- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Telekom mobilszolgáltatások
- 5G-vel és hőkamerával strapálja magát az Ulefone
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Kedvező árú Loewe WOLED TV érkezik
ph A We.See fantázianevű újdonságba az LG Display panelje került.
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
-
Megjelenési dátumot kapott a Tomb Raider animációs sorozat
gp A tervek szerint október elején debütál a teljes első évad Netflixen.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kw3v865
senior tag
2019-es magyar baleseti statisztikák autómárkékra lebontva.
[link]
"Ha 10 ezer autóra vetítve nézzük, akkor kiderül, hogy messze a BMW vezet, 35,89 baleset jutott. Utána az Audi jön 33,25-tel".
Nos, semmi meglepetés: ismét bebizonyosodott, hogy a BMW-sek és Audisok a legidiótábbak az utakon... A halálos kimenetelű baleseteknél az Audi "vezet". -
philoxenia
MODERÁTOR
válasz aprokaroka87 #52552 üzenetére
Nem, az az rpg....
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
kw3v865
senior tag
válasz aprokaroka87 #52552 üzenetére
Erről szó nincs. Csak ugye gyakran elhangzik, hogy mindig azok a csúnya BMW-sek, Audisok. Nos, tényleg van alapjuk ezeknek a sztereotípiáknak...
[ Szerkesztve ]
-
Viszlát
addikt
válasz kw3v865 #52551 üzenetére
Szegények mit gondolkodhattak mire meg tudták úgy csűrni-csavarni a statokat, hogy ki lehessen belőle hozni ezt.
(#52552) aprokaroka87: a számok alapján az Opel, Suzuki, Volkswagen triótól rettegj inkább.
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
-
Reggie0
félisten
válasz philoxenia #52547 üzenetére
Nem is kellett, a thread tartalmazta.
-
aprokaroka87
nagyúr
Gondolom előtte gyors szét nézett jön-e gyalogos... persze....
-
Reggie0
félisten
válasz aprokaroka87 #52552 üzenetére
Azt nem tudjuk ennyibol. Nincs kulon valasztva, hogy az utasok/sofor haltak-e meg, vagy nem a jarmuben utazok. Mondjuk en a Daewoo-tol jobban felnek.
Amugy arra sincs sok ertleme nezni, hogy hany DB van forgalomban, inkabb azt kene, hogy adott markaval hany km-t mennek az utakon. Ha csak a kertben rohad egy bontoszokeveny, akkor az javitja a statisztikat, marpedig a nepszeru autokbol ez meg gyakoribb jelenseg.
[ Szerkesztve ]
-
dh66e
veterán
A héten 5 motoros halt meg az ország útjain.
-
nyikszi
őstag
Ma egy idióta Szentendre (nem 90-nel ment!) tábla előtt előzött, szemből egy IFA nagyságú teherautó jött, persze hogy elférjen, kb. 10 cm-re suhanhatott el mellettem, hogy a fene enné meg az ilyeneket
[ Szerkesztve ]
''Ha az agyunk olyan egyszerű lenne, hogy megérthetnénk, olyan egyszerűek lennénk, hogy nem értenénk.''
-
kw3v865
senior tag
-
Viszlát
addikt
Morbidul hangzik, de nem is olyan magas szám ez, tekintve ahogy közlekednek. Szombaton 150 km-t tettem csak meg a Bakonyban, de minimum két tucat nem normális ôrülttel találkoztam, akik száguldoznak, centiznek és fittyet hánynak minden szabályra. Azt az egy!! szabályosan közlekedôt meg úgy megbámultuk, mint a Jurassic Park ama bizonyos jelenetében...
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
-
kw3v865
senior tag
válasz FireFox1996 #52568 üzenetére
Tapaszatalaim alapján a többnyire a sportmotorosokkal van a gond, többségük elmebeteg. Na de nem is azért vesznek 150 lóerős vasakat, hogy normálisan közlekedjenek. Egy 100 lóerős gép is sokkal több, mint elegendő, bármely helyzetben, 2 személlyel, akármennyi csomaggal, emelkedőn felfeé is.
A túramotorosok és a chopperesek példuá teljesen normálisak általában. -
Siriusb
veterán
Ma mentem egy keveset autópályán, hát az emberek még mindig nem tudnak vezetni, pláne ha Suzukist látnak. Megelőz bejőve elém 110-115-tel egy teherautót okoska, visszamegy a külső sávba, de amikor látja, hogy kis Suzukival őt előzöm, egyből megtalálja a gázpedált és eléri a 130-as álomhatárt.
A másik, eszement kamionos, belterületen, szabályosan 50-nel haladva, agresszívan jön a seggemben. Elkezdtem lassítani, aztán kivágta az indexét és meg akart előzni, kiment fél métert és rájött, balra indexelek, mert le akarok fordulni. Gyorsan visszaszedte a kormányt.
Miért érzik úgy az emberek, ha Suzukit látnak, azt le kell taposni?! -
mephi666
nagyúr
válasz Siriusb #52570 üzenetére
kamionnal volt szép jelenet múltkor: főútra kanyarodtam ki balra, látom jobbról kamion de úgy ítéltem meg, hogy mire utolér, 80-90 fölött fogok már járni... így is lett: 80nál jártam, gyorsulásban, mikor utolért, erre kivágott a forgalomtól elzárt terület, záróvonal, előzni tilos tábla ellenére... ráadásul kanyarhoz közeledve és elkezdett előzni szemből jött is egy motoros, kamionos ráfeküdt a dudára, én meg álltam a fékbe, hogy be tudjon jönni elém és a motoros is megmaradjon... főúton nem 70 a megengedett kamionnak?
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
-
MasterMark
titán
válasz FireFox1996 #52573 üzenetére
Mert a forgalom ritmusával kell haladni, nem a sebbességhatárt betartani. Különben balesetveszélyes leszel.
Switch Tax
-
maajsz
senior tag
válasz MasterMark #52574 üzenetére
Jah pont emiatt vannak a balesetek.. Teljesen mindegy milyen gyakorlat alakult ki a "rutinos" vezetőknél, még mindig legjobb az egyezményes szabályzatot követni, mert az a kiszámítható. Aki pl 50-be 80-al megy az qwára figyeljen oda és folyamatosan tartsa szemelőtt, hogy ő végig szabálytalanul közlekedik és bármilyen baleset fordul elő biztosan hibás lesz.
-
maajsz
senior tag
válasz MasterMark #52577 üzenetére
Szvsz ha 45-el mész elég kicsi a sebesség különbség az 55-höz és senki nem fog pánikolni, se a lassabb se a gyorsabb. Pályán meg ha 80-al megy szintén kezelhető, mivel a kamionok is ott mennek. Legproblémásabbak a 90-es országutak, főleg a rettenet minőségűek ahol elő fordul hogy van a ki 70-80-at megy, meg vannak akik úgy gondolják Schumacherek' és tolják a 120-at. Nézőpont kérdése mi a forgalom ritmusa, de ha gáz van a nézőpont még mindig a jogszabály lesz.
-
félisten
válasz MasterMark #52577 üzenetére
Szerintem azokkal van minden probléma, akik szabálytalanok. Nem a 45-el haladó a gond, hanem a többi. Tényleg azt hirdetjük, hogy legyünk szabálytalanok? Gratulálok.
[ Szerkesztve ]
-
Siriusb
veterán
válasz philoxenia #52575 üzenetére
Húha! Csak azt ne mondd, hogy a bólogató kutyát is szedjem be a kalaptartóról. Mondjuk a slusszkulcson is ott van még a 30 centis rókafarok.
-
félisten
válasz MasterMark #52581 üzenetére
Szerinted lehet.
-
Siriusb
veterán
válasz MasterMark #52574 üzenetére
A forgalom ritmusát én diktáltam, mert előttem senki sem volt.
Mert a suzukisok nem tudnak vezetni.
Felrakok egy BMW emblémát a Suzuki helyére és onnantól kezdve indexelni sem fogok! -
válasz MasterMark #52574 üzenetére
Ezt butaságnak tartom. Én úgy értem a te szavaidból, hogy ha 50es úton, pár ember megy 70/80-nal, sokan inkább 60-nal, akkor nekem is ennyivel kell mennem.
<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>
-
félisten
válasz FireFox1996 #52584 üzenetére
30-as övezetben mennek 50-el. Ne 30-al menjek szabályosan, hanem 50-el, különben balesetveszélyes leszek. Mit nem lehet ezen érteni? A gyalogosok meg majd teleportálják magukat, ha épp érkezem. Ilyen egyszerű.
[ Szerkesztve ]
-
Siriusb
veterán
válasz FireFox1996 #52584 üzenetére
Nekem még kimondottan tanították az előző évezredben, hogy ha pl. lakott területen max. 60-nal lehet menni és a forgalom 68-cal halad, nehogy már elkezdjek 60-nal cammogni.
-
félisten
válasz MasterMark #52586 üzenetére
Ezt írtad: a forgalom ritmusával kell haladni, nem a sebbességhatárt betartani. Különben balesetveszélyes leszel.
-
félisten
válasz MasterMark #52589 üzenetére
Akkor mitől lenne szalmabábozás, amit írtam?
A 30-as övezetben 50-el halad a forgalom. Én mennyivel menjek?
[ Szerkesztve ]
-
MasterMark
titán
30-as övezetben nem megy 50-el a forgalom. De ha annyival is megy, akkor annyival.
Ugyanúgy, ahogy az M0 lassításait sem tartja be senki. Minenki megy 100 körül, de ha te nekiállsz ott tábla szerinti 60-al poroszkálni, akkor még a kamionok is nekiállnak előzni.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
félisten
válasz MasterMark #52591 üzenetére
Értem, köszi. Csak nehogy egy ilyen kaszáljon el valakit a családból, mert ugye ő csak haladt a forgalommal, még véletlen sem akart szabályos lenni.
-
IreN!CuS
őstag
válasz Siriusb #52594 üzenetére
Van a Kresz és van a valóság közte meg a szakadék. Ha foggal körömmel betartod a kreszt előbb utóbb beledöglesz....2 éve amikor hoztam el a kereskedésből a vatta új 0 km-es kocsit M2 építkezés még tartott Vác - Dunakeszi - M0. Végig 60-as tábla záróvonal, mondom első autóm amiben van tempomat beraktam 70-re ne tartsam fel a forgalmat és ne is legyek idióta száguldozó. 6 autó előzött meg a 7. egy kamion volt pár centire a kocsi seggétől villogtatva hamar lett 82-83 a 70-böl háássteg#rohadjakmeg
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
philoxenia
MODERÁTOR
Igazából nem a sebességhatárok enyhe túllépése a balesetveszélyes, hanem a követési távolságok be nem tartása. Ha befér egy kocsi elém és mögém is, még egy veszélyes szituáció is kivédhető. Ehhez képest engem megelőz, mert befér, örül, majd beragad az előttünk haladó kamion s*ggébe, ahonnan semmit se lát, onnan lesekszik ki, rángatja balra az autója elejét, majd vissza, mivel szemben folyamatosan jönnek. Ráadásul a saját és az autója képességeit túlbecsülve előz, mert "maj'csak beengednek" Ezt csinálja Kecskeméttől mondjuk Földvárig, majd elégedett, mert majdnem egy perccel hamarabb ért oda, közben megelőzve sokakat.
Mikor beáll a sor, és 90 körül halad, nem tudom miért jó kihozni egy 95-ös átlagot ekkora távon.
Más, ha traktor megy a sorban hatvannal, de akkor azért illik hagyni azt előzni, aki közvetlenül mögötte megy.... Szerintem.Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
Siriusb
veterán
válasz IreN!CuS #52595 üzenetére
Ezért örülök, hogy elkezdték vadászni a vérpistikéket a rendőrök. Persze az éremnek mindig két oldala van, és helyenként a táblákat stb már úgy gondolja az ember, hogy direkt szivatásból rendezték úgy, ahogy. Hát persze, hogy senki sem veszi figyelembe; de ennek az a következménye, ahol tényleg be kellene tartani a sebességkorlátozást, ott sem.
10 autósból hány gondol arra, hogy azért lassítják be 60-ra vagy akármennyire a sebességet, hogy az úton dolgozó emberkék este hazaérjenek és vigyázni kellene rájuk? Egy? -
félisten
válasz MasterMark #52593 üzenetére
Igen, életszerű példa, hogy elgázolnak valakit.
Végülis akkor a sebességhatárok teljesen feleslegesek. Haladjunk a forgalommal függetlenül attól, hogy az mennyire szabálytalan vagy veszélyes.
Részemről ezt zártam.
-
philoxenia
MODERÁTOR
Motorosok védelmében.
Az imént engedett be többünket két motoros a 4-esre Tószeg felől, nagyjából szabályosan mentem, csak Miklós előtt értek utól, ahol egy bunkó autós a belsőből nem ment ki előlük, 90-el, de nem előzték meg a külsőben.Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen