- Vodafone mobilszolgáltatások
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Elnéztük a mai dátumot
- MIUI / HyperOS topik
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Yettel topik
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
Hirdetés
-
Fejlesztői videón a The Casting of Frank Stone
gp A PC-re és konzolokra érkező alkotás a tervek szerint még idén elérhető lesz PC-re és konzolokra.
-
Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
it A kínai Ex-Robots hiperrealisztikus humanoid robotjai meggyőző arckifejezésekkel dolgoznak, a pszichoterápiában és az egészségügyben is bevethetik ezeket.
-
Computex 2024: dedikált NPU-val menedzselné a VGA-t a PowerColor
ph A gyártó megoldása hardveres, de kérdés, hogy nem volna-e a célra elég a jó öreg szoftver.
Új hozzászólás Aktív témák
-
sasa134
addikt
sziasztok, faceliftes GJ 6-os Mazda vásárlását fontolgatom, a 2.5-ös benzinessel. Vannak ismert bajok a motorral? mik a tapasztalatok? Próbálgattam utánaolvasni de leginkább a 2.0L-es elterjedt.
Családi célra, hétvégi autónak szánom, közepes és hosszabb távokra, napi ingázás/városi használat megoldott, így a kocsiba évi 10-15k km kerülne előreláthatólag. kösziAvanti Roma
-
sasa134
addikt
Köszi a választ. Fenntartási ktsg alatt fogyasztást értesz vagy van egyéb , ami miatt a 2.5-ös drágábban fenntartható (nem számítva a biztosítást ami itt nálunk érzehetően drágább lesz mint a kisebb motor esetén)? 1-2 liter nem nagyon zavar ilyen alacsony éves futás esetén.
Avanti Roma
-
h1mpi
nagyúr
-
VANESSZA1
őstag
-
Djuree
félisten
válasz rasotamas #2562 üzenetére
sajnálom, én is majdnem így jártam.
edzés után nem akart múlni az izomláz a karomban, fel volt dagadva és kicsit kékültek az erek. elmentem dokihoz és mondta hogy ez trombózis, haza se menjek hanem gyorsan kórház, mert vérrög van és meghalhatok akármikor.
valszeg egy felkar ütéstől alakult ki az érsérülés és a vérrög....ennyi az élet sajnos.LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
bajnokpityu
félisten
válasz -Gabesz- #2519 üzenetére
TC sok hülyeséget is képes irni. ismerek olyan smaxot, amiben gyári a dpf, és 500e km en van túl. és a kéttömegű, nomeg a eljes nagynyomású rész is gyári...
egyébként hogy állnak a 2013 utáni 6osok a rozsdával?
egy mondeot cserélnék le lassacskán, semmi komoly baja nincs, csak most éppen bekattant. egyik esélyes egy kombi 6os lenne.egyébként a mondeot se kell feltétlen hetente kivinni pályára. nem komálja nyilván a városi nonstop hideg üzemet, de havonta elég lenne neki.
2.2es skyaktivról tipushibákat hol találok? illetve mennyire nagy a difi a 2015ö facelift esetén?
eladó Kawasaki j300 robogó
-
h1mpi
nagyúr
válasz bajnokpityu #2564 üzenetére
Nincs rozsda, de a 2.2-es dízel típushibás, elszakad az olajpumpa hajtó lánc sok autónál. Benzinest vegyèl.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Lehet szerintem olajpumpát és vezérműláncot cserélni vásárlás után. Ez nem folyamatosan fokozatosan b*ssza szét a motort, hanem egyszercsak beáll és kinyírja teljesen. Ha ez nem történt meg és megelőzöd egy cserével (nem mondom, hogy olcsó csak hogy megteheted) akkor nem lesz vele gond. Őszintén szólva nem szivesen ülnék át a 136ló 310Nm-ből egy szívóbenzinesbe, hiába 160 ló de 200Nm. Ami nem kevés de baromi szokatlan lenne. Jelenleg nagyon kis mértékben használom ki, hogy dízel, 23 km a munkahelyem, máshova alig járok vele, csak a környéken (Hatvan, Gödöllő, Kistarcsa, Pécel, Nagykáta), kb havonta Budapest (40km) nagy ritkán Cserkeszőlő, Egerszalók országúton(120km). Pályán max M31, M0, M3 BP-Gödöllő-(Hatvan) szakaszon. Mióta megvan az asszony HR-V-je évi 18 körül vagyok.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
h1mpi
nagyúr
válasz rasotamas #2567 üzenetére
Én nem használom ki a 300 nm+ nyomatékot. Simán elvagyok a 210 Nm-el és 145 LE-vel. Most M0-os közlekedve kis várossal 7,5 l/100 km és nem aggódok, hogy bármi is besz*rik, ami a dízeleknél szokott.
Ha van kedvem menni, akkor meg lepörgetem és ez is megy rendesen, de legalább van egy kis "sportos" érzés a benzin motor miatt. Volt sok dízelem még RS Octavia is, de Nekem a benzines adja a "feelinget"[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz rasotamas #2567 üzenetére
azért van eg váltó is főtengely és a kerék között. ha ezt jól lövik be, akkor szárnyakat kaphat egy autó.
jó példa pl a szivo 1.6 kiak, pl sportage, carens. nagy dögök, 150Nm, és nem rosszabb vezetni őket, mint egy 320Nm dieselt. többet forog pályán, több lesz a fogyasztása, de pl gyorsulásban, nincs nagy difi. és persze valamennyivel többet kell váltani (azért sokkal nem, mert benyás 2500-6000ig elvan, diesel meg 1800-3300 között, tehát majdnem ugyanúgy 2x fordulatszámtartományt fednek le mindketten.érzésre persze teljesen más, mert a diesel nyomatéka hirtelen jön meg, ée ettől erősebbnek hat. persze ez is tipusa válogatja, vannak egészen langyosan betöltő TDk is.
no mindegy, egyelőre nagyon erősen a 2.2diesel a befutó nekem. napi 2x15km városon kivül, plusz nyaralás, plusz kéthetente 250km-re. ezt az üzemet a mondeo nagyon simán birta.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
Daffchy
őstag
Sziasztok!
Kollégám gondolkozik egy 2014-5-ös Mazda 6 vásárlásán.
Csak benzines jöhet szóba, tudtommal a 2 és 2.5 is bátran vehető.
Kérdés,hogy az automatája mennyire megbízható? Nem nagyon találtam róla semmit.
Ajánlott, van vele tapasztalatotok esetleg?Köszi előre is!
-
aleister
veterán
Szegény Mazda6 elfüstölt.
Olvastam már korábban ilyen eseteket más gyártóknál. Manuális váltóval még le lehet fullasztani, no de automatánál mit lehet csinálni? Végignézed, ahogy kiég?
Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
-
-
aleister
veterán
válasz SzaboZE #2578 üzenetére
Igen, ezekre gondoltam én is, de a kipufogó környéke elég forró tud lenni. Esetleg okozhat gondot a rendszerben, hogy a dugulás miatt túlnyomás keletkezik?
A légbeömlővel meg az van, amit írtál. Nem kis lélekjelenlét kell ahhoz, hogy ilyen esetben valaki felnyissa a motorház tetőt, és elkezdjen turkálni a motortérben.Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
-
sasa134
addikt
Sziasztok, autóvásárlás előtt állok és megakadt a szemem rajta: [link]
Itt van tőlem nem messze, szóval el tudnék ugrani megnézni. Megtennétek, hogy véleményezitek?
A hirdetés nem említi a tolató kamerát - ez Executive Line felszereltség esetén lehetséges, hogy kimaradt? Utólag ez gondolom beépíthető, ugye?
A bőr hiánya fáj picit, minden egyéb szempontból megfelelne az igényeinknek (családi benzines kombi, 1 kisgyerek mellé, évi max 8-10k km futásra, nem napi használatra).
köszönömAvanti Roma
-
sasa134
addikt
Igen, és a kereskedés sem tűnik kamunak, több van belőlük az országban, nagyon jó értékelésekkel, adnak 1 év garit, az autónak 1 tulaja volt, vezetett szervízkönyv. pesze meg kell nézni... köszönöm a válaszod.
Másiik téma: ha jól tudom, ez még alapból nem tudja az Apple carplayt/Android autót. Van rá mód, hogy mondjuk a hivatalos Mazda szervíz frissítse a rendszert? Elég jól jönne..
[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
sasa134
addikt
Eddig bőrös autóim voltak és én kedveltem - nagyon könnyű tisztán tartani. Sok auótban rendkívól gyenge minőségű a szövetkárpit, olyan, mintha műanyagon ülne az ember. Van egy másfél éves kisfiam, a bőrt összekenheti/leöntheti, egy mozdulat letakarítani. A szövetkárpit nagyon ramatyul fog kinézni..
Avanti Roma
-
sasa134
addikt
Köszönöm. Próbáltam guglizni, és találtam egy cikket erről, igaz Kanadából, ahol a hivatalos Mazda szervízben történő sw-frissítéssel kapcsolatban azt írják, 850 kanadai dolcsi az ára Nem normális...
Azt hiszem jól megleszek Android Auto nélkül is[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
Topikgazda
Én imádom, az asszony Honda HRV-jén, folyamatos nyomaték rángatás meg minden nélkül, csak hát ha nem tötymörögni akarsz akkor nyomni kell neki, ha meg nyomod akkor átmegy bőgősváltó üzemmódba.
Ha létezne egy autó amiben van egy jó kis dízel ami 200-ren leadja a nyomatékát és erre rá lenne aggatva egy tartós erős CVT amit szervizelni is lehetne nem horror áron, és mindeközben elbírná a dízel nyomatékát ami a cvt-k rákfenéje szerintem, az csodálatos lenne. Fix 1500-2000 fordulaton eljárnál vele mindig, ha nagyon odalépsz 3000-ren.https://tinyurl.com/rasoapro
-
h1mpi
nagyúr
A CVT egy borzalmas váltó, 70 éves kor alatt nem ajánlom... nem véletlen, hogy a prémium modellek messzire elkerülik. Mondom ezt úgy hogy nap mint nap vezetek ilyen és olyan automatákat is. (CVT, EDC, DSG).
A 170 LE-s dízel erejét kb. lebutítja 120 LE-re, ha odalépsz csak felpörög a motor, de nem megy, borzalmas élmény vezetni. Mellette egy EDC vagy DSG álom kategória.[ Szerkesztve ]
-
Debilon
addikt
üdv!
adott egy 2002-es 1,8-as, 2000 körüli fordulatnál ránt egyet, 1-es fokozaton kívül bármelyikben 10-ből 8-szor.
hidegen és üzem melegen is csinálja. ezt mi okozhatja?
folytószelep tisztítva, gyertyák nemrég lettek cserélve
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
Djuree
félisten
hali.
valahogy meg tudom nézni a kocsim gyári színkódját?
kevertetni akarok festéket. nem gyári festékkeverő műhely tudja színkód alapján a színt keverni?LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
GEPESZ66
veterán
Találtunk egy 6-os,1.8-as benzines mazdát.2006-os évjárat, 108 ezer km-el.A kilométer garantált,mivel első tulajdonostól van,s ismertem is a tulajdonost, ill. az autót újkorától fogva.
Így megér ez 1.8 millió Ft-ot?
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Projektor topic
- Milyen légkondit a lakásba?
- Vicces képek
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Call of Duty: Mobile
- Motorolaj és szűrő topik
- További aktív témák...