- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
Hirdetés
-
10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
it A Netflix útnak indította a megújult tévés appját, amely az első nagy felújítást jelenti az utóbbi 10 évben.
-
Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
ph A vállalat egy olcsóbb fajta, két színben választható, vezetékmentes modellel és két érdekesen festő koncepcióval jelentkezett.
-
SGF24 - Befutott a Monster Hunter Wilds legújabb előzetese
gp Az új rész jövőre érkezik, ennél pontosabb dátumot nem kaptunk még sajnos.
Új hozzászólás Aktív témák
-
lsc
nagyúr
Nem kötözködés /nem annak szántam/ , és billencs sofőr sem vagyok /vezettem olyat is , billentettem is , de csak párszor / . A lezáromon akadtam fenn , de látom ismered úgy is /ahogy szinte mindenki használja / hogy kikapcsolom .Energia mentesítéshez nem értek , kikapcsoláshoz annál inkább . Ennyi .
Az élet kegyetlen .
-
_seth_
veterán
Meglepődtem ma, egy nagyon fullos kamion ment előtte, tuti látta, hogy sietnék de azért nem voltam őrült és mentem mögötte sokáig (jöttek szemből is bár volt amikor megelőzhettem volna de kockáztatni nem szeretek) majd ahogy szoktak a normálisabbak indexelt jobbra, hogy mehetek előzni, megelőzöm majd elakadásjelzővel villantok neki utána még refivel egy pillanatra visszavillantott... vannak még értelmes kamionsofőrök
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Sipi16
senior tag
Igen, csak sajnos kevesen vannak. Itthon aki nagy autóba ül az azt hiszi, hogy bármit megtehet...
Aki használt autó vásárlásra adja a fejét, az kigletteli a karéj kenyerét szarral... - Xboxlive: GeriSWE - Vasárnap ne lopj, ne csalj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő...
-
_seth_
veterán
Ez teljesen korrekt volt! Ritka de van ilyen
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
amol
addikt
Idézek, érdekes...
Egy 70 km/h max sebessegu utszakaszon, 250 km/h sebesseggel radarba futo autos vedobeszede a birosagon :
Tisztelt Birosag,
valoban lattam egy feher alapu, kor alaku tablat,amiben a 70-es szam volt, de nem volt semmilyen mertekegyseg mellette. Ahogy onok is tudjak ,az 1837 julius 4 torveny kotelezi Franciaorszagot is a metrikus mertekegyseg hasznalatara. Tovabba az 1961 maj 3 - i 65/501 szamu torveny kimondja, hogy a hosszusag mertekegysege a meter,es az ido mertekegysege a masodperc. En el sem tudom kepzelni,hogy a Belugyminiszterium nem tartja tiszteletben a Koztarsasag torvenyeit. Tehat logikus,hogy ha nincs odairva a mertekegyseg,akkor a sebesseg alapertelmezes szerint m/sec -ban ertendo. A 70 m/sec maximalis sebesseg, megfelel 252 km/h-nak. A rendorok azt mondtak,hogy 250 km/h sebessegel autoztam. Nem is vonom ketsegbe a rend oreinek pontossagat. Tehat 2 km/h sebeseggel a sebessegkorlat alatt voltam. Igy tisztelettel kerem a birosagot, hogy adjak vissza a jogositvanyomat, amit egy sajnalatos tevedes folytan vettek el a rend eber orei.
A magyar KRESZ-ben (1/1975 KPM-BM rendelet) sincs mértékegység, csak az, hogy "sebesség", ami így logikusan m/sec-et jelent! Másik baki a biztonsági öv, amire csak annyi előírás van, hogy be kell csatolni, de az nincs ott, hogy az ember előtt, vagy mögötte kell becsatolni!
[ Szerkesztve ]
-
bobsys
addikt
Ma reggel 6kor a soroksari obinal egy vadparaszt foszvagen boras tusko megakart verni
A tortenet, hogy jottem csepelrol a szabadkikoton a bunkoja meg a balra kanyarodo savon elozte a sort es hirtelen csak annyit lattam, hogy huzza ram az autot mert beakar ferni
en meg nem engedtem be, nem volt kedvem nagyot fekezni
(nem elvenni a gazrol a lbam, hanem erosen fekezni)
mogemjon tolja a refit valasz a suzuki remek hatso dupla kodfenyzarja
mellem jon ramhizza a szarjat, en maradok a savomba
pirosnal megallok, mellem all es uvolt, komotosan leengedtem a jobb elso ablakot es akkor hallom, hogy hulye kocsog kurva anyader nem engedsz be vigyazza magadra stb... majd behajtja a tukromet es attep a piroson
nem terttem magamhoz, komolyan legkozelebb megvernek az asszony es a gyerek szemere lattara vagy mi ? hiaba tudok visszautni azert ketten szerintem lenyomnanakEnterprise Admin? Kirk kapitany leszel? - Ne törődjél semmivel, egyél zsömlét kiflivel
-
-
Boxiné
tag
Úgy látszik kis hazánkban nagyon jó a segélyezés. Na milyen autó parkolt a Lidl előtt a rokkant parkolóban? Lexus. De azért szabályos volt, mert a kártya ott figyelt a szélvédőnél. Szegény bácsi is úgy nézett ki, mint aki segélyekből tengődik.
"A mosoly a legrövidebb út az emberek között!"
-
dragonfx
veterán
bunkó nem tudsz mit tenni igazándiból vagy megvéded magad ahogy tudod vagy xarul jársz....veszélyes környék az sajnos... a szabadkikötőn átlag 100zal közlekedik mindenki...Az obi előtti rákanyarodó is necces mert aki ritkán jár arra azt hinné már ott kezdődik a kanyarodó erre csak buszöböl...azt piff multkor mek benne 60nal látom fogy erre látom szürke bora a lámpától 10méterre....ok elé csont nélkül bmentem még a kuplungot se nyomta le szerintme mire én már kanyarodtam ...
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
biker
nagyúr
-
lsc
nagyúr
Az élet kegyetlen .
-
decibel
aktív tag
Éjszaka autóztunk a hármason Miskolc irányába egy kisfurgon mögött. Minden második kanyar előtt elkezdett jobbra indexelni, hogy előzhetek, szerencsére ismerős vagyok arrafelé. Aztán egy szép hosszú egyenes szakaszon is kitette az indexet, uccu neki kikukkatontok, visszaváltok, és megpillantom a felém száguldó fényszórókat. Végülis sikerült megelőzni, de necces volt.
Ha engem akarnak előzni mindig teljesen jobbra húzódok, döntse el ő, hogy alkalmas e előzésre a terep."you are a monkey poo-poo"
-
a_tesz
Korrektor
válasz decibel #7971 üzenetére
annyi hogy kamion (vagy busz, vagy hasonló nagyranőtt forgalmi akadály) mögül nehézkesebb kinézni. ha ügyes vagy, egy furgon mögött, ha nagyon bent megy középen, akár a jobb oldalról is ki tudsz nézni, de általában azért nem tartanak annyira a felezővonalhoz. én szoktam szeretni, ha közlekedünk nem csak megyünk mint a vadbarom, és amennyire lehet én is segítem a többieket. mondjuk nem ilyennel, de pl beengedni a szembejövőt ha le akar kanyarodni balra és sokan vannak mögöttem, meg hasonlók, és igazából csak azt nem értem, hogy miért nem tud ez így működni, de végülis mégis értem, az egyik fele az autósoknak kb leszarja hogy mi történik körülötte, a másik fele pedig örül hogy három pedált, egy botot meg egy fedőt egyszerre tud kezelni, nem hogy még alkalmazkodjon is a forgalomhoz... hát ez van
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
zippofcy
senior tag
150+ lóerős 16+ éves kocsival kell járni mert:
1. nem gond az előzés
2. kicsi a "súly"adó
3. ha elmérem a farkam vagy vki rámhúzza a kormányt és simán letolom az útról, bontott kasztnielemekkel olcsón megjavíttatható.50 évvel ezelőtt 60 km/h volt a megengedett sebesség lakott területen. Azóta az autók romlottak vagy az embereknek nőtt ennyit a reakcióidejük, vagy az oktatás lett színvonaltalanabb?
Szvsz városban vissza kéne hozni a 60as korlátozást, többsávos utakon pedig 80at.
Országútra ésszerű lenne a 120, pályára meg a 160. Aki a mostani autókkal nem tud ilyen sebességgel biztonságosan közlekedni annak nem adnék jogosítványt. (persze amíg csak a parkolást meg az izzócserét meg a városban 50el való forgalomfeltartást oktatják a 150 ezer HUFért addig lehet sokan nem tudnának)Vagy rakjanak mindenhova 10km/h-s táblát + traffipaxot, és akkor sok bevétele lesz az államnak.
Nekem olyan okos a telóm meg a TVm hogy én már nem rajtuk játszok hanem velük. Társasozni szoktunk.
-
Gambit
őstag
válasz zippofcy #7974 üzenetére
"50 évvel ezelőtt 60 km/h volt a megengedett sebesség lakott területen. Azóta az autók romlottak vagy az embereknek nőtt ennyit a reakcióidejük, vagy az oktatás lett színvonaltalanabb?"
Nem, csak egyszerűen több autó lett. Több autó, több baleset. Több baleset, szigorítás. Sajnos így megy.
De amúgy egyetértek, az 50 sok helyen nevetségesen kevés, de ott nem is megy senki 50-nel.
[ Szerkesztve ]
''Akár hiszed, hogy meg tudsz csinálni valamit, akár nem, mindenképpen igazad van.'' - Henry Ford
-
tiv61us
őstag
hat tapasztalataim sszerint kicsi masok itt az utak, talan meg a kocsik is nagy szazalekban, de alegtobb allamban lakott terulteten 35 merfold az alalanos
ugy remlik floridaban 45 merfold
iskolak stb ellett szigoruan 15-20
autopalyan amibol van eppen par 75
es ez igy jo szvsz"maradsz aki voltal, leszel aki vagy"
-
Gambit
őstag
válasz tiv61us #7976 üzenetére
Más kultúra, más morál. Nálunk a dugók elintézik a nagy részét a problémának. Néha megnézem az átlagsebességemet, amit a kocsi számol. Olyan 20-22 km/h körül szokott lenni. Pedig van benne pálya is.
''Akár hiszed, hogy meg tudsz csinálni valamit, akár nem, mindenképpen igazad van.'' - Henry Ford
-
zippofcy
senior tag
Az iskolák mellett, lakóövezetekben stb. szvsz érthető a sebességkorlátozás.
De hogy ezeket betartsuk ahhoz az kéne hogy csak ott legyen ahol indokolt, ne pedig úton-útfélen.
Ha egy állam olyan törvényeket és szabályokat hoz amit a polgárai többsége elutasít, akkor kialakul egy nem normakövető magatartás, aminek hosszú távon sokkal súlyosabbak a következményei mint a megengedőbb törvények okozta esetleges károk, mivel az állampolgárok a valóban jó és szükséges szabályokat se fogják követni.Példa rá az adófizetés. Minden valóban demokratikus államban elítélik a polgárok.
Magyarországon a múlt rendszerben a privát szféra (ami mintegy "megtűrt" volt) adója 90%-os volt. Nem is fizette be senki.
A rendszerváltás után egységesítették 75%-ban (55 jövedelem, +20 ÁFA).
Ez is annyira egyértelműen polgárellenes hogy nem is fizeti be senki.
Az állam meg sír hogy a rossz fizetési morál miatt nem viheti lejjebb.
Közben a gazdaság meg döglődik már 18 éve.
Így megy az egy olyan országban ahol a pozíciókat nem hozzáértés meg végzettség, hanem személyes kapcsolatok alapján osztogatják.
Hamarosan az 5 millió politikus + slepp + állami alkalmazott meg 5 millió segélyből élő országa leszünk.
A kérdés csak az hogy kinek az adójából fog akkor megélni ez a 10 millió ember?Nekem olyan okos a telóm meg a TVm hogy én már nem rajtuk játszok hanem velük. Társasozni szoktunk.
-
tiv61us
őstag
válasz zippofcy #7979 üzenetére
igen van igazsag
de..
ha itt megall az iskolabusz amellett nem megy el...
meg akkor se ha tudvan tudjak a jardara fognak leszellni
iskola mellett, meg ugy van kiteve a korlatozas, hogy "tol-ig"
de akkor nincs gatya, ha latsz geyreket ha nem
es szinte mindenhol a suli mellett latsz rendorautot, ha megis megtevedni akarnal....
mondjuk minden ejszakai disco mellett is
meg mindenhol
hogy vedjenek minket akik tartjuk a torvenyeket"maradsz aki voltal, leszel aki vagy"
-
amol
addikt
válasz zippofcy #7974 üzenetére
Szvsz városban vissza kéne hozni a 60as korlátozást, többsávos utakon pedig 80at.
Országútra ésszerű lenne a 120, pályára meg a 160. Aki a mostani autókkal nem tud ilyen sebességgel biztonságosan közlekedni annak nem adnék jogosítványt. (persze amíg csak a parkolást meg az izzócserét meg a városban 50el való forgalomfeltartást oktatják a 150 ezer HUFért addig lehet sokan nem tudnának)
Az a baj hogy aki 50-es táblánál 80-al megy az 60-asnál 100-al menne. Ezt akkor lehetne megjátszani ha az emberek agyban felnőnének a helyzethez. Azaz nálunk soha.
Autópályán a 160 szvsz csak ott nem túl sok ahol 3 sáv van, kétsávoson túl nagy lenne a sebességkülönbség a sávok között. -
-
Khelben
nagyúr
autópálya 160hoz egy adalék: tegnap végigmentem kétszer az m1-esen, tempomat 140-en, 2 db autó előzött meg, amúgy végig én előzgettem. a legtöbben 100-120 körül mennek autópályán. namost ha felemelik a sebességhatárt 160ra, és a mazsola tükörbenézés nélkül kijön elém, akkor nem 40 hanem 80 km/h különbség lesz köztünk.
szóval jó ez a 130.a lakott területen sincs semmi baj az 50nel, csak több helyen lehetne 70es táblát kirakni, pl ahol már csak gyárak vannak az út mellett a városok szélén.
meg a lakott terület táblát nem a puszta közepére kéne kirakni, hanem oda, ahol tényleg a házak kezdődnek, ahogy pl ausztriában van. -
sasa311
veterán
Nem azt mondom, hogy nem mennének sokan gyorsabban, biztos lenne sok renitens. De szerintem nem azért menne pl.: gyorsabban, mert megemelték a limitet.
Az 50 lakott területen jogos, de olyan utakon, ami földrajzilag ugyan a város, de 4 sávos, meg tényleg csak a nagyon idióta akar átmenni rajta keresztbe teljesen indokolatlan, csak feltartják vele a forgalmat. Ezt már régebben is felvetettem itt, hogy milyen jó lenne, hogyha nem csak arra lenne kapacitása a az FFF-nek, hogy ahol szar az út 30as táblákat pakoljon ki, hanem ahol jó az út oda tegyen pl. 60-70es táblát.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
dragonfx
veterán
-
pH érték
aktív tag
-
Eagl3
veterán
válasz pH érték #7992 üzenetére
Már régebbi a videó...
Egyszerű figyelmetlenség volt szerintem, biztos nem direkt akarta leszorítani.
Nemtudom egyébként hova gondolt a seat-os, hogy versenyezni akar egy gyorsasági motorral, de ha legénykedni is akar, akkor maradjon mögötte.Én mindig elengedem a motorosokat, lehúzódok, jobbra index... Had menjenek, én is jobban szeretem ha nicnsenek a közelembe. Még ne találkoztam olyannal, aki nem köszönte volna meg.
-
Integra
titán
magával a 120 kmh-val szerintem nincsen gond. lehet biztonságosan annyival menni.
a gond az, hogy a legtöbben nem is tudnak 120 kmh-val menni, nemhogy ilyen sebességnél főúton előzni..
ettől lenne ez igazán veszélyes, rengeteg ember számolná el magát. meg ugye a géppark sem erre való igazán, de ez is hagyján ha az emberek rájönnének, hogy az autójuk harmadikban jobban gyorsul sokkal mint ötödikben......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
NoLF
addikt
válasz Integra #7997 üzenetére
az utak állapota meg a géppark sehogy sem fér össze a 120al szvsz. persze sok olyan hely van ahol tartósan lehet tartani ezt, de sokkal több van ahol nem. másrészt a júzer ha teheti és van esze mégiscsak gazdaságosabban akarja üzemeltetni a sárkányt, 90nél meg ugye jobbak a kortyolási értékek mint 120nál.
én szerencsére hondi megvásárlása után 2 nappal már rájöttem hogy mi a pálya a sebességi fokozatokkal, 5ben igen ritkán előzök, 4ben is csak pályán
a zsivány előzőfokozat természetesen a 3as, rádádádádádádá!!The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
Integra
titán
mondjuk tény, jártam én is olyan helyeken, ahol 50nel se lehet főúton menni..
apám tegnap írt levelet, hogy eljutott romániába ahol most dolgozik épp..
950km-es út eredménye: 1 kőfelverődés, amit lehet hogy javítani se lehet, egy teljes gumi és felni ellenőrzés majd, és lehet, hogy komplett futómű átvizsgálás is...
annyit mondott, hogy helyenként drámai állapotok uralkodnak, mo kész menyország ahhoz képest ami arra van[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
nagyúr
válasz Integra #7999 üzenetére
márc. elején voltam grúziában, és utaztam 700 km-t. út ott nem is nagyon van
illetve az egész országban egyetlen minőségi út van, ami a fővárosból a reptérre vezet. na, egyedül ott nincsenek tankcsapdák.
Ezt az utat dzsordzs dábljú búsról nevezték el, ott integet a népre az óriásplakátról
Az meg, hogy hogy vezetnek, egy külön sztori... majd egyszer leírom, ha lesz időm. Egyelőre legyen elég annyi, hogy minden eddig élményemet felülmúlta a vezetési stílusuk.
Pleased to meet you - hope you guess my name
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Cablemod kábelszettek tápokhoz, moddinghoz a bolti ár töredékéért!
- Beszámítás! ASUS Prime B450M-A R5 5600 16GB DDR4 500GB SSD RTX 3070Ti 8GB CM MasterBox MB530P 650W
- Macbook pro 13 i7, 4gb ram, 512gbHdd
- Beszámítás! GIGABYTE B760 Aorus i7 13700F 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3080 10GB CM MasterCase Maker 5 750W
- LG (38GL950G-B) 38" 175HZ GAMER QUAD HD LED MONITOR !
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs