- Azonnali mobilos kérdések órája
- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Redmi Note 13 5G - fogyókúra után
- Mobil flották
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
Free Play Days 2024 - 23. hét: TopSpin 2K25, The Ascent
gp Az elért eredmények továbbra is megmaradnak természetesen.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nesa
veterán
válasz dabadab #10700 üzenetére
Akkor mi, traktor, kamion, az ma epp 1 hazafele vicces kedveben volt azt elvezte hogy a seggembe van 1Meterre nagyon nemszeretem az ilyet igy 1 emelkedon megaltam ugy hogy netudjon kikerulni a kocsog azt indulhatott el dombnak felfele .... nemtudom az ilyenek mit kepzelnek magukrol kik ok??
Bennemvolt az indulat hogy megrepazom a manuszt de ez nem az en stilusom.
Elotte probaltam neki jelezni hogy terjen eszhez de hiaba
Ha valami gazlett volna bedaral mint a szart televolt betonoszlopokal...[ Szerkesztve ]
-
dokar
addikt
válasz feel good #10694 üzenetére
te normális vagy!? vagy megint az üldözési mániád!? figyelted egyébként mire válaszoltál?
személyeskedsz és vulgáris vagy! azonnal menj a modker-be és önként kérd a hsz-ed moderálását!egyébként szokott lenni ph!-s autóstali, a legutóbbin is ott voltam. ha nem változtatsz gyökeresen a stílusodon, akkor nem leszel szeretettel fogadtatva.
extra - SEXRay
-
erdoke
titán
Nem hiszem el, hogy ebből is hitvitát kell csinálni. Miért kell szájbarágósan végigmenni a részleteken, miszerint a dragos pontosan ismeri a járgány induláskori viselkedését, hiszen mást se csinál vele, hogy az út alatta tökéletesen egyenletes és kiszámítható, hogy az egésznek semmi köze a vészhelyzethez, stb?
Az ABS pont az ellenkezőjére való, amikor nagyon kevés az idő, váratlan dolog történik, az útburkolat akármilyen lehet, de legfőképpen kiszámíthatatlan, a sofőr pedig összesen másodszor vészfékez életében.A legjobb aláírás a héten
-
Integra
titán
abs, elektronikus fékerőelosztó kötelező minden autóba, nem is értem mit megy vita róla..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
_seth_
veterán
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
NoLF
addikt
válasz _seth_ #10707 üzenetére
angliában ugyanezt tapasztaltam. a 22collos krómfelniken gördülő tuctucc zenét ugattató hummer h2-es is megállt nekem mikor még csak a szándékot lehetett feltételezni, hogy át akarok menni a zebrán.
itthon nem tudom mikor lesz ez, sztem sosem...
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
dokar
addikt
válasz Integra #10708 üzenetére
milyen hangulatosan van megfogalmazva:
"Közben a vezető csak azt élvezi, hogy a kormányon alig kell fordítani, mivel az áttételezés hiper-közvetlen. A szervo nélküli kormány tekerésekor tisztán átéljük a mechanikai folyamatot, és érezzük, ahogy testünkkel együtt azonnal fordul az autó."
extra - SEXRay
-
nesa
veterán
válasz _seth_ #10707 üzenetére
Ezt ugy vettek fel hogy a kamera mogott 5 rendorauto alt villogva hogy a legbenabb is eszrevegye..
Hazankban sajna ez a valosag
-
dokar
addikt
-
dokar
addikt
ma reggel is kerékpárral jöttem be a munkahelyre, de mivel olyan kellemes idő van és nem sürgős korán beérnem, ezért elkísértem a feleségemet először. egy úttesten szerettünk volna átmenni, a közelben nem volt zebra, de egy jobbról érkező autós már direkt lassított is, már léptünk is le a padkáról, de gyorsan vissza is kellett hátrálni, mert a mögötte lévő előzésbe kezdett.
extra - SEXRay
-
NoLF
addikt
csodás. én mikor gyalogosan közlekedem, sokszor csakazért is lelépek a zebrára mikor látom, hogy még kb van esélye megállni a tütünek. 50% padlófék, anyázás (ilyenkor visszaanyázok, volt már aki ki is szállt és le akart ütni) 50% kikerülés módszerrel oldja meg a dolgot. hihetetlen.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
NoLF
addikt
lassan rá kellene állni a csillió rendőrnek arra hogy megbüntesse a zebránál elsőbbséget nem adókat. első vétség 10ezer, második 50ezer, harmadik 150ezer, negyedik 300ezer, ötödik jogsi elvéve 2 évre.
relatív gyorsan alakítani lehetne a morálon...The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
nesa
veterán
Igy van, de csak akkor tudom ezt elfogadni ha a gyalogosokat is buntetik ,azon a szakaszon pecsen 50-100 meterenken van zebra de minden zebra kozott 2x kell fekezni mert baszik elmenni a zebraig az ut teljes hoszaba mindenki ott jon megy ahol epp neki tecc, tehat peldat kell mutatni gyalogosoknak hogy a zebrat kene hasznalni 1 almalomra ugygondolom 50k eleg a gyalogosnak +feljelenteni es kotelezni 1 fejtagitasra amire ha 8 napon bellul elmegy akkor csak 10k a bunti a nem zebran athaladaser.
Az erdekes szamomra hogy mindig a szabajos gyalogost utik el, sajna
[ Szerkesztve ]
-
-
NoLF
addikt
-
Declare
őstag
Nem gyenge ez már tényleg hogy mennyi ilyen zebrás baleset történik Miért van az hogy ha egy osztrák vagy német autót látok azok az esetek 99% ban már akkor is megáll ha valaki csak közeledik a zebra felé? Náluk miért sikerül ezt a morált ennyire elsajátítani? Nálunk miért nem? Pedig itthon is forgalmi vizsgán ha jól emléxem eléggé hangsúlyos volt a "lassítok zebra előtt, elfordítom a fejem látványosan jobbra balra, majd zebra után újra gyorsítok" mentalitás.
Nem is tudom hol hallottam (nem Mo. természetesen) hogy megemelték 60-70 re a városban a sebességet, de a zebrák előtt, meg iskolák körzetében 40 es tábla és aki ott egy picit is szabálytalan az állandóan ott ácsorgó rendőrök azonnal keményen büntetnek.Valami ilyesmivel lehetne itthon is kísérletezni, ha megnézzük hogy a drasztikus gyorshajtási büntetések (amikkel így ilyen formában nem értek 100% ig egyet, mert pl autópályán ha megy valaki 120 al azt ahhoz hogy megelőzd normálisan 140 közelébe gyorsítasz ami meg 30k büntetés.....szal ez egy kicsit megint ilyen jómagyarmódra kapkodva kitaláltuk ezt mert ez tök jólesz típusú intézkedés) szóval a drasztikus bírságoknak köszönhetően nem repül el az autópályán a belső sávban 200 al percenként legalább egy autó.....
-
_seth_
veterán
"Visszafoglalni az úttestet és a zebrát
A forgalom csillapításának egy módja lehet az MTA kutatója szerint, ha a gyalogosok öntudatosabbá válnának, a zebrát nyugodtan használnák, nem várnának az autósokra. A kerékpárosok pedig azzal szoríthatnák vissza az autókat, ha a bicikliutak helyett az úttesten közlekednének. Az utóbbi időben a Magyar Kerékpárosklub épp ezt a célkitűzést fogalmazta meg a Kerékpáros Budapest Programban, melyet a múlt héten mutattak be a városházán."
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
nesa
veterán
válasz Declare #10739 üzenetére
Ausztria-nemetorszag rossz pelda mert ott a gyalogosk nem ott mennek at a tuloldalra ott ahol epp jott a gondolat... hanem a zebran kozlekednek.
Szerintem naluk se lennenek ilyen elozekenyek az autosok ha 10x kellene lassitani a gyalogosok miatt ahol nincs zebra ,ha igy lenne lehet ok is beleszarnanak a dologba....DE magyarorszagon tul bonyolult a helyzet az autosok 90% mar beleszokott ebbe a moralba nehez megteriteni oket ... ez az orszag mar az alapoktol kezdve ugy szar ahogy van ,es nehez lesz az ut kifele a godorbol....
-
-
dabadab
titán
"Ausztria-nemetorszag rossz pelda mert ott a gyalogosk nem ott mennek at a tuloldalra ott ahol epp jott a gondolat"
Azt szeretem ebben a forumban, hogy mindig innen tudom meg, hogy hogyan kozlekednek a nepek Ausztriaban, ugyanis en a jelek szerint egy egeszen masik orszagban szoktam jarni, mert pl. abban a Becsben, ahova jarok, igenis hajlamosak atrohangalni az uton.
#10737: arrol van szo, hogy sorban gazoljak halalra a gyalogosakat a zebran, es ezzel kapcsolatban neked a legnagyobb gondod az, hogy vannak gyalogosok, akik atrohangalnak az uton.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
erdoke
titán
válasz Khelben #10746 üzenetére
Előbb-utóbb uniós szinten megemelik a 130-at 140-re, azzal egyet fogok érteni. Azzal nem értek egyet, hogy 100 km/h fölött már 10 %-os túllépéstől ~120 EUR a büntetés hazánkban. Ha belegondolunk, 100 km/h tipikusan autópályán vagy autóúton korlátozásként létezik, illetve újabban néhány jó minőségű, széles úton pozitív eltérésként alkalmazzák. 110-től pedig csak osztottpályás gyorsforgalmi utakon vannak határok, ahol a nagyobb sebesség mellett is lényegesen biztonságosabb közlekedni, mint 90-nel helyi utakon. Minimum 15 %-os, de inkább a 90-eshez hasonlóan 20 %-os eltéréstől büntetnék osztottpályás utakon, illetve esetleg a 10-20 % közötti gyorshajtást a régihez hasonló bírsággal (kisebb összeg + pont) súlytanám.
A legjobb aláírás a héten
-
Declare
őstag
Igen én is azt a táblázatot láttam, és a 140 maradt meg bennem, lényeg hogy egy elzésnél már félve állítod rá az órát 140 re, mert azért az hogy 140-142 az azért elég közel van egymáshoz, még ha a mérők cslnak is felfele valamennyit, nekem nem ér meg egy 140 es előzés 30k t
(#10747) erdoke: ezzel értek én is maximálisan egyet, legyenek szigorú intézkedések, de akkor ésszerűek legyenek a sebesség és tűréshatárok is.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Nem úgy értem hogy Ausztriában pl, hanem az osztrák, német rendszámos autók (mármint aminek tényleg odavalósi a sofőrje is ) sokkal figyelmesebb és óvatosabb a zebrákkal, iskolák környékén stb. és mivel a német is meg az osztrák is csak ember, gondolom valahogy úgy érik ezt el hogy igen szigorúan veszik ezt a témát. és nem csak azzal szórakoznak a rendőrök hogy az autópáylán villogtaják le a 140 el közlekedőket, hanem értelmesebb dolgokra pazarolják az energiáikat....
Persze, az is biztos hogy igaz hogy külföldön nem jellemző hogy összevissza észnélkül kipakolunk mindenhova mindenféle táblát meg kintfelejtünk, meg értelme 0.....stb, lehet gondolják hogy a cigók úgyis lelopják a felét"ez az orszag mar az alapoktol kezdve ugy szar ahogy van ,es nehez lesz az ut kifele a godorbol...."
-
NoLF
addikt
válasz Declare #10748 üzenetére
én gps-el mértem, az óra szerinti 145 nekem 139, így beállítom 140re és az biztos belefér.
ugyanígy közúton (ahol 108 alatt nem büntetnek ugye) 110re beállok, az gps szerint 105.
városban 64 helyett beállok 60ra ahol huzamosabban lehet állandó sebbel menni.The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs