- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- iPhone topik
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Telekom mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
Hirdetés
-
Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
ph Fekete ventilátorokkal, visszafogott világítással, de LCD kijelzővel érkezik a gyártó új topmodellje.
-
Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
it A kínai EV-k és hibridek eddigi legnagyobb exportpiaca Belgium volt, azonban az EU-s álláspont és a kínai stratégiaváltás miatt immáron Brazíliába kerül a legtöbb ilyen jármű.
-
Indul a PlayStation Days of Play, bemutatkoztak a következő PS Plus játékok
gp Alig egy napot kell várni és elrajtol a Sony szokásos leárazása.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
Stauland -ban hasznos feature. Persze, nem biztos, hogy időben is jól jár a user, ha a rendszerre hagyatkozik.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Tschubi
tag
Autópályán 60 km/h-ig? Ez így szerencsétlenül hangzik
-
Chaser
titán
de azért nem rossz, csak nyilván mutatja a korlátait a technek - városban nyilván túl sok "inger" van, azt már nem tudná lekezelni, pálya+max 60km/h az elég lightos kombó -
kíváncsi vagyok ha gond van a gyártóé lesz-e a felelősség vagy a sofőré?_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
Noukoum
veterán
Ha a gyártó szavát adja akkor egyértelmű. Mondjuk ez még a gyakorlatban használhatatlan, csak arra jó hogy ők legyenek az elsők. De azért vicces hogy ilyenkor Európa milyen készségesen áll a témához, mert egy helyi autógyártóról van szó.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Chaser
titán
válasz Shadowbull #8 üzenetére
úgy oké
óriásinak azért nem nevezném mert pálya+60km/h az nagyon könnyű mutatvány
ha pálya+100-120km/h és város+60km/h is megvalósul az már tényleg óriási lenne
de kezdetnek jó mindenképp_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
Somatom
veterán
válasz Shadowbull #11 üzenetére
Érdekes példa. Stau esetén a jobbos sáv jobbra, a balos pedig balra húzódik, hogy a megkülönböztető jelzéses járműveknek legyen köztük hely. De, mit tesz olyankor, ha mondjuk egy útfelbontás miatt alakul ki a stau? Ő tudja, hogy nem fog jönni olyan jármű, ami miatt le kéne húzódni. A humán vezetők viszont ezt nem tudják és lehúzódnak.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Schuler888
senior tag
"kiáltana fel Szalacsi, ám a hazai mémkorszak egyik első hőse sajnos már nincs köztünk"
Itt megalltam es keresesre nyomtam... de semmi hir ezzel kapcsolatban... friss dolog?😔
"Jelenleg 11(!!!) pro maxom van, minden téren megfelelő, az s21 ultrat földbe dongoli, aki mást mond az hazudik." - Tiger. :'DDDD
-
Schuler888
senior tag
válasz Shadowbull #8 üzenetére
Na es ha sokat hibazik a gyarto termeke akar az aldozatok szempontjabol ez pont mar lenyegtelen..
"Jelenleg 11(!!!) pro maxom van, minden téren megfelelő, az s21 ultrat földbe dongoli, aki mást mond az hazudik." - Tiger. :'DDDD
-
pusszycat
nagyúr
válasz Schuler888 #13 üzenetére
Mi 11 Lite 5G 6/128 :)) Xiaomi Redmi Pad 4/128 GB, Laptop Asus Oled Vivobook 16GB/1TB " Azért vagyunk, h legyünk " by pusszycat [175cm/104kg.]
-
Noukoum
veterán
Mivel le van írva mit tud az autó, így nyilván vállalnia kell a gyártónak a felelősséget. Nem véletlen használhatatlan a jelenlegi korlátokkal, meg lehet nyugodni még hosszú évekig ilyen marad.
Shadowbull: Persze csak nem mindegyik autógyártó röhögteti ki magát ilyen rendszerekkel. Az EU meg röhejes hogy míg a legmodernebb rendszerrel dolgozó Teslát jogilag korlátozza addig egy helyi autógyártó bármilyen próbálkozását szó nélkül támogatja.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Menotti
aktív tag
válasz Schuler888 #13 üzenetére
Nekem is az rémlik,hogy 1-2 éve azt olvastam,hogy elhunyt....
Viszont most rákeresve semmi ilyet nem találok! -
7Heads Drago
veterán
Ezek szerint ezek a mercik ős kövület cuccal hozzák ezt? Abban a Teslában nincs benne ez a hardver és szoftver se ami ezt összehangolja, de ez ne zavarjon.
Na meg ha majd úgy pofára esnek , mint a Tesla utána szépen ők is visszavonulót fújnak. Csak kamera alapon fogalmam nincs hogy képzelik az egészet.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
Noukoum
veterán
Hogy jön ehhez hogy a Tesla miért vállal felelősséget?
Tesla haterként nem meglepő hogy nem érted meg azt, ezek a funkciók vezetés közben az utasok számára vannak. Ami ugye még az általad linkelt cikkben is le van írva, utána sem kellett volna nézned. A probléma azzal lenne ha nem működnének.
[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Shadowbull
addikt
Egyszerűen kamu hogy a Tesla dolgozik a legmodernebb rendszerekkel. Ez szimplán marketing, amit a tudatlan fanok lelkesen terjesztenek is.
Az megint ritka nagy hülyeség hogy az EU korlátozná a Teslát. Te ezeket a baromságokat el is hiszed vagy csak kötelességtudatból terjeszted?Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
-
Somatom
veterán
válasz Shadowbull #23 üzenetére
Tényleg? Ezt nem tudtam. Ez hogy történik a gyakorlatban? Mitől vált Rettungsgasse üzemmódba? Tegyük fel, hogy a user elindul Karlsruhe -ból és ráesik a pforzheimi staura. 60 -nál benyomja a level3 -at és elkezdi olvasni az újságot. Tegyük fel, hogy elkezdődik a baleseti helyezkedés, de az okos Merci tudja, hogy nem baleset van, hanem terelés. Hova fog sorolni? A többiekkel együtt a szélekre, vagy szépen tartja tovább a sávot?
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
#16820480
törölt tag
válasz 7Heads Drago #18 üzenetére
Mondjuk egy emberi sofőr is csak "kamera alapon" vezet, ráadásul egy darab stereoscopic kamerára alapozva, ami egyszerre egy irányt lát.
-
válasz Shadowbull #23 üzenetére
Nem tudja, de nem is tudhatja. Mivel nem a sávjelölő festésen belül halad a jármű nincs hová igazodnia.
Ha eleged a kormányt el kezd reklamálni a jármű. Az elöl haladó járművet sem követheti a sávtartó automatikát használó jármű. Ha opa Hans bealszik vezetés közben a 30 éves autójával és elindul egy útszélen álló fával történő ütközési íven, nem követheti Rettungsgasse funkciót ismerő jármű automatikusan. Csak kihasználtabb lenne a Rettungsgasse, a több mentőautó szükséglet okán.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
Shadowbull
addikt
válasz #16820480 #27 üzenetére
Valójában nem. Eleve 180 fokban lát, persze a széleken nem élesen, de az érzékekéshez bőven elegendő, plusz a tükrök általában benne vannak a perifériás látómezőben, tehát ha ott van valami mozgás akkor arra is felfigyel. Ugyanezt lefedni jópár kamera kell.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz Hieronymus #29 üzenetére
Hűha, nem kicsit vagy lemaradva.
https://youtu.be/nXmlX8Ow8oQ
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Somatom
veterán
válasz Shadowbull #30 üzenetére
Szóval, a Merci mindenképpen jobb, illetve bal oldalra húzódik? Na, az érdekes lesz. A feltételezést azért írtam, mert az adott helyen mindíg dugó van a sávelfogyás miatt. Ezt mindenki tudja, ezért nem alakul ki a Rettungsgasse. Szóval, a Merci lesz az egyedüli, amelyik lehúzódik és ezt mások félreérthetik.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
válasz Shadowbull #32 üzenetére
Értem, illetve nem értem.
Te az elején egy alap rendszerről beszéltél és belöksz nekem egy fejlett rendszert.Azt gondolom, én tudom miről beszélek. Alap rendszer például a Fiesztákban van. A linkelt videó ezekhez képest már csúcstechnológia. Ne ezt tekintsd kiinduló alapnak.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
mjani1172
addikt
válasz Hieronymus #35 üzenetére
Mindegy milyen technológia,szerintem nagyon kevesen lesznek akik ezt értő módon kezelik.
Nagyon sok kuncsafttal beszélek, és a legtöbb ilyen olyan vezetéstámogató eszközt nem használják, és nem is értik hogy működik.
Nézz körbe mikor ülsz a forgalomban a lámpánál, szerinted hány ember képes arra hogy átlássa a csúcstechnológia működését?
Nemrég láttam olyan esetet, hogy belement az előtte állóba mert hirtelen kellet megállni, és "darált a fék", felengedte.
Kb olyan mint az építkezések, egyre komolyabb dolgokat találnak ki, az anyagok is változnak, de nézd meg azt aki szereli -beépíti. Ha sikerül valami az csak a szerencse miatt van.[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz mjani1172 #36 üzenetére
Bevallom, én is csak próbálok hozzá alkalmazkodni, de nem nagyon értem. Ha autópálya lehajtónál balról előzve jön be egy autó, akkor a gázra lépek, mert tudom, hogy különben indokolatlanul lassítana az automatika.
Ha napsütésben, balos íven, frissen horganyzott a szalagkorlát, akkor két kézzel kitámasztok a kormányon és remélem, hogy csak vészfigyelmeztetés lesz, nem vészfékezés.
A hóesés kezdetétől számított 10 percen belül kiírja, hogy a szenzorok szennyezettek és minden segítség kikapcsol. Jó, vágom, innentől magamra vagyok utalva, csak szar, hogy ezt az infót öt percenként, teli fényerővel és sípolással ismétli és külön foglalkoznom kell az eltűntetésével, amikor amúgy sem egyszerű a szitu, mert próbálom a havas úton tartani a táncoló kamiont. Szóval, próbálom tanulni, de gyakran nem értem, hogy ez miért is olyan jó nekem.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
#16820480
törölt tag
válasz Shadowbull #31 üzenetére
Valójában persze ez sem igaz, mivel a 180 fokos látómeződ elég kis része az, amiből ténylegesen hasznos információt tudsz kinyerni, például hogy mi az ami ott van és milyen sebességgel mozog. Ráadásul a tükröknél is ez igaz, lehet látod, hogy van ott valami mozgás, de ahhoz oda kell nézzél (elvéve a figyelmet az útról), hogy felmérd pontosan micsoda. Ehhez képest egy amúgy csak kamerákkal rendelkező jármű is egyszerre minden kamera képét "látja" és értelmezi. Ráadásul jól megválasztott kamera elhelyezésekkel lényegében nem lesz holttér, ami ne mondható el az emberi szem+tükrök megoldásról.
-
Shadowbull
addikt
válasz Hieronymus #35 üzenetére
Úgy értettem hogy egy Level2es rendszer is tudja. Nem kell hozzá Level3.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Somatom
veterán
válasz Shadowbull #41 üzenetére
Nem ártana megismerned a valóságot. Nem arról van szó, hogy bárki renitenskedik, hanem arról, hogy mindenki. Állunk egymás mögött egy hosszú kamionsorban. Hátulról jön a rendőrautó a minek (mivel nincs baleset). Hogy is történik az a büntetés? Kipattan belőle egy rendőr, végigszalad a kamionsoron, begyűjti azt a párszáz iratot és elkezdi a csekkírogatást? Nem életszerű.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
nevemfel
senior tag
A Mercedes az első gyártó, amely hármas szintű önvezetést kínálhat
Remélem kikapcsolható.
Rally against apathy draws small crowd
-
Somatom
veterán
válasz #16820480 #47 üzenetére
Azért az nem úgy van. Mögém jön, követ és közben kiolvassa. De, úgy nem megy, hogy elmegy az álló kamionsor mellett és közben mindenkiét kiolvassa. Sok éve dolgozom kint, de olyat még nem láttam, hogy egy dugóban álló sort végigbüntessen a rendőr.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
"...Állunk egymás mögött egy hosszú kamionsorban. Hátulról jön a rendőrautó a minek (mivel nincs baleset)...."
Az, hogy van baleset vagy nincs egy adott útszakaszon nem tudhatod, mivel nem vagy jövőbe látó. Ha már ott állsz, nincs lehetőséged a mentőfolyosó kialakítására. Nincs más lehetőség, mint a folyosó menet közbeni kialakítása. A másik végletet a kisebb járművek csinálják. Kint van a pályán a torlódásveszély jelzése és már húzódnak is félre százas tempó mellett. Olyan útszakaszra, amit minden másnap takarítanak. (Karácsony és húsvét másnap.) A szalagkorlát mellett kétes tisztaságú útszakaszon néhány centiméterre a szalagkorláttól, százzal hajtani ön- és közveszélyes. Szükségtelen is, gyorsan kialakítható a szabad sáv. Amikor már lépésben halad a sor, meg- megállva, akkor kell gyorsan szabaddá tenni az utat, mert a követkő megállás tartós lehet.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- Madzag nélküli ollós klaviatúrát villantott a Keychron
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
- Ford topik
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- Újabb robottaxis balesetekre derült fény
- Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
- Politika
- iPad topik
- Milyen asztali médialejátszót?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen