- Android szakmai topik
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Realme GT 2 - aláírjuk
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S10e - esszenciális
- Motorola Edge 40 - jó bőr
Hirdetés
-
Közeledik az X Fold3 Pro
ma A kínai bemutató után megtartotta a Vivo a nemzetközit, de még nem Európában.
-
Computex 2024: az MSI és a Mercedes-AMG frigyéből két laptop született
ph Egy 16 és egy 18 hüvelykes, Stealth sorozatú megoldás látott napvilágot, amik Intel Core Ultra platformra és NVIDIA GeForce RTX 4000-es GPU-kra épülnek.
-
A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
it Sürgős hatósági beavatkozást sürgeti a NOYB, ugyanis június 26-tól a személyes bejegyzéseink, privát képeink és online követési adataink alapján is tréningezné az AI-t a Meta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
negroo
aktív tag
válasz HoaryFox #40343 üzenetére
Kb ilyenek a pesti taxisok is. Ha beülsz 1 taxiba többet nem fogsz bliccelni az tuti. Kicsi voltam lada volt a taxink és melénk jött egy másik zsiga és a taxis hölygyet felkérték táncolni és bedobtak egy 20ft fémbő volt. Azt piros lámpánál kiszállt azt adott a pofájukra. És nő volt. Szóval értemén, hogy zsózsó kell a megélhetéshez, de akkor fogjanak össze ne csk mutogassák magukat meg forgalmi akadályt kezeljünk Legyen egy nagy de az minden elsöprö most meg már mindenki sztrájkolni akar azt mindig csak a dugó lesz.xD
-
FF23
senior tag
válasz HoaryFox #40426 üzenetére
Nekem valami olyasmi rémlik, hogy lekanyarodó, meg ahogy mondtad gyorsítósávok, nem tekintendők külön forgalmi sávnak, tehát nem használható párhuzamos közlekedés szerint, csak a kikanyarodók besorolására.
Ha onnan két sáv lenne, akkor egy kék táblán jelezve lenne.Postázós üzenetekre nem válaszolok. Sajnálom...RT-AX58U v1
-
Elemental
addikt
válasz HoaryFox #41570 üzenetére
Ma meg volt az én kedvenc állatfajtám. Párhuzamos közlekedés, és két maki egymásra talált. A külsőben és a belsőben egymás mellett kicentizve 50-nel. Én beragadtam mögöttük. Előttük az utolsó autó kb 100 méterre, de ők megingathatatlanok. 50. Nehogy felvegyék a forgalom ritmusát. A zöldhullámot nehogy eléjük. Végül csak eszbe kapott az egyik és felgyorsított... 52-re
-
mezis
nagyúr
válasz HoaryFox #41740 üzenetére
"...a KRESZ-ben az is benne van, hogy akkor is győződjünk meg, hogy nem jön-e vonat, ha a fénysorompó szabad jelzést ad."
Nem találtam ilyet a KRESZ-ben. Általában nem szeretik azt kihangsúlyozni, hogy a villogó fehér fény csak annyit jelent, hogy a vasúti biztosító berendezések működnek és ha vonat közeledne, bizonyára átváltana villogó pirosra. BIZONYÁRA ! Mert a vasút nem úgy működik, ha villog a fehér, akkor piros a vonatnak ! (Meg különben is, attól még hogy tilos jelzést kap egy vonat, bizonyos körülmények között tovább haladhat. Persze nem 120-al. Legalábbis én így tudom.)
mezis
-
customer114
senior tag
-
Pickit3
aktív tag
válasz HoaryFox #42860 üzenetére
Necsak; az még nem jelenti azt, hogy profi sofőr vagy. Láttam, hogy a kamera mögött a piroson mentél át a járdán... persze kocsival.
(#42861) biker
Én inkább úgy mondanám, hogy megszokásból vezet, mert ismeri az útvonalat. Szóval lehet, hogy merészebben ugrik be egy forgalmi helyzetbe, de a vezetése úgymond a mai világban még jóval a tűrhető kategórián belül esik. Én is találkoztam kivilágítatlan fekete autóval sötétben ami nagyobb bűn azért és tud meglepit okozni. -
mephi666
nagyúr
válasz HoaryFox #45272 üzenetére
pár napja látta asszony fb-n, kételkedett ő is, mert nagyon hatásvadász volt az egész szöveg... mondtam, hogy 2 lehetőség van: vagy lehoz egy közleményt a rendőrség, hogy valakik az ő nevükben igazoltatnak/bírságolnak, vagy pedig védik magukat... itt a fotó a gyorshajtásról, innentől nincs több kérdés...
ui: lehet nem tetszik egyeseknek, hogy már nem csak a kapuk és kiállított rendőrök mérnek, hanem random audikból a forgalomban... lehet ezzel visszatámadni, hogy "letolják őket" meg "gyorshajtásra kényszerítik", de abba nem gondolnak bele, hogy esetleges balesetnél a kresz őket védené és rendesen elmeszelnék a rendőröket... (ha tényleg nem tartják a követési távolságot és emiatt balesetet okoznak) ha tartják a maximális megengedett sebességet és nem foglalkoznak vele, hogy mit tobzódik mögöttük az audi, azok nem fognak szándékosan beléjük menni
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
HoaryFox
őstag
válasz HoaryFox #47000 üzenetére
No, itt van a videó.
Így visszanézve igazából nem volt annyira durva, mint ahogyan emlékszem rá, de azért a kamionosnak megköszönöm az élményt. És lehet valóban egy kicsit több követési távolságot kellett volna tartanom. De hát gondoltam, hogy a Corsa szépen kigyorsít és én megyek utána, a kamion meg marad a popóján.
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
proof88
addikt
válasz HoaryFox #47004 üzenetére
Jó példa arra hogy nem lehet számítani arra, mit fog csinálni az előtted lévő, ezért kell a követési távolság, még akkor is ha faszkalapok mögötted nem bírnak magukkal és megelőzve besorolnak közétek.
Én a héten a Király utcában (Bp) voltam nagyon hülye. Mentem zebra felé, láttam valakinek a feje sasol a járdán, elvettem a gázt, lazán fékezve odagurultam és intettem neki hogy menjen át a zebrán. Álltam. Még csak nem is siettem, nyugodtan megvártam hogy menjen, főleg hogy anyuka volt gyerekkel a karjában. Majd komótosan kuplung felenged és enyhe gáz, amikor váratlanul feltűnt a másik oldalról egy ember a kocsim mellett, aki a zebra másik oldaláról akkor kezdte meg az átkelést a zebrán amikor én még álló helyzetben voltam. Csakhogy én egyáltalán nem láttam mert amikor odaértem a zebrához akkor még nem volt ott, amíg a nő átkelt akkor ért a zebrához de végig takarta az A-oszlop, és én abban a tudatban indultam el hogy egyetlen gyalogos volt a közelben, a nő! Amikor észrevettem az embert, már nem volt értelme fékezni mert az útjában álltam volna már meg, kezeit széttéve adta tudtamra hogy hülyeséget csináltam, teljesen igaza volt. Így csak elhaladtam előtte. Utólag megnéztem dashcam felvételen, teljesen helyesen kelt át a zebrán, én még bőven álltam amikor megkezdte az átkelést. Nyilván a dashcam látta az egészet. Szóval kezd elegem lenni hogy már nem először "viccel meg" az A-oszlop ebben az autóban, jobban kell figyelnem erre. Viszont most elgondolkodtam, hogy ha a dashcam kamera kijelzője szem előtt lenne, lehet ott feltűnt volna a mozgolódás, hiába takarta az A-oszlop a csávót. A lényeg hogy pont olyankor hibáztam amikor azt gondoltam hogy qrva rendes és figyelmes vagyok.
-
félisten
válasz HoaryFox #47009 üzenetére
Semmi összefüggés a 70-re gyorsítás és a követési távolság között. Teljesen mindegy, hogy 5 méterre vagy 25 etc. (kb a sebesség felét tartjuk száraz úton) méterre mész mögötte, akkor is csak mögötte fogsz menni. Ellenben amíg az egyik veszélyes, a másik biztonságos követési távolság.
Én közúton beállok 50-60 méterre. Teljesen nyugtató, biztonságos követési távolság, mindent időben észlelek és pontosan akkor érek a célomhoz, mint ha 10 méterre a seggében szétidegelném magam. Az idegbetegek meg had előzgessenek, leszarom. Én vagyok a szabályos, defenzív vezető. Hogy ki mibe akar beledögleni az az ő dolga meg a családjáé, engem hagyjanak ki belőle.
[ Szerkesztve ]
-
Logitech
aktív tag
válasz HoaryFox #48077 üzenetére
"Információink szerint ebben a kanyarban már több baleset is történt, a legutóbb is kidöntötték az út menti vendéglő kerítését, akkor egy nyugdíjas házaspár sodródott le autójukkal az útról."
Akkor itt is biztos az úttal van baj.
A felvételeden is megcsípi először a jobb oldali padkát, utána kezd átsodródni. Ez nem simán gyorsan ment, hanem vezetni se tud rendesen, vagy nem volt józan, vagy tolt valami cuccot. Mondjuk az ezüst színű kocsi is szinte a felezővonalról rántja jobbra a kocsit.
-
bul07
nagyúr
válasz HoaryFox #55655 üzenetére
Persze autósok között is van hülye, azokat is szoktam b@szlatni, ha olyan simán le is villogom autópályán
(Viszont mindenki hibázhat, és nekem ne mondja senki hogy ő aztán még soha, max ha nem ment csak pár kilométert, de ez se igaz mert oktatás alatt is sok hibát lehet véteni és másik fél hárítja el akár csak egy lassítással hely hagyással)De motorosok nagyon nagy hányada direkt csinálja, mert azt hiszi elfér és majd húzódik a másik
De amúgy ehhez partnerek a félős autó sofőrök is, persze hogy elkezdi előzni annak ellenére hogy jönnek szembe ha teljesen a jobb szélére húzódik és egyenesen kecsegteti a motorost
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
félisten
válasz HoaryFox #60585 üzenetére
A már említett dolgokon túl (csak példák voltak, lehetne hosszasan sorolni az előnyeit), ezért is tartom jobbnak a tantermi oktatást, mert ott ezt nem tudja megtenni. Ha valaki nem akar (t) tanulni, akkor is végig kell (ett) ülnie a foglalkozásokat, gyakorolni a többiekkel. Mindenképpen több kresz tudást szedett magába, mint az online rendszerben. Ez a gyakorlati oktatásban is elég drasztikusan visszaköszön. Korábban a tanulók azért tudták a kreszből a lényeget, felismertek helyzeteket, táblákat, összefüggéseket a korábban tanultaknak köszönhetően. Most nulla. Esetleg néhány táblát felismer és vége is van.
-
stingy2
senior tag
válasz HoaryFox #60591 üzenetére
Én poénból elkezdtem ezt: [kép]
Semmi értelme a tantermi oktatásnak. Aki nem akarja megtanulni, az ott sem fogja, aki meg igen, annak nem kell akár órákat utazgatni, szabadságot kivenni stb.#60590Hi!King "Műhelyórák is lehetnének" - nálunk vannak. Pl. ha nem tudod a légfék valamelyik szelepének a nevét és a funkcióját, akkor csá, lehet újra próbálkozni.
A jelenlegi B-s képzés egy kalap kaki. Se rutinvizsga, se műszaki ismeretek, csak teszt, aztán 'mennyé a forgalomba. Az eredmény meg az utakon látható, rosszabb esetben érezhető.
Mondjuk épp tegnap beszélgettem az autósiskola adminjával, aki mondta, hogy az A, B kategóriánál rendesen szivatják a mazsolákat a vibik. Mondjuk legtöbbre rá is fér...INTJ
Új hozzászólás Aktív témák
- Suzuki Swift 2005 1.3 GLX CD AC - AndroidAuto & CarPlay
- Bomba ár! HP Elite X2 1011 G1 - m5 I 8GB I 256GB SSD I 11,6" FHD Touch I CAM I W10 I Gari
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- 8db GeForce RTX 3090 Egyben
- VAST AI - VAST AI - VAST AI - GeForce RTX 3090
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs