- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Yettel topik
- Mobil flották
- Honor Magic V2 - origami
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a Conscript
gp Az I. Világháborús horror játék jövő hónapban érkezik.
-
Az EU-s bejegyzésekkel tréningezi az AI-t a Meta
it A Meta közölte: az AI tréningezéséhez ezentúl az európai közösségi médiás bejegyzéseket is felhasználják.
-
Computex 2024: Íme a Project NeonStorm
ph Alaposan összetömörítette a PCIe 5.0 x4 SSD hűtését szolgáló vizes rendszert az ADATA.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
drachoHUN
senior tag
4-es Golf, kezdő vezető.
Napi használat (20-50km-es távolságok) kétszer egy nap, NEM városi közlekedés, vagy csak minimális.Mennyire nem ajánlott a benzines (1.6 SR) az 1.9 TDI-vel szemben?
Forza JUVE!!!
-
Integrale
veterán
válasz Primary92 #138849 üzenetére
Mind a kettő PSA motor, az 1.6-ből a gyengébbik a jobb választás, viszont használtan csak óvatosan, elnyújtott olajcsere intervallum és a plusz szűrő a turbó olajkörében nem a legjobb kombináció. Utóbbit egy ideje már el(kéne)távolítaniuk a szervizben.
"Bad reklám is reklám too"
-
B-L-A-C-K
titán
válasz mycso #138848 üzenetére
Most Alfa 159, Opel H/J, Passat B6, Renault Megane (~2011) között keresgélek, vagyis várom mindig ezekből miket raknak fel...
Neked akkor mi is lesz végül?
Amúgy azt a fekete TI-t lehet felesleges is lett volna megnézni, ennek a kéknek jártam utána, ez is elvileg full patika, de mondták motortétben volt valami kábel égés, akkor KM szépen vissza van tekerve, meg még volt valami de már nem rémlik mit is mondtak. Szóval ha ez ilyen ugyan abból a kereskedésből az a másik is visszatekert lehet.
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz Dinter #138860 üzenetére
Az elsőben nem nagyon találok semmi rosszat, a vezető környékéből ítélve még futás is valós lehet véleményem szerint. Ezt talán érdemes lehet megtekinteni.
A másodiknál kicsit több km-t tippeltem volna elnézve a váltószoknyát, illetve a kormányt. Illetve a jobb oldalán is azért van egy-két sérülés, ahogy látom, kérdés, hogy nem-e kezdett rohadni valahol. Én ezt elengedném.
Mondjuk szerintem ezeknél jobbat is találhatsz. Persze ez csak a saját véleményem.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz BigBlackDog #138861 üzenetére
A váltószoknya elég hamar elfárad az akkori Opelekben. Az elsőnek szét van hullva az ülése. :/
[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
válasz Dinter #138860 üzenetére
Hát ezek nem az igaziak ... milyen árkategóriában gondolkodsz
Hasonló árban makulátlan Vectra -t is kapsz !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
B-L-A-C-K
titán
válasz BigBlackDog #138866 üzenetére
A Renault rendszere a kormányoszlopon elhelyezett szögjeladó információ alapján 60km/h-ig az első kerekek fordítási irányával ellentétesen, felette azokkal megegyező irányba fordítja a hátsó kerekeket. A maximális kormányzási szög 3,5 fok, ami arra elég, hogy a standard Laguna 12,05 méteres fordulóköre helyett a 4Control 10,8 méteren megforduljon (ez pont a Clio fordulókörének átmérője).
Apró, de élvezetes mellékes járuléka a rendszernek, hogy a kormányzás sokkal direktebbé is válik. Az alap-Laguna kormányán 16 fokot kell tekerni, hogy a kerekek egy fokot forduljanak. A négykerék-kormányzott autókban ez az érték csak 13,5 fok, de 60 km/h alatt már 12 fok elég egy fok kerékelforduláshoz. Statisztikus elmével tehát: a 4C Laguna szlalompályán 60 km/h alatt 25 százalékkal kevesebb karmozdulattal vezethető körbe. Kész gokart.
A gyakorlatban mindez éppolyan szép, mint a prospektusban. Kis tempónál a négykerék-kormányzott Laguna hihetetlen könnyedséggel manőverezhető, gyors kanyarokban megnyugtatóan stabil, autópályán pedig olyan finomsággal és agilitással váltja a sávokat, ami a Laguna nem túl kemény, kellően kényelmes rugózásával különben megvalósíthatatlan volna.
-
mycso
veterán
válasz BigBlackDog #138866 üzenetére
Itt egy kis bemutató videó, hogy mi is ez: [link]
Illetve még egy videó [link] volt egy összehasonlító teszt STI impreza ellenében is, de nem találom...
mod.: megvan, csak nem jútyúbon: [link][ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
hobizoli
nagyúr
válasz mycso #138870 üzenetére
a franciak jo futomuveket szoktak csinalni
a Citroen hidropneumatikusa is eleg jo cucc volt
a Xantia Activa-ban a ket oldalt ossze volt kotve vmi furmanyos megoldassal es az ivkulso oldalt felkemenyitette, hogy hirtelen iranyvaltaskor ne billegjen a kaszni
ezzel elertek azt, hogy egy hirtelen kormanymozdulatra is csak 2-3fokot mozdul a kaszni, mikozben az utazasi kenyelem nem valtozik, es nem kell bele betonkemeny futomuvet csinalni ala ehhezregebben lattam egy videot is errol
a szalompalyan egy Honda Integra ment, meg a Xantia Activa, es a XA szlalom sebessege nagyobb voltpedig a Integra eleg jo, palyaversenyre is alkalmas kettos keresztlengokaros futomuvel rendelkezik, elol-hatul-alul-felul merevitokkel gyarilag...csak az passziv
csak azert azzal utazni 3-400km-t megsem "olyan", mert kb az arnyekokon is doccentöbb drón kell ;P
-
Arcképgyáros
Véleményetek erről a Passatról? Olyan 2,3-ba el tudnánk hozni ismerjük a gazdáját nagyon jól felszerelt stb, az az igazság a CC jobban tetszik mind az 1. mind a 2. generáció de olyan sajna nem lesz 2,5 de még 3 körül se.
-
SzlobiG
félisten
válasz -secret- #138874 üzenetére
Biztos jó választás lesz ez a 2.0PD? Ha a pd elemeket már cserélték ott az olaj szivattyú probléma is. Ismerős faterja nagyon megjárta ezzel a motorral több százezret költött rá a garancia lejárta után. Én jól meggondolnám, hogy egy ilyen betegágy motorral vegyek valamit.
-
kalmanchris
tag
válasz hobizoli #138873 üzenetére
"A széria gépkocsikkal általában 0,9 g keresztirányú gyorsulással szoktak kanyarodni. A Cirtroën Xantia Activa -val gond nélkül elérhető az 1,2 g kereszt irányú gyorsulás is, miközben a kocsiszekrény csupán 1,5°-ot dől meg. Sportos vezetés esetén, a fizikai lehetőségek határán autózva, az elektronikus rendszer érzékeli a veszélyhelyzetet és a kocsiszekrényt néhányszor keresztirányban megbillentve figyelmeztet.
A hidraktív kerékfelfüggesztés és a vele megvalósított szintszabályzás, a menetbiztonság és a kényelmes utazás közötti kompromisszumot hatásosan alakítja ki. Az alkalmazott aktív stabilizátor, a futóművenként beszerelt kettős működésű hidraulikus munkahengerekkel változtatja a torziós rúd nyomatékát. Ezzel megakadályozza a kocsiszekrény bólintó és billenő mozgását." -
Arcképgyáros
válasz SzlobiG #138875 üzenetére
Sosem volt még dízel autónk...faterom ragaszkodik pont ehhez az autóhoz mivel ismerjük a tulajt mint említettem illetve valós km, leinformálható csak VW szervizbe hordták, semmi susmus.
Mondjuk nekem pl. ez jobban tetszene mint a fekete szín mint az alufelnik miatt is. De ez meg valszeg. zsákbamacska megint.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz -secret- #138874 üzenetére
A alján az egy Ferrari embléma?
Egyébként, ha biztos a km, akkor azért megnyugtatóbb a helyzet (mondjuk a kormányt használtnak gondoltam elsőre, de gondolom, hogy csak nem ápolták rendesen). Viszont erről a 2.0 PD-vel kapcsolatban engem is csak óva intettek mindig.
Ha még nem volt dízel autótok, akkor azért megkérdezem; fel vagytok készülve a dízeles nyűgökre, kiadásokra? Meg a traktorhangra?
-
Arcképgyáros
válasz B-L-A-C-K #138880 üzenetére
Faterom ragaszkodik most nagyon ehhez. Szép a B6 passat is persze nekem is bejön de inkább CC mint írtam, csak 3,5 alatt nincs az első generációsból ami azért "elfogadható" kilométerrel van, másodikból meg 6 millió alatt. Belefér a büdzsébe nem az, de szememben ennyit nem ér egy autó, pláne használtan.
Na mindegy majd eldöntik még jó, hogy nem nekem lesz nekem úgy is a legdrágább kellene.
[ Szerkesztve ]
-
sziasztok, változott a terv a lancer nem olyan nagy, mint gondoltam, maradnék a kia cee'd sw-nél,
viszont használtat vennék (3,2M lenne a plafon a kocsira), a kérdésem:
van valakinek hosszabb távú (50-100e km) személyes tapasztalata 1,4/1,6 crdi-vel, fogyasztás és mennyire problémás a cucc (cikkekben jókat olvastam, de nem tudom ezek mennyire pénzelt tesztek)
Én benzinest vennék, de abból kb nincs is használt, amennyiért van +300eFt-ért újat kapok.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Declare
őstag
válasz -secret- #138881 üzenetére
Itt a lenyeg, amit mindenki ir, nem, az hogy szep/nem szep, valos a km / nem valos, hanem a technika! Lehetett nagyon jo gazdaja, lehettek jo baratok, biztos nem csap be, de ha eljön az idö, hogy költeni kell a motorra (marpedig jo esellyel eljön), akkor a PDTDI motorra nagyon sokat fogtok költeni.
Tehat könnyen meglehet, hogy jobban jar egy visszacsavart ismeretlen elöeletü CR TDI vel, mint a barati PD TDI vel. Azert erre felhivnam az ösök figyelmet
-
rbalint88
addikt
válasz Declare #138883 üzenetére
mondjuk én inkább vennék ismert előéletű és tervezhető költségű pd-t, mint egy ki tudja mennyit futott crtdit, ami azért szintén nem az autógyártás műremeke... pd-elemeket már szinte az összesben cserélték, turbó ugyanúgy van a cr-en, marad az olajpuma, ami szintén ugyanaz a fos.
-
8th
addikt
válasz SzlobiG #138875 üzenetére
+ hajtórúd csapágy probléma + dugattyú törés probléma. Én lebeszélnék erről a motorról mindenkit pedig TDI b*zi vagyok.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
nagyúr
válasz alázógyík #138887 üzenetére
Nekem is van egy taixis ceed-es ismerősőm, 1.6 dízel, gatyáját ráköltötte már az autóra turbó 2x, egyszer felújítva, aztán cserélve, aztán az üzemanyagrendszerrel volt valami. Sok százezer ment rá és valami 2 hónapig kiesett a melóból. Jah meg gátlókat zabálja a pesti útrendszer, de az nem az autó hibája.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz rbalint88 #138885 üzenetére
Most nagyon altalanossagokban beszelünk....biztosan van olyan auto, olyan futassal, amire en is azt mondanam, hogy inkabb a PD TDI....de alapvetöen en nem vennek PD-t....egy baratomnak volt ilyen passat es horror mit költött ra....es mashonnan sem olvastam jobbakat.
Amit elsöre linkelt abban allitolag 147k km van....siman lehet, hogy minden a gyari, akkor meg idözitett bomba. Inkabb egy CR TDI 300k km nem rossz motor az, neten is azt talaltam, meg itt is irtak rola paran. Dizelnek dizel, de ha tudjak ez mivel jár es megvan az eves km ami indokoltta teszi, akkor jo az....Szvsz
-
Qru
MODERÁTOR
válasz -secret- #138881 üzenetére
A 2.0 PD híresen betegágy, kerüljétek el ha jót akartok.
"De jó szívvel senkinek nem ajánljuk. Ez a piezo-injektoros PD egy igazi betegágy, mivel a Continental által szállított adagolóelemek folyamatos hibáitól szenved. Kokszosodnak, gyakran okoznak zárlatot, ami miatt az elektronika az egész rendszert leállítja, akkor is, ha csak egynél lépett fel a probléma, az autó pedig megáll, mint a szög. Bárhol, bármikor.
A 170 lóerős változatnál vigyázni kell a DPF-re (részecskeszűrőre) is, helyettesíteni nem lehet, csak az adott szűrővel működik. A kiegyensúlyozó tengely kenésére is oda kell figyelni (Passatnál, Audiknál), de több esetben is előfordult, hogy a vezérlésben a vezetősín csavarja tört ki." - [link]#nincsbennetarcsi
-
#03969024
törölt tag
Srácok, Székesfehérváron melyik az ajánlott kereskedés?
-
-
SzlobiG
félisten
Azt nem értem hogyan lehet valamit ennyire elqrni mikor az előd (1.9pd) meg jó volt. Egy ekkora gyártó ennyi hibát véteni tervezéskor hihetetlen, de jó hogy anno 2008-ba nem a passatot választottuk, hanem maradtunk a mondeonal. Mondjuk meg is fizette a vw az árát mert az összes pd elemet cserélni kellett gariba ehy idő után, talán a bosch ami tovább bírta.
[ Szerkesztve ]
-
spiky03
veterán
Az Er-Mnobil-al van valakinek valami tapasztalata?
Megbízható az a kereskedés Vácot?SuperHeRo - Eladó! Anthem MRX710 + extrák!
Új hozzászólás Aktív témák
- Proxmox VE
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Aliexpress tapasztalatok
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- World of Tanks - MMO
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen