- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- Huawei Watch GT 2 - épp ideje!
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Mobil flották
- OnePlus Nord 2 5G - észak-északkelet
- OnePlus Nord 3 - kapcsoljuk északot
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Asus Zenfone 10 - kicsit más az új kicsi
Hirdetés
-
Computex 2024: kompakt AIO-k és tápegységek a Montech receptje alapján
ph A gyártó belekóstól a folyadékhűtések világába, de a PC-s energiaforrásainak tárháza is szépen kibővül, amik közt akadnak Seasonic belsős darabok.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Dragon Age: The Veilguard címmel jön a sorozat régóta készülő új része
gp Hamarosan érkezik az új előzetes, a jövő hét elején pedig egy hosszabb játékmenet videóval is gazdagabbak leszünk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
válasz Szakbarbár #49008 üzenetére
Ahogy nézem innét érkezett a gyalogos átkelőhelyen (szabályosan ott) a rolleres, csak épp az átkelés nem volt szabályos és biztonságos.
-
válasz Szakbarbár #49008 üzenetére
Nem csak elektromos, hanem minden normál haladást gyorsító eszközt: görkorit, gördeszkát, rollert a bicajjal azonos kategóriába kell sorolni. Ugyanolyan nehezen manőverezhetők és kb ugyanabba a sebességkategóriába tartoznak, aki ilyet használ, semmiképp sem gyalogos. Ha meg 30al suhanó elektrocsodát, akkor pláne nem.
A gyalogos definíciója egyébként nem az, hogy közlekedéskor mindkét lávábal a földet érintő ember? (azaz a nekifutásból a zebra közepére beugró távolugróbajnok-jelöltet se feltétlen sorolnám gyalogos kategóriába)
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Szakbarbár #49008 üzenetére
Üdv! A múlt heti rollergázolással kapcsolatban kicsit frissítettem a KRESZ tudásomat (sosem késő) bevallom nem emlékeztem rá, hogy kerékpárútról nem lehet balra kanyarodni.
54. § (4) Kerékpárral:
a) lakott területen kívül a főútvonalról balra bekanyarodni vagy megfordulni, továbbá
b) a kerékpárútról a vele párhuzamos útra balra bekanyarodni nem szabad.
A kerékpárosnak a kerékpárról le kell szállnia és azt tolva – a gyalogosok közlekedésére vonatkozó szabályok szerint – kell az úttesten áthaladnia.
Viszont én azt nem értem, hogy miért csak balra kanyarodásnál kell tolni, jobbra miért nem? Miért nem elég ha megállok körülnézek és utána átgurulok?
Itt egy kép a helyszinről, de sok más helyen elég furcsán van megoldva az átvezetés. [kép]Egyébként tegnap láttam két ilyen elektromos járművet Óbudán, mindkettőn bukósisak volt
[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell Optiplex 3070, i5-9500T, 8GB RAM, 250GB NvME SSD, áfás számla, 1 év garancia
- Dell Optiplex 7050 Micro, i7-6700T / 16GB RAM, 240GB SSD, áfás számla, 1 év garancia
- Apple MacBook Pro Retina 13" 2020 i5-10.gen 16GB/512GB SSD, Garanciával, üzletből, 27% ÁFÁS
- Intel NUC mini PC - NUC7i3DNKTC, i3-7100, 8GB RAM, 120GB SSD, áfás számla, 1 év gari
- Intel NUC Kit NUC7i3BNH - Mini PC, i3-8109u, 8GB RAM, 120GB SSD, áfás számla, 1 év gari
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs