- Apple Watch
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Asus Zenfone 10 - kicsit más az új kicsi
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a Tomb Raider animációs sorozat
gp A tervek szerint október elején debütál a teljes első évad Netflixen.
-
Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
it Számos big tech cég összefogásával készült el egy új AI-hálózati szabvány, mindebből viszont kihagyták az NVIDIA-t.
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
imibogyo
veterán
Fejlemény van... El sem hiszem...
Ahogy gondoltam a múlt hét esélytelen volt (lottóznom kellene). DE ha minden jól megy szerdán este végre hazakerül a motor. Még rengeteg dolog lesz hátra, de már az sem érdekel, csak kerüljön haza végre a gép és soha többet szerelőhöz (legalábbis ehhez biztosan). Ha ezt az egész kálváriát előre látom, ki sem adom a kezeim közül a motort, mert így ez az idény lehet teljesen elúszott. Ennyi idő alatt háromszor újraépítettem volna az egész motort...
[ Szerkesztve ]
-
BoB
veterán
válasz vendingo #87949 üzenetére
Itt olaszO-ban szabad strandokon is szokott lenni zuhanyzó. Simán lesétálsz és zuhanyzol. Meg fürdesz.
Keleti blokk nekem nagyon nem szimpatikus, főleg Szerbia (ide biztos soha nem fogom betenni a lábam), Albánia (dolgoztam már albánokkal is).
Horvátországban nem tetszett hogy a part hirtelen süllyed, ezért zéró partmenti hullám alakul ki, olyan volt mint egy tó. Nekem a tenger hullámzik (Legalábbis ahol én voltam, északibb részén).
Bár gondolom ezek az országok olcsóbbak.
imibogyo: hasonló cipőben járok, már több mint fél éve szerelőnél van egy motor (nem a BMW, egy másik)
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
vendingo
veterán
2 ország maradt ki nekem a Balkánról: Koszovó és Moldova. Remélhetőleg jövőre pótolom őket, aztán irány észak.
Idén 1 új ország van tervben, illetve Olaszország, ahol eddig csak kocsival jártam. Kell majd a dobozra egy olasz matrica is.
Terv: az összes európai ország meglátogatása.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #87956 üzenetére
Ha nem megy, erőltesd!
Ha eltörik, úgyis másikat kellett volna venni.Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
3psilon
aktív tag
válasz takacsbotond #87950 üzenetére
Cribmoto. Nem "ganyolos Pista" szinten olcsok, inkabb piaci atlagar. Nagyon normalisak es cserebe szamonkerheto a munkajuk.
Specs: Ryzen 7 5800X, 48Gb RAM, RTX 3060Ti 8Gb, Fedora Linux | Kawasaki ER-6F 2006
-
freelanced
addikt
Összeállt a csapat:
Holnap bekerül a GS500ba minden már alig várom hogy végre kipróbálhassam.
Teleszkópolajat mondjuk meg neznem kene...
[ Szerkesztve ]
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz imibogyo #87951 üzenetére
Nem jottel kakucsra. Hatalmas szerencsedre.
Elforrt a fekfolyadekom es clockwise iranyban a celegyenesben a jobbos elott beesett a fekkarom olyan szepen egyenesen mentem tovabb, hatso fekkel epp megalltam a kerites elott. Jo kis eletkozeli elmeny volt, jovok maskor is.
A felelotlen krva anyamat, hogy nem cserelek minden szezonban fekfolyadekotNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz freelanced #87959 üzenetére
Fékfolyadékból kár volt kettőt venni: egyiknek a fele fog elfogyni csak...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vendingo #87938 üzenetére
Tul sok tunettel nem tud jelentkezni a kuplungproblema. Ket dolog: vagy csuszik, vagy nem kapcsol szet. Ha ebbol a kettobol egy sem egyezik a problemaval, nem kuplungbaj van.
A korahoz valoban semmi koze az eges, leginkabb a hasznalathoz, de a korhoz kotheto rengeteg mas dolog. Berohadt csavarok, elporlado tomitesek, es olyan megmagyarazhatatlan jelensegek, ami siman kopastol van. Mert sajnos ez is kopik. Erre pribaltam ramutatni, hogy egy fiatalabb motor sajnos mindig jobb vetel. Szoval ne vegyuk fel a szemellenzot. En is leszarom, es veszek olyan motort, ami tetszik, es nem foglalkozom a hibaival, csak en nem fogok magyarazkodni, hogy de akkoris jobb mindennel.A kuplungbovdennel megint venni akarsz valamit tippre. Eloszor a szerelo allapitsa meg mi a baja. Utana locsold ra a penzt, ne elotte. Ha nincs kiszalasodva a bovden, es normalis allapotban van, minek lecserelni? Allitsa be a szerelo a kuplungot, ha kell, de az megintcsak azt jelenti, hogy nem kapcsol szet rendesen a kuplung. Akkor kell allitani. Szoval szerintem ne alkatreszt vegyel, hanem allapitsatok meg a hibat... Ha van egyaltalan.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
freelanced
addikt
válasz Topiccsendőr #87962 üzenetére
Persu egy kis fékfolyadék?
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Lomha 8V
addikt
válasz Topiccsendőr #87956 üzenetére
Saját szerviztapasztalat?
-
Horvi
őstag
válasz Topiccsendőr #87964 üzenetére
Lesz még pályanap a kakucson nem?
Hello darkness, my old friend...
-
takacsbotond
őstag
Miután a "másodállasú motorszerelővel" befürödtem a red szervízbe vittem a gépet, mivel félúton elkezdett kéken füstölni a gép, a karbiböl csöpögni a benzin, és zörögni a blokk, és út közben megláttam ezt a szervízt, és inkább busszal mentem haza. Van velük tapasztalata valakinek? Nekem korrekt helynek tűnt. Egyébként milyen árakon dolgoznak mostanában a jobb szervizekben?
Próbáltad már kikapcsolni-bekapcsolni?
-
Micsurin
nagyúr
válasz takacsbotond #87968 üzenetére
Bartomnak és ő barátjának (Őt szó szó, ismerem. De a kawás srác véleményére adok.) is jó tapasztalata. (ZX6R, Tuono 1000, egyiken szimpla olaj, szelepek stb. Másikon azt hiszem termosztát csere és hűtő javítás volt.)
Már ha a palotaiakról van szó. (310-es, sárga busz vonala, Lidl előtt picivel.)
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Chrys_
addikt
Este kis motorozás, ismerős db killer nélkül. Rendőröknek feltűnt (szerintem már hallották, mert a ringen lámpánál mutatta, mekkora láng jön ki a kipufogón ), és hát nem 50-nel ment városban. Mögöttem volt a járőr, amikor kapcsolta a villogót, gondoltam akkor most én fizetek De nem, hanem utána mentek. 90€ lett a db killer hiánya miatt, 180€-t is mondtak neki, ha rávarrják azt is, hogy meg akart lépni De ez utóbbit megúszta. Az R6 még le van szabályozva 34 LE-re
-
imibogyo
veterán
Hát tulajdonképpen én csesztem el a "nem sürgős" hozzáállásommal...
Tanulópénznek "jó" volt...(#87960) persuader: abbamaradt a tárgyalásunk, hogy végül mikor is jönnél, én meg már utána nem is erőltettem a dolgot, mert alig láttam ki a fejemből a sok "krva anyázás" közepette.
De legalább készen van a fék és a kuplung is (ezek tényleg tropák voltak) és állítása szerint rendbe tette a karbit is (meg mondom őszintén nem figyeltem nagyon amit mondott, mert már egyáltalán nem is érdekelt a mondandója, de talán nem zártak a tűszelepek, vagy valami ilyesmit mondott ("ázott a karbi" előtte). Mindegy most már indítható a gép.
Amiket még felsorolt hibákat:
- vezérműlánc (feszítő) bajos, ezt ha jól tudom CBR1000F betegség, "nincs szép hangja", de találtam rá pár megoldást, majd kipróbálom, van fixre alakítás is
- a szabadonfutó is gázos, de végülis indítható a motor, csak néha nehezebbenNa ha ezeket is kijavíta(tt)nám, akkor már motorozhatnék normálisan és lenne egy normális gépem (ekkor már akár érdemes lehet lepapíroztatni is). Persze már így is működik, de szeretném "egyszer" teljesen rendbe tenni, hogy legalább pár évig komolyabb bontás nélkül lehessen pályamotorom gyakorolgatni.
Neked meg szerencsére nem lett bajod, a többi nem számít...
[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
válasz Topiccsendőr #87962 üzenetére
A bowdent cserélem, mert már nem lehet állítani, annyira szar. Ezután jöhet a többi lehetőség.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Geresics
addikt
No, akkor röviden megpróbálom összefoglalni a hétvégét!
3 nap alatt 30 órát töltöttünk nyeregben (+határon ácsorgás), aminek 2000km-es karika lett a vége!
Az útvonalat rögzítettem végig rbiker-rel, és ahol megálltunk (és épp eszembe jutott), még egy fotót is lőttem a programban.Útvonal:
1. nap Pécs-Szarajevo-Montenegro (keleti nyomvonal, dél felé)
2. nap szállás-Kotor-Albánia-szállás (ez a kisebb kör délen)
3. nap szállás-Mostar-Barcs-Pécs (nyugati nyomvonal, észak felé)Nyomvonal és pár kép (nem videó! )
Egy észrevétel a nyomvonal-rögzítőhöz: a telefonon mindne kanyar szépen látszik, de a webes felületen rettenetesen szögletes lett a 3 nap útvonala, olyan, mintha meghatározott számú koordináta jutna egy útra - ez hatalmas mínusz most nálam, de még így is nagyon tetszik a program!A túra malőrjét rögtön indulásnál letudtuk: az egyik motoron lejárt a műszaki, úgyhogy gyorsan visszavittük műszakiztatni Kozármislenybe, ahol rögtön nyitás után megcsinálták, így a reggel 6-os indulás átalakult 8 órás indulásba. A határon a rendőrök normálisak voltak: bűntetés helyett csak figyelmeztetést kapott a srác, ami bekerült a rendszerbe - így a műszaki felé vezető úton ha megállítottak volna, akkor az igazoló rendőr látta volna a rendszerben, hogy már "megkapta a szankciót", és nem bűntetett volna meg! Respect!
Horvátország eseménytelen volt. Kutjevo előtt frankó kanyarok vannak, jó az út is. Brod-nál a határátkelés gyors, és zökkenőmentes volt.
Bosznia lefelé menet egy szenvedés volt. Hatalmas kocsisorok, rengeteg sebességkorlátozás, és annyi rendőr, amennyit még nem láttam! Minden sarkon állt egy rendőr. Lehet olvasták Rejtő Jenő becses regényét, amiben Fülig Jimmy azt mondta, hogy "Nem lehet minden pofon mellé egy forgalmi rendőrt állítani", és ők ezt próbálták megcáfolni... Az autópálya Szarajevó előtt felüdülés volt a tötymörgés után, még az én túraendurommal is! A határig 2 éve még egy 30km-es döngölt kavicsos út vezetett, amit már nagyon vártam, de jelentem mára már lebetonoztak (több-kevesebb sikerrel), és bármilyen motorral simán teljesíthető.
Montenegro területére lépve a Pivsko Jerezo víztározó, és a mellette futó út látványa lenyűgöző! Imádom az ilyen hegyes-völgyes-vizes tájakat, bármennyi időt (és kanyart) képes lennék ott tölteni mosolyogva! A szállásunkra még egy extra kerülővel mentünk, mert a Waytec GPS úgy gondolta jobbnak. Azt hittem, azért mutat az én Garminom egy sokkal rövidebb utat, mert rávisz kövesre is, de most megnéztem, és StreetView is már aszfaltot mutat...
A szállás egy 3 szintes házban volt, ahol a házigazda "rákit"-tel várt már minket! Hogy behozzuk a lemaradásunk, nem vacsiztunk, és utána akartunk menni kaját keresni, de a házigazda csinált nekünk paprikáscsirkét. Mondjuk paprika nem volt benne, de olyan éhesek voltunk, hogy nagyon finomnak éreztük!Másnap reggel 10°C és pára fogadott minket a kanyonban, és már indultunk is a szép utakon a 40°C-os Kotor-ba! Ott dobtunk egy KV+kóla+fagyi kombót, majd a Kotori öböltől délre lévő 30 hajtűkanyaros szerpentinen mentünk fel! Kihagyhatatlan hely, lélegzet-elállító kilátással! Kötelező szakasz! A Lovceni nemzeti park is nagyon szép, bár egy kicsit füstös volt a hatalmas erdőtüzektől. Innen lementünk a Skodrai tóhoz, és a rövidebb utat választottuk: nem kerültük meg a tavat, csak simán mentünk a tó északi oldalán Albániába. A határátlépés után azonnal északnak fordultunk, és megérkeztünk a MOTOROSOK PARADICSOMÁBA! Zsír új utak, olyan minőségű aszfalttal, hogy olyat még nem láttam, és rengeteg kanyar, amik ráadásul jól beláthatóak! Forgalom nincs, csak néhány tehén, szamár bóklászik a lakott területeken az úton! Az osztrák utak elbújhatnak ezek mellett! Sajnos az országra egyébként nem jellemző az ilyen út, de hihetetlen tempóban építik az utakat! Konkrétan ennek az útnak egy részét 2 éve amikor itt jártunk még épp robbantották! Sajnos Albániában elkapott minket egy kis eső is, így a tempónk ugyan csökkent, de a jókedvünk szerencsére nem! Montenegróban vacsiztunk egy durvát, aztán sötétben, esőben, és ködfoltokban mentünk vissza a szállásra. Mondjuk ezt a részt már simán kihagytam volna...
Harmadik nap indultunk haza, de hogy ne ugyan azon az úton jöjjünk, elmentünk egészen Niksics és Kotor közötti félútig, és ott fordultunk északnak: a következő célunk Mostar volt! Az út itt is csodás, és a bosnyák rendőrök úgy festett elkerülik ezt az utat. Aztán egy indokolatlanul kirakott 30-as táblát követő bokorba elbújva összefutottunk egy traffipax-al! Aljasabb, szemetebb volt, mint idehaza bármi, amit láttam! Egy falu bejárata volt, és konkrétan semmi nem indokolta a 30-as táblát, csak valószínűleg "ottfelejtették"...
Mostarban megnéztük a hidat, és egy onnan leugró jóembert, aztán irány haza! Horvátoknál már sötétedett, szóval sok látnivalónk nem maradt, a cél a táv leküzdése volt már csak.A három nap alatt a valagunkat rojtosra ültük, és nekem a jobb kezemen két ujjam még mindig gyengébb, mint a kulccsal nyitható zárak, de már alakul! Haverom kontaktlencsét használ, elmondása szerint már lát a bal szemére is - picit kiszáradt. Szerencsére a nyaka sincs már beállva! A többiek is azt mondták, hogy megtapasztalták hétfőn, hogy milyen is lesz majd az öregkor!
Biztos sok mindent kihagytam, de majd feldolgozom a rögzített anyagokat - csupán hónapok kérdése!
u.i.: a költségeket még nem adtam össze, de amire
nagyonNAGYON kell figyelni, az az internet! Mivel a szállást nem találtuk, kértem egy műholdképet a google-tól: 78MB, 14000Ft!!![ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Geresics #87974 üzenetére
Nagyon jól hangzik, remélem előbb utóbb minket is rávisz a lélek hogy elinduljuk abba az irányba, csak még sokszor én mindig a kavicsos úttól félek, hogy egyszercsak megyünk megyünk az murva... jártunk már így horvátban is, nem volt finom. Mert te a motorral lazán továbbmész, de én az enyémmel biztosan nem.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #87960 üzenetére
De hát kakucson alig kell fékezni .... mi lett volna ha olyan pályán mész ahol van rendes féktáv?
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #87979 üzenetére
Lecserelem elotte a fekfolyadekot, mert tudom, hogy fekezni kell?
Itt sem volt problema orajarasaval ellenkezo iranyban, ott tenyleg nem fekezel. De megegyezoben a tribun elott forralta el. Ott fekezel a legnagyobbat.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
rtitusz
őstag
Sziasztok!
Mosás után kicsit beázott a motor, és kiment pár biztosíték. A biztosítékok cseréje után hibátlan minden, kivéve a jobb oldali index, illetve a vészvillogó. A vészvillogó semmit nem csinál, még a működő bal oldal se villog olyankor. A jobb indexnél a relé valószínűleg működik, mert ütemesen halványodik a műszerfal világítás. A bal oldali index hibátlanul működik. Van valakinek ötlete, hogy mi a franc lehet? Az elektromosság számomra mágia, úgyhogy dunsztom sincs. (BMW F 650 GS Dakar)
Köszi!
-
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok!
Láncolajozó visszajelzés következik 3000km tapasztalattal.
Mint olajozó bevált, a láncra nincs gondom. Látom, hogy rendesen kenve van, fogyogat az olaj a tartályból, szóval a rendszer üzembiztos.
A hátrányok:
- Az esőkapcsolót, ami felezi az időt, kikötöttem,mert egyszer véletlenül bekapcsoltam, vagy 500km után vettem észre, minden tiszta olaj lett, el is fogyott. Kapcsoló nélkül, esőben is oké alapból.
- Jelenleg ugye a hátsó lánckerék van felülről csöpögtetve, de nem jó. Olajzás szempontból oké, de ha oldalsztenderre döntöm a motort, akkor a még tűben lévő olaj rácsöpög a lengővillára és okádékul néz ki.
- Továbbá a fenti elhelyezkedés miatt elől is lecsapja az olajat, elég sok minden olajos, még az oldalsztender is, bár lehet a csepegtetésből is visszább kéne venni. A hátsó felnin is látszik, hogy azért kap.Tehát olajozás szempontjából jó, esztétikai és egyéb szempontból szar. Következő lépés ha lesz egy kis időm, hogy a hátsó lánckerékhez, de már alulra a lánckerék elé kell átszerelnem.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
freelanced
addikt
Üdv! Ma hoztam el a szerelőtől a motort. Sajnos nincs összehasonlítási alapom csak a tanpalyas GS500-al.
Van a motornak menet kozben egy fémes ciripelése es nem tudom hogy ez normális-e vagy miről lehet szó.
Akkor hallom ha megyek sisakban. Oldalra dontve sisak nelkul nem. Most csereltek fekolajat, motorolajat, fekbeteteket, szűrőket. Lehet hogy ez normális vagy vajon valami csavar laza vagy ilyesmi. Tudom hogy latatlanban erre valaszolni kb lehetetlen de igy tapasztalat nelkul olyna nehez eldonteni mi a normális. És nem lenne mókás ha szetesne alattam.
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz freelanced #87985 üzenetére
Ezt ne.
Ha elromlik azt eszrevezed. Amig nem vodor csavar hangha van, addig ne figyelgesd a cicergeseket. Ez egy leghuteses belso egesu motor. Ott robban a labad mellett a benzin. Legyen mar hangja.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
freelanced
addikt
válasz Topiccsendőr #87986 üzenetére
Rendben akkor nem görcsölök köszi!
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
Moleman
addikt
válasz freelanced #87985 üzenetére
Lánc-lánckerék? Én akkor hallom, mikor visszhangos helyen megyek, vagy ha szétnyitom a lábamat, mert akkor felhallatszik.
Egy ismerősöm azt mondta, nincs túl jó állapotban a hajtás, meg lóg is a lánc kicsit, de úgyis cserélem az egészet jövő hónapban, ma megyek megbeszélni a szerelővel (Sebestyén). -
freelanced
addikt
Amúgy majd este meselek de igy eloljaroban ilyen fekete olajat életemben nem láttam mimt amit ebből leengedtek. Rendesen elhanyagolták.
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
freelanced
addikt
A láncot ti hogy tisztítjátok? WD40-el mehet?
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
runner 125
nagyúr
válasz freelanced #87990 üzenetére
Petróleummal talán a legtöbben.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
FIREBLADE78
addikt
Lidlben vásárolt cuccot gariztatás szempontjából oda kell visszavinni? Van most egy mindent tudó porszívó. Megvenném, 3 év garis.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
HSM
félisten
válasz freelanced #87989 üzenetére
Majd jól meglepődsz, mikor neked is pont olyan lesz 6000km múlva.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz freelanced #87989 üzenetére
A fekete olajbol ezt nem tudod megallapitani.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
tboldi
nagyúr
válasz freelanced #87989 üzenetére
Fekete olaj != elhanyagolt motor
Az én értelmezésemben inkább azt jelenti, hogy ellátta a feladatát.Láncpucolásra én Motul sprét használok/tam, de sokan a petróleumra esküsznek.
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #87986 üzenetére
Kawasaki ER-5: annak hibátlan állapotában is "vödör csavar" hangja van, a primer lánchajtás jóvoltából.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
V.Stryker
nagyúr
válasz -Mosquito- #87996 üzenetére
Én legalább összeraktam.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Computex 2024: Itt az új ROG Ally
- EA Sports WRC '23
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Apple Watch
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- World of Tanks - MMO
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- BestBuy ruhás topik
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs