- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- Milyen okostelefont vegyek?
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
-
Frissítve! Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
gp A show késő este kezdődik, de utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
ezt berakom, tanulságos...
kis esti sztori:
megállok a hungárián a burgerben. rendelek kaját. rendelés közben látom, hogy előttem kiszállnak egy merciből miután komótosan, szotikus nyugalommal beállnak oda ahova nem lehet...
nézem, mondom ez kész. (parkoló amúgy tök üres..)
egy s merci meg egy cés.
két amúgy normálisan kinéző enyhén túlsúlyos pali.
mennek be kaját venni.
megkérdem autóból kihajolva miközben várom a kajámat hogy:
-srácok, nem zavar, hogy ahova álltatok az az átjáró és ott lehet szabályosan kikanyarodni a hungáriára?
-nem zavar
-nem zavar?
-nem zavar
-mert hogy én nekem ott kell kikanyarodni
-nem zavar
-tényleg nem zavar? biztos a mercédesz teszi... (ezt már nem hallota mert tovább ment és pofázott nagy bőszen a szintén kövér haverjának)
mit tehettem ezután, hogy kikanyarodjak a hungáriára?
aki ismeri a terepet, az tudja...bazmeg, ha nem a saját szememmel látom meg fülemmel hallom, én ezt nem hiszem el...
ez a kis történet is jól mutatja, pénzzel nem jár feltétlen iq....
abszurdisztán 2008.tényleg kéne egy h1..
"ja bocs, nem zavar..."[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
dragonfx
veterán
válasz Integra #12454 üzenetére
ez 1 alap szitu nálunk....
Nekem kb fél éve tescoból volt haosnló cska mögém a tescos szállítókocis állt be keresztbe kb mind2 irányból 4.-4 auto kiállását akladályozva..mondja minyá kimatekozza erre kiszáll és bemegy.
balra kocsi, jobbra bokor előttem kocsi, mögöttem teherkocsi..menj ki ...szerencsére előlem is pont kiállt valaki és bevállaltam a magas patkát lassan....Hát jah én mondtam kell egy terepjáró..azt alrébbbaxni aki nem ugy közlekedik ahogy kell...
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
AMD Power
titán
-
AMD Power
titán
Tegnap. Hosszú panelház 2m beton plac azon álltam. Mellette egy kb egy sávos útnak megfelelő út + parkoló. Citroenes parasz* úgy állt be a parkolóba ,hogy a kocsi csak a felével volt bent a parkolóban. Az autó másik fele pedig kint az úton. De volt előtte hely , se fa se törmelék se üveg se semmi. Csak ő mint vagány így állt be oda.Persze mindenki értetlenül nézte és kerülgette Még bátyámmal meg az autószerelőkkel néztük ,hogy micsoda kemény gyerek lehet az ilyen....
De nekem meg pont oda kellett kitolatnom ahova az ő feneke volt Mondtam ott a fiúknak ,hogy mit szólna hozzá ha vonóhoroggal egy picit beletolatnák mert a kis majom nem tud parkolni. Máskor biztosan be tudna parkolni rendesen....
De végül is kifértem rendesen.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Calogero
addikt
A HAON helyszíni információi szerint a fiatalember feltehetően nagy sebességgel próbálgatta a gyér forgalmú úton a motor képességeit, mikor elvesztette uralmát felette, és az erdősávba sodródott.
Ott aztán felborulva egy fának ütközött, és olyan súlyosan megsérült, hogy a kiérkező mentősök már nem tudtak segíteni rajta.
Nem hivatalos adataink szerint a hajdúhadházi fiatalembernek három gyereke volt, és a múlt hét pénteken vette meg a nagyteljesítményű motort, melyre alig egy hónapja szerzett jogosítványt.
A tragikus eset pontos körülményeit, és részleteit a rendőrség, műszaki szakértő bevonásával vizsgálja.
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz Calogero #12463 üzenetére
Ez kemény.
Itt nálunk is volt egy pár éve egy hasonló eset. Vett a cávó egy gyorsasági mocit. Majd kiment ide a Szentendrei útra majd tolta Cora felé. Ott pont akkor volt valami út feltúrás. Na azt nem vette észre....
Rá egy pár percre a barátnője vagy a felesége hívta mobilon. De már a rendőr vette fől.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
NoLF
addikt
válasz AMD Power #12465 üzenetére
bátyám megcsinálta a jogsit, de a mociig már nem jutott el, családi összefogás hatására (meg születendő gyermeke miatt is) letett róla hogy ilyen motort vegyen. örülök neki, kevesebb eséllyel lesz árva a keresztfiam...
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
#25954560
törölt tag
válasz Calogero #12463 üzenetére
tobb dologban is hibas volt:
- friss jogsival nem veszunk ezres (900-as) motort
- friss motorral nem probalgatjuk a sajat es motorunk hatarait
- a kep alapjan nem is volt a mocin megfelelo gumi, szoval meg a minimalisat sem akarta rakolteni pluszban.
nagyon tipikus motorosbaleset. ember megszerzi jogsit, megveszi mocit, majd meghal. ezerszer atbeszelt tema, hogyan lehetne ezt szabalyozni, ha mar az emberek hulyek. kisebb motor engedelyezese eleinte, palyas nagyvasas vizsga, iq-teszt stb. -
Integra
titán
válasz AMD Power #12460 üzenetére
szerinted bennem nem ment fel a puma?
akkor lettem igazán ideges, amikor és ahogy odaböfögte, hogy ő ezt leszarja..
hiába szóltam vissza, már nem hallotta.na ezt én már nem csinálnám, nem ért az én autómhoz, ezért én sem érek az övéhez.
ennek sok értelme nincsen.
ha mondjuk belerúgott volna az autómba mert megkérdeztem teljesen normálisan valamit, na akkor változik a szitu mert én meg fejbe rúgom az autója helyett az is biztos.ezekkel sokat nem tudsz csinálni, egyszerű suttyók, ahogy aesir mondja yuppieköcsögök
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Snoop-y
veterán
válasz Calogero #12463 üzenetére
Nah zsír egy donorral kevesebb.
Nekem elég volt a nagytestű sportrobogós szakasz az életemben (4 éven keresztül motoroztam itt a nagyfaluban) azzal is estem akkorákat mint a ház.Mondjuk még idejében letettem mielőtt meghaltam volna. Egyrészt a magyarországi utakon lassan csak terepjáróval lehet közlekedni másrészt meg olyan prosztó emberek kerülnek autóba/motorra ,hogy az ihaj.
Ezmeg bazzeg, hogy egy hónapos jogsija van és vesz egy ekkora böszme gépet hát no comment.Mikor kigondolta ezt a megszerzem a jogsit ---> megveszem a nagyvasat már halott volt a srác csak még nem tudta....
A motorozáshoz nagyon nagy rutin kell sok ember nem is gondolná.
Jól sokszor megcsinálhatsz valamit motoron de rosszul általában csak egyszer.
Autóval lehet sok mindent korrigálni max megpördülsz és a torkodban ver a szíved fél órán keresztül ,hogy na majdnem gáz lett de végül megúsztam. Motoron meg perec van és mivel ez nem versenypálya előbb utóbb egy kemény dudoros elmozdíthatatlan tárgyról fognak levakarni.New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Snoop-y
veterán
válasz Integra #12470 üzenetére
Mondjuk ha egy hayabusán ül akkor is mindegy lett volna csak hosszabb lett volna az irtás az erdőben + nem kell koporsó se neki max bedobálják a darabjait egy kávés dobozba.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Calogero
addikt
Néhány új közlekedési szabály heteken belül életbe léphet
A korábbi 8 változtatási tervből néhány kikerült, másokon még gondolkodnak a szakemberek. Megmarad viszont a gyalogosokat védő, a rendszám nélkül autózókat érintő szigorítás, a teherautók előzését bizonyos pályaszakaszokon tiltó változtatás és az, hogy a 12 év alatti kerékpározó gyermekeknek kötelező lesz bukósisakot viselni.
Szakemberek elkészítettek egy teljesen új Kreszről szóló javaslatot, de ennek bevezetése hosszabb távú kérdés. Mint a Független Hírügynökség már hírül adta, a nyáron Kondorosi Ferenc, az Új Rend kormánybiztosa szakértőkkel folyamatosan egyeztetett a közlekedési szabályok változtatásáról. Az eddig összesen nyolc változtatási terv egy része a Kreszt érinti és rendeletben szabályozható, egy törvénymódosítást igényel és van olyan, amelyikhez csak táblákat kell kihelyezni.
A korábban tervezett nyolc változtatás között szerepel, hogy az autós köteles legyen megállni a zebránál, ha ott gyalogos áll. A rendőr mérlegelés nélkül elvegye a rendszám nélkül autózók jogosítványát. 12 év alatti kerékpárosok kötelezően használják a bukósisakot. A teherautósok ne előzhessenek bizonyos pályaszakaszokon. Helyezzék az objektív felelősség körébe a buszsávok és mozgáskorlátozott-parkolók jogosulatlan használatát. Tervezik a próbajogosítvány bevezetését is.
Kondorosi Ferenc a Független Hírügynökségnek elmondta, hogy szeretné mihamarabb lezárni az egyeztetéseket, mert folyamatosan új kérdések kerülnek elő, ami a már elfogadott tervek megvalósítását hátráltatja.
Tervei szerint heteken belül bevezethetik a gyalogátkelőhelyeket védő, illetve a rendszám nélkül - vagy rosszul felhelyezett rendszámmal - autózókat érintő szigorítást és azt az új szabályt, hogy a 12 év alatti kerékpárosok kötelezően viseljenek. Bevezetik azt is, hogy a teherautósok bizonyos útszakaszokon ne előzhessenek, de ehhez nem szükséges módosítás, csak táblák kihelyezése. A Nemzeti Közlekedési hatóság most modellt készít, hogy pontosan hol képzelhető el ez a szigorítás, ami egyébként az autópályák áteresztő képességét javítaná.
A közlekedésbiztonsági szakértők elvetették a javaslatot, hogy a motorosok a piros lámpánál előre mehessenek és a "rajtvonalról" indulhassanak. A szakértők szerint Magyarországon nincs meg a külföldön egyébként létező, az útra felfestett úgynevezett motoros boxok hagyománya. Ezeken a felfestett négyzeteken gyülekezhetnének a motorosok, ezek nélkül azonban ennek a tervnek a bevezetése balesetveszélyes
A mozgáskorlátozott parkolók illegális használata sem kerülhet be az objektív felelősség körébe. Az ilyen parkolót ugyanis szintén felfestés jelzi és ha ezen kocsi áll, a szabálysértés nem dokumentálható.Kondorosi Ferenc szerint még nem lefutott kör, hogy a buszsáv jogosulatlan használata bekerül-e, vagy nem az objektív felelősség alá. A kormánybiztos szerint ennek van lehetősége, mert a már ebbe a körbe tartozó autópálya-leállósáv nem sokban különbözik a buszsávok "jogállásától".
Tervezik ezeken felül a próbajogosítvány bevezetését a 17-25 éves kor között, illetve kötelezővé tennék a pszichológiai vizsgát. Kondorosi Ferenc elmondta, hogy a jogosítvány-szerzés szigorítása világtendencia, amit érdemes követni, mert a fiatalok felelősségérzetét növeli.
A végleges megoldás egy új Kresz bevezetése lenne, a Közlekedéstudományi intézetben már el is készült erre egy terv. ennek megvalósítása azonban 1-2 évet is igénybe vehet.
-
Khelben
nagyúr
válasz Calogero #12473 üzenetére
a rokkanthelyet tábla is kell, hogy jelezze, tehát lehetne dokumentálni.
szerintem inkább túl sok illetékes elvtárs használja, azért nem vezetik be.a motorosok előrecsorgásával az a baj, hogy a magyar utak sok helyen alkalmatlanok erre, nem tudnának biztonságos oldaltávolságot tartani. mondjuk egy felfestést ki lehetne rá találni, és ahol elfér, ott használni.
zebránál meg eddig is meg kellett állni, mert máshogy nehéz elsőbbséget adni. de legalább már nem lehet olyan mondvacsinált ürüggyel védekezni, hogy "dehát csak akkor van elsőbbsége, ha lelépett..."
rendszám nélkül autózónak meg a forgalmiját is nyugodtan el lehetne venni.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Calogero #12473 üzenetére
Próbajogosítvány, plusz pszihológiai teszt! Ezt mindenképpen eszközölni kellene.
Természetesen az oktatáson azt viszont nem tanítani hogy mit kell a pszihológiai vizsgán válaszolni, sőt eléggé bonyolultá tenném, pont az miatt hogy ne lehessen kiszűrni ami a "jó" válasz."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
dabadab
titán
válasz Snoop-y #12471 üzenetére
Valamit kellene csinalni a motoros oktatassal is, mert annak is a beka segge alatt van a szinvonala, amiatt gondoljak a frissjogsisok, hogy ez megy nekik.
Ha en lennek Mo. kiralya (mindannyiunk nagy szerencsejere nem vagyok az ), akkor a rendes vizsgak utan meg betennek egy par oras kotelezo endurozast is, egyreszt mert a mely nyomvalyus, saras, poros, gazos foldutakon az "egyenesben a hulye is tudja huzni neki" tetel sem mukodik es talan megtanulnak, hogy bizony nagyon keveset tudnak meg, masreszt meg ha harminccal beesik a szantasba, azt tuleli a delikvens, ha viszont ketszaznal jon ra, hogy elszamolt egy kanyart, azt lehet, hogy nem.DRM is theft
-
dabadab
titán
válasz Calogero #12473 üzenetére
"az autós köteles legyen megállni a zebránál, ha ott gyalogos áll"
Plusz ide is objektiv felelosseg, kamerak a zebrakhoz, aztan vegre rend lesz, max vidaman csilingel elotte egy kicsit a penztargep.
"szakértők szerint Magyarországon nincs meg a külföldön egyébként létező, az útra felfestett úgynevezett motoros boxok hagyománya"
Ez vicces. Es mit gondolnak, ha nincs ilyen es nem is lesz, akkor hogy lesz hagyomanya?...
Khelben: azert meg lehetne probalni a kozlekedok IQ-jara is epiteni valamit, ha pl. nem fer el, v az utnak nevezett tankcsapdan nem tud elmenni a motoros, akkor nem megy.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
Viszlát
addikt
válasz dabadab #12477 üzenetére
Ja persze, aztán a körúton méginkább megáll az élet. Ekkora baromságot mint ez a szabály régen láttam már, komolyan. Teljesen úgy kezelik a gyalogosokat, mintha ők nem is a közlekedés résztvevői lennének, hanem tehetetlen, jelezni képtelen bábuk. Szánalmas.
Vagy akkor büntessék meg azokat a gyalogosakat is, akik a zebra mellett állva trécselnek, cigarettáznak és hasonló dolgokkal foglalják el magukat, de átkelni eszük ágában sincs, de az autósnak meg kell állni miatta...
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
dabadab
titán
válasz Viszlát #12478 üzenetére
Javits ki, de legjobb emlekeim szerint a koruton vegig kozlekedesi lampak vedik a zebrakat.
"Teljesen úgy kezelik a gyalogosokat, mintha ők nem is a közlekedés résztvevői lennének"
Ez jelenleg leginkabb az autosokra igaz, egyszeruen eszukbe se jut, hogy a gyalogosokra odafigyeljenek, ha nem erzekelnek kozvetlen balesetveszelyt. Kinek nincs olyan sztorija, hogy a zebranal megallva a parhuzamos savban a tobbiek lassitas nelkul huznak el mellette, vagy a szembejovok muvelik ugyanezt, vagy eppenseggel majdhogynem keptelenseg atjutni egy falusi zebran, mert mindenki stabil hetvennel tep, lelepni ongyilkossag volna?
Egyebkent ugyanez vonatkozik az utat keresztezo bicikliutra is, aminek elvileg elsobbsege lenne, de ezt kb senki sem adja meg.DRM is theft
-
Viszlát
addikt
válasz dabadab #12479 üzenetére
Amik este 10 után többnyire nem élnek, csak a forgalmasabb kereszteződéseknél.
Egyetértek, hogy valamit tenni kell, de ezt nem szabályokkal és büntetésekkel kellene megoldani, hanem a sokat emlegetett képzés során...
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
dabadab
titán
válasz Viszlát #12480 üzenetére
"Egyetértek, hogy valamit tenni kell, de ezt nem szabályok és büntetésekkel kellene megoldani"
Ny-Europaban mukodott ez a bunteteses modszer, lehet, hogy nalunk is bevalik. Raadasul az oktatas atfutasi ideje sokkal lassabb (mit teszel azokkal, akiknek mar van jogositvanyuk? ujra vizsgara kuldod oket?) es az csak a "nem tudtam" reszen segit, a "tudom, de nem erdekel" reszen nem.
DRM is theft
-
Viszlát
addikt
válasz dabadab #12481 üzenetére
Nem csak emiatt, de bizony nagyon is kéne egy utólagos átképzés mindenkinek, aki 5 évnél régebben szerzett jogosítványt (mindezt folyamatosan, tehát ha valaki eléri az 5 évet, annak mennie kell). Tisztában vagyok vele, hogy ez meglehetősen álomszerű elképzelés, de hosszútávon nem nagyon látok hatásos megoldást.
A mentalitást is lehet nevelni, ha nem is egyszerű, de a legalkalmasabb időpont erre maga az oktatás időszaka, az emberek többnyire be vannak tojva még az oktatótól is, ezt kellene kihasználni.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
uborka3
tag
válasz dabadab #12477 üzenetére
Aha, meg sorompó, meg kiszállok és átviszem a gyalogost az ölembe.
Nem a szabállyal van gond , hanem az emberekkel. Azon pedig a szigoritás nem változtat.
Sok gyalogos úgy képzeli, a zebra a járda meghosszabbitása. Az autós meg vak.Korábban kéne kezdeni a közlekedésre való nevelést, nem a T autóban.
Az PÁV- nak meg semmi értelme, végre kiszorult, erre visszaakarják állitani. -
dabadab
titán
válasz uborka3 #12483 üzenetére
"Nem a szabállyal van gond , hanem az emberekkel. Azon pedig a szigoritás nem változtat."
Elmondanek par dolgot:
1. Atlagban az osztrakok is eppen olyan bunkok, mint a magyarok (na jo, a burgenlandiak meg annal is inkabb).
2. Az osztrakoknal a rendorok durvan megbuntetik azt, aki a zebranal nem adja meg az elsobbseget.
3. Az osztrak autovezetok atengedik a gyalogosokat.
+1. Az objektiv felelosseg bevezetese ota erosen csokkent a halalos balesetek szama.Szoval nekem ugy tunik, hogy a szigoritas igenis hasznal, ha az a cel, hogy a szabalyokat ne csak ajanlaskent ertelmezzek.
DRM is theft
-
amol
addikt
Na igen, viszont meg lehet spórolni az ültetést. Az IQ-átlag jelentős esésével
Ez az újabb motoros eset sem kevésbé szörnyű mint a többi. Hogy valakinek ennyi felelősségérzete legyen 3 gyerekkel...
Nekem is van jogsim nagymotorra, valószínűleg már nem sok hasznát fogom venni. -
dabadab
titán
válasz uborka3 #12485 üzenetére
"A statisztika nem változott"
Ehhez kepest:
"A statisztika szerint idén - a tavalyi év hasonló időszakához viszonyítva - 7,4 százalékkal csökkent a személyi sérüléses balesetek száma, a halálos balesetek száma pedig 25,5 százalékkal - mondta. Hozzátette: a meghalt személyek száma is csökkent, tavaly ebben az időszakban 705, idén majdnem 200-zal kevesebb, 516 ember vesztette életét közlekedési balesetben. 1990 és 2000 között csökkent a halálos balesetek száma, tíz év alatt csaknem 50 százalékkal, aztán az ezredforduló környékén stagnált, illetve nőtt egy keveset, most pedig hét hónap alatt negyedével csökkent a halálos balesetek száma."
(forras)"csak annyi, hogy 4 milliárd Ft tartozás van."
Ez onmagaban egyaltalan nem baj. A penzbuntetes (illetve az akarmilyen buntetes) akkor mukodik jol, ha ki is szabjak. Hat, most kiszabtak (az meg nyilvanvalo, hogy a gyorshajtas tenyleg letezo jelenseg, szoval nem kamubol buntetnek). Azt meg azert vegyuk eszre, hogy ezt az objektiv izet azert talaltak ki, mert a regi rendszerben egyszeruen tul konnyu volt kibujni a buntetes alol es minden bizonnyal ez volt a legjobb otletuk a megoldasra (nekem sincs jobb).
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
edipqe
senior tag
Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
mert a mai magyar társadalom tele van haraggal és frusztráltsággal és ezeket a vezetésben tökéletesen le lehet vezetni.
I aint fightin! I would not give a f. if I would see a russian tank drivin flat bush on avenue. I aint shootin nobody, so call me a fagget! When the wars over Im gona be the fagget with two legs!
-
_seth_
veterán
De jó, hogy egyesek ilyen mérhetetlenül hibátlanok, hogy egy halott embert szidjanak és a családját. Gratula! Te aztán egy nagy ember vagy!
Az, hogy hibázott egy dolog de neked és másnak sincs semmi joga bírálni azért amit tett, aki úgy hiszi, hogy mégis van az jó lenne ha elgondolkozna magába.
Ez szól a többi hasonló hozzászólást írónak is. Az, hogy valaki belinkeli mint elrettentő példát nem ad okot az ilyen jellegű hozzászólásokra. Vagy aki ilyen király megmondom a tutit embernek érzi magát menjen oda és mondja el a családnak is aztán ha jól megverik na az már megérdemelt lesz! Jó ez a net... mindenki azt ír amit akar személytelenül és sokan "enyhén" túlzásokba esnek.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
NoLF
addikt
válasz _seth_ #12489 üzenetére
sajnálom ha ennyire nem érzed ki az iróniát az irományomból, mindenesetre a véleményemet elmondhatom akármilyen formában, ha ez téged zavar, állok elébe. aki 3 kölökkel 1 hónapos jogsival izomgépet vesz és elmegy száguldozni, az igenis megérdemli. a családja is lehetett volna okosabb, hogy lebeszéli róla, ezért is hoztam fel a saját példámat a bátyámról, lebeszéltük róla, és megértette hogy nincs rá szükség hogy meghaljon.
továbbra is lehet kövezni, állok elébe.
fentebb felhozták pl a gumit is a motoron, meg magát a motor állapotát, ezek fényében én még 50el se mentem volna azzal a mocival, nemhogy az éjszaka közepén száguldozni. megintcsak az áldozat IQ szintjét jelzi a dolog.
Khelben pedig megmondta a tutit, ha pl a barátnődbe csapódott volna és mindketten 600 darabra esnek szét, akkor is ilyen kedves lennél?
dokar: nem értem mit nem kéne.
[ Szerkesztve ]
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
Új hozzászólás Aktív témák
- Hálózati / IP kamera
- Ukrajnai háború
- Futás, futópályák
- Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Eredeti játékok OFF topik
- Autós topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Xbox Series X|S
- SGF24 - Megjelenési dátumot kapott a Dragon Ball: Sparking! Zero
- További aktív témák...
- MSI H81M-P33 LGA 1150 alaplap
- Lenovo Thinkcentre M710s 7. gen i5-7500 CPU, 16 GB DDR4 RAM
- Gigabyte GA-Q77M-D2H LGA 1155 alaplap, + ajándék i5-3470 CPU
- DELL OPTIPLEX 3040 MICRO PC, i5-6500T CPU,8 GB DDR3 RAM, 500 GB HDD
- AKCIÓZVA! Lenovo ThinkBook 13s Fémházas Profi Ultrabook -60% i5-10210U 8GB 256GB SSD FHD IPS WIN10
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs