- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobilhasználat külföldön
- Mobil flották
- Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy A70 - áram, erősség
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi 13 Lite - dögös vagy, Civi
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Van, ahol lesz összecsomagolt Disney+ és Max
it A Disney és a Warner Bros Discovery elsőként az USA-ban csomagolja össze a Disney+, a Hulu és a Max szolgáltatásokat.
-
Multiversus - Joker is játszható karakter lesz
gp A tervek szerint a hónap végén indul a free-to-play játék végső kiadása.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Jelenleg ha bejön az új Ampera és eljut ide is a kisTesla, kb. egyeduralkodók lesznek. Bár nekem már egy GTE Passat is elég lenne. Az i3 nem tetszik
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
brumi1024
veterán
válasz Tsebacsi #78001 üzenetére
Mire eljut ide a kisTesla már az összes gyártó kijöhet a konkurens modellekkel. Ha most leteszed kint az 1000 dolláros foglalót 2019 előtt nem látsz belőle autót.
(#78000) footy: "Led fenyszoro es navi is kemeny penzekbe kerul" - Ebben mi a meglepő? A kompakt prémiumokban 1 millió körüli extra a nagynavi.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz brumi1024 #78002 üzenetére
A Model3-ban benne van az alapcsomagban, pedig az is premium(nak van pozicionalva).
Szerintem ilyen autoknal(specialis es draga szegmenst celoznak) pofatlansag/esszerutlen nem komplett csomagot adni. Az autonak joval magasabb ara van mint egy azonos vagy nagyobb hasznalhatosagu kocsinak hagyomanyos meghajtassal, tehat illene valami plusz erteket(teljes csomagot) adni a hianyossagokat kompenzalando.
A toyota is ugy csinlja a hibrideknel.[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Szerintem itt a hozzáállás lehet a különbség: az Audi is (csak hogy azonos kartellben lévő társaságot említsek ) alaposan extrázva adja az e-tronjait, de ott ezek az adott modell S megfelelőjével vannak közel azonos szintre téve. Az i3 viszont teljesen egyedülálló modellként van kezelve.
-
footy
addikt
válasz szőröscica #78006 üzenetére
I3-bol sem tudsz elhozni egyet rogton. (Kb 3 honapot kell ra varni)
Pont errol van szo, hogy a kinezete mellett meg az ara is szar.
Nekem se a bele nem tetszett, sem az hogy a visszataplalast nem lehet rendesen allitani.(#78007) brumi1024
En ertem hogy kulon van kezelve, de attol meg az ara miatt ugyanabba a kategoriaba esik mint pl a model3, ami autoszerubb es tobbet kinal mindenbol.(#78009) EQMontoya
Jah, foleg hogy lehet meg a beszallito is ugyanaz es bekerul nekik vagy 100 dollarba.[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
Nem tudom mit artott neked az i3, de kicsit tultolod az ellenkezest. En se azt vennek 16,5-ert ujonnan (hanem giuliat, amig meg lehet benzinnel kozlekedni), de egy tok tagas, jol hasznalhato auto az i3. A szekerkerek ellenere rugozik, jol fordul es ez is egy eszkoz az alacsonyabb fogyasztas elereseben. Egyebkent meg karbonkasztni nelkul valoszinu nem kerulne ennyibe, de a 2-300kg pluszsuly miatt nagyon sok mindenben kellene kompromisszumot kotni. Az ujrahasznositott belter valoban nem annyira premium (kopogosabb), viszont ha funkcionalisan jo es tartos, akkor tamogatom, mert az eroforrasok vegesek.
-
footy
addikt
válasz rbalint88 #78012 üzenetére
Nem artott semmit, siman csak szar, az egesz i szeria ugy ahogy van. Es nem, nem a BMW-vel van bajom mert egy 4-es grand coupet siman elfogadnek vagy akar egy 3-as active hybridet is(vagy egy 225xe-t az asszonynak) ha mar a bajoroktol kell valami elektromosat. Szerintem az i modellek tul vannak hypeolva ugy hogy "gyakorlatilag minden versenytars" jobb nala.
(#78011) EQMontoya
a 100$ koltoi tulzas volt a nagysagrend erzekeltetesere[ Szerkesztve ]
-
Richard!
addikt
Kíváncsi lennék, hogy ezek után milyen piaca van a g-tron-nak az Audinál...
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
footy
addikt
válasz molnarpeter #78014 üzenetére
Az Ampera 2011-ben kb azt tudta, mint most az i3-REX.
Vegyetek I3-at en nem sajnalom senkitol, de en nem tudok eszervet felhozni mellette.(#78017) gzbotii
Legyszives ne szelektiven olvass. -
footy
addikt
válasz szőröscica #78019 üzenetére
Technikai szempontbol nem latok sok kulonbseget, bar en nem properreles szemuvegen at nezem a vilagot
-
-
őstag
A városban már több Hyundai Ioniq Electricet is láttam, szerintem ár/értékben jelenleg ez a legjobb.
"Less but better" - Dieter Rams
-
veterán
Sziasztok
Az lenne a kérdésem, hogyha az utánfutó aljzatot cserélem ki a kocsin, akkor érdemes a sarukat levenni az akkuról? Csak amiatt hogy nehogy 2 vezeték összeérjen esetleg, vagy csináljam egyesével így akkor tuti elkerülöm ezt?
Vagy ha összeér akkor se okoz(hat) gondot mivel gyújtás nem lesz rajta?
iPhone 13 Pro Max
-
-
veterán
-
raczger
őstag
válasz focvis #78034 üzenetére
Persze, 2 éve aszfalton már feltekertem, most terepen mentünk fel (2 óra tolás is volt Wanderwegen...).
(#78035) joamilestoné: A motor azért megmaradt belőle
És a képen nem látszik, de háttérben a haverom autóján a rendszám: MTB001
[ Szerkesztve ]
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Richard!
addikt
-
BigBlackDog
veterán
Ígérem, hogy az utolsó kérdéshalmaz olajjal kapcsolatban, csak még most segítsetek egy kicsit légyszí!
Szóval a Honda gyári könyve szerint az ajánlás ACEA A1/B1, ACEA A3/B3, or ACEA A5/B5. Az is szinte biztos, hogy 5W-30-as olajat szeretnék választani (legalább 10-15 kilométeres utak szoktak lenni, de 80-90%-ban minimum 20-25 kilométert megyek vele leállítás nélkül).Ami olajak jelenleg fent lennének a listámon a következőek.
Eneos Sustina SAE 5W-30 (ACEA A3/B4, ACEA C3)Motul
8100 ECO-NERGY 5W-30 (ACEA A5/B5)
8100 ECO-CLEAN+ 5W-30 (ACEA A5/B5/C1 (a nagyon alacsony SAPS értékek miatt némely motorhoz nem ajánlott. ))Liqui Moly
TOP TEC 4200 5W-30 (Jóváhagyás: ACEA C3, Liqui Moly ajánlás: ACEA A3, A5, B4, B5, C2)
TOP TEC 4300 5W-30 (Jóváhagyás: ACEA C2, Liqui Moly ajánlás: ACEA A1, A5, B1, B5, Honda)
TOP TEC 4600 5W-30 (Jóváhagyás: ACEA C3, Liqui Moly ajánlás: ACEA A3, B4)
LONGTIME HIGH TECH 5W-30 (Jóváhagyás: ACEA C3, Liqui Moly ajánlás: ACEA A3, B4)
SPECIAL TEC 5W-30 (Jóváhagyás: ACEA A1, B1)Mit javasoltok a fentiekből (2007-es, 1.8-as benzines, UFO Civicbe)?
Mit jelentene egy ACEA A3/B3 előírás? Jól sejtem, hogy a Bx-es résszel nem kell foglalkoznom, mert az a dízelekre vonatkozik csak? Ha valamit nem tudok/gondolok jól, javítsatok nyugodtan.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #78040 üzenetére
Eneos elég vékony a szabványon belül ha jó kondiban van a motor ok de ha nem akkor enni fogja.
Motul Nergy jó, de az eco-clean az dizelbe való (nem lesz tőle baja de na...).
LM TT 4600 is mehet bele.
#nincsbennetarcsi
-
BigBlackDog
veterán
-
Qru
MODERÁTOR
-
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
F_Zolee
veterán
Emberek
Csak kíváncsiságból...itt pesten mennyiért lehet dyno padon méretni? Régebben téma volt de nem találtam rá.
Új hozzászólás Aktív témák
- HYTE THICC Q60: a legvaskosabb vízhűtés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Van, ahol lesz összecsomagolt Disney+ és Max
- Horgász topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Suzuki topik
- Xbox Series X|S
- Gaming notebook topik
- Battlefield 2042
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen