- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Két új Motorola fülhallgató is készült a három Edge 50 mellé
- iPhone topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Netfone
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Ingyenes az Epic Store-ban a Farming Simulator 22
gp A jövő hét folyamán újabb meglepetésre számíthatunk a cégtől.
-
Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
ph A Mu nevű apróság egy Intel N100 processzort, 8 GB RAM-ot és PCI Express 3.0-s buszt is kínál.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz tboldi #70006 üzenetére
Mondjuk semmi újat nem mondott.
Bár ismét elfogult, de azért vannak benne reszigazsagok.Többieknek:
Viszont végignézve a videókat (Novoth), megint a közvetlen befecskendezéses benzineseket szidják, hogy mindig elkormolodnak. Különösen a korai TSI-ket és a prince motorokat szidják TC-ék.
Gondolom a suzuki boosterjet motorja se lesz különb, mit lehet tenni, hogy a lehető legkisebb legyen a kokszolódás esélye? Amit én terveztem: 10-k olajcsere, hosszabb utakon kikormolni, meleg olaj mellett mindig meghajtású kicsit, nyilván a turbot kímélni...
Viszont a kérdés, hogy érdemes-e +10%-ot pluszban üzemanyagra elkölteni a biztosan legjobb minőségű OMV MM-ra, csökken-e ezáltal az elkormolódás esélye?Tsebacsi: klíma mágnes kapcsolóra tippelnék, típushiba.
Bontottat tennék bele, ha úgyis el lesz adva.
Tipp: FB Honda csoportok, kifejezetten a 8 gen.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest