- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Ilyen lesz a CMF Phone 1
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
ma Mármint magukhoz képest, a Stellantis csoport márkáiban használt CMP platformhoz tartozó hajtáslánc optimalizációjának eredménye a mindennapokban is érezhető.
-
Computex 2024: Íme a Project NeonStorm
ph Alaposan összetömörítette a PCIe 5.0 x4 SSD hűtését szolgáló vizes rendszert az ADATA.
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Hát igen,ez egy tipikus techie teszt, csak arról van benne szó, ami elektromos, a mechanikus dolgok (csomagtartó méret, fej/láb tér, ülés/kormány állítási lehetőség, előre/hátra/oldalra kilátási lehetőség, stb.stb.) se említve, se fényképezve
Ezekről csak akkor nem szoktak megemlékezni, ha mind vita nélkül tökéletes, de félek, hogy ennél az autónál nem így van
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
-
veterán
nincs folyamatos szervizköltség, egy modern belsőégésűhöz képest majdhogynem gondozásmentes
Ja, mert előre kifizeted a vételárban ezeket a költségeket
Akárhogy is csűrjük-csavarjuk, egy Dacia Sandero vételára 5 millió ft, egy hasonló méretű, felszereltségű, tudású elektromos Dacia Spring meg 9 millió ft
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen