- iPhone topik
- Erősebb zajszűrést ad ismerős formában a Galaxy Buds 2 Pro
- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Ilyen lesz a CMF Phone 1
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- A hátsó raktárból érkezhet a Galaxy S24 FE főkamerája
Hirdetés
-
Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
ma Mármint magukhoz képest, a Stellantis csoport márkáiban használt CMP platformhoz tartozó hajtáslánc optimalizációjának eredménye a mindennapokban is érezhető.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Az EU-s bejegyzésekkel tréningezi az AI-t a Meta
it A Meta közölte: az AI tréningezéséhez ezentúl az európai közösségi médiás bejegyzéseket is felhasználják.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szplöttyy
senior tag
válasz maglew #50446 üzenetére
Astra h, easytronic? Az belefer a keretbe? Inkabb a robotizalt valtosokat ajanlanam, mert bat butabbak de valtani nem kell es megbizhatobb/olcsobb javitani mint egy hidros automatat, bar az azert sokkal elegansabban dobalja a fokozatokat.
Most milyen autod van?Smoke & Torque
-
kalmanchris
tag
válasz maglew #50446 üzenetére
(haverom a 4 éves autójával a lamdaszondájával szenved már vagy fél éve, meg szétesett a kipofogó, nyekereg az ajtó, - citroen - a másik haverom a 6 éves Peugeottal, harmadik a Fiath-al szenved) tehát ilyen megbízhatatlan típust nem szeretnék venni.
Az én haverom meg a TDI passat-al szenvedett. Minden előjött rajta, ami lehet... Eladta. Ezt csak azért írom, mert nem lehet egyértelműen márkákra kategorizálni, hogy ez meg az szar. A márkán belüli típusokkal már más a helyzet, minden gyártónak vannak gyengébb típusai. Az ajtó nyekergés... tipikus bosszantó típushiba lehet, kb. mint az hogy megáll a por a műszerfalon. Orvosolhatatlan
Hitel? Bátor és biztos jövőkép előtt álló ember vagy...[ Szerkesztve ]
-
-
Laraxior
titán
válasz maglew #93303 üzenetére
2001tol nem rohadnak a francia autok, ez biztos... teged ezzel nagyon atb**ztak. Ahogy azzal is h nem normalis valto van bennuk. Aisin japan valto van az enyem alatt is. Raadasul nem is olyan rossz. 5+1-es....
a tobbire nem tudok mit mondani. De pl Audinal is van fokozatmentes váltó. Nem tudom mi a gond vele. Ez is egy fajta...[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
parandroid
nagyúr
válasz maglew #104171 üzenetére
Csak arra reagálva, amiről van tapasztalatom:
"- Az ülés és kormányfűtés mennyire hatékony, megér-e +120 ezret?
Bekapcsolás esetén kb fél perc alatt már meleg az ülés vagy lassan percek alatt fűt fel?"Ülésfűtés borzasztó hasznos, és felettéb kellemes dolog, max egy perc kell neki, persze biztosan van különbség az egyes modellek között. Szinte azonnal érezni, aztán folyamatosan melegszik, én pár percnél tovább nem is tudom járatni, viszont borzasztóan komfortos, és jelentősen csökkenti a hidegérzetet.
"- Érdemes-e vonóhorgot felszerelni, hogy a hülye szomszédom aki nem tud beparkolni, ne húzza meg a hátulját?"
Arra azért figyelj, hogy neked is több helyre lesz szükséged parkolásnál, és ha te tolatsz bele valakibe, akkor az drága buli lesz. Viszont az tény, hogy a hátulról tolakodók kétszer is meggondolják menet közben, hogy mennyire jöjjenek közel...
"- Lehet rá kapni valami ajtóvédőt, ami állítólag megvéd, ha pl: a Tesco parkolóban nekicsapnák az ajtót az oldalának, de a kereskedő azt mondta hogy az ajtó felfelé bővül tehát a felső részt nem védi meg szerinte. Nektek mi a tapasztalatotok?"
Ha találsz valami ízléses és szép darabot, az még dobhat is az autó külsején, de mindig van olyan autó, aminek az ajtaja pont elkerüli. Ha már néhány dolgot kivéd, már megérte, de csodát ne várj tőle.
"- R15 vagy R16-os gumiméret a jó (állítólag mindkettő rámegy)"
Mindkettő elfogadható áron megy, a 15-ös már egészen olcsónak is számít, ekkora autóra meg szerintem a 16-os már sok is.
"- Mit takar a jégmentesítő az első szélvédőn? Benyomom és 2 perc után leolvad a hó/jég róla?"
Lásd az ülésfűtést. Modellenként mást-mást értenek alatta, ha fűtőszálas a szélvédő, az azért elég hasznos tud lenni telente.
"- Színezett (nem sötétített) üveg mit jelent?"
Minimális hő- és fényvédelem, csodát ne várj tőle, viszont legalább gyári és legális.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
runner 125
nagyúr
válasz maglew #105033 üzenetére
Újat szeretnétek mindenképpen?
Pár éves keveset futott Civic?
Ezüst és árnyalatai, illetve minden egyéb olyan szín, ami minél távolabb áll a feketétől. Ilyen színű autót könnyebb tisztán tartani és a mosási karcok is kevésbé észrevehetőek."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Gergőke88
addikt
válasz maglew #105033 üzenetére
Ezust birja szerintem legjobban a "koszt". Feketen minden meglatszik. DSG jelenleg sztem az egyik legjobb automata valto. Gyors, jol fogyaszt vele a kocsi. 4m ft eseten lehet celszerubb lenne venni egy par honapos 1 eves autot.
Evente mennyit mennetek a kocsival? 2 fo fog benne altalaban utazni? -
runner 125
nagyúr
válasz maglew #105038 üzenetére
Ha, kisebb méret is megfelel, egy Jazz is nagyon jó választás, ráadásul csalóka, az autó külsejéhez képest a beltér nagynak tekinthető. Nem utolsó sorban a legmegbízhatóbbak.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
8th
addikt
válasz maglew #105033 üzenetére
CVT? Szívlapáttal verném agyon azt aki a CVT váltót feltalálta. Az egy igazi isten csapása. Nagyobb ccm motoroknál még csak csak megértem de amikor kis ccm nulla nyomatékú szívó motorral szerelt kisautókba pakolják bele a CVT-t na az már morbid humor kategória. Nulla nyomaték vagyis a kívánt tempó eléréséig folyamatosan forgatni kell a motort, hogy gyorsuljon az autó. Előzés meg külön vicc kategória velük. Padlógáz meg üveghang ezerrel és egyszer csak befejezed az előzést. Én 2.0 literes motor alatt biztos nem vennék CVT váltós autót. Pláne nem hitelre, de ez az én véleményem.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
őstag
válasz maglew #105304 üzenetére
Hyundai i30-ammal az egyetlen bajom hogy alacsony és nem bírja a kátyúkat és fekvőrendőröket... Ha ez aggaszt vidd tesztkörre rossz útra/ fekvőrendőrhöz azt az i20-at.
Nem értek az automata váltókhoz, de az igazán jók szerintem nem ebben az árkategóriában vannak. De a CVT-t sokan utálják (és ezt úgy mondom hogy maga az s-cross szimpi, komolyan gondolkoztam rajta éppen a hasmagassága miatt).
-
runner 125
nagyúr
válasz maglew #105347 üzenetére
Belső helykínálat, hasmagasság, méret, felszereltség, esetleg a hajtás.
De, valami elképesztő rút lett az új Vitara... igazi eldobható műanyagbódé, nulla terepképességgel.
tboy93
Gyenge mutatvány, 4 kábelt is összeszámoltam.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
parandroid
nagyúr
válasz maglew #106175 üzenetére
Ez már az új Vitara, vagy még a régi? Az összehasonlítást amúgy nemigen értem, az i20 egy kiskategóriás városi autó, a Vitara meg egy fene se tudja, hova tartozó 'terepjáró'. Különösen az új modell. MOndjuk a kereskedő hozzáállása legalábbis érdekes, ebből egyre inkább az jön le, hogy a válság által megtépázott iparágban nem azok maradtak meg, akik értenek hozzá, hanem valami egyéb feltételrendszer érvényesült.
Amúgy ha az i20-at kcisinek találod, de amúgy bevált, és egyébként is valami nagyobb, különlegesebb felé hajlasz, akkor nézd meg az ix20-at is. Vagy akár az ix35-öt, ha bejönnek a suvok.
A 4x4 az teljesen egyéni kérdés, senki nem fogja tudni megmondani, hogy neked megéri-e, ha sokat jársz sárban-latyakban (horgászni, vagy geotrackingelni, esetleg vadakat terelni, vagy ilyesmi), vagy dombtetőn laksz, ahol elfogadható az útminőség, de télen is kell közlekedni, akkor jól jöhet, ellenkező esetben szerintem nemigen lehet rá szükség. Viszont abból kiindulva, hogy a másik opció az i20, az az érzéssem, hogy neked erre nemigen lenne szükséged.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Grafiqs
őstag
válasz maglew #106185 üzenetére
Ezt a max. 50e km dolgot nem értem. Állapotot veszünk és nem km óra állást. Szét lehet ütni egy autót 50e km alatt városi használattal és lehet egy ugyanolyan tipusú autó gyárias állapotban ha főleg autópályán toltak bele akár 150-200e km-t.
Ha jól rakom össze akkor egy alsó-közép kategóriás autót keresel ami autómata váltós? Mennyi lenne rá a keret?
G
És még mindig nem fogja, vagy nem akarja felfogni. Hihetetlen. A Föld tényleg a Naprendszer elmegyógyintézete lenne?! by Bon3ss
-
runner 125
nagyúr
válasz maglew #106191 üzenetére
4-ért szerintem új 4WD-s S-Cross sincs, nem új Vitara.
3-3,5 korul nagyon jo Oulander-t, X-Trail-t kapni, én biztosan azokat neznem.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- Nők, nőügyek (18+)
- Windows 10
- iPhone topik
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Horgász topik
- Lightyear - befektetési app
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- TCL LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen