Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kornel

    veterán

    válasz tboldi #70006 üzenetére

    Mondjuk semmi újat nem mondott.
    Bár ismét elfogult, de azért vannak benne reszigazsagok.

    Többieknek:

    Viszont végignézve a videókat (Novoth), megint a közvetlen befecskendezéses benzineseket szidják, hogy mindig elkormolodnak. Különösen a korai TSI-ket és a prince motorokat szidják TC-ék.

    Gondolom a suzuki boosterjet motorja se lesz különb, mit lehet tenni, hogy a lehető legkisebb legyen a kokszolódás esélye? Amit én terveztem: 10-k olajcsere, hosszabb utakon kikormolni, meleg olaj mellett mindig meghajtású kicsit, nyilván a turbot kímélni...
    Viszont a kérdés, hogy érdemes-e +10%-ot pluszban üzemanyagra elkölteni a biztosan legjobb minőségű OMV MM-ra, csökken-e ezáltal az elkormolódás esélye?

    Tsebacsi: klíma mágnes kapcsolóra tippelnék, típushiba.
    Bontottat tennék bele, ha úgyis el lesz adva.
    Tipp: FB Honda csoportok, kifejezetten a 8 gen.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák