- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- MIUI / HyperOS topik
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Hirdetés
-
Frissítve! Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
gp A show hamarosan kezdődik, utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
KuKirin G4 - a sebesség ára
ma Meglehetősen erős gép ez, amivel óriásit lehet taknyolni, de néhány módosítással egy igen kedvező árú rollerré alakítható.
-
Computex 2024: újfajta tápdizájn a Lian Li boszorkánykonyhájáról
ph Az L alakú Edge széria három kapacitással közeleg, és a legszerényebb variánsa kap egy picit olcsóbb kiadást, ami levehető mesh hálóval jön.
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
Helgab
csendes tag
Az eladók még 1 nappal az akció kezdete előtt sem mondják meg, hogy milyen készülékek lesznek...
Azért jöttem erre a fórumra, mert muszáj kiadni valahol a dühömet, ami a Pannon miatt hetek óta halmozódik bennem!
Meglévő üzleti előfizetésre szerettem volna készüléket vásárolni, ezzel a szándékkal mentem be egy üzletbe 3 héttel ezelőtt. Ott közölték, hogy ez nem lehetséges (rendszerfelújítási munkálatok miatt), de ha sürgős, akkor megadott címre írjak emailt, ahonnan 1 hét alatt(!!!) visszaigazolják a jogosultságot. A visszaigazolás megtörtént, de készüléket nem engedtek vásárolni, azt mondták, csak augusztus 15. után lehet. De ha sürgős, akkor írjak megadott címre, ahol engedélyezhetik. Újabb levélváltás történt, és megjött az engedélyező email. A megbeszélt napon bementem a megbeszélt üzletbe, ahol kitették elém a vágyott telefonkészüléket, majd az eladó közölte, hogy a rendszer nem engedi a vásárlást. Ez 3 hete megy, és most újabb 3 hetet kell várnom, amíg a Pannon méltóztatik engedélyezni, hogy nála költsem el a pénzemet. Van egy eladó termék, nekem meg ott van a pénzem, és nem vehetem meg! Ez Magyarország...
Tudom, hogy a nagybetűs ''RENDSZEREN'' nem tudok változtatni, és maximálisan ki vagyok szolgáltatva a nagy PANNON kénye kedvének, de azért néhány kérdésem lenne az illetékesekhez:
1. Miért mondja ez a cég magát ''szolgáltatónak'', amikor az ügyfélnek kell megalázkodnia, hogy a szolgáltatást igénybe vegye?
2. Hogyan maradhat meg egy olyan cég egy éles versenyben, aki nem tudja kiszolgálni az igényeket?
3. A 21. században, Magyarországon 1 hétbe telik egy emailes visszaigazolás, egy -elvileg- mobilkommunikációs cégnél??? Postagalamb szállítja a leveleket?
4. A ''rendszerfelújítás'' (vagy esetleg nyári szabadságolás...) egy hónapig tart??? Hogyan lehet adatokat kezelni, információkat közvetíteni úgy, hogy egy esetleges rendszerleállás miatt megálljon az élet a cég körül?
Ezzel a kis nyári szabadságolással azt hiszem, nagyon sok elégedetlen ügyfelet szereztek maguknak, akiknek már nem kell sok, hogy átpártoljanak egy konkurens szolgáltatóhoz...
Új hozzászólás Aktív témák
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Ford topik
- Távol-keleti webshopok OFF topikja (játékok, kuponok, stb.)
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen