- A Samsung megnyitja külsős appok számára az AI fordítás lehetőségét
- iPhone topik
- Honor 90 - modellalkat
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- Mobil flották
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
Hirdetés
-
A TPV Technology tovább erősítené magyarországi pozícióit a monitorok piacán
ph A vállalat rövidtávú tervei szerint 30 százalékkal növelné részesedését az AOC és Philips megjelenítőinek segítségével.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
mephi666
nagyúr
válasz Szakbarbár #47529 üzenetére
szerintem joggal gondolhatta a kisbusz, hogy mehet, mivel balra áll egy jármű, aki épp elsőbbséget ad a zebrán/bicikliúton átkelőnek...
igazából az egész helyzet cifra: van külön biciklisáv felfestve (ahol nem kell leszállni), macisajttal (ami jelzi, hogy nem lesz elsőbbséged a szakaszon) és pár méterre jobbra zebra... a jobbról érkező jó fej volt, hogy lemondott az elsőbbségéről, mert ha a zebra mellett álltál volna, hogy tolod a biciklit, akkor sem kellett volna megállnia, amíg a járdasziget túlsó oldalán vagy... neki igazából meg sem kellett volna állni... a kisbusznak volt táblája? ha igen, akkor mehetett volna simán a jobbról érkező, egyébként jobbkéz és emiatt is gondolhatta úgy a szemből érkező, hogy mehet azonnal...
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
aprokaroka87
nagyúr
válasz Szakbarbár #47529 üzenetére
Tipikusan rosszul megtervezett dolog.
-
félisten
válasz Szakbarbár #47529 üzenetére
Véleményem szerint a következő a helyzet ilyenkor. A felfestés azt jelzi, hogy az utat kerékpárút keresztezi, ennek gyakorlatilag az a célja, hogy felhívja az autósok figyelmét arra, hogy az úttesten ott fokozottabb kerékpáros keresztező forgalom várható. Az érkező kerékpárosnak a képen látható helyzetben elsőbbséget kell adnia az úttesten közlekedő járművek részére. Nem találtam olyan szabályt, ami tiltaná, hogy ott balra elkanyarodj a kerékpárútról. Azonban az irányváltoztatás szabályai érvényesek ilyenkor, mégpedig:
Aki járművel irányt változtat (terelővonalat, az úttest szélét vagy képzeletbeli felezővonalát átlépi, forgalmi sávot változtat, másik útra bekanyarodik, főútvonalról vagy szilárd burkolatú útról letér stb.) köteles az azonos irányban vagy szemben haladó, irányt nem változtató járműveknek elsőbbséget adni.
Tehát a kerékpárost még ez is kötelezi az elsőbbségadásra pluszban. A fehér járműnek gondolom ugyan úgy táblája van, mivel amelyik útra kanyarodtál balra, az lehet a védett út. Ebből kifolyólag ha ott összeütköztök, elviekben ő a hibás, mert te ott már a védett úton haladsz. Azonban ilyen esetben azért előfordulhat az, hogy igazságügyi szakértőt, tanúkat is be kell vonni egy súlyosabb esetnél például, mert szükség lehet annak megállapítására, hogy ki milyen tempóval haladt, mit láthatott stb stb. Tehát ha ott egy bringás ezerrel balra lekanyarodik a fehér autós meg nekimegy, kapásból mindkettő hibás lesz, mert a fehér autóstól nem várható el, hogy egy ilyen helyzetre felkészüljön, a bringástól pedig elvárható lenne ilyenkor, hogy ha el is kanyarodik a kerékpárútról, akkor azt mérsékelt tempóban, kiemelt figyelemmel tegye.
[ Szerkesztve ]
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz Szakbarbár #48404 üzenetére
Gondolom van első teleszkópod is. Nekem is kormányvégi, van, volt, de teleszkóp híján azért rázkódott valamelyest, de csak nagyon rázós talajon volt zavaró, mondjuk macskakő, földút.
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz Szakbarbár #48409 üzenetére
Persze, minél merevebb a szár, annál inkább nem remeg pluszban.
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
rushty
senior tag
-
félisten
válasz Szakbarbár #49008 üzenetére
Ahogy nézem innét érkezett a gyalogos átkelőhelyen (szabályosan ott) a rolleres, csak épp az átkelés nem volt szabályos és biztonságos.
-
válasz Szakbarbár #49008 üzenetére
Nem csak elektromos, hanem minden normál haladást gyorsító eszközt: görkorit, gördeszkát, rollert a bicajjal azonos kategóriába kell sorolni. Ugyanolyan nehezen manőverezhetők és kb ugyanabba a sebességkategóriába tartoznak, aki ilyet használ, semmiképp sem gyalogos. Ha meg 30al suhanó elektrocsodát, akkor pláne nem.
A gyalogos definíciója egyébként nem az, hogy közlekedéskor mindkét lávábal a földet érintő ember? (azaz a nekifutásból a zebra közepére beugró távolugróbajnok-jelöltet se feltétlen sorolnám gyalogos kategóriába)
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
válasz Szakbarbár #49017 üzenetére
Nagyon egyszerűen annyi, hogyha nem szállsz le, nincs elsőbbséged - és aszerint kell közlekedni.
A jobbkezeseket szintén utálom, sokszor nem derül ki időben, mi a helyzet.
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
nyikszi
őstag
válasz Szakbarbár #49017 üzenetére
Ezek se néztek sehova. Se a kerékpáros, se az autós
''Ha az agyunk olyan egyszerű lenne, hogy megérthetnénk, olyan egyszerűek lennénk, hogy nem értenénk.''
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Szakbarbár #49008 üzenetére
Üdv! A múlt heti rollergázolással kapcsolatban kicsit frissítettem a KRESZ tudásomat (sosem késő) bevallom nem emlékeztem rá, hogy kerékpárútról nem lehet balra kanyarodni.
54. § (4) Kerékpárral:
a) lakott területen kívül a főútvonalról balra bekanyarodni vagy megfordulni, továbbá
b) a kerékpárútról a vele párhuzamos útra balra bekanyarodni nem szabad.
A kerékpárosnak a kerékpárról le kell szállnia és azt tolva – a gyalogosok közlekedésére vonatkozó szabályok szerint – kell az úttesten áthaladnia.
Viszont én azt nem értem, hogy miért csak balra kanyarodásnál kell tolni, jobbra miért nem? Miért nem elég ha megállok körülnézek és utána átgurulok?
Itt egy kép a helyszinről, de sok más helyen elég furcsán van megoldva az átvezetés. [kép]Egyébként tegnap láttam két ilyen elektromos járművet Óbudán, mindkettőn bukósisak volt
[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
fjudors
aktív tag
válasz Szakbarbár #49136 üzenetére
nade, itt van kerékpáros átvezetés,a kép alapján, nem?
-
félisten
válasz Szakbarbár #49136 üzenetére
Nem jó a példa.
a vele párhuzamos útra balra bekanyarodni
Amit rajzoltál az nem bekanyarodás a vele párhuzamos útra. A bekanyarodás itt tulajdonképpen oda történik, ahol véget ér a zöld vonalad.A kerékpárúttal párhuzamos útra történő bekanyarodást itt láthatod:
A te képedre rajzoltam zölddel azokat az eseteket, ahol nem kell leszállni és pirossal ahol le kell.
Szerintem egyértelmű, hogy miért. Sokkal biztonságosabb, jobban rá van kényszerítve a körültekintésre a kerékpáros és biztos a tempója sem lesz nagy, ha ezt betartja.
[ Szerkesztve ]
-
mezis
nagyúr
válasz Szakbarbár #49136 üzenetére
Akkor itt a 35-ös úttal párhuzamosan erről az egyetlen, kétirányú kerékpár útról jobbra, a szembe forgalmi sávba lehet fordulni, de az azonos irányú sávba már nem.
Ez védené a kerékpárost, mert nincs visszapillantója és ha hátra nézne, akkor már fordul is ?
Próbáltam kerékpárról úgy hátra nézni, hogy maradjak irányban, nekem nem ment. Mindig billent is és kitért a bicikli. Meg rajta én is.mezis
-
félisten
válasz Szakbarbár #49163 üzenetére
Szakbarbár, maajsz, nyikszi
Köszönöm az infókat! Nézegettem én is ezeket a pedelec kerékpárokat. Ha ragaszkodunk a beidézett rendőrségi véleményekhez és a kreszhez ezáltal, akkor nagyon meg kell válogatni mit veszünk, ha szabályosak akarunk maradni. Mert ha nem csak rásegít, már segédmotor, ha gázkaros, már segédmotor ezek szerint. Úgy látom itt is van mit rendbetenni a jogalkotónak.[ Szerkesztve ]
-
MasterMark
titán
válasz Szakbarbár #49307 üzenetére
Téged (is) mert nem adtál elsőbbséget.
Azért mert egyvalaki lemond az elsőbbségéről, a többi még nem.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
tyielow
aktív tag
válasz Szakbarbár #49307 üzenetére
Hasonló sztori: Kollégám mesélte, hogy ismerőse éjszaka hátrafele parkolt kifele valami gyorsabb (70-es) úton, és persze látta messze a fényeket, hogy van ideje kitolatni. Csak épp jött egy tahó kb. 120-szal. Asszem elkaszálta. Éjszaka eleve nehezebb felmérni a másik sebességét, ez a fazon majd 2x annyival jött, de a kiparkoló emberke volt a hibás, mert nem mérte fel a helyzetet, meg nem adott elsőbbséget... vicc
[ Szerkesztve ]
YouTube: toty1ka
-
Elemental
addikt
válasz Szakbarbár #49307 üzenetére
Ez a bajom az előzékenységgel. Akinek elsőbbsége van az menjen, ne jótékonykodjon. Vannak esetek, amikor van helye, de sokszor csak galibát okoz.
Kedvencem, amikor a gyalogos áll az út szélén, nem zebránál, és a csekélyértelmű lefékezi az autót, és átengedi. Pedig ilyenkor a gyalogos tudja, hogy mit vállal, ha elmennek az autók, átkel. Múltkor ezért csaptak el mellettem egy gyalogost majdnem, mert az okoska megállt neki párhuzamos közlekedésben, természetesen nem volt kijelölt gyalogos átkelő, szóval megállt a nagyeszű, a gyalgos elindult, a másik sávban meg jött az autó, jó kis csikorgással éppen meg tudott állni.[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Szakbarbár #49307 üzenetére
Egyébként ez egy bonyolult dolog. Az oké, hogy neked kell elsőbbséget adnod az úttesten közlekedők részére, miközben egy parkolóból állsz ki. Azonban az úttesten közlekedőnek is meg kell arról győződnie, hogy miért áll a másik autós, mi annak az oka. Nem csak megy mint a vak ló.
3. § * (1) Aki a közúti közlekedésben részt vesz, köteles
c) úgy közlekedni, hogy a személy- és vagyonbiztonságot ne veszélyeztesse, másokat közlekedésükben indokolatlanul ne akadályozzon, és ne zavarjon.
Ebben bent van az, hogy figyelemmel kell lennem másokra, az úton történő dolgokra, hisz semmi sem történik ok nélkül.[ Szerkesztve ]
-
Mr.Csizmás
félisten
válasz Szakbarbár #49707 üzenetére
ez is az volt
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
samujózsi
tag
válasz Szakbarbár #49707 üzenetére
Furcsa, a 11-esen nem emlékszem nagyon rossz minőségű kerékpárút utánzatra. Mondjuk ha Visegrád alatt van, akkor lehet, hogy azért, mert észre se vettem a létezését.
Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
samujózsi
tag
válasz Szakbarbár #49711 üzenetére
Ez a cikk kiverte nálam a biztosítékot.
A versenyzői licenc semmi több, mint egy lehúzás, mert attól nem lesz senki versenyző, hogy kiváltja ezt a fecnit... ugye egy versenyzőtől elvárható lenne, hogy egy adott minimum sebességgel tekerjen stabilan, hosszú távon, amit én esetleg el sem tudok érni.
Akkor meg mi értelme?A másik: nem tudom, honnan vették, hogy a magyar nem szeret járdán biciklizni. Jó, vagyunk egy páran, akik kifejezetten tiltakozunk ellene, de sajnos a nagy többség a járdán teker. Nem az ott vezetett kerékpàrút helyettesítőn, hanem kifejezetten gyalogosoknak fenntartott jàrdán.
Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
samujózsi
tag
válasz Szakbarbár #49715 üzenetére
Ma, Magyarországon, a 20-as tempó már orosz rulett kategória a legtöbb kerékpárúton, ha outival mész.
A 30 egy olyan sebesség, amitől ugyan lóg a belem, de csakazértis megyek ennyivel, ahol csak tudok. De ez leginkább olyan helyeken van, ahol viszonylag frissen felújított út van alattam és az nem kerékpárút.
Saját tapasztalatom, hogy ha az ember félti a bringáját, akkor még országúton is alig van olyan, ahol stabilan lehetne 30-as tempóban vagy fölötte tekerni egy ilyen géppel.
Össztelós MTB esetében már lehetne, de ott meg általában az áttétel nem olyan, hogy ennél gyorsabban tudjon tekerni a biciklis.Ja... és pont a sok hülye bicikliző miatt kerülöm a kerékpárutakat, ahol csak lehet. Inkább kerülök két kilométert, de legyen normális út amin megyek.
[ Szerkesztve ]
Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
válasz Szakbarbár #49715 üzenetére
És a közút alkalmas edzésre? Nem is kell jobb dolog az utakra mint a hatvannal száguldozó biciklisek.
Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
szebe
őstag
válasz Szakbarbár #49715 üzenetére
A leírásod alapján a város sem alkalmas érdemi edzésre, szóval moderált tempóval, a gyengébb minőségű kerékpárúton is el lehet hagyni a várost, hogy aztán lakott területen kívül indulhasson az edzés érdemi része.
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
válasz Szakbarbár #49721 üzenetére
Sajnos nem ez a gondolkodásmód a jellemző. (Egyik oldalon sem)
Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
dh66e
veterán
válasz Szakbarbár #49721 üzenetére
Pomáz és Szentendre között most csinálták meg a bringa utat.Kellett is nagyon mert én ott bringával nem mertem volna végigmenni pedig nem egy nagy távolság.
-
félisten
válasz Szakbarbár #49803 üzenetére
Szerintem az nem megoldás, hogy valakinek a szabálysértését, egyéb más szabálysértésekkel és bűncselekménnyel (a szabad mozgás alkotmányos jog) akarják büntetni magánszemélyek. Azt gondolom amit a videón látni, az a "nevelők" oldaláról súlyosabb büntetőjogi dolgokat von maga után, mint mondjuk ha valaki a járdán kocsikázik.
[ Szerkesztve ]
-
samujózsi
tag
válasz Szakbarbár #49907 üzenetére
Te mennyit jársz kerékpárutakon, ahol ezek a motorizált játékszerek is feltűnnek?
Én elég sokat. Sok a hülye biciklis is ezeken a helyeken, de a rolleresek 90%-ban életveszélyesek. Kiszámíthatatlanok, annyit sem törődnek a szabályokkal, mint a biciklisek, labilis a tákolmány stb. És ugye csak névleg járnak húszas tempóban, a gyakorlatban...Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
syberia
veterán
válasz Szakbarbár #49907 üzenetére
Az útszakasz még a hetvenes években kapott aszfaltréteget (addig makadámút volt), azóta csak a kátyúkat javították egészen mostanáig.
Szűk fél évszázadot vártak vele, az is a magyar utak tartósságát dicséri.
(#49908) samujózsi: Ma bringával voltam a belvárosban, viszonylag kevesen rollereztek, köszönhető részben a hűvösebb időjárásnak, talán ezért hülyéket sem láttam. Az viszont nem vágom, miért hagyják szanaszét ezeket a zöld rollereket, a Szabadság híd közelében mindkét oldalon.
[ Szerkesztve ]
https://howbad.info/
-
dh66e
veterán
válasz Szakbarbár #49914 üzenetére
Talán jártál már erre bringával.
Nem tudom minek rakták ki itt a stoptáblákat meg festik fel az utburkolati jeleket,de a bringások nagy része telibe carja ahogy a múltkor be is hajtott elém egy hülyegyerek persze az én anyámat mert nem ismerem az általa elképzelt szabályokat. -
philoxenia
MODERÁTOR
válasz Szakbarbár #49914 üzenetére
Nekem vidékiként a Margit-híd már eléggé a belvárosban van....
Mondjuk a fekete felirat szerint....
[ Szerkesztve ]
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz Szakbarbár #49920 üzenetére
Nyilván, meg nem biztos, hogy ahol nem szabad, ott nem lehet. Anno sokat lépcsőztem, ha két szakasz között jobb volt úgy bringával. A gugli azt szerintem nem veszi figyelembe...
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
Mr.Csizmás
félisten
válasz Szakbarbár #49920 üzenetére
osm c layer, jobb oldalon i-t nyomd be a map key-hez - igaz ezzel nem tervezel útvonalat, de naprakész az infrából. [link]
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
samujózsi
tag
válasz Szakbarbár #49937 üzenetére
Mert nem pár perc, hanem sok. És ha lemarad erről, akkor amott újabb 10-20 ppercet várhat a másikra stb.
Egyedül a belvárosban van megfelelő sűrűségű tömegközlekedés (legalábbis csúcsidőn kívül)Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
félisten
válasz Szakbarbár #49937 üzenetére
Én azt nem tudom megérteni, hogy miért autóznak az ember valagában. Teljesen mindegy, hogy 5 méterre követ, vagy szabályosan (szándékosan nem írtam távolságot, mivel ez eltérő), akkor is csak mögöttem fog jönni, tehát pontosan ugyan akkor fog odaérni a céljához.
-
m3tr0
senior tag
válasz Szakbarbár #49937 üzenetére
Én tegnap este jöttem [itt] az autóknak balra piros volt a lámpa. Bal oldalon az első zöld ki oszlopnál egy fickó meg a felesége miközben nézték,hogy jövök lassan szabályosan elindultak keresztül az úton de akkor mikor pont odaértem melléjük... fékeztem,megálltam és mutattam,hogy nem igazán értem mit keresnek ott mert ott a lámpa tövében a zebra amin zöld van nekik.
Erre a faszi vissza lép és elkezd magyarázni,hogy de nekem itt meg kell állnom mert ők át akartak menni, én meg lehúztam az ablakot és mondta,hogy nem kéne felháborodni,mert kurvára nincs igaza,nincs elsőbbsége és 15 m-re ott van a kibaszott zebra,nem értem miért ott kell az autók között átsétálgatni.
Erre a felsége is,hogy de nekem piros van,hova akarok menni, mondom legalább a felfestésig mert mögött is vannak és nem a lámpától 10 m-re szoktunk megállni, egyébként ott balra is szoktak menni,ahogy akkor is a mögöttem lévő Mazda hatos.
Komolyan mondom annyira felbasztak,hogy majdnem kiszálltam. -
dh66e
veterán
válasz Szakbarbár #50106 üzenetére
Nem tudom hogy van e ilyen statisztika egyáltalán.
-
Mr.Csizmás
félisten
válasz Szakbarbár #50276 üzenetére
se a szülő, se a gyerek nem volt bekötve. csodálom hogy egyáltalán túlélték
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
dh66e
veterán
válasz Szakbarbár #50276 üzenetére
Áhhhh....
-
syberia
veterán
válasz Szakbarbár #50276 üzenetére
Szörnyű. Ismerem azt az utat, nagyon ésszel kell ott közlekedni.
https://howbad.info/
-
Mr.Csizmás
félisten
válasz Szakbarbár #50282 üzenetére
egyetértek a meg nem írt gondolataiddal.
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
Mr.Csizmás
félisten
válasz Szakbarbár #50288 üzenetére
"balesetinfó" - a 10-es út a közlekedés primadonnái
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
fatal`
titán
válasz Szakbarbár #50613 üzenetére
"Miért is ingázol napi 3 és fél órát? Az egy évben több mint egy hónap. Tényleg kíváncsi vagyok rá."
Nem vagyok a helyében, de pl. nekem is annyi lenne Pest megyéből. És azért, mert ilyen a tömegközlekedés.. Autóval pedig 2x45 perc.
-
válasz Szakbarbár #50613 üzenetére
Munkahelyre, ahova hajlandóak voltak felvenni és normálisan megfizetni. Mérnöki diplomával a saját kisvárosunkban nem vesznek fel kukáskocsi-kezelőnek, mert arra nincs papírom. Asszonyt másik irányba vették fel, ő szerencsésebb - neki buszozgatva fél óra.
3.5 óra = reggel busz1, vonat1, vonat2, busz2 = 1h45p, vissza uez fordítva 1h40p, lévén nem egyik kinyalts.ggű metropolisz közepéből utazom a másikba, hanem két vidéki kisváros között jövök-megyek - amik történetesen autópályaközelben vannak, kocsival ajtótól ajtóig 45p-re.
Az autó takarékos, 4.7liter gázolajat pörkölök el a napi 100km-es körön. Egyébként a takarékosság egy dolog, adókat amellett is bőven fizet az autós.
Nem járok mindenhova kocsival, a saját városkánkban bicajjal megyek mindenhova. +azt se írtam sehol, hogy a bicikliket be kéne tiltani a belvárosi utakról.
#50614: erre a szabvány válasz: költözz be pestre. Én meg az okos tanácsadót megkérném, hogy ugyan fizessen már legyenkedves egy normális helyen, normális állapotban lévő 80nm-es lakás első 20évnyi törlesztőjét így, h évek óta dúl az ingatlanlufi. Fantasztikusan teljesít a gazdaság, csak épp az emberek mozgástere szűkült be elképesztően. Ja és persze a házastársnak keressen munkát a másiktól <5km-re, nem konyhakésdobáló iskolát a gyerekeknek...
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz Szakbarbár #50613 üzenetére
Nekem 2x20km, kocsival kétszer 20perc, busszal-vonattal 2x1,5-2 óra a csatlakozások és a járatsűrűség miatt... Jártam bicajjal egy időben tavasztól őszig, (olyan '91-től 2001-ig) de a munkahelyen még mosakodási lehetőség sincs, max. lavoár... A kerékpárút meg azóta sem épült még meg...
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
szebe
őstag
válasz Szakbarbár #50620 üzenetére
Az előző részben nem volt ilyen ergya a vágás a piroson áthaladós jeleneteknél, ebben elég necces (de akkor minek van a sárga ugye).
A gyalogos résszel egyetértek.Szvsz nem a 100-150 km a sok, hanem ha olyan útvonalon kell menni, ahol se pálya, se gyorsforgalmi (a példádban a Székesfehérvár-Pilisvörösvár ilyen).
Fehérvári vagyok, itt dolgozom, van aki a Balaton nyugati partjáról jár be, az még "oké", autópálya szinte végig. De hogy aki az északi határról, vagy épp a földvári Duna híd túloldaláról jár napi szinten...az távra és időre is sok szerintem"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
válasz Szakbarbár #50620 üzenetére
Neem, annyira nem durva :DDD. 50km kb, ami így sztráda mellett egész okés. Egy nagyvároson belül több időt zötyög veled a tömegbusz.
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
mephi666
nagyúr
válasz Szakbarbár #50757 üzenetére
boltíves a tető kialakítása, ami szépen elvezeti mindenfelé a terhelést, mellesleg a szintén 1tonna fölött mozgó kocsi tömegét is röhögve ki kell bírnia a tetőnek, ha fejre állnak vele
ui: boltívre a legjobb demonstráció a tojás... ezzel mi is szórakoztunk régen, hogy fogadtunk a magát erősnek képzelő emberrel, hogy fogjon be 1 tojást a tenyerébe hasonlóan és próbálja meg összetörni... csak mi hosszában állíttattuk be... senki nem bírta összetörni, pedig egyszerű mutatványnak tűnik
#50759: jó, hát ez feléjük a porotherm-féle ültetés mi anno egyik ex yaris-ába tettünk be pár mázsa burkolóanyagot meg csemperagasztót az is kicsit leült, így inkább 2 körre vettük a fuvart
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Reggie0
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA® driverek topikja
- A Samsung megnyitja külsős appok számára az AI fordítás lehetőségét
- Apple notebookok
- Hálózati / IP kamera
- Opel topik
- iPhone topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- eFootball
- Eredeti játékok OFF topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...
- Dell Optiplex 3070, i5-9500T, 8GB RAM, 250GB NvME SSD, áfás számla, 1 év garancia
- Dell Optiplex 7050 Micro, i7-6700T / 16GB RAM, 240GB SSD, áfás számla, 1 év garancia
- Apple MacBook Pro Retina 13" 2020 i5-10.gen 16GB/512GB SSD, Garanciával, üzletből, 27% ÁFÁS
- Intel NUC mini PC - NUC7i3DNKTC, i3-7100, 8GB RAM, 120GB SSD, áfás számla, 1 év gari
- Intel NUC Kit NUC7i3BNH - Mini PC, i3-8109u, 8GB RAM, 120GB SSD, áfás számla, 1 év gari
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs