ilyeneket nem értem. Pedig elég hallhatóan kattog meg látszik is. Az én autóm nem éppen halk és nem okoz gondot észlelni na meg ha már egyszer indexeltem akkor be is fejezem azt lekapcsolással akár, nem hagyom a vakvilágba.
De manapság már sok az úri vezető akik maguk diktálják a szabályokat. Én is kikanyarodtam egyszer egy ilyen elé...nézett is de mutogattam neki aztán utána észrevette magát. -
nagyúr
válasz Tsebacsi #281357 üzenetére
Jó a lista
B7F343 - Emergency battery: Change interval reached
3178A - TCB: Functional limitation in mobile phone network
E1C440 - Headunit reset?
21E6E9 - ILM: High-voltage system: Charging interruption vagy Charging electronics: Charging mode interrupted
48071F - Tire pressure Monitor: wheel recognition when starting, position unknown
13820A - Active air flap control, bottom: blocks during initialization
218219 - Starter unit, charging controller for auxiliary battery: Aged auxiliary battery
138220 - Active air flap control: Electrical fault
30ED1 - Passz
800A01 - KAFAS: camera, EEPROM communication fault vagy KAFAS camera: Camera field of view malfunction due to weather conditions
8040C3 - BDC Request to switch off KL30F due to standby current violation
8040C6 - BDC Request to reset KL30F due to standby current violation
8040D2 - BDC Activation of park status, vehicle electrical system not OKA kisakku érthető valahol, 6 éves, plusz van rajta egy kamera ami lehet hogy szívja, de nem lennék meglepve, ha csereérett lenne lassan...
A TPMS-el tudom, hogy valami gebasz van, kérdés hogy a szenzorok, vagy az egység, ez a télire váltásnál kiderül.
Active air flap control: Ez működik, nem tudom mi baja van...KAFAS kamera, passz, felismeri a táblákat...
A BDC nemtudom mi lehet...
A töltés manapság nem szakad meg magától.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz focvis #281362 üzenetére
A 12V-os nekem is gyanús, de az emergency az passz, holnap majd beszélek Misivel, Ő okos Már csak 450km van a fékbetétekben az autó szerint, az 1 hét, de jövő héttől már nem mászkálunk annyit, ha kihúzza, majd az út után akarom beadni javítani (kéne váltóolajat is cserélni lassan, meg a csipsz is fontos lenne , plusz ki tudja mi lesz a TPMS sorsa...) Feltöröm a malacperselyt, vagy nem?!
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz focvis #281365 üzenetére
A kisakku nem problem, a váltóolaj kicsit macera nekik is, nekem is, ott kell fuvar (1 napos meló éjszakát is beleértve, ott kell hagyni), a fék miatt aggódok, nem tudom letilt-e ez a hüle (képesnek érzem rá ), és persze a TPMS...
A csipsz majd szülinapi aji lesz[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
MunezXBK
nagyúr
LED gyors kép reggelről.
-
válasz focvis #281362 üzenetére
Szerintem a 12V akksi, mert a vészindítást arról lehet csinálni a hibridekben, legalábbis a niroban azzal lehet, mert mindig elektromosan indul, de a nagy akksit 0-ra meríted akkor a kis akksiról lehet vészindítani
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Ezen a felüljárón kb 8x mentem át, abból 4x busszal, itt fotóztam a 40 helyett 70- el ment a busz.
Most nem is adta ki valamelyik sofőrnek
https://m.hvg.hu/vilag/20231003_Halalos_baleset_Velence_kozeleben_vonatsinre_zuhant_majd_kigyulladt_egy_buszEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Alusky
aktív tag
Az ABS hiba nálam is végleges lett már nem tűnik el leállításra. Beszéltem a szerelővel azt mondta a héten is jó ha sürgős, vagy jövő héten ha nem sürgős, mondom ez egyáltalán nem sürgős, jó lesz a jövő héten is. Feleslegesen nem terhelem őt, azt megtartom olyan esetekre mikor tényleg megáll valamelyik kocsi.
[ Szerkesztve ]
Automata váltósként a legjobb barátom az akkumulátor.
-
Qru
MODERÁTOR
Hamarosan kizárhatják a plug-in hibrideket a zöld rendszám használatára jogosult gépjárművek közül Magyarországon, derül ki az Építési és Közlekedési Minisztérium (ÉKM) szerkesztőségünk birtokába jutott előterjesztéséből. - [link]
Helyes, mindenki járjon inkább herélt DPF-es TDI-vel.
Persze csak kell a lóvé: ...az összes után teljesítményarányos gépjárműadót, valamint adásvételkor vagyonszerzési illetéket is kellene fizetni, amennyiben elfogadják a tervezetet.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Ez jól beindította a napom, ezzel ébresztett Asszony... Most fejeztem be a Facebook olvasást is, lejön belőle a jelen mentális és értelmi szintje az országnak.
Most akkor 2 év múlva Teslat vegyek vagy mifaszom...
Amúgy adóbevétel, semmi több...[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tsebacsi #281381 üzenetére
Látod nem kell ide kv... Igen, nettó bevétel generálás, főleg, hogy ezek azért nem hoki 80 lóerős kategóriás autók. V60 D6 pl...
Az már csak hab a tortán, hogy a REX-esek is be lesznek szántva a tervezet szerint. Pl BMW i3 REX...
Igen Tesla, bevárod a 20%-os csökkenést és rendelheted is.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Viiktor1989 #281384 üzenetére
Nem, visszaható hatálya nem lehet. A hatálybalépés utáni ad-vételek lesznek érintettek. Szóval még most vegyél PHEV-et. De ne túl erőset, mert belepistulsz a teljesítményadóba.
#nincsbennetarcsi
-
MunezXBK
nagyúr
Kinek volt gondja CP/AA-val?
Új hozzászólás Aktív témák
- OSRAM Ultra Life P21/5W 12V Extra Lifetime hosszú élettartamú autó izzó / jelzőizzó BAY15d - 10db !
- Újszerű, Minőségi Steelcase Tárgyalószék, Konferenciaszék, Karfás Szék
- Új Tork 55 10 00 Tekercses Kéztörlő Adagoló Harmadáron
- Beltéri Fa Ajtó Kétszárnyú, Egyszárnyú Tokkal, Kilncsel, Kulcsal
- Használt Fiókos Irodai Konténer, Szerszámos Fém szekrény Harmadáron
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen