- Fotók, videók mobillal
- Realme GT 2 - aláírjuk
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Óriás képernyővel futott be a Mi Max 3
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
- Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
Hirdetés
-
Ismét mozgásban a Where Winds Meet
gp A kínai történelem és mitológia ihlette nyílt világú akció-RPG alkotás még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
it Számos big tech cég összefogásával készült el egy új AI-hálózati szabvány, mindebből viszont kihagyták az NVIDIA-t.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz szőröscica #282897 üzenetére
A normális haladás az szerintem, amikor az engedélyezett legnagyobb sebességet relatíve tartani lehet, nincsenek benne nagy kiugrások, fölfelé sem, de főleg lefelé nem. Tehát egy adott 130-as szakaszon ne kelljen tartósan 100-al vagy alatta haladni, esetenként 80-ra vagy 50-re, neadjég állóra lassulni ok nélkül (nincs baleset a következő 10km-en sem). Valamint ne kényszerüljek idióták vagy belsőben vonatozók miatt a külsőben haladni, vagy 160-ra gyorsítva menekülni 1-1 helyzetből. Én sem tartósan 160-al akarok menni, nekem a 137 a kellemes. De még a 130 is, ha nem kell nyúlni pedálhoz.
Amíg ezek a feltételek nem teljesülnek, nem beszélhetünk normális közlekedésről szvsz.
A városi közlekedés ugyan ilyen rossz.
És többségében azért vannak ezek, mert páran nem a vezetésre koncentrálnak, generálnak egy váratlan helyzetet, vagy pedig lereagálni nem tud egy naponta előforduló közlekedési szituációt. Nem autóban ülve kívánom életem nagy részét eltölteni egy dugóban, vagy irreálisan lassan haladva egy autópályán.
A levillogókat akkor büntetném, amikor Te már 130-al, vagy fölötte mész és ő akkor is tol le téged, holott nem tudsz lemenni és elengedni őt. A büntifék alapból, arra nincs pardon.
Az esetenkénti 160 tényleg csak arra kell ha menekülni akarok.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
radi8tor
MODERÁTOR
⭐ Stella
-
polonic
félisten
válasz polonic #282904 üzenetére
Valahogy sikerült megcsinálni, lezárt ügyként jelzi a rendszer.
Na de amikor kiléptem, ezt dobja vissza.
Szóval amilyen szerencsés voltam, menet közben halt le valami. Kezdjek el aggódni, hogy ez nem sikerült, hiába lezárt ügynek írja és inkább menjek az okmányirodába? -
válasz Tsebacsi #282894 üzenetére
Amikor Bp-re megyek időre, 30-40 perccel előbb indulok, mint ahogy kellene, hogy biztos odaérjek időben. Ja, el kell indulni időben és nyugodtság van.
Holnap pl. Kaposvárra megyek délre, 35-40perc, de elindulok 11 előtt, mert parkolót kell keresni a korháznál, ott kb sosincs hely, így 90% hogy a Biczó közben állok meg, ahol lakásom volt, onnan meg vossza kell sétálni a kórházhoz. Én az a tipus vagyok aki elsőnek érkezik, és nem azért mert 160- al rongyolok végig az autópályánEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Gergőke88
addikt
válasz Tsebacsi #282901 üzenetére
Fantom dugó részt érdemes elolvasni.
https://telex.hu/tech/2023/07/09/interju-stepan-gabor-professzorral
anno tanított engem gépészkaron. Hatalmas agy a témában. -
polonic
félisten
válasz szőröscica #282909 üzenetére
Istenem... És nem húznak ilyenkor farokra a hatóságok?
-
válasz Tsebacsi #282901 üzenetére
Ez is tud teljesülni, csak mindig úgy kell menni, hogy tudni kell mikor nagy a forgalom az adott szakaszon. Vannak amik nagyon túlterheltek. pl. M7 Bp-Fehérvárig, addig nincs is nagyon értelme sietni, utána meg már egész jól lehet haladni, aztán Siófoktól meg már teljesen jó
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
veterán
válasz macilaci78 #282887 üzenetére
🤥 hoppá!
-
-
válasz Tsebacsi #282914 üzenetére
Ja, így már ok. Én ezen egy 10 éve változtattam, igaz azóta kiszámíthatatlan, hogy mikor mennyit keresek, és nem is keresek annyit, mint amennyit kereshetnék, cserében akkor van időm és arra amire csak akarom
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
szőröscica
addikt
válasz polonic #282910 üzenetére
Remelem, hogy nem. Megprobaltam vagy tizszer online, megprobaltam emailben elkuldve a 1818-nak (tobbeknek sikerult itt a topikban, engem ket ugyintezo is elhajtott, hogy emailben nem lehet), illetve megprobaltam az este 8-ig nyitvatarto kozponti okmanyirodaban este 6-kor, ahonnan elhajtottak, hogy ezt a bejelentest csak fel 5-ig lehet megtenni.
Ezek utan leszarom.
Az uj tulaj atiratta. -
válasz szőröscica #282916 üzenetére
Elvileg az elég, ha Ő megtette
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #282916 üzenetére
Az eleg ha a vevo atiratta, ne aggodj.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
pit stop
addikt
Használtautó piac beállt teljesen?
Eddig a parkolóban mozogtak az autók nekem, de most két hete 30 autó áll ugyan úgy - pedig nem hobbi autók vannak bent; pörgő kommersz autókOroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
macilaci78
nagyúr
válasz szőröscica #282897 üzenetére
A 80-as átlagsebességet a pályán kétféleképpen lehet megvalósítani: 80 tempomat (oké, ez utópisztikus, szóval 70-90 km/h 5.-ben motorfékkel lassítva, ha kell), vagy 50-150 közt hol padlógáz, hol intenzív fékezés. És nagyon sokan nem értik, hogy mi a bánat van.
A Hungárián például szeretek kamion mögött menni. Magasan ül, messze előre látja a forgalmat, nincsenek nagy sebességváltozások, egyenletes tempót megy és odaér.
Nem mellesleg simán előfordul, hogy megyek haladósabban, a Rákóczi hídon elhagyom, a Népligetnél már a másik sávban előttem van pár autóval, a Puskásnál a mögöttem lévő lámpánál áll és én kanyarodok le a Mogyoródira. És én közben gyorsítok, lassítok, eszem a kefét, hogy a másik sáv gyorsabban halad, de én nem bírok most váltani, stb. Ér ez ennyit, hogy ilyen távon egyetlen lámpányi időt nyerek? És van, aki sokkal agresszívebben megy, olyan helyre húzza be a kocsit, hogy parkolni nem tudok korrigálás nélkül akkora helyre, 3 sávot vált egyszerre, átmegy a már nem is éppen piroson, stb.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz polonic #282898 üzenetére
Ahogy a személyiben van, kerület meghatározással együtt esetben. Feleségemnek Budapest 09. Amikor a feltöltőkártyás telefonszámot adategyeztetem, akkor Orosháza (Magyarország). Szóval elég hülye rendszer.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
gooool
őstag
válasz pit stop #282920 üzenetére
Két autómat hirdetem, jó, nem egy kommersz darabok, de az egyik több, mint 5 hónapja van fent és még egyetlen egy érdeklődő sem hívott, egy se. Már engedtem az árból 1 milliót, hasztalan...
A másik autót csak két hete raktam fel, ott lehet remény, de idén mindenképp meg akarok tőlük szabadulni, ha máshogy nem szétverem és eladom vasnak a svédeknek...Szóval ja, kicsit be van állva a piac, legalábbis az én szemszögemből biztosan.
Üdv, Balázs
-
nagyúr
válasz pit stop #282920 üzenetére
Ismerősöktől én is úgy hallom, h nagyon belassult a piac, plusz látom, h az árak is csökkenek. Én két napja hirdetek egy autót, viszonylag sokan látták már (100+), és rögtön az első nap kaptam egy csere ajánlatot. Nehéz volt nemet mondani rá... OK, mondjuk ez nem sokat jelent, nyilván hirdetésfigyelő alapján jött. Száz szónak is egy a vége: én nem vagyok túl bizakodó.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz bulikavagyok #282925 üzenetére
En is azt latom, hogy sok auto 100+ napja a figyeloben van mar, de nem mozog az aruk. talan karacsony elott lesz meg valami eses, akkor jonnek itt az extra penzek
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
426os
őstag
válasz bandus #282926 üzenetére
Én is azt látom, hogy be vannak ragadva az autók. Viszont látszik, amikor valaki valóban el is akarja adni, mert van 1-2 kocsi a figyelőmben, aminek néha csökkentik az árát. Illetve kezdenek beesni 20k alá újabb modellek is, amik előtte többe kerültek.
Jövőre tervezek venni a Bravo helyett/mellé (még nem tudom, hogy marad-e 2. autónak) valamit, bizakodó vagyok, hogy addigra talán jobbat/újabbat kapok a pénzemért..
-
válasz pit stop #282920 üzenetére
az már tavaly augusztus óta áll, mint az ingatlan piac
egy éve vettem ezt az autót eladni, kettő másikkal egy időben árultam, áprilisig egyet sikerült eladni, a másik kettő meg inkább maradt
bandus: tudok több olyat ami egy éve biztos, hogy eladó és az ára változatlan, csak a fotókat cserélik meg néha, meg van, hogy kicsit leveszik és újra felrakják (ez hogy lett piros )[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
ArthurShelby
addikt
válasz macilaci78 #282922 üzenetére
Én pont kamion (vagy bármi nagyobb) mögött nem szeretek menni. Nem látok tőle semmit előre, nem látom, hogy az előtte lévő fékez/gyorsít/mit csinál, így én az infót sokkal később kapom meg, hirtelenebb lesz a fékezés.
Autópályán van, hogy csak azért előzők meg valakit, mert nem látok tőle, és a nagyobb biztonságban tudok vezetni, ha nincs előttem (vagy hagyni kell 3km-nyi követési távolságot).A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ArthurShelby #282930 üzenetére
Ezzel én is így vagyok. Múltkor egy Mulitvan-t előztem meg erre vissza előz és vissza is lassul. Megelőzöm újra és tartom a tempót, erre visszaelőz megint...
#nincsbennetarcsi
-
pit stop
addikt
válasz focvis #282921 üzenetére
Én is látok néhány bestbuy ajánlatot, amire azonnal lecsapnék ha most akarnék venni.
Úgy látom válaszokból, akkor általános, hogy pang a piac. Majd alakul akkor
Alkudni mindenképpen lehet ilyen helyzetben (azzal aki nem csak árulni akarja)Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
ArthurShelby
addikt
válasz szabonagyur #282755 üzenetére
Mi az az usb3.0 pendriver. Mit vettél? (Bocsi, csak nem tudom értelmezni)
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
gooool
őstag
válasz pit stop #282932 üzenetére
Ismét csak magamból indulok ki, korrekten megírtam a hirdetéseket, hibákat is megemlítettem és nagy büdös semmi, pedig már az van a hirdetésben, hogy mondj egy árat és vidd el, mert tényleg kurvára megszabadulnék már tőlük.
De azt látom, hogy ha őszinte vagy egy hirdetésben és megemlítesz hibákat, akkor egy szart árulsz és ingyen sem kéne, hiába amúgy a kínálat teteje így is a legolcsóbban, ráadásul jelenleg csak az én két autóm az eladó az egész országban ezekből a típusokból...néha már kínomban röhögök ezen az abszurd helyzeten.Üdv, Balázs
-
szabonagyur
félisten
válasz ArthurShelby #282933 üzenetére
Telóról írtam és szerintem kijavította
USB3as pendriveot akartam írni.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
tasiadam
veterán
üdv
Barátnőmmel azt beszéltük, hogy 1-2 éven belül kéne egy hibrid autó, ami egyértelműen toyota lenne, vagy prius, vagy kombi auris 1.8. Most ugye egy E39-em van, kényelemben meg "erőben" is elég, viszont öreg és fölöslegesen nagy meg sok. Majd ha baromkodni akarok, veszek a hibrid mellé valami hétvégit, ha van hova tenni.
Kérdésem: a toyota hybrideknek van valami nyűgje, meg milyen fogyasztásuk van pályán, 120-130-al menet? Eddig életelmben 1 vagy 2x öltem ilyenben, akkor is az első generációs priusban sok éve, és a taxis mondta, hogy városban 3.5-4L, de pályán többet eszik, akár 2x ennyit.
Azt már meg sem kérdezem, hogy mennyire lenen ég és föld az e39 után egy ilyen, hisz minden része teljesen más.Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
szőröscica
addikt
válasz tasiadam #282940 üzenetére
Ég és föld lenne, ritka idegesítő bégetőgépek autópályán. Speedzone a napokban tett fel egy videót Instára, Pista baromkodott benne, és a háttérben még így is lehetett hallani a hibrid Mondeo folyamatos bégetését, ami egy sokkal jobban hangszigetelt, nagyobb motoros autó. Sajna most nem találom, mint Facebookról és Instáról is levették volna valamiért.
De jó eséllyel bármikor el fog indulni, nem húzza keresztül a hétvégi programjaid, nem lesznek fél órásnak tervezett, egész napos szívásaid a szerelgetésével, és fele annyit fog enni, mint az E39. Ennek tekintetében a bégetés akár tűrhető is.
[ Szerkesztve ]
-
tasiadam
veterán
válasz szőröscica #282942 üzenetére
alapjába véve fölöslegesnek érzem néha a sor6 dízelt is, sor4-el is ellennék, ha 150 ló körül vanm viszont évi 10k km-re erősen minek. Már elgondolkodtam egy b5 passaton is, meg 2.gen toledon 1.9-el, ami szintén elég lehet kis okosítással.
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
ArthurShelby
addikt
válasz szabonagyur #282936 üzenetére
De a pendrive-val aktiváltál, vagy fejegységet frissítettél?
Én AA-val szívok, nem jöttem még rá a szakadás okára (eddig csak a gyorstöltést kapcsoltam ki próbaképp meg a kábelcserét próbáltam, de az sem segített). Lehet túlmelegszik a telefon, vagy az energiatakarékosság lelövi az appot, vagy a kocsi fejegység melegszik túl...fogalmam sincs).A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
rbalint88
addikt
válasz ArthurShelby #282948 üzenetére
Biztis nem a fejegyseg melegszik tul. Gyari kabelt hasznalj, ha azzal is szar, akkor menj tovabb, eloszor telefon iranyba.
-
macilaci78
nagyúr
válasz ArthurShelby #282930 üzenetére
A kamionos nem fékez hirtelen, ha nem muszáj, de amúgyis a fékútja jóval nagyobb egy személyautóénál. Én se megyek a seggében, tartok egy rendes követési távolságot, pályán, de általában országúton sem tötymörgök az ő tempójával.
Városban, például a Hungárián, többsávos úttesten sűrűbb forgalomban viszont oké. Nagyon nem tudsz sietni egyik sávban sem, mert tele van mind, 2-3 autó nak is meg kellene előznie a kamiont a szomszéd sávban, mire te is a kamion elé kerülsz, de ez csak hosszabb szakasz megtétele alatt tud összejönni.Persze, nem látsz elé, ez tény, általában a külsőben megy, nem látod, hogy valaki lekanyarodik előtte és emiatt lassít, akár állóra is, vagy valami forgalmi akadály van a külső sávban és emiatt indexel sávváltáshoz, stb. Viszont az esetek felében ha kisorolok mellőle, elhalad mellettem, mögötte pár autóval. Negyedében elé tudok kerülni előbb-utóbb, és a maradék negyedben együtt haladunk hosszan.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs