- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Máris megszületett a Huawei Enjoy 70 utódja
- Samsung A55 vagy Samsung S24 plus kijelző jobb a szemnek?
- Samsung kijelző - A vagy S széria kijelzője jobb a szemnek?
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
Hirdetés
-
The First Descendant - Napokon belül megkapjuk a megjelenési dátumot
gp Hamarosan vége a várakozásnak, reméljük a fejlesztők tartják magukat az ígéretükhöz.
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
Computex 2024: Itt az új ROG Ally
ph Az ígéreteknek – és a kiszivárgott információknak megfelelően – az ASUS bemutatta kézikonzoljának X-szel jelölt változatát.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nyunyu
félisten
válasz Chereiose #200 üzenetére
Én pénteken jelentettem be a gondomat, már rá is ragasztottam a címkét a dobozra
Azota hany munkanap volt?
Gondolom egy mezei szerviz nem igenyel 7/24 munkarendet, mint mondjuk egy ipari uzem felugyelete.
[ Szerkesztve ]
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
Lajtorja
aktív tag
Igen, én is a régi metódushoz szoktam, volt ciripelő G35, beragadt makró gombos g15, stb. Gyakorlatilag a 486-os era vége óta logi perifériákat veszek a családnak, volt köztük hibás szép számmal, de eddig nem érdekelt sem az ára, sem az eddigi hiba arányuk, mert tudtam hogy első szóra cserélik vagy küldenek egy újat. Mostanában jött ki a cherry mx brown switches mecha billentyűjük, de fixit fényében nem kockáztatom meg azt a cirka 40k-t.
Panaszlevél az ment, support pedig ígért egy új tappancsot. A gányolás nyomait próbáltam makettes szerszámokkal eltüntetni, nagyjából sikerült is.
Ja slusszpoén: telefonon 3 percig magyaráztam szerintem miért gáz bármilyen "gaming" egérrel így elbánni... mire a srác felajánlotta az új tappancsokat, ami elsőre nem volt raktáron így egy g700-ra valót ajánlott, amit majd kisollóval méretre vághatok. (sic!) Na itt már éreztem, hogy nem tudnak azonosulni a gondommal.
Felajánlottak egy új G500-at futárral, de mégsem ez lett, mert közben megkerült raktárról a tappacs. E-mailben még erőltettem egy kicsit, hogy inkább ezt visszaadnám és kérném az új egeret, de valahogy átsiklottak felette és válaszban már csak a tracking számot kaptam a 600 forintos tappancsról. Így maradt a barkács.--- ---
-
HXY
addikt
válasz Lajtorja #202 üzenetére
Eddig én is gondolkodás nélkül, más márkát nem is nézve mindig, mindenből Logitech-et vettem, mert tudtam, ha bármi baj lenne, akkor csak egy telefon, és mint valami prémium márkánál elvárható elsőrangú bánásmódot kaptam a sok-sok pénzemért.
"egy g700-ra valót ajánlott, amit majd kisollóval méretre vághatok" ez még viccnek is rossz...
Én mindig mindennél az ár/érték arányt nézem.
És a termékük ára nem csökken, de az érték sajnos igen. -
Fancy-boy
addikt
Biztos sok volt a visszaélés vagy nem tudom.
Persze nem olcsóak bizonyos termékeik, de valahol érthető, hogy először megpróbálják javítani inkább. -
Alienhun
csendes tag
Eléggé elkeserített amit most írtatok Én internetről rendeltem egy Logitech G9X COD MW3 változatot (9900 volt akciósan) így hárman is rendeltünk belőle barátaim közül. Sajnos nekem sikerült kifognom egy gyári hibás darabot, mert kb egy óra használat után meghalt az egész. A hozzá adott egérpadon nem reagált, fehér lapon nem reagált, régi egérpadokon sem. (más gépen is próbáltam ott sem volt jó) Úgyhogy Logitech ügyfélszolgálatot felhívtam, és a fixithez irányítottak. A futárt már másnap küldték (kedden dec 11) GLS-en megnéztem és másnap elvileg ki is szállították, de csak pénteken kaptam automatikus levelet (14-én) , hogy beérkezett az egerem, és igyekeznek minél hamarabb javítani. Én minden lehetséges formában beleírtam, hogy ha lehet cseréljék, azért basszus egy vadi új egeret nem javítva szeretnék használni De remélem ez csak a sablon szöveg volt. Ma érdeklődés szintjén írtam, hogy örülnék ha karácsonyig megérkezne, erre kaptam egy olyan választ, hogy még le se tesztelték... De, hogy péntekig igyekeznek teljesíteni a reklamációt. Nem tudom, hogy mekkora ez a cég, de ezen nincs mit sok mindent tesztelni, bedugják, nem működik. egy órát használtam remélem még megjön a héten, és azt is remélem, hogy kicserélik újra.
[ Szerkesztve ]
-
Fancy-boy
addikt
válasz Alienhun #206 üzenetére
Hétvégén nincsenek az irodában, így naná, hogy nem válaszolnak.
1-2 MUNKAnap az átfutási idő, tehát hétfő délelőtt 9-10 elkezdik a munkát, és gondolom elég sok esetet kell kezelniük, ezért a te hétvégén leadott panaszod majd leghamarabb másnap kerül elő.Ritkán válaszolnak pár órán belül, de előfordul. A magyarok általában gyorsabbak, ezért érdemesebb ott felvenni velük a kapcsolatot.
Egyébként megkérdezhetem, hogy hol vetted az egeret? Mert ha ilyen hamar romlik el, akkor rögtön cserés.
[ Szerkesztve ]
-
szimcsi
senior tag
Fixit oldalán írja ezt, hogy "nyomonkövetheti a csomagot ha rákattint a követési számra! "
Egyszerűen nem találom azt mire kéne rákattintani, sehol semmi követési szám nincs írva. Állapotom jelenleg "kézbesítve".
Valaki nem tudja? köszönöm[ Szerkesztve ]
XP
-
Alienhun
csendes tag
válasz Fancy-boy #209 üzenetére
Igen igen tudom, csak hétfőn nem értem volna rá egész nap, és már nem tudtam megvárni a külföldi választ, így inkább telefonáltam
Itt van, itt már eredeti ára van, de akciósan vettem.
[link]Gondolkoztam én is, hogy a bolthoz fordulok, de én budapesti vagyok szóval ígyis úgyis vidéki ügyintézés lett belőle, és olyan jókat olvastam nagyon a Logitech hozzá állásáról, úgyhogy inkább hozzájuk fordultam rögtön.
-
Fancy-boy
addikt
-
Alienhun
csendes tag
Nekem egy átvételi elismervényt és egy lehívási megbízást adott, és az utóbbin van egy olyan, hogy csomagszám. De ha fixit-nél már az van írva neked, hogy kézbesítve, akkor onnantól kezdve sajna nincs értelme nézni GLS-en (hacsak nem marad ugyanez a csomagszám amikor visszafele is küldök, de nem hiszem) , mert azt jelenti, hogy beérkezett hozzájuk. Az állapot szerintem akkor fog változni ha ott lesz, hogy javítva vagy kicserélve. Nekem is a kézbesítve van a fixit oldalán. Innentől kezdve csak annyit tudunk tenni, hogy reménykedünk, hogy minél hamarabb rendben megérkezik.
-
Chereiose
addikt
Hát én simán el tudom képzelni, hogy most majd nemsoká elviszik és visszakapom majd 2 hét múlva összegányolt állapotban....Akkor meg majd kénytelen leszek egy új egeret venni....Még egy év sem telt el azóta, hogy 10k ért vettem ezt a g400-ast....
Viszont akkor ha újat kell vennem akkor nemtudom, hogy megint ilyet vegyek vagy G500-at, ez nekem megfelel csak megint egy ugyanilyet venni ennyi pénzért kicsit szar :/ G500-nak pedig el van rontva kicsit a formája, nem illik az ember tenyerébe.
Szóval vagy megcsinálják jól vagy cumi.... -
Alienhun
csendes tag
Változott az egerem állapota a fixit honlapon...
"Állapot Felfüggesztve
Felfüggesztés oka pillanatnyi nincs tartalék alkatrészek
"Azért most elég csalódott vagyok, hogy egy teljesen új egeret ami egy óra használat után megadta magát most ahelyett, hogy kicserélnék, inkább javítani próbálják, de mivel nincs alkatrész így áll az egész...
-
Alienhun
csendes tag
Fejlemények vannak, kicserélik Nem tudom, hogy megjön-e a héten, de így mindenesetre nagyon örülök neki
-
Chereiose
addikt
Tetű mocsok szar ez a cég, 1 hete ígérgetik hogy jön az a szájbaterelt futárjuk..... már tényleg elmennek a p***ba....
-
-
Chereiose
addikt
Valakinek van valami tapasztalata ebben? Nekem ma végre el vitték a g400-amat, és az lenne a kérdésem, hogy mennyi idő amíg elkészülnek vele és a futár visszahozza? 2 hét kb?
köszi -
szimcsi
senior tag
válasz Chereiose #225 üzenetére
Dec. 15-én adtam oda a futárnak (szombat munkanap volt) és tegnap dec. 27-én hozta meg a g400-amat.
A héten volt ugye 3 nap munkaszüneti nap is, úgy nézd. Ha jól emlékszek 20. körül jelezték a fixit oldalon, hogy javították majd tán másnap, hogy "elküldve".Viszont most, mikor hozta a futár, nem tudtam semmit, hogy mikor hozza, nem is hívtak, hanem a ház előtt csengetett. Tehát eléggé résen kell lenni sajnos.
[ Szerkesztve ]
XP
-
szimcsi
senior tag
-
KicsiUbul
őstag
Na én hamarosan futom első köreimet eme remek céggel, megy a H530 as headsetem, meg a Performance MX egerem. Ez utóbbi már egy cseredarab, ráadásul a vevője is elromlott már...
Kezdek arra jutni, hogy kezd nagyon szar ár-érték aránya lenni a cuccoknak, mert drága, és elég nagy a hibaarány. És a support is szar. Bezzeg a jó kis MX-1000esem. 4 évet nyúztam itthon, 3,5 éve meg melóban használom, és még mindig pontos, precíz, működik minden mikrokapcsolója.Értem én...
-
Chereiose
addikt
válasz KicsiUbul #230 üzenetére
Igen, a kommenteket olvasva sajnos már minden mondjuk 5 darabban 1 hibás körübelül....És ennyiért, csöppet sem mondható olcsónak. Még ha egy A4-tech-el fordulna elő ez, azt mondom oké, mert az annyiba is kerül. De hogy egy G400 vagy G500 is ilyen legyen... Itt már nem egyszer olvastam, hogy elromlott valakinek a G400-a. Többek között nekem is.... Most várom a szerviz válaszát, 1 hete vitték el. Egyébként érdekes, régen semmi gond nem volt ezzel a márkával, megcsappant a minőség .
[ Szerkesztve ]
-
KicsiUbul
őstag
Az egeremnél egyértelmű a mikrokapcsoló csere, és eddigi visszajelzések alapján az itt leírtak a jellemzőek.Ez esetben meg idő + energia amíg sikerül érvényt szereznem az elvárásaimnak. Nálam itt véget ért a csak Logitech korszak, ez csak gariztatás majd azt dönti el, hogy átmegy-e soha többet Logitech korszakba.
Értem én...
-
KicsiUbul
őstag
válasz Fancy-boy #235 üzenetére
Persze hogy nem (bár olyan hogy javítottak volna egy egeret, vagy bármi perifériát, még nem láttam, pedig gariztattam már ezt-azt az olcsótól a prémium cuccokig. 2 hétig ülnek pl rajta, és cserélik/visszafizetik az árat, vagy azt mondják, hogy sry, nem gais hiba IJ)
Mellesleg mint mondtam, én a supporot véltem megfizetni (ha a termék maga már irreálisan drága).
Persze szívük joga, sehol nem vállalták ezt írásban. Én csak azt mondom hogy innentől én nem fogom preferálni őket, ha ugyanazt a minőséget megkapom fele áron is. És szerintem van még jópár másik hasonlóan vélekedő ember, főleg a régi Logi fanatikusok. Ha ez megéri a cégnek akkor tegyék, elvégre nem a Máltai Szeretetszolgálat. De csak most az asztalomon szétnézve több mint 200E HUF értékű Logitech cucc van, és van még gép a lakásbanÉrtem én...
-
KicsiUbul
őstag
válasz Fancy-boy #237 üzenetére
Nem tudom. Magamnak sose vettem mást az elmúlt 10 évben
Volt dolgom 1-2 Razerrel, de alapjiban nekem nem gamer egér kell, meg pár genius. Sajnos ki kell majd tapasztalnom, hogy nekem mi jön be. Ugyanez a billentyűzettel is. A webcam / headset / hangszórók / noti kiegészítők meg csak megszokásból Logicechek, van rá bőven alternatívaSzerk: De pl szerintem a Genius mostanában hozza a Logi színvonal 3/4 ét fél-harmad áron.
[ Szerkesztve ]
Értem én...
-
Chereiose
addikt
Hát én is azt mondom, hogy várjuk ki a végét, meglátjuk, hogy én milyen állapotban kapom vissza, de gondolom ezt is szétbarmolják, mert csak mikrokapcsoló hibás. szerintem 1-2 hét és hozzák. Az meg teljesen igaz, hogy szerintem máshol sem cserélik ingyen, sőt a Razer nél meg bonyolultabb a helyzet, mert szerintem annak nincs is hazai support-ja.
-
Chereiose
addikt
Ha történik valami állapot változás ezen a szar fixiten, akkor azt ki írják? több mint 1 hete vitték el az egeremet, de még semmit nem írtak, csak annyit, hogy "elfogadva". Persze szilveszter idején nem foglalkoztak vele, de lassan írhatnának valamit. Lehet megint nekem kell majd utánuk loholnom, hogy mi van vele. Amikor elszállították, akkor is hívogattam vagy 3-4 futárt, hogy mi van már, mikor jönnek, mert leszarták. Ha nem hívogatom őket, még mindig nem vitték volna el....-.-
-
szimcsi
senior tag
válasz Chereiose #243 üzenetére
Nekem kiírták. Nem biztos, hogy pontosan írom, de talán nekem így alakult:"Kézbesítve" "Javítva" majd "Elküldve" lett.
Nekem a kézbesítővel csak annyi gond volt, hogy teljesen felkészületlen voltam. Pénteken késő délután hívott, hogy jönne érte, nekem nem volt alkalmas, nem voltam otthon. Megbeszéltük a szombatot 14-15 órát, mert munkanap volt neki. Kb 17 óra körül rá kellett csörögnöm, mert csak nem hozta és utána már jött is. Állítása szerint véletlenül betett engem hétfőre.
Aztán mikor hozta a javítottat kb 2 hét múlva, akkor megint csak nem tudtam mikor hozza és már a ház előtt csengetett, de akkor otthon voltam.[ Szerkesztve ]
XP
-
-
KicsiUbul
őstag
Na meglett a válasz, a futárt várom a fülesemért, hogy elvigye a FIXITnek.
Értem én...
-
hhx
tag
Nem tudja valaki, hogy mi van az rma fixit honlappal?
Egy M505-ös egerem van náluk, már 10 napja, de így legalább nem tudok róla semmit. -
hhx
tag
válasz KicsiUbul #248 üzenetére
Anno azért is vettem Logitech egeret (még ha nem is egy drága termék ~10e Ft), mert hallottam, hogy híres volt a Logitech szervíz jó mentalitása. Sajnálattal olvastam a topicban, hogy változott azóta a helyzet.
Remélem nem forintb*szóskodnak az egérrel a szervízben, hanem kicserélik ahogy azt kell. Kíváncsi vagyok nagyon arra, hogy milyen lesz a tapasztalat ezzel a miskolci céggel, majd leírom a történéseket, ha lesz valami. Remélem nem kell emiatt skippelni a Logitech-et, mint márkát a vásárlásoknál.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs