- Prohardver app (nem hivatalos)
- Google Pixel topik
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- Milyen okostelefont vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Elnéztük a mai dátumot
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
Computex 2024: dedikált NPU-val menedzselné a VGA-t a PowerColor
ph A gyártó megoldása hardveres, de kérdés, hogy nem volna-e a célra elég a jó öreg szoftver.
-
Fejlesztői videón a The Casting of Frank Stone
gp A PC-re és konzolokra érkező alkotás a tervek szerint még idén elérhető lesz PC-re és konzolokra.
-
Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
it Négy újabb amerikai állam csatlakozott az USA Apple ellen indított, monopolellenes peréhez.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #87895 üzenetére
20 éve voltam gyerek.
-
baboss
őstag
Ez milyen csizma US $16.99 és kabát US $11.99 lehet ?
[ Szerkesztve ]
-
veze
őstag
válasz baboss #87902 üzenetére
Majd kiderül..nyomtam egy entert a Buy opcióra
Nyilván nem sokat ér, három doboz cigi ára... ( lenne.., ha szívnám, de nem szívom) aztán majd elválik.
Ha kuka lesz, akkor így jártam. ha megjön majd csinálok róla képet
(komolyabb kabátot meg tényleg nem szabad próba nélkül venni, ezt magam is belátom)[ Szerkesztve ]
-
Gaboman
nagyúr
válasz vendingo #87898 üzenetére
Látod amikor azt mondtam hiába Honda egy ennyi idős motornál könnyen jöhetnek elő hibák.
Most tapasztalod meg ezeket sajnos.
Ezért vettem volna mást, ami jóval fiatalabb, kevesebbet futott.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Egy kérdés, vízpumpa és olajszűrő tömítést rendeltem a géphez, mielőtt kicserélném őket a régi tömítésekre ti bekennétek valamivel a tömítéseket vagy nem kell?
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Chrys_
addikt
válasz 3psilon #87813 üzenetére
Az a kárérték nem rossz. Autóval mentem neki Mercedes-nek, szerviz szerint a mercin a kár kb. 700€ (németben, lökhárítót kellett újrafényezni, semmi sem deformálódott). Ezt hozta ki a biztosító a végére 3500€-ra (magyar Allianz levele szerint, de ebben benne van a MABISZ is szerintem)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #87906 üzenetére
Ha klingerit vagy valamilyen papirtomites, akkor en nem szoktam, csak az olajszuronel az o gyurut olajjal.
vendingo
Kiszedtetek a lamellekat, megmertetek, es elkopott, vagy el voltak egve, hogy cserelni kellett? Mi a hibajelenseg?[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Chrys_
addikt
válasz Kolondrum #87850 üzenetére
Én mindig motoron ülve tankolok, és amikor a töltőnyílásban van már a benzin, akkor kicsit megrázom a gépet, szépen lefolyik a cucc és még megy bele így egy kicsi. Ezt kb. 3-4x el lehet vele játszani Igaz így sem sokkal több kerül a gépbe, de ha csak az a néhány deci hiányzik a túra végén...
-
Moleman
addikt
Már nem tudom, ki linkelte, de végül rendeltem egy ilyen farmert Angliából, remélem jó lesz. Legfeljebb bukom a visszaküldési postaköltséget, ha nem jó a méret.
Itthon majdnem duplaennyiba kerülnek a noname csípőprotektorosok, egy próbát mindenképp megér. "És nem rohadsz bele!" -
Moleman
addikt
válasz baboss #87902 üzenetére
Valaki ilyen csizmában tolta a 24 órás robogóversenyt, ilyen célra, tönkretenni simán jó. Mindennapos viseletnek nem nagyon bíznék benne, már a feltételezhető kényelme (illetve annak hiánya) miatt sem.
-
zgospel
őstag
válasz Moleman #87912 üzenetére
Ez a totalbike24 amúgy rohadt jó bulinak tűnik, szívesen kipróbálnám. Kár hogy nincs egy ismerősöm sem aki részt venne egy ilyenen
De ha esetleg jövőre valaki(k) úgy gondolná(k) hogy egy prohardver team összeállhat akkor count me in!https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
vendingo
veterán
válasz Topiccsendőr #87909 üzenetére
Csak tippelünk, hogy lamella. 1-2-3-ban csattan, és visszaüt a váltókar.
A szerelőm most távsegítségbe azt mondta, hogy a kuplung holtjátékon kéne állítani, de a bovden is fossá van nyúlva.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vendingo #87915 üzenetére
draga tipp. en ekkor szoktam szetszedni, es megnezni, hogy mi a hiba, ezzel elkerulom a felesleges kiadasokat. ha az sv nel is ugyanez volt, akkor viszont mas iranyba mennek: a ket motor teljesen kulonbozo, csupan a user volt ugyanaz, illetve a hibajelenseg... vonjuk le a kovetkeztetest.
potyara veszel egy szett lamellat otvenezerert egy tippre?
raadasul lamellat? aminek pl semmi koze nem lehet olyanhoz, hogy "visszaut" a valtokar? egyebkent eletemben nem talalkoztam ilyen jelenseggel, de az fix, hogy atgondolva, nem a kuplungnal keresnem a hibat, egyreszt ha nem kapcsol szet, azt eleg konnyu eszrevenni, masreszt ahhoz, hogy a valtokar valamit csinaljon, jozan parasztibol gondold at, min kell keresztul mennie annak az eronek, ami valamit csinal a valtokaroddal. atmegy egy kilincsmuvon, egy fokozatrogzito csillagon egy kukactengelyen, valtovillan, kapcsolkerek parokon. elobb gondolnek valtohibara, de valoszinusitem, hogy ez gyarilag ilyen, plane hogy az sv is produkalta. innen forumrol. olajcsere utan sem vagyunk tisztaban, milyen olaj van benne, rengeteg tenyezot snki nem tud.
felteszem a kerdest, nem lehet, hogy nincs baja, es ez ilyen?[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
freelanced
addikt
Üdv !
Ez a defekt mennyire javítható? Utána még használható a kerék vagy ez gumi csere?
Túl melyen nem lehet mert meg nem tudtam megcsinaltani de 2 het alatt nem eresztett le teljesen.
Köszi!
[ Szerkesztve ]
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
AllTheBest
senior tag
válasz vendingo #87915 üzenetére
Először tényleg állítsatok a kuplungon, de ha csak 1-2-3-ban van a gond, akkor én sem először a lamellát cserélném, lehet, hogy más, olcsóbban megoldható gond van a motorral
Esetleges elírásokért elnézést kérek, kevesebb ujjal nehezebb pontosan írni :) ---> Xiaomi Mi 9T 128gb
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz freelanced #87918 üzenetére
Szerintem gond nélkül javítható, de ne te állj neki kukaccal, hanem vidd el gumishoz, aki belső foltot ragaszt be, és után centrírozza is a kereket.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Ferdzsoo
addikt
válasz freelanced #87918 üzenetére
Az én gumisom mondjuk azt mondta ő nem javít motorgumit.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
KisTé
tag
válasz baboss #87902 üzenetére
Szerintem teljesen jó ez a csizma biztos bőven megéri az árát, nem tudom azon a robogónapon mit művelt vele a faszi csúszott 24h-ból 10h-t hogy úgy nézett ki. No de Vettem ilyen MTX karburátortisztítót, mennyit kell tölteni 1literhez vagy 5literhez hogyan adagoljam hogy fasza legyen??Ezt lenne jó tudni???
-
Chrys_
addikt
válasz freelanced #87918 üzenetére
-
Lomha 8V
addikt
válasz Topiccsendőr #87909 üzenetére
Én sem szoktam, de most beszoptam. A kuplungfedelem úgy odagyógyult, hogy fogalmam sincs, hogy szedem szét.
-
Teasüti
nagyúr
Rajta kell legyen mennyi üzemanyaghoz való. Pl. egy tank benzinhez. Az 50 liter általában. Ehhez arányosítasz.
Én három tankoláshoz használtam el egy flakont.Amúgy egyes vélemények szerint annyit ér, mint szarnak a pofon. Persu írta korábban, hogy karbit/injektort ultrahanggal tisztítanak.
[ Szerkesztve ]
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #87909 üzenetére
Köszi, igen klingerit tömítés, akkor nem kenem be csak az o gyűrűt.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Genesistibi
tag
Tudtok tippet adni, honnan érdemes rendelni színes (piros) fék- és kuplungkart FZ6-N-re? (Anno itt valaki rendelt, de már nem emlékszem honnan..)
Alin a drágábbak szóba jöhetnek?
[ Szerkesztve ]
-
freelanced
addikt
Motul 5100 MA2-t akarok rakni a GS500-ba. Viszont olvastam hogy vannak vele bajok. Mik azok pontosan?
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
Teasüti
nagyúr
válasz freelanced #87928 üzenetére
Nekem szar váltásérzetet kölcsönöz. A következő full szintetikus lesz, az tuti.
-
Moleman
addikt
válasz freelanced #87928 üzenetére
Nekem most 5100 10W50 van a motorban, a dobozát nem láttam, nem tudom, hogy MA2-e, de hihetetlenül finom vele a váltó, a legjobb, amit valaha próbáltam.
Következőnek szerintem kipróbálok valami olcsóbbat, pl a MOL-t, amit sokan használtok, de ha nem válna be, ez nálam biztos pont, hogy jó. Az 50-es melegoldalhoz nem ragaszkodom, úgyse pörgetem, inkább járjon könnyebben. -
3psilon
aktív tag
Tanuljatok a hibámból.
Ebben a kanyarban mentem Tótvázsony felé.
A bokortól nem látni rendesen az ívet, a jobb oldalon elmenő út szöge pedig csalóka az út lejtése miatt. Tábla sehol, pedig a környéken ennél kevésbé éles kanyarokat is kitábláznak (sebességkorlátozás, figyelmeztetés stb.). És ez még nem lakott terület.
Pedig idefele már eljöttem, és emlékeztem, hogy ez éles kanyar volt, csak ott fölfelé mentem külső íven. Bár erre emlékezvén lassítottam, sajnos rosszul választottam meg a kanyar bemenetét. Pontosabban, túl gyorsan mentem ahhoz a bemeneti ponthoz - ott, ahol elkezdtem a kanyarral foglalkozni, már rég bedőlve, íven kellett volna lennem. A kanyar csalóka, mert a bokor mögött kezd el igazán élesen kanyarodni, de az erről az oldalról közvetlenül nem látszott.
Átsodródtam a szembesávba.
A probléma az volt, hogy szembejött egy autó. Szerencsére - és ez volt az isteni szerencse - még messzebb volt. Pánik. Beszitált az eleje, pont úgy, mint ebben a videóban. Eszembe jutottak a videóban látottak, rájöttem, hogy miattam szitál, mert ellenkormányoznom kéne, csak a pánikreakcióm nem ez volt, hanem az ellenkezője. Stabilizáltam a motort, de még mindig a szembesávban voltam (a kanyarban).
Utolsó előtti pillanatban rájöttem, hogy most vagy elkapom a bal első lámpáját és ütközök, vagy cselekszem. Jobb térdemet ösztönösen leengedtem, fenekemet félig lecsúsztattam, és ahogy tudtam, a jobb kormányt előrenyomva ledöntöttem a motort. Ilyen intenzív mozdulatot nem csináltam még, de szerencsére bejött.
Meg az is bejött, hogy az autós észnél volt. Gondolom, tudta, hogy ez egy gázos kanyar, és sejtette, hogy én ezt most nagyon benéztem. Valamennyire lelassított (valamennyire...), és lehúzódott, talán még egy kicsit a padkára is ráment.
Végül talán fél-egy méterre suhanhattunk el egymás mellett. Ahogy az őrangyalom is fölöttem...
[ Szerkesztve ]
Specs: Ryzen 7 5800X, 48Gb RAM, RTX 3060Ti 8Gb, Fedora Linux | Kawasaki ER-6F 2006
-
Teasüti
nagyúr
válasz 3psilon #87932 üzenetére
Fél-, egy méter? Az teljesen jó. (Lehet csak vmi hülye bringás beidegződés, de ha 20 centire mennek el mellettem, nekem még azzal sincs problémám.) Én nem vagyok ijedős, de ilyen sokszor van. A napi rutin része.
Átmenni nem szoktam, de volt már, hogy a felezővonalnál volt ledöntve a motor. És az autós volt, aki levágta kicsit a kanyart.Komolyra fordítva a szót. Gyakorolni kell az ellenkormányzást! Mindig. Mindenhol. Én közúton ugyanúgy próbálgatom, játszadozok, ingázok a csatornafedelek, kátyúk közt.
Ezt nem lehet eleget gyakorolni.
De többek közt ennek köszönhetem, hogy még itt vagyok sértetlenül.[ Szerkesztve ]
-
-
canniball
nagyúr
Hó borítja a Transzalpinát, aki arra menne most inkább ne tegye! (Mosquito kivétel. )
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Horvi
őstag
válasz 3psilon #87934 üzenetére
Akkor lehet, hogy a motorozást nem neked találták ki
Viccet félretéve jó, hogy nem lett semmi bajod. Viszont egyetértek Teasüti-vel, gyakorolni-gyakorolni-gyakorolni és akkor az ilyen szitukat már rutinból meg fogod tudni oldani.
[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
vendingo
veterán
válasz Topiccsendőr #87917 üzenetére
Az SV-nél, nem ilyen tünetekkel jelentkezett a lamella probléma. Abban a hsz-ben csak arra akartam rávilágítani, hogy semmi köze a motor korának ahhoz, hogy elkopik/ég a lamella, vagy sem.
Szerintem se a lamellákkal lesz a probléma, de ismerős azt mondja azzal.
(neki is africa van, az övé rendesen működik)Az lesz a program, hogy kicserélem a fossá nyúlt bovdent, hátha megszűnik a probléma. Ha nem lesz jobb, akkor bele kell nyúlni a dolgokba, de azt már szerelőre bízom, aki persze, hogy mától van 2 hétig szabin
Honnan érdemes kuplungbovdent venni? Én nem találtam 1990-es AT-hoz, csak 2500 forintos vackot. A biciklimhez nem venném meg.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Teasüti
nagyúr
válasz 3psilon #87934 üzenetére
Nem. Sosem estem még nagyot, se motorral, se bringával.
De volt pár necces szitum.
Pl. #63166 hsz.-em a kanyar abs kapcsán, ami egy szép kis flamewar volt.
Ezt is ellenkormányzással oldottam meg. Másképp nem is lehet iránytváltani ilyen hirtelen egy "S" íven. Én a vészhelyzetekre segédelektronikát használnék, erre vérszemet kapott a fél fórum, hogy ne akarjak műmájerkedni motoros tudás nélkül (persze csak a rosszindulat beszélt belőlük). Gondoltam magamban kösz srácok, akkor majd szólok a kanyarban lévő fácánnak is, h én szelíd motoros vagyok...
Találkoztam már fácánnal is az út közepén, és a tyúkeszű elém futott, nem pedig előlem. (Mint a babakocsit toló nők. )
Filóztam rajta, hogy ha átmegyek rajta vajon elesek? Vagy csak döccen kettőt a motor és köpködhetem a tollakat?[ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
válasz Teasüti #87939 üzenetére
Ezek mindig tyúkeszűek, még kanyar se kell hozzá. Tegnap láttam messziről, hogy áll az út közepén egy kismacska, lassítottam, aztán mikor odaértem, persze, hogy előttem futott át, nem a másik oldalra.
Szerintem nem tapad jól a fácán, ha 3 szem murván el lehet taknyolni, akkor fél négyzetméter tollon is biztosan.
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz vendingo #87938 üzenetére
Normális bowdent a márkaszervizből. 8 napos erdélyi utamra én is vittem tartalék kuplungbowdent a jó öreg GS500-hoz, a gyári 9050,- forintba fájt a márkaszervízben, a hitvány maszek sz*rok is bele kerülnek 6-7 ezerbe, és nem fognak egy-két évnél többet kibírni.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
vendingo
veterán
7.-től vagyok szabin. Van pár érdeklődő, de nagyon képlékeny. A lóvéból is kezdek kifutni, szóval nem tudom pontosan mi lesz, hogy lesz, de az tuti, hogy én megyek, csak legyen jó a váltóm.
Ha olcsóra veszem a figurát, akkor Isztrián kalandozok+ átnézek Triesztbe egy pizzára, fagyira.
Ha maradok az eredeti tervnél, akkor:
Montenegróba meg kalandozás, Lovcen, Durmitor, vagy ami belefér.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
BoB
veterán
válasz vendingo #87946 üzenetére
Hány napod van rá? Hosszabb túrát képzeltem el az előzetes elképzelésed alapján
Most én is gondolkozok egy túrán augusztusban (gyakorlatilag majdnem egész hónapban szabin vagyok) csak még nem tudom merre, olcsón. (értsd: vadkemping)
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
vendingo
veterán
Nem a napok száma, hanem az anyagi javak a kérdéses. Amúgy 5-10 nap között gondolkodok.
Normál esetben 7-től 13-ig gondoltam, abba minden belefér kényelmesen 2-3 pihenőnappal.
Nálam is csak a kemping jöhet szóba, vadkempinget se vetem el, de akkor legalább napi 1x be kell osonni rendes kempingbe tisztálkodni.A képen látható útvonalat tudom ajánlani, többször bejártam már. Nem kifejezett kanyarvadász, ellenben nagyon szép út. Montenegróba lovcen környéke elég kanyargós, lehet csapatni is.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
takacsbotond
őstag
Sziasztok! A Pestiekhez lenne egy kérdésem, hogy ti hova viszitek szervizelni a motort, és mennyire vagytok megelégedve a hellyel?
Próbáltad már kikapcsolni-bekapcsolni?
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok