- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Android szakmai topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
cucka
addikt
A padlóban van az akksi, azért nem tudják alacsonyabbra csinálni.
Vagy tudnák, de akkor az utastér lenne kényelmetlenül szűk.
Vagy a hasmagasság nagyon alacsony, ami városban és rossz úton nem előnyös.
A hatótáv csökkenés emiatt legfeljebb pár %, szóval tényleg kár ezen derpegni. -
cucka
addikt
válasz fabris1234 #41 üzenetére
A modern akksik sokkal lassabban degradálódnak ennél.
Évi 20 ezer kilométerrel számolva 10 év után kb. 90%-os lesz az akksi.Amit jelenleg látunk a villanyautóknál, az pont az, hogy az akksi és az elektromos motorok lényegesen tartósabbak, mint egy modern downsizing-olt belső égésű motor.
-
cucka
addikt
Van már elég tapasztalat elektromos autókkal, például taxik, bérautók nagyon sok kilométerrel, és hát azt lehet látni, hogy az akksi degradáció messze nem akkora gyakorlati probléma, mint amennyire túl van lihegve.
Valóba, belső égésűhöz képest szokatlan. Mert ott az van, hogy monduk 300k kilométer alatt cserélni kell a vezérlést, az egr-t, a gyertyát, a generátort, meg még a tököm tudja mit, ami kopik, koszolódik és fogy a motorban.
Egy akksis hajtásláncban az akksi meg mondjuk ennyi idő alatt degradálódik 80%-ra, viszont nincs folyamatos szervizköltség, egy modern belsőégésűhöz képest majdhogynem gondozásmentes.
-
cucka
addikt
Minden amit írsz az nem elektromosautó specifikus.
Ami nagy előnye a villanynak, hogy ha rövid távokat mész, sok hidegindítással, az nem nyírja úgy ki, mint a belső égésű motort.
De a gumi és a műanyag ugyanúgy megreped idővel minden autón. Éz az állapotfelmérőnek sincs röngten szeme és varázsgömbje, a benzinmotorba ugyanannyira lát bele, mint a fedélzeti töltőbe.#52 Alaaf Pi
A korai szériás Teslákban ennyit bírtak a motorok, azóta elvileg javítottak a tartósságon.#51 Donki Hóte
A mondanivalóm, hogy máshogy kopik és használódik egy elektromos hajtáslánc egy belső égésűhöz képest.
Hogy összességében x kilométeres futásnál megtérül-e a vételár különbség az alacsony karbantartás igénynek köszönhetően, azt nehéz megmondani.
Milyen autó? Kell-e drága javítást csinálni rajta? Az autószerelő haverodhoz viszed, vagy a Pappas-hoz márkaszervizbe? Stb.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs