Hirdetés
-
Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
ph Az Elitegroup új LIVA barebone-nal és a Black alaplapsorozat feltámasztásával készül a tajvani kiállításra.
-
Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
ma A Tensor G5-öt önállóan fejlesztheti és a TSMC-vel gyárthatja, a G4-et viszont még koreai partnerével.
-
Tekken 8 - Nyáron érkezik Lidia Sobieska
gp A lengyelek karatézó vezére lesz a franchise nyolcadik részének legújabb DLC karaktere.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Yllgrim
őstag
válasz Malachi #15001 üzenetére
Ami biztos sokat kell majd repulni egyutt, foleg a vadaszoknak hogy osszeszokjanak, Ha meglesz a S Hornet szivesen megyek majd egyutt gyakorolni hogy kitalaljuk a parokat.
Itt is abban lesz a nagy zseton, amiben a valo eletben. Minel erosebb hadsereg, gyors reagalas, nem felni a vesztesegektol es mindezek moge bazi nagy hatteripar.
Kalozosdi jo egy darabig, de ha nagyranosz megtalalnak Nah majd kialakul, jo lesz ez
szerk: Valakinek van elado csomagja, ne kimeljen
[ Szerkesztve ]
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
-
addikt
válasz Yllgrim #15002 üzenetére
amd-s kuponom van, de szerintem még nem beváltható, így az se biztos, hogy pontosan mi van benne.
egyébként árulom az M50-et is, de az nem csomagIt's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Yllgrim #15002 üzenetére
Ha lesz az orgban pár AC-képes drabális állat hajó, akkor lehet majd menni Co-Op-ba gyakorolni vadászokkal a védelmezést is. Azt hiszem ezt írtam is korábban a Reclaimer kapcsán, de lehet, hogy csak privátban valakinek.
A kalózkodás meg sokkal inkább a szabadságról és a szabályok elutasításáról szólt, mint a tényleges gazdagságról és a gazdasági építkezésről.
Minél több mindent tartasz pórázon, annál több kötél fogja le a kezeid.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Drenadar
Topikgazda
válasz TESCO-Zsömle #15004 üzenetére
Érdekes lesz majd az a coop vagy akármi ahol végre a multi crew shipek is használhatóak
Ugye meg lesz oldva a normális játék választás és nem ilyen kódokkal lehet csak egymásra találni?
Meg már mikor ígérték, hogy lehet egymás hangárjában nézelődni? Azt sem értem miért olyan nagy szám leprogramozni -
Drenadar
Topikgazda
válasz TESCO-Zsömle #15006 üzenetére
mit kell azokon megszerelni?
-
Diopapa
addikt
-
MODERÁTOR
Az egymás zsebében turkálást kéretik befejezni! Mindenki annyit és arra költ, amire és ahogy jólesik.
Köszi
Everybody lies.
-
veterán
csak miért kellett az én sajnálom-amat törölni
Mármint ami Volframmal történt most... Mindegy, azért sajnáljuk[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Szőrös
veterán
válasz TESCO-Zsömle #15004 üzenetére
Kalózok egyébként jó arcok voltak , elsők között alkalmaztak tb/nyugger járulék féleséget. Számos hajón le kellett adni a zsákmány bizonyos százalékét amit közösbe tettek, aztán ha valakit munkahelyi baleset ért ( pl ugrott keze/lába ami náluk gyakori volt ) akkor ebből kapta a meg a részesedését .
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Volfram42
senior tag
válasz Szőrös #15014 üzenetére
Ezt eredetileg a banyavarosokban kezdtek. A banyaszok gyujtottek ilyen alapot arra az esetre ha baleset tortent. Ott nem nagyon volt serules. Az ozvegyeknek es az arvaknak adtak.
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
-
Tengo
aktív tag
Én is space edition kuponra vadászok mióta, de nem árul senki.
[ Szerkesztve ]
-
Volfram42
senior tag
Offok offja. Ez nem az en evem. Ma meg kitorott egy fogam.:-)
[ Szerkesztve ]
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
-
veterán
közben meglett az 55 millió (55,002,696)
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
#16729600
törölt tag
válasz mrfire #15016 üzenetére
Köszi a választ.A játékot nagyon várom,jó a kezdeményezés is,ellenben szkeptikus vagyok és ebben megerősített pár privát is.( érdekes,hogy ezt egy olyan topiknak gondolják,ahol nem szabad leírni a véleményét az embernek.Talán túl sok lenne a fan faktor? ) Mindenesetre természetesen név nélkül én megosztom amit írtak,sajnos egyetértek vele.A támogatáshoz járna ( ! ) azért valami kvázi betartandó határidő is.Végül is a számonkérhetőség megáll,mert nem játékpénzzel vannak támogatva a fejlesztők és innentől nem is karitatív a tevékenységük,hanem kőkeményen üzleti )
"Egyáltalán lesz ebből a játékból valami még ebben a században és/vagy emberi életciklusban ?"
Szia, azért itt írom le mit gondolok én erről, mert még meglincselnének ha a topikban tenném.
Szóval kb három éve fejlesztik ezt és eredetileg 2015 elejére ígérték a játékot, lesz 6 játékmodul, ebből egy van 0.9xx alfa állapotban, a többi modulból még alfa sincs(kivéve a racinget amit azért csináltak, hogy eladhassanak még több hajót ), de a PU része még mindig csak design alatt van tehát még csak bele sem kezdtek...
Szerintem ha ez az első modul tartott nekik 3 évig fejleszteni 0.9 alfára, akkor szerintem a PU meg a játék ebben ütemben már akár 2050 körül megjelenhet. -
Szőrös
veterán
/sóhaj
Ez már tényleg...fáj.https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Malibutomi
nagyúr
válasz #16729600 #15020 üzenetére
Mindenek előtt üdv itt
Tömören:
2012 októberben indult a crowdfunding, a 3 év sehogy sem jön ki.
Ide idézném egy korábbi hozzászólásom: GTA V fejlesztése 5 év volt, a portolása PC-re további másfél, és szerintem nem összehasonlítható a két játék bonyolultsága.
Én mondjuk azon az oldalon vagyok, hogy inkább legyen jó mint hogy elsiessék. Erre a játékra vágyom a Wing Commander/Privateer óta azért is adtam pénzt nekik, elég sokan vannak még így ezzel szerintem.Két modul van jelenleg, a hangár és a dogfight modul (mindkettő most kapott egy nagyobb patchet), az FPS modul már nagyon közel van, nem mondom hogy az lesz-e, de most elsején a PAX-on bemutatnak valamit.
A modulokat párhuzamosan készítik egyébként, nemhiába dolgozik kb. 250 ember a játékon, szóval semmit nem jelent, hogy az első mikor jött ki. Mindegyik készül, ha mindegyik eléri már a kb. alfa állapotot onnan már felgyorsulnak a dolgok.
A PU-ról annyit tudunk, hogy prototípust már futtatnak, de azért az még igencsak idő lesz amíg minden összeállhat.Jóesetben jövőre a single részt már megkapjuk, és talán ha nagyon optimista vagyok 2015 vége-2016 elején elindulhat a PU alfa/beta.
Nem tudom kitől kaptad a privit, de sajnos van aki félinformációkat lobogtatva folytat kereszteshadjáratot a játék ellen.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz #16729600 #15020 üzenetére
Az a pár privát nem véletlenül csak egyetlen embertől származott? Ugyanis azt hiszem pontosan tudjuk hogy ki ez az illető (és mielőtt félreértés esne, semmilyen fan faktor nincs, el lett neki magyarázva minden tévedése, de nem különösebben érdekli, csak hajtogatja a magáét, osztja az "észt" fórumokban, blogot vezet ellene, stb.
Szkeptikusnak ér lenni, de felesleges bevenni amit ő mondogat, mert már milliószor megcáfoltuk minden érvét minden topicban (itt, iponon, sg-n, stb), de csak mondja és mondja...
@Tomi: dehogynem tudjuk kitől jött az a pü...
A játékról pedig annyit, hogy az eredeti határidők még anno nagyon nem ilyen kaliberű játékról szólt, csak amikor az emberek elkezdték önteni a pénzt a játékba, akkor nőtt és nőtt a scope... CR már az elején is elmondta, hogy ő legszivesebben mindent beletenne, és megcsinállná a BDSSE-t (best damn space sim ever), az emberek erre kaptak rá, ezért nőtt a minőségi szint is, és a tartalom is amit bele akarnak tenni. Jelenleg minden (!) modul egyszerre készül, csak értelemszerűen kisebb csapattal még kevesebb dolgot tudtak eleinte csinálni, most már elég sokan vannak, köztük igencsak nagy nevekkel (pl Ryan Church, Alex Mayberry). Csak hát ugye egy komplex repülési szimulációt (nem csak ál-légköri repüléés mint sok más játékban) még így is fényévekkel könnyebb betenni és indítani vele egy kis pályás dogfight modult, mint egy működő mmo világot kreálni stabil gazdasággal ennek a 600 ezer embernek.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
#16729600
törölt tag
válasz Malibutomi #15022 üzenetére
Köszi a reakciót.Nem volt szándékom semmilyen vita kirobbantása.Én is várom nagyon a játékot. A Privateer mai napig nosztalgikus emlékeket idéz. Szintén kaptam ajánlatot privátban a kuponkódra ,de nem adom el.Ennek ellenére remélem ( és most a középkorú korosztály képviseletében írok ),hogy belátható időn belül megjelenik a végleges játék,mert egy bizonyos kor felett, ( ffi lakosság ) hullunk mint a legyek,így nekünk minden kis idő számít, az is szempont, ami a fiatalabb korosztálynál nem is tényező
-
veterán
válasz #16729600 #15024 üzenetére
én kifejezetten csitrinek számítok a magam 30 évével itt
A játék mindenesetre hatalmasra van álmodva, és be kell látni, időbe kerül ilyen minőségben megcsinálni a planetside modult pl. Illetve pl át kell írni a Cryengine 3-at dupla pontosságra hogy kezelje ezt a méretet, ami szintén nem 5 perc.
Persze közben sem akarják hogy az emberek lelkesedése letörjön, így újabb és újabb, sokaknak nyálcsorgató dolgot mutatnak és teszik megvásárolhatóvá, mert ahogy mondtad, üzleti vállalkozás. Márpedig ha ilyen hajókat tesznek a játékba, akkor áldásom rá
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
mrfire
őstag
válasz #16729600 #15020 üzenetére
A nagy játékok sosem egy-két év alatt készülnek el, egy MMO-ba még több időt kell beleölni. Ott az Elder Scrolls Online, 7 évig készült. Ha ezt még két-három évig fejlesztik az sem számítana soknak szerintem.
Úgy gondolom, hogy ők sem gondolták, hogy ekkorára fogja kinőni magát a projekt, a kezdés egy fejlesztésnél lassan indulhat be, náluk meg főleg, kevesebb fejlesztővel. Egy játék fejlesztésénél első lépésként talán az alapok lerakása vihet el sok időt, miközben még kb. semmi kézzelfoghatót nem tudnának felmutatni.
Engem nem fog hazavágni ha veszek egy csomagot, főleg azzal a tudattal, hogy támogattam őket. Jelenleg nem látok erre érdemesebb készülőben lévő játékot. Mondom ezt pl. az összecsapott DLCbe átpakolt alaptartalmakkal elkészült Mass Effect 3-ra. A trilógia összes lényegesebb DLC-je árából a mai napig két teljes játékot lehet venni. Emellett a PC-sek nem kapnak online achievementeket az első két részhez. Sz'al ennyit a kiadókról.
A Star Citizenben megfogalmaztak mindent, és még többet, amit egy ilyen játéktól várnék és már évekkel korábban szóvá tettem a Black Prophecy megjelenése alatt.
Nálam már csak az a kérdés milyen csomagot vegyek. Játékgyűjtő lévén valami fizikai tartalmasról lehetne csak szó, szerintem Hornet F7C Plus lesz.
-
#16729600
törölt tag
Hát igen, az ilyen prezentációkat megnézve nem csoda ,ha fan lesz bárkiből.Én is a veszélyeztetett népességet képviselem ebből a szempontból bevallom Azért ha tud valaki egy használt időgépet a végleges játék megjelenítéséhez beállítva, nah az feltétlenül jelezze privátban
[ Szerkesztve ]
-
Malibutomi
nagyúr
[ Szerkesztve ]
-
TESCO-Zsömle
félisten
-
addikt
válasz Malibutomi #15029 üzenetére
jah, igen. lehet, hogy esélytelen, hogy leszedjen akárcsak egyetlen rátámadó aurora-t is, de közben simán elrepül a következő jump point-hoz akkor is, ha három superhornet sorozza egyszerre.
dogfight-ban nem minden a fegyverzet
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
Nosam
aktív tag
válasz Menthirist #15026 üzenetére
'"Illetve pl át kell írni a Cryengine 3-at dupla pontosságra hogy kezelje ezt a méretet, ami szintén nem 5 perc."
Van 64 bites cryengine, nem a cryengine-t kellett átírni 64-bitesre...
-
veterán
nem 64 bites rendszertámogatásról beszélek, hanem hogy a belső pontossága a távoknak, hasonlóknak dupla pontosságú legyen. A 64 bites cryengine-nel lehetett allokálni 3+ giga ramot eddig is, de ettől még a belső változók még nem dupla pontosságú float-ok voltak. Ez pedig kell ahhoz, hogy kellő méretű pályát tudjanak csinálni.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Nosam
aktív tag
válasz Menthirist #15033 üzenetére
Ezért mondom, hogy nem a cryengine-t kell átírni, hanem azt amit eddig ők beleírtak a cryenginbe...
-
veterán
Nem, a cryengine-t kell átírni, hogy támogasson pár kilométeres pályák helyett millió kilométereseket. A Cryengine 3-ban alaból nem lehet mondjuk egy darab 500x500x500 kilométeres pályát gyártani. Nem lehet, mert nem volt rá szükség, mindig több kicsiből készítették el a nagy pályákat. Dupla pontossággal megoldható lenne, hogy akár 10 millió köbkilométeres pályákat is lehessen csinálni, ez pedig fontos, ha alapvetően elég valóságos fizikával működik minden (tehát csak azért limitálni a hajók sebességét mondjuk 50 méter per sec-ben, mert túl hamar át lehetne érni a pár km-es pályán)
Szóval ezért írják át a motort (!), olyan emberek akik most már náluk dolgoznak de előtte a crytek-nél dolgoztak a motoron (!), hogy a rendszer támogassa azt, hogy le lehessen tenni egy aszteroidát mondjuk a 23423423423445234234234234 1234981923719238723918 koordinátára.
De ez már milliószor el lett mondva.[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Nosam
aktív tag
válasz Menthirist #15035 üzenetére
Lámáknak szóló marketing szöveg, ugyanis a 64 bites cryengine alapból képes kezelni a dupla pontosságú számokat anélkül, hogy bármit is átírnál benne. De fejezzük is be mert nincs értelme.
-
veterán
Na akkor kéretik elővenni egy Cryengine 3-at, és a pályaszerkesztőjébe csinálj nekem egy 100 ezer kilométerszer 100 ezer kilométeres pályát. Mert már megint csak a szád nagy, és persze jobban tudsz mindent náluk, probléma csak ott van, hogy kevered azt, hogy vannak benne 64 bites float-okkal megoldva dolgok azzal, hogy minden, nagy pálya létrehozásához szükséges dolog dupla pontosságú-e. Mert azzal ha csak mondjuk a memóriaindexelés rész 64 bites, még nem lesz nagy pályád.
Segítségül idézek a CryDev.net-ről:
"the max terrain size per map is 262x262 km......"[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Raulblanco
aktív tag
válasz Menthirist #15037 üzenetére
Az a baj, hogy nem érted. A crytek összes munkatársa megírhatná neki hivatalos levélben, hogy téved, akkor is neki lenne igaza. Isten leszállhatna az angyalok társaságában és átadhatná 11. parancsolatként, hogy téved, akkor is neki lenne igaza. Ő nem elvakult star citizen fan, mint Te, nem vesz be ilyen marketing marhaságokat, őt nem lehet átverni, hiába próbálod.
-
Raulblanco
aktív tag
Arra nem gondoltál még esetleg, hogy a Star Citizen weboldalán minden új regisztrálónak írj egy levelet az igazságról? Szegényeknek akik bedőlnek a marketing marhaságoknak senki nem mondja meg a tutit, amit Te felsőbbrendűségedből adódóan ösztönösen érzel, tudsz. Nem fair, hogy csak minket mentesz meg a pénzéhes gonosz karmai közül, Ők is segítségre szorulnak, és neked ezekkel az adottságokkal kötelességed lenne ezt megtenni. Addig pedig legalább mi sem fárasztunk az elvakult Star Citizen fanos eszmecseréinkkel.
-
Nosam
aktív tag
válasz Menthirist #15037 üzenetére
Ja, a 32 bitesben...
De mondom kár is volna belemenni, több dolog miatt is...
-
veterán
válasz Raulblanco #15038 üzenetére
Mindegy, ezt a témát zárjuk le még mielőtt még elharapózik. Egyértelmű hogy a Cryengine-t nem (sőt a nagy motorok egyikét sem) ilyen léptékű pályákra szánták, ami nem azt jelenti hogy ne lehetne átalakítani, csak épp nem volt még igény rá. Most van, de emiatt CR-éknek maguknak kell megoldaniuk (elmondták még régebben, hogy ugyan odaathatnák a kész, módosított kódot a Crytek-nek, de kétlik hogy különösebben érdekelné a Crytek egyéb partnereit az, hogy ekkora pályákat is lehessen csinálni. A 260x260 kilométeres pálya az űrbeli szimulációkon kívül mindenkinek elég (elvégre akár komplett budapestet is meg lehetne rajta csinálni, mert a motorba 67 ezer négyzetkilométeres pályát lehet betenni, Budapest pedig csak 500 körül van), sőt még az űrbelieknek egy részének is (akik nem akarnak egy nagy pályán játszani, hanem több kisebbre szervezik és osztják).
Szóval mivel ez gyakorlatilag csak CR-éknek kell, így "oldjátok meg egyedül" módban vannak
@Nosam: Mondom, be lehet bizonyítani az ellenkezőjét (bizonyítani, nem csak mondani!). Tegyél elém egy 100 ezer kilométerszer 100 ezer kilométeres pályát (lehet akár üres föld is, bár generáltathatsz rá fákat, csak a sarkokban legyen valami), cryengine 3-ban. Hajrá.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Nosam
aktív tag
válasz Raulblanco #15039 üzenetére
De miért gondolod azt, hogy én rosszindulatból írom ezt le? Miért gondolod azt, hogy bárki aki leír valamit amiről te mást gondolsz, az valójában azért van mert az ördög vagy a sátán szolgája?!
Nem értem miért kellene sátánt vagy gonoszt látni abban az emberben, aki leír valamit amiről te mást gondolsz, vagy tudsz?!
-
veterán
-
Nosam
aktív tag
válasz Menthirist #15043 üzenetére
Szerintem itt most alapból elbeszélünk egymás mellett, szóval inkább fejezzük is be.
Részemről lezárva.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
Nosam
aktív tag
válasz Raulblanco #15045 üzenetére
De miért lenne hazugság? Mondok neked egy példát, a média bemondja a tv-ben este, hogy holnap esni fog az eső, a kollégád azt mondja neked reggel, hogy ma egész nap esni fog az eső ellenben egész nap hétágra süt a nap. Nem fogod azt mondani neki, hogy milyen rosszindulatú ember vagy te, hogy hazudtál nekem, mert nem is esett az eső?!
Nem kezdesz el benne gonoszt meg sátánt keresni, és föleg nem mondod azt, hogy rosszindulatból hazudott neked.
-
Nosam
aktív tag
válasz Menthirist #15046 üzenetére
Akár még 256 milliószor 256 millió km nagyságú pályát is csinálok neked cryengine 3-ban...
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
Nosam
aktív tag
válasz Menthirist #15049 üzenetére
Még SC-sem lesz milliméter pontosságú. De én azért olyat csináljak mi?! Fogadunk e, hogy max méter/s pontosságra lesz képes az sc?!
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- LEGO klub
- Az ár/érték bajnok Galaxy A52-re is kész a One UI 6.1
- Fotók, videók mobillal
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Politika
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen