- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- MIUI / HyperOS topik
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
Hirdetés
-
UbiForward24 - Jön az Anno 117: Pax Romana
gp Folytatódik a híres sorozat, jövőre egy teljesen új epizóddal jelentkeznek a készítők.
-
Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
it Az 1,7 billió dollárt kezelő norvég állami vagyonalap jelezte: nem szavazzák meg Elon Musk 56 milliárd dolláros juttatási csomagját a Teslánál.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
Helgab
csendes tag
Az eladók még 1 nappal az akció kezdete előtt sem mondják meg, hogy milyen készülékek lesznek...
Azért jöttem erre a fórumra, mert muszáj kiadni valahol a dühömet, ami a Pannon miatt hetek óta halmozódik bennem!
Meglévő üzleti előfizetésre szerettem volna készüléket vásárolni, ezzel a szándékkal mentem be egy üzletbe 3 héttel ezelőtt. Ott közölték, hogy ez nem lehetséges (rendszerfelújítási munkálatok miatt), de ha sürgős, akkor megadott címre írjak emailt, ahonnan 1 hét alatt(!!!) visszaigazolják a jogosultságot. A visszaigazolás megtörtént, de készüléket nem engedtek vásárolni, azt mondták, csak augusztus 15. után lehet. De ha sürgős, akkor írjak megadott címre, ahol engedélyezhetik. Újabb levélváltás történt, és megjött az engedélyező email. A megbeszélt napon bementem a megbeszélt üzletbe, ahol kitették elém a vágyott telefonkészüléket, majd az eladó közölte, hogy a rendszer nem engedi a vásárlást. Ez 3 hete megy, és most újabb 3 hetet kell várnom, amíg a Pannon méltóztatik engedélyezni, hogy nála költsem el a pénzemet. Van egy eladó termék, nekem meg ott van a pénzem, és nem vehetem meg! Ez Magyarország...
Tudom, hogy a nagybetűs ''RENDSZEREN'' nem tudok változtatni, és maximálisan ki vagyok szolgáltatva a nagy PANNON kénye kedvének, de azért néhány kérdésem lenne az illetékesekhez:
1. Miért mondja ez a cég magát ''szolgáltatónak'', amikor az ügyfélnek kell megalázkodnia, hogy a szolgáltatást igénybe vegye?
2. Hogyan maradhat meg egy olyan cég egy éles versenyben, aki nem tudja kiszolgálni az igényeket?
3. A 21. században, Magyarországon 1 hétbe telik egy emailes visszaigazolás, egy -elvileg- mobilkommunikációs cégnél??? Postagalamb szállítja a leveleket?
4. A ''rendszerfelújítás'' (vagy esetleg nyári szabadságolás...) egy hónapig tart??? Hogyan lehet adatokat kezelni, információkat közvetíteni úgy, hogy egy esetleges rendszerleállás miatt megálljon az élet a cég körül?
Ezzel a kis nyári szabadságolással azt hiszem, nagyon sok elégedetlen ügyfelet szereztek maguknak, akiknek már nem kell sok, hogy átpártoljanak egy konkurens szolgáltatóhoz...
Új hozzászólás Aktív témák
- Diablo IV
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Házimozi haladó szinten
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- HP notebook topic
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- LG LCD és LED TV-k
- Xbox Series X|S
- UbiForward24 - Hosszabb bemutatón a Star Wars: Outlaws
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen