- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Netfone
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
Hirdetés
-
Gyorsabban hozná el az önvezetést Kína
it Engedélyezték a hármas szintű önvezető technológiák nyilvános tesztelését.
-
PC-s demót kap a The Alters
gp A teljes kiadás már konzolokon is elérhető lesz majd, a próbaverziót azonban csak Steamen és Microsoft Store-ban érjük majd el.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
mephi666
nagyúr
én majd 50 éves kor fölött fogok motoron elgondolkozni, de akkor is csak valami kisebb chopperen, amivel kényelmesen eldöcögök a megengedett sebességhatár alatt... a gyorsasági nem vonz egyáltalán meg mindenkitől azt hallom, hogy ott van az emberben akkor a késztetés, hogy elkezdje feszegetni a határokat (gyakran ebből születik a baleset) ...meg hogy "kinövik" sorban a gépeket: nagyobb kell, gyorsabb...
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
válasz mephi666 #36901 üzenetére
Egy volt szerelőm anno vett egy suzuki 1000R-t v mi a toszt. Sokba volt, még használtan is. Felment vele pályára, hogy akkor most aztán na! Valahol 250 körül, lelassított kiállt a parkolóba, elszívott egy cigit, majd hazahajtott szigorúan a kresz szerint, és még aznap meghirdette. Megmondta hogy ha megtartja, meg fog halni rajta. El is vitték. Majd a vevő szülei egy bő hétre rá beállítottak hogy (autószerelő a srác) hogy meg kellene csinálni vagy eladni a roncsot mert meghalt a fiuk rajta.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
mephi666
nagyúr
válasz bitpork #36904 üzenetére
vagy már 1 kereszteződéssel korábban átlépte a motoros a hangsebességet, azért nem hallotta
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Ck.
addikt
Teljesen mindegy volt-e hangja a motornak vagy nem. Nehogymár a gyalogos legyen a hibás a KIJELÖLT GYALOGÁTKELŐHELYEN, mert nem hallja a száguldó motort.
Hogyan is kell KRESZ szerint megközelíteni egy zebrát? Még akkor is meg kellett volna tudni állnia, ha a semmiből ugrik ki elé a gyalogos. Az idős néni pedig vszínű nem a semmiből ugrott ki. -
félisten
Azert tulzasokba ne essunk. Senki sem mondta, hogy hibas volt. Direkt kerdeztem, mi tortent, mert semmi sincs a cikkben. A kornyezeterol tudomast nem vevo ember pedig ne menjen egyedul az utcara. Ezt csak azert irtam, mert pl aki nem nez korul es nem is hall pl, annak veszelyes egyedul kint.
-
Elemental
addikt
Azt is hozzáteszem, hogy este utálok arrafelé járni, annyira sötét az az utca. Persze ez megint csak a motoros rovására írandó, hogy ha ilyen szar, akkor eleve még lassabban kellene menni.
-
Gépötty
senior tag
Nekem azzal van a legnagyobb bajom, és az döbbent le legjobban, hogy mindenki azon gondolkozik, hogyan lehetne megbüntetni a vétkeseket. Oké, "csak" 90%. A maradék tíz meg azon, hogy be/meg kellene tiltani valamit ezzel összefüggésben. A megelőzés szinte senkinek nem jut eszébe. Például az, hogy már egész kis korban kezdjük el a gyerekeket felkészíteni az önálló közlekedésre. Van róla szó iskolában persze, de kb. annyi mint pénzügyi nevelés. Tudom, hogy mindenki azonnali és átfogó megoldást akar - természetesen anélkül, hogy ez őt bármiben is hátrányosan érintené, bármilyen kompromisszumot kellene kötnie és legfőképp bármit kellene tennie - és tudom, hogy a nevelés mindig hosszadalmas, évekig-évtizedekig tartó folyamat, viszont az autók-motorok sem egy pillanat alatt fejlődtek fakeréktől részecskeszűrőig, azaz elég nagy lemaradást kell pótolnunk.
Kontrasztnak meg ajánlom megnézni a vétkeseket alaposan megbüntetni akaró emberek felháborodását, mikor valahol szóba kerül, hogy évente-kétévente vizsgát kellene tenni kreszből. Na az még szép élmény.Azt hitted felnőttél, közben csak a játékaid lettek drágábbak
-
MaciG
addikt
Ma ahogy sétáltam a városban azon gondolkodtam, hogy ha valaki drága (10 misinél drágább) autóval jár akkor az nagyobb presztizs ha közben kézben tartva mobilozik? Mert azt nem hiszem el, hogy így kényelmes, hisz a bluetooth-os headsetek már akár autómatikusan is csatlakoznak egy adott készülékhez és autóban is lehet tölteni, de még ott van a kihangosítás is, és azért sok zaj nem jön be egy ilyesmi autóba.
BANZAII
-
-
mephi666
nagyúr
válasz Elemental #36912 üzenetére
régi céges octavia 2008-as, abban is van... rohadt jó találmány: egyszer összeszinkronizálod a telefonnal, aztán onnantól csak be kell ülni, bt-t bekapcsolni és kormányról eléred a telefonkönyvet, órán írja a számokat, bejövő hívást meg mindent... le se kell venni a kezed a kormányról, úgy indítod/megszakítod a hívást... tegnap mentünk hosszabb útra főnökkel, ő ment egy automata váltós superb-el (azt nem akartam vezetni, mert még soha nem volt dolgom automatával és nem tegnap akartam ezt elkezdeni pályán), én meg az ő új octavia-jával, amiben szintén van bt-s cucc... ha megálltunk lámpánál, vagy kisebb volt a távolság a 2 kocsi közt, azonnal jelezte nálam, hogy csatlakozott rá a telefonja
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Elemental
addikt
válasz mephi666 #36914 üzenetére
Imádom az automatát. Nagyon komfortos, csak a kormányt kell fogni.
Fater tavaly vett gépet. 63 éves még sosem vezetett előtte automatát. Volt is olyan, hogy csörgött a telóm, mondja, hogy nem tud elindulni, nem tudja betenni üresből sebességbe. Merci, váltókar a kormányon. Kérdem nyomod közben a féket? Ja, nem...
Meg meséli, hogy esőben van, hogy reflexből oda nyúl és kiteszi üresbe mert ott van mint más autókban az ablaktörlő kapcsolója. -
Gépötty
senior tag
válasz bitpork #36913 üzenetére
Frissítsd (frissíttesd) be! Igaz, nekem utólagos kihangosítóm van, ami már az előző telefonommal sem akart együttműködni, de aztán adtam neki egy ápdét, és onnantól hibátlanul működött a Symbianos Nokiámmal. Nemrég váltottam Androidra, szintén kellett egy frissítés, és lám: tökéletes. Ha más nem, szervizben biztos megoldják neked.
Az én tapasztalatom azokkal, akik ilyen 10+ méteres autókkal járnak az, hogy nem csak nem tudnak róla, hogy ilyen lehetőség is van a kocsijukban, de magasról tesznek rá.
[ Szerkesztve ]
Azt hitted felnőttél, közben csak a játékaid lettek drágábbak
-
válasz Gépötty #36916 üzenetére
Maga az audi adott róla papírt hogy nem megy... IJ esete. Én is bíztam benne hogy megoldják, de se a samu se a zódi nem töri magát. A 4f modell még nem szereti a samu csúcstelefonjainak a kifutó generációját.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
tibcsiworld
aktív tag
Vétlen!
Haver is mesélte, hogy 120-nál szokták betenni a 2-est! Azaz váltani! (Ha jól tudom, 6 sebességes!) Ez a tipikus vétlen kategória!
Nem idevéve a túramotorosokat! Jelen esetben a gyilkos épp nem egy babettás! Ez tipikus baleset autóval szemben is! Be nem lövöd, hogy tudsz e kanyarodni balra, ha az 300-al megy! (nah picit túloztam! )
-
Pont azért vettem .- nem röhög!- mert ez is benne volt. Érdekes hogy az S3mal meg mén, meg note 2 és note 4-gyel is csak note 3mal nem...és soha semmilyen körülmények között nem tűröm meg a kocsiban az utólagos cuppanós-ragasztott-bármilyen nem gyári dolgokat! Ez az én hülyeségem
Különben elindul a kékfog, látják egymást, de pár perc után ledobja a kapcsolatot és csak a kocsiban lévő ki-be kapcsolásával tér észhez újabb pár percre.
http://www.audi.de/de/brand/de/kundenbereich/audi-original-zubehoer.html#page=/de/brand/de/kundenbereich/weitere-informationen/infotainment-und-kommunikation.html&layer=/de/brand/de/kundenbereich/weitere-informationen/infotainment-und-kommunikation/layer/datenbank-fuer-mobile-geraete.htmlhttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
mephi666
nagyúr
válasz tibcsiworld #36919 üzenetére
balrakanyarodós halálos baleset volt itt a város határában épp mondjuk itt egyértelműen a kanyarodó volt a hibás, mert elsőbbséget kellett volna mindenképp adnia a mercinek... majdnem hasonlóan jártunk kb 1éve, amikor az 52esen láttuk, hogy jobbról ki akar balra kanyarodni egy suzuki terepjáró, majd amikor már majdnem odaértünk, akkor indult meg: főnököm beleállt a fékbe, abs rugdosta a talpát, mögöttünk majdnem belénkjöttek és ráfeküdtek a dudára... szó szerint 1-2 méteren múlt, hogy nem kaptuk el a suzuki hátulját... mondjuk annyi szerencsénk volt, hogy nálunk a menekülőút jobbra volt, az útról lefelé, nem pedig a szembesáv irányába... utólag könnyű okosnak lenni, itt a mercis gondolom arra számított, hogy talán elfér még a kanyarodó mögött, ha az kicsit gyorsabb és elkerülhető a baleset, de megpattant, pont a szemből érkezőnek... ha nem korrigál és telibevágja jobbról a tatát, lehet az jobban megsérül, de nem koccan senki az érkező kamionnal
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
tibcsiworld
aktív tag
válasz mephi666 #36921 üzenetére
Nehéz okosnak lenni, a másik, hogy ki mit reagálna (attól függetlenül, hogy mit mond és gondol). Pl. köteles vagy a balesetet elhárítani. Ki jön eléd egy gyalogos, ..., mindegy, ... Te korrigálsz, hogy ne nyírd ki, és neki mész egy oszlopnak, kerítésnek, ...! Tehát nem ölöd meg a vétkest! Az elhárításban okozott kár már a Te felelősséged, így az ott okozott kárt Te fizeted meg + jogsi, ... mert nem tudsz balesetmentesen közlekedni, ... .
+ a vétkes szépen hazaballag, és még tanú sincs!
Biztos meg vannak a faxa kis paragrafusok! Ergo ha valaki kijön eléd, meg kell ölnöd, mert ha nem, csak Te szívod meg!!!! (sarkítok) Én sem tudnám megtenni, de ha ilyen hülye a jogrendünk, ...És ha fékezel és úgy nyírod ki, akkor az elhárítás is benne van a pakliban, csak ez így történt, meg egyébként is stressz, amit 2 évig még majd vizsgálnak!
Ha valaki tud jobbat, nagyon szívesen veszem!
Jelen esetben a tatát telibe kellett volna nyomni! Ennyi! Ha ültek ott a jobb oldalon, akkor azoknak kereszt!
Én alapvetőleg az előzőben az autós balra, motoros szemből esetet gondoltam, mint balra kanyarodót!
A 70x-es taták-mamák esetét meg kibeszéltük, de ez megint egy "jó" kis érv/bizonyíték!
-
Dio111
tag
Hát igen régi nyűgöm, hogy ének helyett inkább kresszt kellene tanítani már az óviban is és simán beraknám a jogosiíványt "bicigli, sm, így tovább" az iskolás tantervbe.
-
mephi666
nagyúr
válasz tibcsiworld #36922 üzenetére
autós balra, motoros szemből eset kolléganőm testvérével történt... az eset úgy zajlott, hogy magasabb rendű útról kanyarodni akart balra, ebben az utcában meg egy buszt akart épp előzni a motoros a megengedett sebesség többszörösével és oldalbaverte a kocsit... ott is maradt... testvére vezette a kocsit, szabályosan, motoros volt a hibás és lett a halott... mégis hosszú ügy lett belőle, amiből csak kihozták a testvérét ártatlannak, de nem volt ilyen egyszerű az egész, mint leírva
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
amargo
addikt
Azért lehet ám látni rendesen a magyar mentalitást is rendesen ebben a bicikli vs autós témában. Még pár generáció kell ennek dolognak is..
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
válasz amargo #36925 üzenetére
Szerintem nem lesz benne addig béke, amíg a biciklisek hinni akarják hogy egyenlőek az autósokkal, és ezt a hitüket az autósoknak/gyalogosoknak fenntartott közlekedési felületen próbálják érvényesíteni. Belgium, Dánia, Hollandia mind olyan hely ahol azért nagyobb arányban megvan a nekik kizárólagosan kialakított felület.
Ami pedig másik behozhatatlan handy-cap itthon, az az hogy anyagilag sehogy nem fér bele a türelem: pénz az üzemanyag (állandó lassítás-gyorsítás), és pénz az időveszteség -lehet hogy akár megélhetési kockázat is.Azt most nem veszem ide, hogy egy biciklis pl nem kellene hogy teliszájjal mocskolódva adjon hangot az egyet nem értésének, pláne akkor nem amikor a fenti első körülmény miatt nincs igaza.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
amargo
addikt
válasz bitpork #36926 üzenetére
Az utolsó bekezdésedtől eltekintve a többivel egyet is tudok érteni valahol (ezekben van fantázia), de persze ez nem magyarázat számomra. Mert egyik fél sem gondol bele, hogy mit csinál a másik vagy hogyan figyelhetne jobban a másikra, teljesen önzőn viselkedünk az utakon. Néha ér pozitív meglepetés, azokat próbálom megjegyezni a többi meg arról szól, amit vázoltál a végén csak mind a két szemszögből..
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
válasz amargo #36927 üzenetére
Nem gondolom hogy sok cáfolható lenne a véleményemben. Igen , a biciklis túl agresszív az esetek többségében. Érthető okokból. Nem elfogadhatóan. Ebben a helyzetben az olcsójános megoldásokat kiagyaló törvényhozó is nagyban ludas.
Azt elvárni hogy mindenki a másik fejével gondolkodjon és aszerint cselekedjen amibe belegondolt...nos ez nem csak utópisztikus, de számomra inkább heroinos delíriumnak tűnik...a világon sehol nem így működik az ember. Az általam említett helyeken is vannak gondok, de legalább van mindenkinek külön játszótere.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
amargo
addikt
válasz bitpork #36928 üzenetére
Csak ismételni tudnam magam. Különbözőek vagyunk máshogy gondolkozunk, de szerintem ez is adja meg a szepseget ennek az elet nevezetű dolognak. Majd változni fog ez is, addig is én azert figyelek a másikra is, ha tehetem.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
negroo
aktív tag
válasz tibcsiworld #36922 üzenetére
Egy szabálytalan kerékpárost csaptak el, hogy hiába volt a kerékpáros a hibás a jog alapján a söfort hurcolták itélték el. Ennek a fényében gondolgoz el rajta.
-
válasz Bati0501 #36932 üzenetére
Azért nem mind1 hogy 7 liter v 12. Nem mellesleg a levegőbe fosott kipuff gáz sem mind1.
Az meg hogy tegye le valaki az autt mert számít neki az üzemeltetés költsége...nos remélem hogy vagy olyan helyzetben hogy nem kell biciklivel menni pl ügyeletre gyerekkel/asszonnyal vagy csak a magad problémái miatt.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Dio111
tag
Csak, hogy ne a biciglisek legyenek mindig
Az milyen jövök a busszal védett útvonalon hál istennek épp üressen, jobbról mellékutcából papa ki balra még véletlenül se néz, (persze haladás 1be)majd kb 10 méterre be balra természetetessen udvariassan kiengedi a szöszi csajt onnan, kitaposva a fékpedált minden hullik előre nyomom a dudát de még mindig nem lát semmit ja a csajszi a 2 kezét a szeme elé kapta -
IreN!CuS
őstag
Áll a sor a piros miatt jobbról alárendelt út elsőbbségadás lehet jobbra is balra is kanyarodni...zöld elindul a sor fésűelv egész szépen működik...jövök én oldalt jön a csóka villog neki a bal index és hülye azt hittem balra fordul...erre tolja ki az orrát jobbra hát tenyérnyi hely maradt és annyit mondok : fel volt háborodva
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
Reaper
őstag
Én nem tudom mi volt ma a városban, de a körúton egymást érték a szép nagy távolsági buszok, természetesen itt-ott beszorulva, pl a Blaha huroknál, a Hősök terén is, de mindenhol. Persze volt koccanás is, szintén a körúton, így az egyébként ugye teljesen folyamatos forgalomban volt egy minimális megakadás !szarkazmus_off.
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz Bati0501 #36938 üzenetére
No nem, ne gondolkodj csak vészhelyzetben. volt már olyan munkahelyen, nem is egy ahol azét jöttem el mert meg lett mondva: ha késel levonjuk a béredből. Nem, túlórát sem fizettek. Tehát egy késés akár teljes egzisztenciát is érinthet. Ahogy az sem életszerű hogy szervizesként fogod a biciklidet, mondjuk 2 egész clustert és mész helyszínre... ne kötekedj, hanem a már itt rajtam számon kért beleélő képességed próbáld használni
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Calogero
addikt
-
-
razzorr
őstag
válasz bitpork #36926 üzenetére
Legyen ez a hónap hsz-e. (gonoszan mosolygó smiley) Látom még mindig frusztrálnak a bicósok. Ha már említetted a "másik ember fejével való gondolkodást" akkor kicsit gondolkodj biciklisként,hogy vajon ők miért ilyenek és miért kell akár emberi mivoltából kivetkőzve ordítani a gyalogosnak,autósnak. És most itt nem a Jóska bácsi támolyog hazafele a kocsmából c.esetre gondolj. Cserébe én sem a "Megkaptam aputól a 7-es bömbit és nyomom neki tövig" autósra gondolok.
Én pl.hetek óta bringával megyek melóba meg ügyeket intézni,holott mehetnék autóval is, de mivel fő az egészség, fejlődik a test, kevesebb a szmog és kisebb a sor is a közúton, meg szeretek is tekerni, nem veszem elő az autót. Nagy részben bringaút, közút a terület ahol közlekedem és minden nap adok esélyt,hogy "ma jobb lesz,ma nem rántják rám a kormányt index nélkül, nem sétál hosszában egy idős házaspár a kerékpárúton és egyáltalán körülnéznek az emberek, mielőtt lelépnek az úttestre..."
De nem, minden nap tele van vakegér, tolakodó, önérzetes,rosszindulatú és bunkó emberrel az utca. És mivel ezt bringás szempontból figyelem, így érthetően az autós és a gyalogos a hunyó. Persze sok bringás van aki még csak el sem tud indulni, de a legtöbbször nem akarnak megölni az úton. Sajnos egy ilyen degenerált, telefon nyomkodó, álmodozó világban élünk,ahol mindenki sz.rik a másikra és különben is mit keres ez a nyomorult biciklis előttünk. -
félisten
válasz razzorr #36943 üzenetére
En is sokat bringazom. Gyakran jonnek velem szemben a kerekparuton. Az utolso pillanatban orditok rajuk sokszor, hogy nezze ma fel te okor''. Ha meg gyerekkel vannak, nagy ivben szarnak ra mit csinal, ferjen el a ket savon es kesz. Mas kerdes, hogy az egyik a mienk (amin ket iranyu forgalom zajlik)masik a gyalogosoke. Sok a kivilagitatlan kerekparos. Nagy reszuk szabalytalan, figyelmetlen. Egy reszuk pedig lathatoan ittas. Most csak a bringasokrol irtam.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz razzorr #36946 üzenetére
Eppen arrol irtam, hogy a kerekparuton mennyi idiota kozlekedik, az uttestre ki se mentem. Ezt lazan besoported a labtorlo ala. Neked latom teljesen mindegy mi van, csak az autos a gyoker. Ha a kerekparuton halalra gazolnak, az belefer, mikor az autos beszol es mutogat, az mar menjen bortonbe.
[ Szerkesztve ]
-
razzorr
őstag
Persze hogy sok az idióta barom biciklis és gyalogos,de ha velük ütközök akkor valószínűleg kisebb lesz a baj, ha egy barom autós rámhúzza,csak mert elfelejtett körülnézni,holott neki papírja is van arról,hogy ő alkalmas a vezetésre, az már nem olyan vicces.
Elég sokat vezettem már, de ami mostanában vezetés címszó alatt megy,az vérlázító.
Mivel az autóvezetés egy veszélyes üzem, sajnos túl sok agyhibás ember kapott jogsit,nincs semmilyen komoly vizsga, hanem a pénz befizetésével garantált mindenkinek a jogsi. Függetlenül attól,hogy totál alkalmatlan a vezetésre. Nekem ez az ami bass.a a csőrömet,hogy az én gyerekemet ne ölje meg egy gyökér,aki balra akart kanyarodni,de jobb lett belőle és elütött egy óvodás csoportot.
Ez az igazi probléma, nem a biciklis állandó szekálása. Az erősebb vigyázzon a gyengébbre, anno nekem így tanították. Az autó fegyver, ha rossz kezekbe kerül, könnyen elsülhet. -
félisten
válasz razzorr #36948 üzenetére
Erre a vizsga nelkuli jogsiszerzesre meg eddig senki sem tudott peldat mondani. Csak mindenki tud rola, hogy letezik. De hogy hol, melyik varosban, melyik oktatonal, mennyibe kerul, azt eddig senki sem tudta erdekes modon. Multkor is irtam a masik topikban. Kozel vagyok a szakmahoz, Tudom hol kell bejelenteni az ilyet. Csak konyorgom adjanak egyetlen telefonszamot, oktato nevet, iskola nevet, akarmit. Mar jelentem is be az nkh-nal. De a egvilagon semmi. Innentol fogva hogy lehetne az ilyeneket komolyan venni?
De ilyen szintu elvakultsaggal szemben ertelmetlen barmit is felhozni.
[ Szerkesztve ]
-
Elemental
addikt
válasz razzorr #36948 üzenetére
Ezzel az erősebb vigyázzon a gyengébbre dologgal nem tudok teljesen egyetérteni. Valahogy olyan felhangja van, mintha azt mondanád, hogy menjél fiam, az autós úgy is megáll. Az én elvem szerint úgy kellene közlekedni, hogy ne keverjük bajba se magunkat se mást. A lányomnak is azt tanítom, hogy az autósra, motorosra, bicajosra ne számíts, magadért felelsz. Én nem látok különbséget az között, hogy valamelyik családtagomat a zebrán ütik el, vagy akkor, ha szabálytalanul rohan át az úttesten. Ha az autós volt a hibás, az sem hozza vissza. Ha megyek át zebrán gyalog, addig nem indulok el, amíg nem látom az autós szándékát, hogy megáll, hiába nekem van elsőbbségem. Tisztában kell lenni a olyan dolgokkal, mint a fizika. Csont vs lökhárító, 100kg vs 1500kg. Tisztán látszik a közlekedésből, hogy ki az, aki vezet, netán ült már életében autóban. És itt sokaknak az a baja szerintem, hogy a bicajosok nagy része úgy teker, mintha nem volna neki fontos az élete.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Robogó, kismotor
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Ukrajnai háború
- Computex 2024: az Akasa mágneses burkolatot ad, az SSD-t te rakhatod bele
- Politika
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs