- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Yettel topik
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Telekom mobilszolgáltatások
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
Hirdetés
-
Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
it Elon Musk azt mondja, hogy betiltja a Teslánál és az X-nél is az iPhone-okat, ha az Apple operációs rendszer szintjén integrálja az OpenAI-t – szerinte ez elfogadhatatlan biztonsági kockázat.
-
Ilyen lesz a CMF Phone 1
ma Intenzív narancs színben és extra lehetőségeket kínáló hátlappal várható a Nothing almárkájának első modellje.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Frenky89
őstag
+1x: Mennyire zavarja őket, ha nem az én nevemen lett vásárolva?
-
cila1
aktív tag
válasz Frenky89 #651 üzenetére
Sajnos az nagyon zavarja őket.
Nekem egyszer azt mondták,hogy 3.személlyel nem foglalkoznak.
Egyszerűbben fogalmazva a garancia termékre+személyre van.
Szerintem egy kicsit érdekes felfogás mert mi van akkor ha az egyik rokonomtól kaptam ajándékba a terméket amit ő a logitól vásárolt de,a vásárlástól számított 2.napon elhalálozik.
Akkor nincsen garancia a terméken mert a vásárló meghalt????[ Szerkesztve ]
-
Mate
nagyúr
Honnan tudják, hogy ki intézi az ügyet?
-
cila1
aktív tag
Hát onnan tudják,hogy ha te vásárolod a nevedre+címedre akkor veled vannak kapcsolatban.Ha én megveszem tőled a terméket és én akarom gariztatni vagy esetleg küldenek egy újat akkor azt a te címedre küldik mert a termék száma a te neved alatt van regisztrálva náluk.A termék száma szerint letölthetem a számlát e az a te neved és a címedre fog szólni.
Ha nem hiszitek el akkor hívjátok fel a logit és ezt fogják elmondani amit az imént leírtam. -
Mate
nagyúr
Értem, vagyis ha elköltözök és gariztatni akarok, akkor az új lakástulaj kapja a cuccaimat? Ugyan már.
Simán jelzed loginak az igényt és kéreted a címedre. Gond maximum ott lehet, hogy csak azzal a fiókkal lehet igényeltetni, amelyikkel véve lett. Vagyis vagy kell az a fiók, vagy fel kell venned az eredeti tulajjal a kapcsolatot. Ennyi.
Én is adtam már el logitech cuccot. Ha bármi baja van, jelzi nekem a srác, átküld két képet és 1-2 nap múlva már úton van hozzá a csomag.
-
Frenky89
őstag
Web-es support-nak mi az átlagos reakcióideje? A weblap 1 napot ír, de úgy néz ki nem fog bejönni.
-
lorincmate
tag
válasz lorincmate #632 üzenetére
Nah akkor befejezném a Logitech-es történetem. Tegnap jött a e-mail hogy kész a hangfalam (z623). Most vettem kézhez és egy vadi új darabot kaptam . LOGITECH Isten király vagy
F4 modul
-
Frenky89
őstag
Másfél napba telt, de vannak fejlemények:
"A levelében említett észrevételeit ellenőriztük a laborban. A bal oldali váltófül valóban nem kellene a mikrokapcsoló hangján felül hangot kiadnia. A második pontban említerr 1-2 mm-es elmozdulás viszont normális, nem gyártói hibából adódik.
A terméket szívesen kicseréljük Önnek. Sjanos azonban jelenleg nincs raktáron a Logitech G27 kornmány, ezért előfordulhat hogy valamivel később érkezik meg a csere kormány. Ezért előre is elnézését kérjük."
...
"Felvételtől számított 5-7 munkanapon belül kézhez kapjuk a csomagot, és ellenőrzés után tájékoztatjuk a továbbiakról." -
Frenky89
őstag
Rákérdeztem, hogy mégis mit jelent náluk az a valamivel később, aztán majd a válasz függvényében eldöntöm, hogy várjak-e x sok napot, egy jó kormányra vagy elégedjek meg a mostani nyikorgóssal.
Ja, és nem nevezném magam garis ügyfélnek, ugyanis bőven nem telt még el 8 nap a kézhezvétel óta.
[ Szerkesztve ]
-
Mate
nagyúr
válasz Frenky89 #665 üzenetére
1. Egy nem megfelelő kormányt akarsz javíttatni vagy cseréltetni. Ez garanciális ügyintézés. Tök mindegy hány napja lett megrendelve.
2. Miután nem járt le a 8 nap saját költségen visszaküldetheted, majd vehetsz egy másikat webshopból.
A kettő nem egy és ugyan az. Te első variációt akarod, így ez garanciális ügyintézés.
-
Frenky89
őstag
"Ellenőriztük a rendelési számot és az adatok nem egyeznek az Ön adataival, vagyis a terméket nem Ön és nem az Ön címére rendelték. A garanciális ügyintézésre csak az eredti tulajdonos jogosult.
Elnézést a kellemetlenségért."
-
Scorsess
csendes tag
Botond az jo gyerek
-
Thomas$
csendes tag
Üdv Ismét!
Visszahozták a g27-et és ugyan olyan rossz mint volt....ezután mi a teendő? kit hívjak fel merre érdeklődjek? Pöpppet ideges vagyok éppen..... -
ConnorG
csendes tag
Logitech hardvertermékre vonatkozó korlátozott garancia
A Logitech jótállást vállal a Logitech hardvertermék gyártási és anyaghibáktól való mentességére a beszerzési dátumtól számítva, a termék csomagolásán és/vagy a felhasználói dokumentációban feltüntetett időtartamon belül. A jelen jótállás nem ruházható át, és azt kizárólag a termék eredeti vásárlója érvényesítheti, kivéve, ha a vonatkozó jogszabályok kifejezetten másként rendelkeznek. A jótállás meghatározott jogokat biztosít a vásárlónak, melyek a vonatkozó helyi törvényi szabályozás alapján egyéb jogokkal is kiegészülhetnek.
A Logitech teljes felelőssége és az Ön kizárólagos jogorvoslata a garancia bárminemű megszegése esetén – a Logitech saját belátása szerint - (1) a hardver megjavítása vagy cseréje, illetve (2) a kifizetett vételár visszatérítése, azzal a feltétellel, hogy a hardvert visszajuttatja a vásárlás helyére vagy más, a Logitech által esetlegesen megadott ilyen helyre a vásárláskor kapott nyugta vagy keltezett tételes nyugta másolatával együtt. A szállítási és kezelési költségek esetlegesen felszámításra kerülnek, kivéve ahol ezt az alkalmazandó törvény tiltja. A Logitech saját belátása szerint új, felújított vagy jó állapotban lévő használt alkatrészeket is felhasználhat bármilyen hardvertermék javításához vagy cseréjéhez. Bármilyen csere hardvertermékre vonatkozik a garancia az eredeti garanciális időszak fennmaradó részéig vagy harminc (30) napig, ha ez a hosszabb, illetve bármilyen további időtartamig, amely az Ön joghatóságában esetlegesen alkalmazandó.
-
ConnorG
csendes tag
Ezt irtak nekem mikor reklamaltam, ugyhogy az eredeti tulaj vette fel veluk a kapcsolatot, akit elkuldtek a FIXIT -hez...
-
Fancy-boy
addikt
Úgy látszik egyre szigorúbbak.
-
-
Fancy-boy
addikt
Mindenkivel szét kellett volna "töretniük" a régi terméket.
Ehelyett meg csak néha néha kérték erre az embereket, tehát következetlenek voltak.
A FIXIT meg hol így dolgozik, hol úgy. A Logitech termékek minősége meg úgy tűnik visszafelé fejlődik, ahogy werszomjas kolléga megjegyezte. -
ConnorG
csendes tag
válasz Fancy-boy #685 üzenetére
Ertem, tehat hibaztak, mert ugy gondoltak, Magyarorszag is Europa resze, megbiztak az ugyfelekben.
Amennyiben a FIXIT "hol ugy" dolgozik az ugyfelszolgalat segit. (Nekem ketszer kellett telefonalnom FIXIT utan, mindketszer kedvesek voltak es elnezeskeresek kozepette csereltek)
Minoseg teren engem meggyozott a svajci fejlesztokozpontjuk, allitolag evtizedek ota ugyanazokat a partnereket es gyarakat bizzak meg Kinaban. Bar ezt csak nehany hangrendszer, dokkolo es PC periferia tapasztalatabol tudom csak allitani.[ Szerkesztve ]
-
Fancy-boy
addikt
Akkor mire volt jó ez a törjük össze is meg nem is című "móka"?
Most vagy megbíznak az emberekben vagy nem. Kicsit mellélőttél szerintem.
Nyugodtan olvassál véleményeket akár itthon, akár külföldön, ( ajánlom az Amazont ) és megláthatod, hogy mennyire elégedettek az emberek a Logitech termékek minőségével.
Elég vegyes az összkép... a termékeket általában dicsérik, de a minőség vagy ilyen vagy olyan.[ Szerkesztve ]
-
ConnorG
csendes tag
válasz Fancy-boy #687 üzenetére
Pont azt tettem par napja, van aki azt irja, hogy 5 eve hasznal egy MX5500-ast, es van aki azt, hogy evente ki kell cserelni neki, mert kopnak a bilentyuk. Olyan is van, akinek 3x kuldtek ingyen Unifying vevőegységet.
Arrol nem is beszelek, hogy eddig minden csere utan ujraindult a teljes garancia, legalabbis nalam ez tortent.
Viszont mos probakell beutottem par logitech termeket az amazon.co.uk keresojebe es megneztem a review-kat, 4,3-4,5 szokott lenni az eredmeny 5-os skalan.
Arrol nem is beszelve, hogy marketing ismereteim szerint az elegedett ugyfelek maximum 5%-a szokott pozitiv visszajelzest kuldeni, mig az elegedetleneknel ez a szam minimum 10-zel szorzando. -
Mate
nagyúr
Leírnám a saját véleményemet, tapasztalatomat.
Világ életemben mindig Logitech-et vettem. Elégedett voltam billentyűzetükkel, hangfalukkal, egerükkel, gamepadukkal, mindennel.
Aztán logitech s520 bill+egér gyorsan merült és gyenge volt a hatótávja egy idő után. Aztán logitech f710-em szintén ugyan ez. Aztán másik f710-em, sőt harmadik f710-em is ezt csináltam. Nemsokkal később k520-am is elkezdte. Minden vezeték nélküli cuccuk ugyan azt produkálta.
Régen ez nem is érdekelt, elvittem boltba és másnap már volt egy vadi új, vagy újabb szériás darabom. Ezután jött első találkozásom FixIT-el. Azt leszámítva, hogy nem mondták el mit, hogyan kell csinálni 3 hét alatt megoldódott a dolog és csere volt, abból is újabb szériára. Utána még 2-3 alkalommal volt FixIT ügyintézés.
Egyszer egy egér, ami rosszabb lett, mint volt. Ment is vissza még egyszer, másodjára nagyjából összerakták.
És volt 2-3 f710 cserém. Mindig újat adtak, de új se volt jó. Ekkor írtam logitechnek és egyből mondták, amint megérkezik az új széria küldenek 2-t. Nem ellenkeztek egy másodpercig sem, ebből gondolom, hogy tisztában voltak a hibájával. Gond nélkül ki is küldtek 2-t, régi 2-t megtarthattam. (Miután nem működnek megfelelően sokra nem megyek velük)Összegzés:
A termékeiket nagyon szeretem. Sajnos vezeték nélküli eszközeik az elmúlt években sokat romlottak és csalódtam is bennük. Remélhetőleg sikerül újra normálisan összerakni őket.
Garanciáztatással nem igazán van gondom. Eddig nagy problémám nem volt FixIT-el, bár lassan megy a dolog és a folyamatok nyomkövetése is elég problémás.[ Szerkesztve ]
-
Rick4
félisten
Most olvasgatom, mi a szitu, na akkor most nekem mi a teendőm? Van egy Logitech Harmony 700-asom, kb 10 hónapja vettem a 220volt-ban. Menni megy, de vacakol néha, le van téve, nyugi van, de gondol egyet, és a párnán fekve egyszer csak fel felvillan a kijelzője, máskor meg a kezemben újraindul. Az már csak hab a tortán, hogy elég csúnyán lekopott a gombsarkokról a festék, az akkufedelet eddig 2x nyitottam ki, és már kotyog.. Ezen túl egyébként teszi a dolgát, de a funkcióit azon a szinten egy 2K-s uni táv is ellátná. Mit kell tennem, ha mozdítani szeretném valamerre az ügyet?
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
ConnorG
csendes tag
HA tudsz angolul, vagy nemetul, akkor van telefonos support, sajnos a magyart felesleges hivnod. Nekem utoljara azt mondtak, hogy Harmonyt nem supportalnak.
Irhatsz esetleg a magyaroknak angolul, es akkor valaki angolul fog segiteni. Valami olyasmit mondtak, hogy egy helyen van az egesz europai support, es csak nehany nyelven van Harmony. -
ConnorG
csendes tag
Nalam volt olyan idoszak, hogy 4-5 kulonbozo termek volt kulonbozo technologiaval megaldott vevoegysegekkel csatlakoztatva a gephez, es amikor gond volt, akkor egyesevel vegigmentunk rajtuk, 1-2 eszkoztr ujraparositottunk, a WiFi routert atraktuk masik frekire, es megoldottunk mindent.
A mai vilagban a 2,4 es 5 GHz-es savokban eleg jelentos szemet van, szomszedok radiojelei, sajat wifi, wireless periferiak. Szerencsed lehetett, valamelyik Logiteches arc lusta volt vegigmenni az eszkozokon, es inkabb kuldott uj termeket.
Amikor hiba van, nekem ugy tunt eddig elismerik, pl. a G500as szeriabol volt olyan ami magas frekvenciaju hangot adott ki ha nem mozgattam, arra azt mondtak beazonositas utan, hogy szeriahiba, es nem is olyat kuldtek helyette.
Megprobaltad esetleg elvinni a 2 "nem mukodo" F710-et valamelyik haverodhoz, hogy kideruljon mukodik-e esetleg egy teljesen masik kornyezetben?[ Szerkesztve ]
-
Mate
nagyúr
Szia!
Mindenhol gond volt az f710-el. Honlapjukon elismerték, hogy ha közelben van usb 3.0 csatlakozó, akkor okozhat az hibát. Ez billentyűzetnél be is vált, usb hosszabbító után nem volt gond vele. Viszont f710-ek mindenhol vacakoltak. Mostani se tökéletes, de sokkal jobb, mint volt.
Az lenne a jó, ha végre F710 is unifying vevőegységes lenne, mert így 4 vevőegység van a gépben és könnyen bezavarhatják egymást. Sokkal jobb lenne, ha legalább az egyik gamepad-ot össze tudnám párosítani az univerzális vevőegységgel.
-
Rick4
félisten
Ha már két válasz jött, megkérdem, melyik a jobb, Fixit, vagy e-mail support angolul?
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Black Dragon
addikt
Hali all
Nem nagyon találtam a kérdésemnek megfelelő topicot, talán még ez van a legközelebb hozzá, de ha mégsem, akkor elnézéseteket kérem.
Tehát annyi lenne a kérdésem, hogy van e valakinek tapasztalata arról, hogy a logi hány nap alatt adja fel azokat a termékeket, amik nincsenek raktáron. Az én példám, hogy 16-án rendeltem egy G430 fülest, de még mindig azt írják, hogy rendelés folyamatban. A rendelés feladásakor nem volt raktáron nekik, de azt gondolnám, hogy közel 10 nap alatt azért valami csak történik...
Ebből kifolyólag a másik kérdés, hogy van e valami e-mail es elérhetőségük? Tudom telefonon lehet őket hívni, de nekem ez lenne az egyszerűbb.Köszi előre is!
-
ConnorG
csendes tag
válasz Black Dragon #697 üzenetére
A weboldalon lehet hibabejelentest tenni magyarul is ha jol emlekszem.
Emailben valaszolnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- DELL 7070 SFF Core i7 8700 vagy i7 9700 8/16GB DDR4 250GB M.2 SSD számla + gari - több db
- ASRock Challenger D RX 6600 8GB - garancia 2024 november - eladó!
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E756 - i5-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" HD I HDMI I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Dell Latitude 7300Touch - i5-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD Touch I I Cam I W11 I Gari!
- Bomba Ár! HP ProBook 650 G1 - i5-4GEN I 8GB I 128GB SSD I 15,6" FHD I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen