- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- Közeledik az X Fold3 Pro
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Hivatalos képen a Samsung hajlíthatók
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- Huawei Watch GT 2 - épp ideje!
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
Hirdetés
-
Még mindig készül a Lollipop Chainsaw RePOP
gp Alig néhány nap múlva elviekben megkapjuk a remake megjelenési dátumát.
-
Közeledik az X Fold3 Pro
ma A kínai bemutató után megtartotta a Vivo a nemzetközit, de még nem Európában.
-
Gyorsabban hozná el az önvezetést Kína
it Engedélyezték a hármas szintű önvezető technológiák nyilvános tesztelését.
Új hozzászólás Aktív témák
-
mezis
nagyúr
válasz MasterDeeJay #48172 üzenetére
"...Nem lenne ésszerű megvárni míg megjavítja a járművét...."
És akkor még szerencséd volt, mert mire megépül az elkerülő út....
mezis
-
mephi666
nagyúr
válasz MasterDeeJay #48172 üzenetére
pár éve pápa alatt a dimbes-dombos részen jártunk így, hogy kanyargós beláthatatlan út, fűnyíró megy jobbszélen belógva a sávba félig, esélytelen sávon belül előzni, záróvonal és előznitilos végig... mi közvetlenül a fűnyíró mögött, mögöttünk 1 nyugodtabb sofőr, mögötte meg jöttek a versenyzők, akik sorban kivágtak és előztek hármunkat... hely nem lett volna sehova menekülni, ha véletlenül jön valaki szemből... oké, nem volt nagy forgalom: párpercenként jött 1-1 autó, de általában abból van baleset, hogy "úgyse jön senki, mert itt nem szokott"
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Mr.Csizmás
félisten
válasz MasterDeeJay #48528 üzenetére
sőt, vannak menetrendi lámpaprogramok, pl csúcsidőben frekventáltabb irányba több zöld, stb. de ettől még bele tudnak nyúlni. viszont a leírt jelenség valószínűleg zavar, vagy lámpaprogram nullázás/váltás, olyankor minden irányba pirossal zárja a kiürítési idővel, és kezdődik a elejéről a prg a megfelelő irány zöldjével.
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
félisten
válasz MasterDeeJay #48528 üzenetére
létezik olyan hogy egy közlekedési lámpa nem a megszokott időkkel engedi át a forgalmat hanem valamiért elállítódik, vagy kézzel átkapcsolják?
Igen.
-
mephi666
nagyúr
válasz MasterDeeJay #48531 üzenetére
...csak akkor van gond, ha valaki épp a sárga-zöld váltásra ér oda 50-es tempóval itt kecskeméten van egy kereszteződés (keresztbe-hosszába 4-5 sáv), ahol be szokott állni a forgalom és zöldre indulásnál is van még, aki balról keresztben áthúz... nem ritka esetben járatos busz ...már most ha valaki zöldre odaérne 50-60as tempóval, amikor balról valaki átszáguld a piroson, szépen levernék egymást az úttestről
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
szebe
őstag
válasz MasterDeeJay #48528 üzenetére
Ahogy én látom, a dízelek inkább "menőségből" ("Ez dízel te k*rva", "Smoke & Charm") füstölnek, míg a benzinesek nem veszik/nem akarják észrevenni, hogy olaj is ég...
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
félisten
válasz MasterDeeJay #48528 üzenetére
csóró megcsináltatni a roncsát hogy ne füstöljön, de az igen hogy a füstje miatt ha mögötte jövök akkor nem látok semmit.
*hozzáteszem benzines kék füstgenerátorosat is láttam nemrég, de azon könnyebb átlátni, és egyiket sem kellemes lehúzott ablaknál szagolgatni.Engem az szokott ilyenkor idegesíteni, mikor okádja a kormot/kéket a szarja, de kívül persze televan rakva optikai tuning szemetekkel. Követni meg csak úgy tudod, hogy felhúzott ablak+belső keringetés. Az ilyennek bevezetném a füstöt az utastérbe, szagold te a szutykodat.
-
Mr.Csizmás
félisten
válasz MasterDeeJay #48536 üzenetére
nem, ez menőbb, mert péntek esti krúzing csoport tagja az autós társadalom pesten hallottamja és 4chan egyben
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
Mr.Csizmás
félisten
válasz MasterDeeJay #49177 üzenetére
a beküldés nem spicliség kérdése, inkább onnan közelítsd meg, hogy lehet épp megmented valaki épségét/életét a jövőben, ha kivonják a forgalomból.
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
mezis
nagyúr
válasz MasterDeeJay #49177 üzenetére
"... Kár hogy nincs olyan hogy ha beküldeném megkapnám a befizetett bírság x%-át,..."
Júdáspénzt azért NE!
DE kár hogy a bíróságoknak törvény tiltja a kamera, stb felvételeknek bizonyítékként való felhasználását. (Vannak kivételek.) És nem kellene annyira védeni a személyiségi jogokat "arcátlan" (pimasz, megbotránkoztató,...) cselekmények, viselkedés esetén. Ha nem védené ennyire a törvény a törvényszegőt, akkor a nagyvárosokba (közutakra) is juthatna abból a visszatartó, nevelő erőből, ami a kis közösségekben még többé-kevésbé létezik. (Ismerik, kibeszélik,...)
(Pl.: Egy nagy faluban nőttem fel, de csak a nagyvárosba kerülve hallottam először azt, hogy vannak "mutogatósok", pedofílek. Bizonyára akadt ilyen hajlamú abban a kb 5000 lakosú faluban is, de vissza tarthatta a "felismernek", "megtudja az egész falu",....)mezis
-
brd
nagyúr
válasz MasterDeeJay #49177 üzenetére
Mire való a stop tábla akkor?
Arra, hogy keresztben haladva tudjad, lesz pár idióta, akinek a biztosítására meg tudsz javíttatni sérülést az autón.
Kár hogy nincs olyan hogy ha beküldeném megkapnám a befizetett bírság x%-át, biztos jó lenne kereset kiegészítésnek.
Én ennek nagyon nem örülnék, mert, ne értsd feltétlen magadra, de sok ilyen kamerát vásárló ember maga sem tudja, mi az igazán veszélyes és minden szabálysértésről küldözgetnék a kis felvételeiket, hogy ők most milyen jó állampolgárok, mert segítik betartani a (sokszor idióta) szabályokat.
The only real valuable thing is intuition.
-
mephi666
nagyúr
válasz MasterDeeJay #50264 üzenetére
megnéztem, hogy kecskeméti-e vagy, de látom veszprém ...itt is van ilyen lámpa, amikor már nekünk sárga-zöld váltás van és akkor húz át még keresztben a járatos csuklós...
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
félisten
válasz MasterDeeJay #50264 üzenetére
Igen ez veszélyes. A lámpás irányításnál az nagyon lényeges, hogy amíg a zöld-sárga váltásnál még átmehetsz/behajthatsz a kereszteződésbe (ha nem tudsz előtte biztonságosan megállni, de ez eléggé gumiszabály), addig a piros-sárgánál még nem hajthatsz be a kereszteződésbe.
-
Reggie0
félisten
válasz MasterDeeJay #52743 üzenetére
Meleg az ilyen. Par eve augusztusban verofenyes deli napsutesben valahol bp-en rakos rettenetesen mentunk a fouton autoval, baratom vezetett. Egyszer csak a szembe bringazo mama elzkezd balra huzodni, majd bekanyarodni elottunk. Satufek stb. 5 meterrel elotte megalltunk, ijedtsegtol elesett. Odamentunk megkerdeztuk, hogy hogy van stb., azt mondta nem is latott minket szeme jonni. (40-50 kozott mentunk). A hoguta teljesen kinyirja az erzekeket egyeseknel.
Dizelhez: minden dizelauto sokkal budosebb. Nekem is az van, de az is budos. A benzineseknek sokkal kevesbe van szaga, foleg ha nem eszi az olajat(vagy nem ketutemu, ami helybol eszi). Jartam kozelkeleten par helyen, ahol az autok surusege triplaja a bp-inek, mind benzines, 80 forint a benzin literje. Nem is jo a levego, de nem ez a fanyar orrfacsaros szaga van, mint amit a dizelek produkalnak.
[ Szerkesztve ]
-
brd
nagyúr
válasz MasterDeeJay #52743 üzenetére
De ilyenkor rá szoktam nézni a sofőrre is, gyanús volt a zombi tekintet
Magyarországon én az ilyenek miatt már amúgy is csak úgy fordulok ki indexelő elé, ha akkor is beférnék elé, ha nem fordulna le.
De a legrosszabb az amikor ez a lassít gyorsít tevékenység teljesen kiszámlíthatatlanul történik.
Le kell maradni 50-100 métert, ha látod, hogy úgysem tudsz előzni (vagy nem is akarsz), így elfér a távolsági pufferedben az idiótasága.
Utolsó aki nagyon siet
Hát igen, városban az igazi sietés kevésbé jelenti a mindig minél gyorsan haladást, sokkal inkább más útvonal választása, vagy úgy helyezkedés/haladás, hogy a következő lámpán még át tudj haladni. De erős forgalomban ezeknek sem sok értelme van.
bónusz a kormolós dízelek,
Azokat én is utálom, Budapesten csak belső "szellőztetéssel" haladok, pedig nekem is dízel van (de az nem kormol - legalábbis láthatóan, mert valamennyire mindegyik kormol, mivel így működnek -, mert karban van tartva, bár a szaga a működése miatt adott, csak a mértéke nem mindegy).
The only real valuable thing is intuition.
-
Atomgeszi
veterán
válasz MasterDeeJay #52743 üzenetére
- Harmadik, lassan halad 70-80 közuton ami még önmagába nem lenne baj de előzni sem lehet akkora a szembeforgalom, tetézi a bajt hogy kanyarokban random lassítgat 60-ig is.
Ez a halálom nekem is...
Felénk sem nagyon lehet ezeket kikerülni, ráadásul erdős kanyargós záróvonalas végig.. Múltkor egy 3-as kombi golf mögé szorultam be.. egyenesbe 70 , kanyarokba 50-60.. vagy 4-5 km-en keresztül zötykölődtünk mögötte, amikor végre meg tudtam előzni. Megnéztem,szemüveges mamika, mellett papika. Gondolom papa ivott egy fröccsöt az ebéd mellé, utána meg jussunk haza valahogy az úton a mama majd hazavezet.
Pedig itthon tényleg olyan kanyarok vannak, hogy ahol nincs kitáblázva semmi veszélyes kanyar, ott még egy szar csotrogánnyal is bemennék 110-el, ezek meg kb 50-el, és egy hülye tartja fel a sort.
Utálok ezek a Szekszárd - Tamási útvonalon menni.
Visszafelé még jó, mert akkor sok a kapaszkodó sáv, de a Balaton irányában tényleg rohadt nehéz előzni. -
Reggie0
félisten
válasz MasterDeeJay #52814 üzenetére
Hidegfront van.
-
félisten
válasz MasterDeeJay #52826 üzenetére
Az itt felsorolt "hibákért" adhat hibapontot a vizsgabiztos. A második amit írtál az már alapból bukási ok. Nyilván ha úgy ítéli meg a vizsgabiztos, hogy jól megy a vezetés, csak ideges voltál stb stb, akkor eltekinthet tőle. A gyakorlati vizsga mindig szubjektív, melyik vizsgabiztos hogy látja a helyzeteket és a felkészültséget.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz MasterDeeJay #52828 üzenetére
Egyetértek. Nem vagyunk egyformák, nincs azon semmi szégyellnivaló, hogy ha valakinek több idő/km szükséges ahhoz, hogy "megtanulja" a dolgokat. A megtanulja nem véletlen idézőjeles. A jogosítvány önmagában csak azt jelenti, hogy onnantól fogva már oktató nélkül gyakorolhatjuk tovább a vezetést, a közlekedni tudást.
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz MasterDeeJay #52844 üzenetére
Voltam olyan lejtőn, hogy egyesben se volt elég a motorfék...
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
nagyúr
válasz MasterDeeJay #52844 üzenetére
Ez azt jelenti, hogy a vizsgabiztos, az auto tipusa alapjan rogton megbuktathat.
&@(#52843) Reggie0
Maxima meaculpa... az automata váltós társadalomról mindig elfeledkezek.@#52845) philoxenia
Én télen jártam így, valahol Somogy-Tona megyék közötti úton, télen, síkor úton. Féltem is, hogy a balos kanyart be tudom-e venni... de végül sikerült.B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
mezis
nagyúr
válasz MasterDeeJay #52844 üzenetére
"Gyakran látom hogy az elöttem lévők meg nyomkodják a féket, pedig le lehet menni motorfékkel. "
Nekem még úgy tanították, hogy lejtőn üresben soha nem gurulunk. Ez még abban az időben volt, amikor csak barkácsolni kellett ahhoz, hogy motorféknél ne kapjon benzint a Zsiguli.
Hallottam olyat, hogy leállította a motort, úgy gurult le a lejtőn. Üresben. Túlélte.mezis
-
mezis
nagyúr
válasz MasterDeeJay #52904 üzenetére
Nekem az 1.4i-is Citroen BX-em (1989) FC-ét kellett "resetelnem" (kábel fél percre le) kb 500km-enként. Hideg indításkor alapjáratot túl sokáig tartotta túl magas értéken. Reset után a "kályhától" indult, kb 1 percig alapjáraton kellett járatni. Az alatt alkalmazkodott az aktuális körülményekhez.
Autó elektromos műhely már a Lambda szonda cseréjét javasolta, amikor rájöttem az FC gyengeségére. A jó nevű gyárat akkor már nem érdekelte a problémám (1998?)...mezis
-
HoaryFox
őstag
válasz MasterDeeJay #53214 üzenetére
A Magyarországi Rókák Szövetkezete nevében is elnézést kérek az incidensért, az említett rókát azóta szankcionálásban részesítettük
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
szebe
őstag
válasz MasterDeeJay #53286 üzenetére
Arrafelé most jó világ lesz az elkerülő bővítése miatt, ahogy hallottam.
Plusz a 8-as utolsó szakasza Veszprém és a litéri elág között..."ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
Atomgeszi
veterán
válasz MasterDeeJay #53286 üzenetére
Ilyen esetben nem szabálytalan ráhajtani a záróvonalra.
Felénk is van egy csomó ilyen, hogy muszáj rámenni, mert nagyobb anyagi kár lenne, ha a kátyúba mennék inkább. -
philoxenia
MODERÁTOR
válasz MasterDeeJay #53295 üzenetére
Úgy ítélem meg, hogy nem tudok a kátyún biztonságosan átkelni...
Ugye a foglalkozását már tisztáztuk, csak az áron vitatkozunk...
[ Szerkesztve ]
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
aprokaroka87
nagyúr
válasz MasterDeeJay #53600 üzenetére
Mondjuk valahogy a vezetési gyakorlatot is kellene nézni.
Mert ha jól sejtem az sok embernél az nem megfelelő.
-
Reggie0
félisten
válasz MasterDeeJay #53934 üzenetére
Persze, hogy felfele lottek.
Igazabol a rendoroket nem szokta erdekelni a biztonsagos loves, amikor megszokott a birosagrol egy rendor fegyverevel valami elitelt, lottek amerre tudtak, nem izgatta oket, hogy hatterben ott all a kocsisor a benne ulo emberekkel: [link] Pusztan szerencse volt, hogy nem lett civil aldozata.
Mondanam, hogy Taser-t kene itthon is rendszeresiteni, de mit ne mondjak, az emberkinzas igy is eleg altalanos dolog a rendorsegen, szoval nem kene ehhez meg eszkozt is biztositani.
[ Szerkesztve ]
-
Chris Kiki
senior tag
válasz MasterDeeJay #53938 üzenetére
Nem szeretném kifejteni e fórum keretein belül, hogy (szerintem) ki, milyen hülyeségeket hord itt össze. De kíváncsivá tesz, hogy miért vetted azonnal magadra (részben jogosan)?
Amiga 1200 - Blizzard 1230 MKIV 68030@50/68882@50 - 2MB Chip/128MB Fast - 4GB CF - Classic WB 3.1 - WHDLoad >>> and the Amiga lives forever
-
mephi666
nagyúr
válasz MasterDeeJay #53938 üzenetére
nem üldözés közben puffogtattak rá, hanem amikor odébb a tanyavilágban kitört a corsa kereke és az idióta a réten akart kereket oldani, akkor durrogtattak a levegőbe, hogy álljon már meg... mondjuk 1 figyelmeztető fejlövés kellett volna már neki, mert eddig se riadt vissza az ittas/jogsi nélküli száguldozástól
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
dh66e
veterán
válasz MasterDeeJay #53934 üzenetére
de remélem nem felfele a levegőbe, mert az visszaesik eltalálhat valakit. Ha kocsira lőnek az lepattan valamivel kiszámíthatóbb.
Húúúú ne haragudj ,de ekkora butaságot rég olvastam már.
-
nyikszi
őstag
válasz MasterDeeJay #53951 üzenetére
Nem feltétlen a kaliber számít Egy PA-63-as, ami 9 mm-es és egy AMD (nem vga ) gépkarabély, ami 7,62 mm-es közötti különbség azért érzékelhető 200m-re megállok egy PA-63-as pisztoly előtt, ugyanezt nem tenném egy AMD előtt
''Ha az agyunk olyan egyszerű lenne, hogy megérthetnénk, olyan egyszerűek lennénk, hogy nem értenénk.''
-
dh66e
veterán
válasz MasterDeeJay #53951 üzenetére
Vicces vagy elismerem.
-
Elemental
addikt
válasz MasterDeeJay #54025 üzenetére
"Nincs bajom a dízelekkel"
Traktorba jó is az
-
Reggie0
félisten
válasz MasterDeeJay #54025 üzenetére
lehet csipszet kaptak karacsonyra.
-
nagyúr
válasz MasterDeeJay #54104 üzenetére
Szerencsére én is. Kettőt is...
Kolléganőim.
Egyik közülük azt a zenét szereti, amit én is. 🎸🤘
És mégis indexel.De az utakon látni elvétve indexelő Passat-ot, Mercit is.
De... de... manapság a Suzuki és az összes többi is ilyen...
Ez fejben dől el.B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
Mr X
veterán
válasz MasterDeeJay #54104 üzenetére
BMW-m van, indexelek, udvariasan közlekedek, próbálom javítani a márka hírnevét. 😁
-
Reggie0
félisten
válasz MasterDeeJay #54750 üzenetére
Lehet festeket kevertek az adblue melle
-
félisten
válasz MasterDeeJay #54750 üzenetére
Az ilyen szarokkal közlekedőknek bevezetném a füstöt az utastérbe. Nesze, szívjad te faszkalap....
-
válasz MasterDeeJay #54778 üzenetére
Nézd el őket, ha normálisan beálltak volna, akkor nem tudtak volna egyszerre kiszállni a kocsiból, főleg, hogy ha nem soványok
<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>
-
nagyúr
válasz MasterDeeJay #54778 üzenetére
Hát pont azért, mert van hely. De az is lehet, hogy nagydarab srácok ültek benne, és másképp nem tudtak volna kiszállni.
#54779FireFox1996
Ugye, hogy egyre gondoltunk ?[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
dh66e
veterán
-
Krogoth
senior tag
válasz MasterDeeJay #54847 üzenetére
Na igen jogos a felvetés. Meg ugye pár percenként elméletileg a kormányt is meg kell fogni.
-
0519
senior tag
válasz MasterDeeJay #55309 üzenetére
Tökéletes megfogalmazás, köszönöm!
''Vígan ülünk tort azok fölött akik ellenünk törtek'' -Addams family
-
nyikszi
őstag
válasz MasterDeeJay #55309 üzenetére
Ez jó összefoglalás
''Ha az agyunk olyan egyszerű lenne, hogy megérthetnénk, olyan egyszerűek lennénk, hogy nem értenénk.''
-
Reggie0
félisten
válasz MasterDeeJay #56008 üzenetére
Pontosan. Valoszinuleg a rolleres arra szamitott, hogy a gyalogos miatt amugy is meg kell allnia az autonak.
-
BigBear
senior tag
válasz MasterDeeJay #56330 üzenetére
Ez az 52 km/h mit jelent pontosan, hogyan értelmezendő? (Sebesség tolerancia levonása után.) Ennyivel lett túllépve, vagy toleranciával 52-nél bünti van?
-
BigBear
senior tag
válasz MasterDeeJay #56334 üzenetére
Szép. Azért az a 3km/h tolerancia nem semmi. Mondjuk gonosz vagyok, ez kéne itthon is.
Érdekes a 400 korona, emlékeim szerint a hivatalos tarifájuk 1000-nél indul. Ettől függetlenül lehet persze.[ Szerkesztve ]
-
mezis
nagyúr
válasz MasterDeeJay #56562 üzenetére
Csak az jutott eszembe, hogy egy ideje a repülőgépekben (AirBus, Boing) a "kormány" és a vezérsíkok között már nincs közvetlen kapcsolat és talán ettől az autóipar "szárnyakat" kapott. Ha már a gázpedál is csak egy jeladót működtet.
A autóm kormányzárját sem a kártyája oldja fel. Nem voltam boldog amikor rájöttem. Valamelyest helyreállt a biztonságérzetem, amikor rájöttem arra, hogy nem kell nagy erő a kormányzáron "erőt venni."
[ Szerkesztve ]
mezis
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Samsung LCD és LED TV-k
- SörcsaPH!
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Milyen notebookot vegyek?
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- További aktív témák...
- Corsair AX860i 860W Platinum Moduláris Tápegység
- Thrustmaster t-lcm pedál
- Dell Precision 5570 15,6" / I9-12900H/ 2TB/32GB/ RTX A2000/ Dell Garancia 2025.05.31-ig
- HP Victus 16-r0008ne - ÚJ 16" QHD IPS GAMER notebook - i7-13700H, 16GB, 1TB SSD, RTX 4060
- HP Victus 16-r0001nt - ÚJ 16" QHD IPS GAMER notebook - i7-13700H, 32GB, 1TB SSD, RTX 4070
- Leef iBridge Air Flash Drive Memória, 32GB, Fekete Bontatlan
- PlayStation Tisztítás Karbantartás és Újrapasztázás 1 Nap Alatt
- Asus K43S notebook - 14", i3-2350M, 8 GB RAM, 128 GB SSD, HDMI.
- Riotoro Bifrost 240 White LED Processzor hűtő, AMD/Intel kompatibilis Szinte ÚJ
- Ponthegesztés Forrfülezés Li-Ion Lifepo4 akku cella építés felújítás 18650 21700 eladó cellák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs