- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Asus Zenfone 10 - kicsit más az új kicsi
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
Megjelenési dátumot kapott a Tomb Raider animációs sorozat
gp A tervek szerint október elején debütál a teljes első évad Netflixen.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Moleman
addikt
válasz rasotamas #3346 üzenetére
Igen, a belső pár az ajtón van. Az A oszlop melletti biztosítéktáblából húztam hátra a küszöbben két új szálat, átvezettem a csomagtérajtóba a kábelátvezetőn, arról eszik a hátsó kamera és a helyzetjelző. ACC állásban kap áramot, ilyen szempontból kicsit furcsa a CX-5, még a motortérben sem találtam olyan relét/biztosítékot, ami csak gyújtásra kapna áramot (ott néhány relé lábát csapoltam meg egy-egy beszúrt vezetékkel ).
-
jolti05
őstag
Sziasztok!
Akkumulátor csere bonyolultságáról szeretnék érdeklődni.
Egyik kedves barátomnak van egy i-stop-os Mazda 3-masa (2015).
A kérdésem az, hogy egy ilyen autó aksicseréje mennyiben különbözik, mennyivel bonyolultabb, mint a start-stop funkcióval el nem látott járműveké. (?)A lassúság és a sok alvás része a túlélési stratégiámnak...
-
Mangosztán
tag
válasz jolti05 #3356 üzenetére
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Van egy 2002-s 2.0 Literes Benzintes 6-osom. Kb 3 hete kezdte csinálni, hogy 3-ban elkezdett csak gázadáskor rángatni. Olyan mintha motortartó bak lenne, de szerintem mégsem ,mert visszaváltáskor nem jellemző a megugrás.
Az utóbbi 1 hétben már 2 és 4-ben is csinálja, van hogy kanyarodás után kezdi el, de ami jellegzetes hogy emelkedőnek kezdi el csinálni a rángatást előre-hátra.
Voltam ma márkafüggetlen szervízben és ugyan mentünk egy próbakört, de nem volt elsőre egyértelmű a szerelőnek hogy mi a baja. ODB-n nem volt hibaüzenet.
Annyit mondtak hogy szerintük nem futómű, hanem gyújtás vagy legalábbis elektronikai hiba és várjam meg még kimutatható lesz, vagy vigyem el márkaszervízbe vafgy kérdezzek hátha.
Gyakorlatilag tök szenvedés így közlekedni vele, de ami érdekes ha m,egjön a nyomaték vagy sportosan tolom, akkor nem /vagy csak csak épphogy jelentkezik a hiba.
Esetleg valakinek ilyesmi tapasztalata lenne hogy merre érdemes elindulni vele?
Köszönöm. -
Mangosztán
tag
válasz Mangosztán #3357 üzenetére
Szia!
Bocs az előbbi nem válasz akart lenni , félrenyomtam.[ Szerkesztve ]
-
DZs
senior tag
válasz Mangosztán #3357 üzenetére
Fordulatszámhoz köthető a rángatózás? Honnan indul, motor, kuplung?
-
Mangosztán
tag
Igen is meg nem is
Ezt azért is írtam mert ha sportosan megyek (ami nem szokásom), akkor ha 2000 alá nem hagyom leesni a fordulatot, akkor nem csinálja. A másik részét pedig arra értettem hogy ha kanyarodás után rögtön ahogy egyenesbe kerül, na onnantól fordulat függetlenűl rángat. Előbbinál alancsony fordulatnál erősebb gázadáskor jön elő, utóbbinál mindegy milyen gázadásról beszélünk. -
nagyúr
válasz Mangosztán #3360 üzenetére
Nekem csinált hasonlót, amikor benzines autóm volt (nem Mazda). Akkor a gyújtókábeleket kellett cserélni (ráadásul gyárira, mert az utángyártott is rossz volt).
Aki él és nem boldog, az téved!
-
nagyúr
válasz Mangosztán #3362 üzenetére
Hát igen. Bár ha fogod a kábelt, amikor valaki gázt ad, akkor kiderül, hogy áthúz-e
(csak viccelek, meg ne fogd!)
Aki él és nem boldog, az téved!
-
DZs
senior tag
válasz Mangosztán #3360 üzenetére
Tehát a motor maga rángat, mintha kihagyna a gyújtás?
-
#30610944
törölt tag
Sracok lenne egy kerdesem.
Adott egy Mazda 2GT 2018-as, amire Bluetooth-al szoktam osszecsatlakoztatni a telefonom es igy hallgatok zenet. De akar hanyszor rakapcsolodik a telefon az autora elindul egy hivas es addig nem megy a zene. Valami 10000 vagy mit tarcsaz a telefonom vagy az auto fogalmam sincs. De mindig ez van akar hanyszor csatlakozik a ketto. A telefonom hivasnaplojaban ez nincs benne.
Ilyennel talalkozott mar valaki? -
Mangosztán
tag
Kb olyasmi, így úgy tűnik nekem is mintha a gyújtás lenne a ludas ( gyertya/trafó), de mivel emelkedőnek szinte rögtön apró gázadásra is csinálja, lehet hogy szonda, vagy a üzemanyag rendszer.
Már azon is gondolkoztam , hogy nem-e az E10 a baja és megpróbálnám a 100-s E5-t... -
tobias40
veterán
Tud vki 2014-es MAZDA6 Kombihoz tető csomagtartót?
A hosszantiak megvannak (nem tudom a szakos nevét) csak az kellene ami keresztbe megy rá.
Esetleg hozzá sí box is érdekelne(vagy külön is). -
tobias40
veterán
válasz UberMutant #3368 üzenetére
Nekem mindegy,csak jó legyen hozzá és olcsó!
Gondolom a thule nem olcsó..
Neked van?Ha igen akkor folytassuk PÜ-ben.. -
tobias40
veterán
válasz UberMutant #3372 üzenetére
Tudsz esetleg konkrét eladót?
Amiket találtam azok használtan is 40-60000 ft... -
tobias40
veterán
válasz UberMutant #3374 üzenetére
Neked van eladó mert akkor inkább privátba folytassuk...?
-
lemmy71
őstag
Üdv urak !
Lenne megint egy kérdésem hátha van tud valaki segíteni. 2003 -s mazda 6 121 lovas dizel, az érdekelne hogy amikor a klima szivattyú bekapcsol akkor a ventilátor is azonnal kapcsol ez így egészséges A másik autómon nem igazán így működik persze az német Mert az asszony alatt beállt valami ahogy várakozott a lámpánál, este szétszedtem a húszbordás szíjat de a vezető görgő csapágyán kívül más bajt nem észleltem, ezt most megpróbálom hátha kapok az skf -nál bele csapágyat, kipréselni nem volt nehéz. Lehet hogy az állt be egy pillanatra, és füstölt is ahogy a nejem mondta. Az autót leállította és amikor újraindult semmi baj nem volt, így jött huszon valahány kilométert és itthon sem vettem észre rajta semmit. Az az érdekes hogy a szíjon sem látni égési nyomokat, pedig füstölt, még a betűk sem koptak le. Hiába forgattam a generátort és a klímát kézzel azok szépen hang nélkül futottak, a klíma lazán húzósan járt érezni ahogy fogott egy kicsit a szivattyú. Két koppanást hallott a nejem, de ha a klíma lett volna akkor szerintem annak annyinak is kellett volna lennie, de jól dolgozik szépen hűt az autó, a generátor is szépen siklik. Szerintetek mi lehet még a gond, teljesen kikészít ez az autó, mert mindig akkor produkálja a hibát amikor nem vagyok ott, mire ha jön minden rendben van a feszítő görgő csapágya is rendben van szépen hangtalanul siklik. A főtengely rezgéscsillapítós ékszíjtárcsa egy nagyon picit már log de mivel az fixen a főtengely hajtja így nem az a bűnös. -
lemmy71
őstag
válasz snorbi82 #3379 üzenetére
Nem tudom nem én voltam a kocsival a nejem használja. Én is gyanakodtam rá és rá is kérdeztem tőle de azt mondja olyan fura égett szaga volt és a motorháztető felől jött. Lehet hogy a kályha és a szél oda fújta, de azt mondja volt két koppanás is előtte ahogy állt a lámpánál. Csak az a furcsa hogy újra indította párper után és semmi füst és egyéb zaj nem volt, minden ment normálisan, amikor hazajött átnéztem meghalhattam és semmi Szerencsére kaptam csapágyat nem is volt drága 6 ezer volt a két C3 -as skf csapágy, gyorsan összerakom és majd lesz valami, bár szerintem nem ez volt a baj de mást nem találtam csak ez a vezető görgő zörgött. Még a klímára gyanakszom, de ha az egyszer megszorul akkor ott általában törik valami, de a klíma is szépen dolgozik. A generátor szabadon futóját még átnézem de tegnap azon sem tapasztaltam semmi olyat hogy lógna vagy akadozna, tanácstalan vagyok hogy jó minden és mégis baj van valahol
-
lemmy71
őstag
válasz snorbi82 #3381 üzenetére
Hát nem tudom, hogy a kályha csinálta volna, most így összerakom és lesz ami lesz. Úgy is szétkapom nem soká ha megjön majd a főtengely ékszíjtárcsa, mert egy kicsit ki van gumi rezgéscsíllapító benne és úgy látom a főtengely szimering is elkezdet ereszteni. Gondolom a vibrációtól adta meg magát a szimering, csak várok mert bárdinál kedvezménnyel 125 ezer a tárcsa, az intercars -nál meg 28 ezer, nem mindegy Majd ránézek esetleg a kályhára is, a kamionban szedtem már szét egyszer kétszer ott volt Webasto meg Eberspächer is, nem hiszem hogy nagy feladat lenne, csak ahogy néztem elég macerás helyen van. De a kályha nem hiszem hogy ad ki olyan erős koppanó hangot, bár a tűzfalra van szerelve ahogy néztem az meg felerősítheti a hangokat
-
lemmy71
őstag
-
ReSeTer
senior tag
Helló!
Mazda 6 gh 2.0 147LE olajnyomás lámpa egyszer csak elkezdett menet közben villogni sűrűn mint valami érintkezési hibás lámpa, aztán égve maradt. Leálltam, vártam, és egy negyed óra után ráindítottam és az első két másodpercben eltűnt, majd megint villogva világított és utána folyamatosan.
Olajszint max felett egy 2 mm-vel, olajtócsa nincs az autó alatt.
Ezt az autó akkor kezdte produkálni, miután elkaptam egy nyulat 100-al a baloldali ködlámpánál. Utána egy 5 perc múlva.
Nem kellene ennek az égőnek hangjelzést is adnia ha baj van? Ez nem ad semmit, csak világít.
Olajat cseréltem még benne múlt héten 5w-40 shellről 5w-30 TOTAL-ra. Minősítés megvan.
Az autóval a nyúl elkapása előtt 15km országút volt, tehát meleg motor.Mi hajtja az olajszivattyút? Főtengely? Valami tipp, hogy mi lehet a probléma?
-
ADAM1337
nagyúr
Nah megvolt a 6gj 120e kötelező szervize is. (kivétel gyertya és szíjjak) 114ezerre jött ki, ahogy előzetes árajánlatba kaptam, márka szervízbe. Mazda Óbuda, korrektek köszönöm az ajánlásokat.
A digitális szervízkönyvbe már be is került amit elvégeztek.(olajcsere, pollen/lég/olaj szűrő, 6év 120e, + assistant, kaszni vizsgálat)Fékek viszont elég ramatyok, a 6gj-nek mi a gyári márkája van amire figyelni kell ha megrendelem az alkatrészt ? (Illetve ebbe van bármi digit kopás szenzor a betétnél előkészítés vagy bármi egyéb.)
Kaptam egy combos árajánlatot az alábbira(vezérlés + első fékbetét 10%, hátsó 20%):
első betét: 54k
hátsó betét: 36k
hátsó tárcsa: 73k
gyertyák: 55k
szíjjak: 13k
fagyálló: maradék
szerelés 90kElső blikkre ebc sport yellow betéteket lestem azok megállnak párban 24k-ból, de kb minden majdnem a fele így rákeresgélve.
UAG Metropolis LT MagSafe Apple iPhone 15 Pro Max tok eladó
-
lemmy71
őstag
válasz ADAM1337 #3386 üzenetére
Egy mezei olajcsere 114 ezer Ebből az anyag jóindulattal 25 - 30 a többi a munkadíj arra az egyórás melóra, nem semmi. Anno én a 120 ezres nagyszervizem 230 volt bruttó, 6gg 121 le diesel. Komplett vezérlés és hosszbordás szíj vezető görgő és spanoló, 4 féktárcsa és betétek ezek mind gyáriak. Olaj, szűrők stb. az ilyenek mint assistans és kasznivizsgálat alap egy fillért nem kértek érte
[ Szerkesztve ]
-
ADAM1337
nagyúr
válasz lemmy71 #3387 üzenetére
Igen, a többi benne volt a 114-be, nem plusz megtévesztően írtam.
Fékekből nézegettem lehet egy ilyen utcai sport ebc yellow szettet kipróbálok + black dash tárcsákat hozzá.
Vicc, hogy ez a szett olcsóbb mint amit feljebb leírtak, közben meg azért jóval tovább fogja bírni.[ Szerkesztve ]
UAG Metropolis LT MagSafe Apple iPhone 15 Pro Max tok eladó
-
lemmy71
őstag
válasz ADAM1337 #3388 üzenetére
Szerintem felesleges a sport szett, az csak akkor tud többet ha állandóan megfelelő hőfokon tartod vagy pályázol néha. Én mindkét autóban A6 Mazda6, sima EBC vagy Zimmermann tárcsát használok, betétnek pedig lágy textárt veszek. Egyszer rám beszéltek bosch betétet, na az egy ritka nagy hulladék
-
Topikgazda
Én a kovácsautótól rendeltem tavaly sima nem lyuggatott Zimmermann tárcsát Zimmermann betéttel
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Moleman
addikt
válasz lemmy71 #3391 üzenetére
Az Almerámba anno Textar tárcsát vettem Textar betéttel, elégedett voltam vele.
A Bosch ablaktörlőre +1 pont, az UV ellen nem tudom, mennyire veszi fel a harcot, mert garázsban áll, de nálam nagyon sok évig jól működnek, volt sima Twin, az utóbbi 4.5 évben Aerotwin, hibátlan.
-
#30610944
törölt tag
2015 es 2019 kozt vasarolt Mazda 2 tulajokhoz szolnek.
Hanyatoknal rohad az auto alja?
Mutattak egy cikket nekem amiben arra hivtak fel a figyelmem hogy a Mazdak szarok mert rohadnak. Kicsit aggodok emiatt, mert azert nem volt olcso a 2esem. -
ADAM1337
nagyúr
válasz #30610944 #3397 üzenetére
Olvastam én 2018-as cx5-ről ami 8hónap után rohadt, nagyon darab és szállítmány függő.
Érdemes átvizsgáltatni megemelni, elvileg már 2012 után nem jellemző, de ha félsz egy alvázvédelmet csináltass. (Én is félve vettem a 14-es 6osomat, és kapni is fog nyáron alvázvédelmet)[ Szerkesztve ]
UAG Metropolis LT MagSafe Apple iPhone 15 Pro Max tok eladó
-
#30610944
törölt tag
válasz ADAM1337 #3398 üzenetére
Az az igazsag hogy a cikkben amit olvastam nem volt szo 2es rol es nem is talaltam problemas 2esrol infot. Ezert kerdem, mert lehet ezt a szeriat nem erinti.
Az enyem meg ket eves sincs szoval barmi lenne is ott a gari 3 ev.
Amugy kasznira ia 3 vagy arra esetleg hosszabb?
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- World of Tanks - MMO
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- BestBuy ruhás topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- DIGI kábel TV
- Cyberpunk 2077
- További aktív témák...
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen