- Samsung topic
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Poco M6 4G-ként érkezik a Redmi 13 4G
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
Hirdetés
-
Musk megígérte: betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépik
it Elon Musk azt mondja, hogy betiltja a Teslánál és az X-nél is az iPhone-okat, ha az Apple operációs rendszer szintjén integrálja az OpenAI-t – szerinte ez elfogadhatatlan biztonsági kockázat.
-
A Samsung elkezdte árulni új Micro LED tévéit
ph A vállalat elsőként az Egyesült Államokban küldi boltokba a friss Micro LED televíziókat, amelyek nem lesznek kimondottan olcsók.
-
KuKirin G4 - a sebesség ára
ma Meglehetősen erős gép ez, amivel óriásit lehet taknyolni, de néhány módosítással egy igen kedvező árú rollerré alakítható.
Új hozzászólás Aktív témák
-
V.Stryker
nagyúr
A BKV szolgáltatásai gyengék, de nem a BKV-ben ülők miatt. Az önkorminál bűzlik erősen.
Na látod, ebben veled tökéletesen egyetértek. Viszont nem az önkormányzat feladata a pénzel gazdálkodni és nem az ő kötelessége többet adni önként. Lobbizni kéne. A városok,falvak is kapnak lóvét évente, de azzal nekik kell gazdálkoni, nem pedig az államnak,mert ő adta. És ha valami elbaszarintás van, akkor a város vezetőségét kell elővenni,nem az államot.
Akciós bérletnek nevezzük azt,hogy pl. a felnőtt bérlet julius 20-25 között legyen 5000 forint. Nem tévednék sokat,hogy aza kb.2500forintos külömbség akkora hiányt keltene, főleg,hogy lényegesen több ember megvenné, hogy akkor leglább egy hónapig nem baszogatják. De hogy ez nyereséges is lenne-e vagy csak egy jó pontot szerezne a BKV, azt asszem egyenlőre nem tudjuk meg.
[Szerkesztve]Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Vandit.
addikt
Évente 2x minimum emel tarifát a BKV.Ugyanolyan(szar)szolgáltatás mellett.Emellett a fizetés ua.(Erről mondjuk nem ők tehetnek)A kib@szott BKV,akkor is emelne ha nem lenne rá szüksége.Inkább fizetik a sok parasztot(mert nagyrészük az sajna) és ráfogja a bliccelőkre a hiányt,minthogy abból az árból a metróban pl elkezdjék a kapus rendszert építeni.Szerinted ha mindenki megvenné a bérletet,akkor a BKV hirtelen fellendülne?Ja és persze árkat sem emelne,mert nincs miért ugye? Hiszen nincs bliccelő,ezért annyi ellenőr sem kell.Sőt egyből olcsóbb lenne a jegy és bérlet mi?
Hagyjuk már ezt a bliccelős szöveget.Nem attól van ekkora adóssága a BKV-nak.
[Szerkesztve]A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
-
lajafix
addikt
azt hittem értitek a poént. lemaradt a
Rock'n Roll
-
lajafix
addikt
''Szerinted ha mindenki megvenné a bérletet,akkor a BKV hirtelen fellendülne?''
Nem, ua maradna. Amíg ugyanazok az elvek és a módszerek, addig nem változik semmi.
''Hagyjuk már ezt a bliccelős szöveget.Nem attól van ekkora adóssága a BKV-nak.''
Sehol sem mondtam, hogy csak a blicceléstől van ekkora adóssága. Lásd a mostani leépítések, amit 10 éve is meg lehetett volna lépni. Ugyanakkor erre fogni a bliccelést mellébeszélés.Rock'n Roll
-
deniro2
senior tag
-
stangli
senior tag
-
deniro2
senior tag
És jellemző módon ilyenkor a bkv illetékes elvtársának nem az a dolga, hogy kihangsúlyozza, elszigetelt esetről van szó és példát statuálnak, hanem egyből elkeni a dolgot azzal, hogy minek ment oda az ember... Beszarok, mintha bármilyen helyzet indokolhatná, hogy ellenőrök anyázzanak és gyomorszájon verjenek... Ez már lassan tényleg ilyen ''mennyé gyalog meg amúgysem kötelező itt élni'' megközelítés.
-
Vandit.
addikt
válasz V.Stryker #963 üzenetére
Ő majd azt mondja ne utazzon a külföldi metórval,nem kell odamenni és egyébként az ellenőr csak a ''munkáját'' végezte.
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
Jégkokó
veterán
Ma olvastam, hogy most tesztelnek egy hernyószerű buszt tesztelnek a 7 busz vonalán.
Szerintem ezzel a sok piros 7 t simán ki lehetne váltani, mert sokkal több ember elfér rajtuk.A főnök tekintete mindig nyílt és őszinte. Vagyis egyik szeméből a nyilt gonoszság a másikból az őszinte rosszindulat sugárzik.
-
lajafix
addikt
Miért mondanám ezt?
Ilyenkor tényleg kár odamenni, ha az ellenőr elég hangosan ordít, akkor úgyis megérteti magát majd valahogy. A szándék jó, csak sajnos felesleges, ha nincs hozzá partner.
Stryker.
Ebben a topikban a következőket fűztem eddig hozzá:
- megvilágítottam, hogy talán ne dél afrika legyen a cél tömegközi terén.
- a bliccelés és az ehhez való álindoklás ellen erősen kikeltem JA és Tarantino idézetekkel.
- megvilágítottam a BKV és a tulajdonos kapcsolatát a bkv gazdasági szakembereinek szellemi képességeival kapcsolatban felmerült kétségek kapcsán.
- megbecsültem mibe kerülne a félárú bérlet.
- ráviilágítottam miért fele annyi a bérlet Prágában mint Pesten.
Ebből azt levonni hogy BKV fan lennék erős túlzás. Maradjunk annyiban, hogy értem mit miért tesz és hogyan működik egy állami/önkormi vállalat.
Az esetről a komoly véleményem az, hogy semmivel nem lóg ki az ország balkáni állapotából.Rock'n Roll
-
Flashcash
Közösségépítő
Ezek a szomorú dolgok: [link]
A közlekedés jelenlegi állapotáért a döntéshozók/pártok is felelősek. Amikor a közlekedéspolitikához, műszaki szempontokhoz, gazdasági kérdésekhez hülye emberek vannak döntési helyzetben, amikor az úniós önrészek nem állnak rendelkezésre és emiatt milliárdokat bukunk, amikor a kevés megvalósuló projektben is korrupt lazán zsebrevágható emberek vesznek részt akkor kár fejlődést várnunk. -
stangli
senior tag
Telefonnal sikerült elkapnom
a szerencsétlenhez ki jött a forgalmi ügyelet is
[link] -
V.Stryker
nagyúr
Kérem tehát Önöket, amennyiben a szolgáltatással kapcsolatos észrevételeiket a megfelelő helyre szeretnék eljuttatni, forduljanak a BKV Zrt. ügyfélszolgálatához!
Jah, és ne az interneten teregessék ki a szennyest! Persze arról egy retkes szót nem szólt,hogy mi van akkor amikor Ők nem tudnak a ''szerződésben'' meghatározott minőségű szolgáltatást nyújtani. Tényleg valaki olvasta már,hogy van-e vmi minőség meghatározó bejegyzés? Vagy ha pótkocsis traktorral is de A-ból B-be kell elvinni az utast?
Bármit csinálnak, bármennyi lógó ember van, úgy gondolom, hogy ilyen stílust, ilyen minőség mellett kurvára nem engedhetnek meg maguknak.Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
stangli
senior tag
válasz V.Stryker #974 üzenetére
figyi az egész válasz egy homály, mert ha akarnánk megcáfolhatnánk, akár te is... szóról szóra... anélkül, hogy ismernénk a bkv müködését... mi az hogy félig érvényesített bérlet? és még sorolhatnám... szal... non szensz, csak írni kellett valami a véleményem szerint...
-
V.Stryker
nagyúr
Na, mi van ott fennt Pesten veletek?42 fok környékén,már véleményt sem tudtok nyilvánítani,hogy jelenleg milyen a közlekedés? Ez ám a katasztrófa helyzet...nem irigylek senkit. Még vízparton,sörrel is nehezen megy.
[Szerkesztve]Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
stangli
senior tag
válasz V.Stryker #977 üzenetére
mire volnál kiváncsi? arra, hogy a kettes metró hűvösebb-e a hármasnál? vagy hogy hányan izzadtnak oly mértékben, hogy késztetést érzel arra, hogy leszálj és két kocsival odébb menj? vagy arra lennél kiváncsi, hogy attől a szaftos izzadságszagtól ami néha megcsapja az embert a buszon, nem-e gondolkodik el azon, hogy leszál és vár még egyet, mert talán elviselhetőbben fognak bűzölögni az emberek a következő buszon? és igen a válasz, újat nem tudunk írni, meg ugyanazt szajkozni minden nap egy picit unalmas
közérdekű híreinket hallották és most következék egy kis ingyen reklám: BKV az ócsú húscafatok szállítója -
V.Stryker
nagyúr
Tisztelt kollega.Igen, valami ilyent vártam. De meggyőződésem,hogy ha számonkérésre kerülne sor, akkor a BKV simán azt fogja nyilatkozni,hogy Ők nem tehetnek róla,hogy nem fürdenek rendszeresen az emberek...És egyébként is ez azért van,mert csak a lógó emberek nem fürdenek, és azért baszogatják a jónépet,hogy az izzadt lógó emberektől menetsítsék a járatokat. Hurrá Hurrá
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
-
tildy
nagyúr
Emberszag miatt még sosem kellett leszálnom buszrol (biztos elég büdös vagyok magam is, így megszoktam) , ellenben a hőség miatt már nem egy metrópótlót hagytam inkább elmenni (gyk. nem emnt bennük a klíma)
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
tildy
nagyúr
Ezek szerint te még nem izzadtál klímás buszon
Nekem naponta van szerencsém hozzá ... Bár abban igazad van, hogy a hőmérséklet növekedésével nő az izzadás is, viszont sajnos a klíma se zárja ki, hogy ne izzadjanak az emberek. Max csak nem annyira."Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
stangli
senior tag
válasz V.Stryker #988 üzenetére
most okosat szóltál ahogy látom, a főváros elhagyása jót tett az elmédnek... magadba szippantod a tudást oszt ontod magadból HIHETETLEN
ültél már klímás buszon? tudod mi az a klímás busz? egyet elárulhatok az Ikarusz nem az... Volvonak hívják, tudod kék és gömbölydedebb, mint az Ikarus -
stangli
senior tag
válasz V.Stryker #990 üzenetére
Ha már légkondi, akkor jöjjön a Combinó 1.2-es béta verziós légkondija.
[link]
röviden, a bliccelők nyertek a BKV-val szemben, mert megfelezték az ablakokat, amit azt teszi ki, hogy plusz egy ablakot kaptak a Combinók
Óriási gondolat csak kárm hogy egy évet késtek, és folyamatosan, dobják ki aa pénzt az ilyen fejlesztésekre, amit meg is értek mert Én úgy gondolom, hogy valakinek a zsebét gazdagítják... e van... -
-
V.Stryker
nagyúr
Istenigazából, fingom nincs, hogy mit lehet tesztelni egy hűtési rendszeren egy nyáron keresztűl.....baszott meleg van, egy hét alatt rájöhetnének,hogy melyik a legjobb ár/érték arányú cucc. Most kiválasztották a háromból azt az egyet, amelyiket jónak gondolnak, azt még külön tesztelik. Majd jövőre beszerelik. A fasznak túllihegni ezt. Tények, alap matematika és némi üzleti készség kell hozzá. Mit bonyolítanak? Vagyis,inkább vakítanak, közben meg lopnak.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
stangli
senior tag
válasz V.Stryker #994 üzenetére
nah akkor számítsd meg azt, hogy ennyi idő alatt, kemény lobbi folyik, olyan szinten, hogy ki mennyit ajánl a vezír hangyáknak. tudod több céget meghallgatnak, elolvassák a rendszer működési elvét és ami az első oldalon szereplő névjegykártyára van ráfirkantva (összegszerűen) azt az ajánlatot fogadják el. nem az a lényeg melyik a legoptimálisabb, vagyis az is, csak hát a vezírek számára. ezt számítsd meg! lehet hogy ez egy szórófejes légkondi ami majd középről szórja a hideglevegőt, vagy az is lehet hogy permetlevet fúj zavargásokkor, így a rendetlenőrségnek segíjt nyújtanak ... nah ezt számítsd meg így a távolból
-
TheVeryGuest
senior tag
Akkor mégsem a szemem káprázott. Valamelyik nap 6:30 körül láttam a Reitteren. A hossza fel sem tűnt, simán 20-asnak néztem. Csak azt találtam furcsának, hogy nem volt elég sötét/lilás kék és valami hörgensmörssen felirat volt a járatszám táblákon.
Nem tudom ekkora busz praktikus-e. Bár biztos költséghatékony: 1 vezető, 1 karbantartás. Az biztos, hogy az új rövid buszok a 30-as vonalán nem váltak be. Az alacson padlós részen lévő 1.5 emberes üléseknek + a dupla rakodóhelynek köszönhetően a járgány kapacitása erősen lecsökkent. Az meg nem tűnt fel, hogy sűrítették volna.“Perfection is attained not when there is nothing more to add, but when there is nothing more to remove” Antoine de Saint-Exupéry
-
V.Stryker
nagyúr
Hát a pofám leszakad ennyi böszmeségen. Most nézem a hiradót, hogy műholdas nyomkövetőt szerelnek a buszokba és olyan táblák lesznek a megállókban amik mutatják és bemondják,hogy mikor ér oda a következő busz. Jah és ezt a teljes hálózatra ki akarják építeni, cirka 8 milliárdért. Tényleg kell ez? Kurvára felesleges, attól hogy bemondja,hogy 5 perc múlva jön, még közel sem fog hamarabb megérkezni.
Nem lenne ésszerűbb a 8 milliárdott arra szánni ,hogy minnél több retkes Ikarust cseréljenek Volvora? Vagy akkor nem lehetne csúsztatni? Esetleg végre megépíthetnék a kapukat a metróbejáratnál.... Nem, nekünk GPS kell!?
Lajafix: Na,most védd be a seggüket!Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
TheVeryGuest
senior tag
válasz V.Stryker #997 üzenetére
Szerintem ez jó dolog, Berlinben például már létezik illyen. Remélem ezúttal profi cuccról van szó, nem arról a rusnya gányról, ami a metrómegállókban jelzi, hogy mikor jön a következő szerelvény.
Egyedül attól tartok, hogy Budapesten el fogják lopni, meg össze fogják törni őket. Meg ezek csak akor működnek jól, ha egyenletesen tud haladni a busz. Ez meg nálunk necces. Inkább a metróban a kapukat kellene végre megcsináltatni.“Perfection is attained not when there is nothing more to add, but when there is nothing more to remove” Antoine de Saint-Exupéry
-
V.Stryker
nagyúr
válasz TheVeryGuest #998 üzenetére
Nem azt mondtam,hogy nem jó dolog! Hanem azt próbálom érzékeltetni,hogy marhára nem ez a legfontosabb, amivel ''jót'' lehetne tenni. Bakker mennyibe kerül egy Volvo busz? 70-80 milla? Számold ki,hogy ha még kedvezményt sem kap a Bkv, akkor is ezért a pénzért 50 Volvo buszt tud venni, aminek sokkal nagyobb hasznát vennénk mi is,mint ennek a szarnak. (Azt már meg sem említem,hogy csak vegyenek 25-öt és a maradékból szereljenek klímát a combinóra.)Majd ha normálisak lesznek az utazási körülmények, akkor kéne költeni ilyen jellegű ''extrákra''.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
eziskamu
addikt
válasz V.Stryker #999 üzenetére
Debrecenben is van ilyen gps-es rendszer, de villamosokon. Elszórták a pízt, aztán még nem is pontos, és sokszor lehal. Nem tudom minek gps a villamosra, már ha egy kissebb adót raknak a villamosra amit a megállókban lévő oszlop érzékelne (vagy fordítva), már az alapján is elég pontos becslést lehetne adni. Itt mondják hogy egyetemeknek kevés a pénze, megbízhatták volna a DE-t nyugodtan, van itt pár szaki (diákok,tanárok) akik összedobták volna.
[Szerkesztve]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen