- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Fotók, videók mobillal
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Yettel topik
- A Samsung megnyitja külsős appok számára az AI fordítás lehetőségét
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
it Végrehajtotta a világ első „magával ragadó” telefonhívását a Nokia vezérigazgatója. 3D-s hangélményt ígér.
-
Call of Duty: Black Ops 6 - Nyugalom, nem lesz 300GB-os a játék
gp Az Activision némileg tisztázta a felbukkant félreértést az idei epizód méretével kapcsolatban.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vandit.
addikt
Ezekre Én is kíváncsi lennék. Mindenki osztja az észt,hogy emelnek és kész,meg ne utazzál rajta ha nem veszel bérletet stb.csak azt nem tudom mire fordítják az emelésből származó pénzt.
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
bdav
őstag
bkv jelenleg kb. feneketlen vödörként üzemel, csakúgy mint a máv.
Ez itt off, de az h. másolt windowst használok nem egészen ugyanez a kategória szvsz, ráadásul a microsoftnak hosszútávon még mindig jobb mintha linuxoznék; és nekik van pénzük ezt kivárni10 féle ember van a világon. Aki ismeri a kettes számrendszert és aki nem. ''A név nincs hosszabb páncélszekrény''
-
Vandit.
addikt
miért jó mindenbe belekötnöd? nem mind1 maguknak csurrantjákEgy árva petákot nem fordítanak fejlesztésre,ha igen az is a saját autójuk fejlesztését jelenti közvetett módon.
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
lajafix
addikt
az osztalék azt feltételezné, hogy nyereségesen gazdálkodnak és visszaadnak valamit a tulajdonosnak... Lényegi különbség ez. Fejleszteni meg valamennyit csak fejlesztenek, lásd Volvo buszok, 3as villamos de ezek tényleg szinte semmik. Az külön szégyen, hogy megvárták az Ikarus teljes széthullását a teljes magyar tömegközlekedési szektorban.
Rock'n Roll
-
deniro2
senior tag
Fejleszteni meg valamennyit csak fejlesztenek, lásd Volvo buszok, 3as villamos de ezek tényleg szinte semmik.
Ja, minap ugyanazzal (szószerint) a 74-es trolival utaztam, amivel a '80-as évek közepén suliba jártam és ezek már akkor is ősöreg szarok voltak (ruszki egylégteres trágya). Pedig absz. belvárosi járat, mégha nemis főútvonalon közlekedik.
Kalandor: ez a többszáz ezmegaz az elmúlt 20 évre oszlik el és sok esetben kényszer volt a csere, mert egész egyszerűen szétrohadtak a régi cuccok.
[Szerkesztve] -
Vandit.
addikt
válasz Kalandor #610 üzenetére
De Bp-i vok és nem sok újat láttam fejlesztés címén.több 100 száz ejj,de belehúztak 30 év alatt?Én kérek elnézést.
[Szerkesztve]A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
lajafix
addikt
dehogy! a jutalom szja köteles, jól meg lehetne őkat b.szni ha így tennék.
A BKVról elmondható néhány negatív dolog:
1. Nem hatékony, lásd a vízfej, ahonnan vagy 1500 embert akarnak most leépíteni, úgy hogy a funkciók maradnak
2. közbeszerzései nem tiszták, mindig hallani vmi suskust.
3. menedzsmentje nem racionális célokat szolgál.(merthogy a tulajdonos nem követlei meg)
Szóval tipikus magyar állami vízfej.
de olyan alaphibát elkövetni, hogy ne fizetnék be a közterhet nem hiszem hogy képesek.Rock'n Roll
-
deniro2
senior tag
válasz Kalandor #613 üzenetére
30 éves vagyok, 30 éve Pesten lakom. Lássuk csak. A '80-as éveket hagyjuk, mert más rendszer, etc., de itt van nekünk a '90-es évek. Szal, mit fejlesztett a bkv ebben a 10 évben?
A legfontosabb buszjáratok (leginkább a 7-es) egy részét lecserélte ilyen zöld izére, berakott ide-oda pár (egyszámjegyű) db újabb kiadású trolit és amikor már alig tudtak közlekedni télen/nyáron a villamosok az össze-vissza hajló sinek miatt, akkor nagyjából felújították a legfontosabb sinpályákat. Ennyit láttam én ez alatt a 10 év alatt... Az elmúlt pár évben pedig nekiálltak nagy hirtelen mindent lecserélni, amire ugye nincs keret, hiszen ez nem egy 3 éves, hanem egy 15-20 éves beruházás kellett volna, hogy legyen, rajtad pedig megpróbálják behajtani 10-12 év semmitevését. És mindez simán kényszerből, mert a nagyszrű kombinókat sem szívjóságból kaptuk, hanem, mert a 4-6-os vonalán a végén már több volt a garázsmenet, mint az utasokat szállító villamos. Ennyit erről. -
lajafix
addikt
szerintem Kalandor sem azt mondta hogy minden nagyon szép. A BKVnél is -mint minden állami cégnél- tűzoltás folyt a 90es években. Ma meg már nem maradt sok állami cég, ami maradt azoknál meg szintén tűzoltás folyik. És 10-12 év beruházási elmaradását egyszer meg kell fizetni.
Rock'n Roll
-
stangli
senior tag
Az Aktívban volt egy BKV-ról szóló összeállítás a következő mondatra kaptam fel a fejem:
''Sokan azt hiszik, az ellenőrök alulképzettek, mert nincs diplomájuk, pedig ez nem igaz. Sok ellenőr diplomás, tanárok, orvosok vannak köztük.''
Erre büszkék? Nem akarom lenézni Őket, de erre ennyire azért büszkének nem kellene lenni.
Forrás: [link]
[Szerkesztve] -
stangli
senior tag
Ismét alkotott a BKV
[link]
Az egész cikkből ez a mondat tetszik a legjobban:
''A metró és a HÉV összekötésével a VEKE számításai szerint legalább 300 ezer ember járna jobban, beleértve a gyorsabb közlekedési eszközre átülő autósokat és a jelenleg az Örsön lépcsőző autóbuszos és HÉV-es utasokat is.''
[Szerkesztve] -
bdav
őstag
igen ezt alapvetően nem lenne rossz megjátszani. egy kérdés (nem kötekedésképpen): a HÉV felsővezetékről kapja az áramot, a metró meg nem. összekötni őket úgy lehet h. átjárható legyen a pálya, különben nincs értelme túl sok, úgyis át kell szállni. Megoldás lehet gondolom ha megfelelő szerelvényekre cserélik az egészet, de akkor a 10mrd valszeg nem áll már (oké, a metrót pár éven belül úgyis ki kell cserélni, de kb. 2x annyi ha nem több szerelvény kéne, mert a hévet hozzácsapva bazi hosszú lesz a vonal)
10 féle ember van a világon. Aki ismeri a kettes számrendszert és aki nem. ''A név nincs hosszabb páncélszekrény''
-
stangli
senior tag
A mai technológiával, már kivitelezhető, hogy alulról is meg felülről is kapja az áramot... Csak gondolom, a lustaság... Na meg a 4es metró hírneve jobban cseng a vezetőink fülében, minthogy 300 (és most keveset mondtam) autóba ülő ember kiszálljon az autóból, és hévre szálljon, abban a tudatban, hogy Gödöllőn felszáll és a Moszkva téren leszáll...
a hosszúságról meg lásd: Szentendre - Batthyányi tér.
az sem oly kevés hanem majdnem olyan távolság volna -
bdav
őstag
nem azt mondom h. nem lehet megcsinálni, csak akkor cserélni kell az összes vonatot (vagy a hév vonalat átépíteni, metróalagútba nemtudom befér e a felsővezeték). ekkor meg már tuti nem áll a 10mrd költség.
Hosszúság meg nem önmagában problémás hanem a szerelvénycsere miatt
megjegyzem mindkettőt leírtam az előző hszemben is...10 féle ember van a világon. Aki ismeri a kettes számrendszert és aki nem. ''A név nincs hosszabb páncélszekrény''
-
lajafix
addikt
nem kötekedni akarok.
A BKV tulajdonosa a Fővárosi Önkormányzat. A tulajdonos szabja meg a fejlesztési irányt és a rá fordítható összeget. (merthogy a hitelt fel kell valakinek venni, vagy garanciát kell rá vállalni.)
Ez az összeköttetés a legjobb költség-haszon arányú fejlesztés lenne a BME agyai szerint is.
Tehát az Önkormi alkot, nem a BKV és ebben logikusak is, mert hát hol érdeke a Fővárosi Önkorminak, hogy az aglomerációból kényelmesebben lehessen utazni?...
(a szerelvényeket meg ígyis-úgyis cserélni kell hamarosan)Rock'n Roll
-
Jester01
veterán
Tegnap ellenőrök voltak az éjszakai járaton.
Mindenesetre rettentő alaposak voltak, odaszóltak a sofőrnek, hogy ha valaki keresi őket akkor voltak de leszálltak és ''nem tudja hol''. Gondolom elmentek bulizni.Jester
-
stangli
senior tag
Ekkora böszmeséget, a BKV ismét alakított és a Magyar királyi csapatott sárba tiporja egy kis bliccelés miatt...
oszt a végén, segítő kezet nyújt, csakhogy enyhítse az előítéleteket... mekkora piár kérem szépen... de mekkora... erre csak tapsot tudok dobni , de fejet hajtani már nem
[link]
[Szerkesztve] -
stangli
senior tag
A BKV operációs rendszere
[link] -
stangli
senior tag
Vissza a jövőben khm a Pesti múltban
[link] -
Jégkokó
veterán
És tulajdonképpen, mi is ezen akkora probléma, hogy a hév nem a metró mellett közvetlenül van?Mert ki lehet bírni azt a pár 100 méter gyaloglást, a kettő között, más tömegközlekedési eszközök megállójánál is van legalább ekkora távolság.
A főnök tekintete mindig nyílt és őszinte. Vagyis egyik szeméből a nyilt gonoszság a másikból az őszinte rosszindulat sugárzik.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen légkondit a lakásba?
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Fotók, videók mobillal
- Trollok komolyan
- Politika
- Computex 2024: új utakra lép a Fractal
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...
- L380 Yoga 13.3" FHD IPS érintő i7-8550U 16GB 512GB NVMe magyarított vbill ujjlolv IR kam gar
- 2025.11.04. Garancia! MSI RTX 3080 12GB GDDR6X TRIO PLUS Videokártya! BeszámítOK
- ThinkPad T14s Gen2 14" FHD IPS i7-1165G7 16GB 512GB NVMe magyarított vbill ujjlolv IR kam gar
- -250.000 Ft Bontatlan 2024 kiadás 18 Predator feltöltés alatt
- Eladó gyári Komono 16.5mm óra szíj
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen