- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Üzemidő bajnokkal készül a Samsung az olimpiára
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Nubia Neo 5G - olcsó játék
- Xiaomi Redmi Note 4 - B20
- Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
- Magisk
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
ma A Tensor G5-öt önállóan fejlesztheti és a TSMC-vel gyárthatja, a G4-et viszont még koreai partnerével.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Hivatalos, hogy Game Pass-be jön a Call of Duty: Black Ops 6
gp Bár a játék jön PlayStationre is, akik PC-n vagy Xbox-on játszanak, azoknak elég lesz megvenniük az előfizetést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz mrfire #28999 üzenetére
"A Crytek dobta a saját cryengine motorját a vr támogatással"
Ezt most hogy akartátok érteni? Illetve a PU alpha-t 2016 elejére ígérték tudtommal, nem 2015 végére.
Illetve az sem igaz hogy a hornetbe egy kis méretű modul lenne beszerelhető, hanem kisméretűEK szerelhetőek. Tehát több is, ezekkel lehet variálni.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz Menthirist #29001 üzenetére
Ez ha nem így van, akkor az én félrefordításom. Ez az eredeti:
"Crytek dropped their version of CryEngine with VR support"
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
veterán
válasz Menthirist #29001 üzenetére
szvsz a kapitális méret sem szerencsés megfogalmazás, bár érthető mire utalna, de szerintem itt jobban el lehetett volna térni a közvetlen fordítástól, pl kis, közepes, nagy és óriás. Persze biztos van jobb kifejezés is rá, de nekem így fura hogy tegyünk bele két kapitális pajzsot
Nathan Boggs: adsz forrást? Csak mert amennyire én tudom, valójában az történt hogy a crytek kiadta az új verziójú cryengine-jét (3.8 azt hiszem), natív vr támogatással, az SC pedig perpill még 3.7-en van, és nézik hogy állhatnának át 3.8-ra, úgy hogy a meglévő százezer változtatást megtartsák.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
77.PX_Sting
csendes tag
válasz Nathan Boggs #29002 üzenetére
Valójában így hangzik: A crytek befejezi a motorjának a VR támogatását. A fordító mentségére legyen mondva, a dropped szó ebben az esetben nem egyértelmű.
MrFire mentségére legyen mondva, ő sem tudta valószínűleg, az én mentségemre meg az, hogy most láttam az eredeti mondatot.
[ Szerkesztve ]
"ott a kísértet a ganyéná' "
-
veterán
válasz 77.PX_Sting #29004 üzenetére
http://vrfocus.com/archives/17544/cryengine-gets-oculus-support/
http://prohardver.hu/hir/opengl_virtualis_valosag_gyur_cryengine_3_8_1.html
https://www.youtube.com/watch?v=fLlzb9KEbDY
nem kell mentegetőzni, meg nem támadni akartam, csak ez így szerintem félreérthető, mert nekem hangozhat úgy is, hogy a cryengine beszűntette a vr-ral kapcsolatos engine dolgait, ergo nem lesz vr a star citizenben, bár a cig próbálja beletenni ettől függetlenül.
Nathan Boggs: vagy majd dobd át nekem a vázlatot PM-ben aztán átfutom, bele tudok-e kötni Itt a dropped épp jelentheti a "kidobta" / "kiadta" szót is.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz Menthirist #29003 üzenetére
Ebben volt. Bekaphatja a drop a 80millió jelentésével, megpróbálok majd utánanézni az ilyeneknek...
Javítottam az RtV 54-ben. Menthirist, te meg olvasd ezeket, hogy az ilyeneket még a videó előtt kiszúrd
[ Szerkesztve ]
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
77.PX_Sting
csendes tag
válasz Menthirist #29005 üzenetére
Nem támadásnak vettem. A lényeg ez esetben nem a dropped szó, hanem a with. Ami ugye a -val -vel toldalék. A kettőt együtt használva megint más jelentéseket kapunk. Amúgy mindenkinek igaza van. Sok pontos és pontatlan fordítás lehet egy kifejezésből, ami 2 teljesen egyszerű szóból adódik. Gyakorlatilag a teljes bekezdés kellene hozzá, hogy pontosan le tudjuk fordítani
Az angol nyelv gyönyöre ezért imádom annyira az idegen nyelveket is.
"ott a kísértet a ganyéná' "
-
Nathan Boggs
senior tag
Nah, tanulunk a dologból, és ha kész az RtV, majd ráuszítalak titeket még a hétvégén Éééés jöjjön a ma esti Ben for the Chairman!!
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
veterán
válasz Nathan Boggs #29008 üzenetére
hétvégén LAN partin leszek
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Menthirist #29009 üzenetére
IrdatLAN partin?
Hol tartjátok? 890 Jump-on?
Thaiföldi androidok lesznek?
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
veterán
válasz TESCO-Zsömle #29010 üzenetére
Volt középsulis osztálytársam házában. Minden nyáron összejövünk vagy nyolcan, és 2-3 napig toljuk napi 16 órában a starcraft 1-2-őt, age of mithology-t, CS 1.6-ot és source-ot, flatout-ot, meg még ezt-azt.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Eyesis
őstag
válasz Menthirist #29011 üzenetére
Jejj de jó is volt a sok lan nagy ritkán mi is össze szoktunk jönni 3-4-en sc2zni...
Eyesis
-
veterán
Heti műsor:
Monday, July 20th
- Letter from the Chairman
- 10 for the Chairman (Special Edition)Tuesday, July 21st
- Meet the Devs: Chris SmithWednesday, July 22nd
- Jump Point Rerun
- Vault UpdateThursday, July 23rd
- Around the Verse: Episode 54Friday, July 24th
- Reverse the Verse (11:00 AM Pacific Time. Twitch.tv/cigcommunity)
- FPS Update – Week of July 20thStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Diopapa
addikt
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
mrfire
őstag
válasz Menthirist #29003 üzenetére
Köszi, hogy észrevetted , beszúrtam egy megjegyzést, és pontosítottam.
Ha nem jelentettek be mást, én úgy tudom máig, hogy a PU alfa év végére lett beígérve:
Nem mintha számítanék rá, hogy akkor ténylegesen meg is jön, de tőlük konkrétan nem emlékszem, hogy hallottam volna, hogy a PU Alfa 2016, de nem tudom, elsiklottam volna egy bejelentés fölött? Év végén gondolom az SQ42 a reálisabb. Köztünk persze a 2016-os év végi megjelenést sem hiszi el senki, és már általános, hogy 2017-et mondjunk. -
veterán
-
veterán
válasz Emirates777 #29018 üzenetére
A merlin kivételével szerintem már voltak, de lehet hogy az is volt Azért köszi
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Emirates777
tag
válasz Menthirist #29019 üzenetére
Oh sorry visszaolvasgattam pedig de nem láttam őket most vagy 3 nap kimaradt. Hajkurásztam a lányokat ahogy valaki mondta itt a fórumon
-
Emirates777
tag
válasz Menthirist #29019 üzenetére
-
dimre70
tag
Lesz sör, diszkó, lámpa, meg csaj !
-
Nathan Boggs
senior tag
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
veterán
válasz Nathan Boggs #29023 üzenetére
1.5 órás 10 FTC
20 perc Squadron42 update, 10 perc star marine update, 10 perc az emberek elvándorlásáról, 10-15 perc a star citizen változásáról a kezdetekhez képest, 10 perc a lehetetetlen befejezésről.[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Menthirist #29024 üzenetére
jól bele tud lendülni CR a beszédbe Látszik hogy nem kell keresgélnie hogy miről meséljen Csak úgy hadar
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Szőrös
veterán
válasz Menthirist #29025 üzenetére
Vmi lényegi infó is van vagy csak duma ?
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz Szőrös #29026 üzenetére
Én még csak a levelet olvastam, mert nem voltam hajlandó nekiállni 11-kor a másfél órás cuccnak
Abban sok visszatekintés van, de vannak benne tervek is, hogy pár héten belül FPS, majd az AC következő lépcsője, meg a GamesComon valami meglepetés Azért érdemes ezeket leellenőrizni, mert kicsit félálomban olvastam már
Arról is beszélt, hogy nincs elhalasztva semmi, nagyon pörögnek, ír arról, hogy hogy nőtt a CIG, az elvándorlásról, hogy az teljesen szokványos feladat, arról, hogy a nyílt fejlesztés és közösségi támogatás miatt nem lehet ugyanúgy fejleszteni, mint egy normális játékot (pl. akkor nem modulok lennének, hanem 3-4 évig semmit se kapnánk, ami játszható). Ilyenek.
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Nathan Boggs #29027 üzenetére
GamesCom-ra -ha jól emlékszem- akkor a 64bit-es térkép lesz a meglepetés. Szvsz kelleni is fog AC 2.0-ára, mert egy Constellation/Retaliator méretű döggel már kevés lesz a mostani map...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
veterán
válasz Szőrös #29026 üzenetére
attól függ mit értesz csak duma alatt Semmi olyat nem mondott el, ami drámaian változtatna bármin is, igazából a levél van csak bővebben elmagyarázva, kifejtve. Tehát a lényeg benne van a levélben. Beszél az SQ42 hosszáról, más tapasztalatokról, stb, még csak az első 25 percet néztem meg, az emberek távozásáról szóló blokkot és a lehetetlen végzésről szólót. Azokban volt 1-2 érdekes részlet (pályaméret, forgatókönyv-méret, stb), de alapvetően arról volt szó amit mi is beszéltük, pl hogy Travis Day (akit már gyerek kora óta ismer CR, mivel az apjával dolgoztak a wing commanderen) iszonyatosan nagy WoW fan, conokra járt, nyakig süllyedt a világába, nagyon sokat játszott vele mert imádta, és neki álmai lehetősége volt hogy bekerüljön a blizzardhoz, így érthető ha lecsapott a lehetőségre.
A pálya méretéről elejtett egy olyat, hogy valami 182 ezer kilométer átlóban, ami a leggyorsabb hajóval is kb 2.5 óra perpill... Mondjuk ebben a matekban van némi gond, mivel 300 m/sec sebességgel 2.5 óra alatt kb 2700 km-t lehet megtenni, ha jól emlékszem (300 m/sec, 18k m/perc, 1080000 m/óra, 2.7 millió méter per 2.5 óra, ami 2700 km). Mindegy, még így is több százszor akkora lesz mint eddig, és ez még csak az első körös növekedés, lesz ez milliós is, amint fel tudják majd tartalommal tölteni (mert technikailag eltér az átlagos játékoktól hogy ott általában konstans mértékben vannak a tartalmak egy pályán, itt meg lehet hogy 5000 km-en át semmi, aztán meg hirtelen egy hajó 10 szobával (zone) vagy egy állomás még többel.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
vaakuum
addikt
válasz Diopapa #29014 üzenetére
úgy be...szott, hogy azt sem tudta, hogykerült a kricsmiből vissza a hangárba... Igazi pilóta
"Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}
-
veterán
válasz Menthirist #29029 üzenetére
ezt meg félreértettem (éjszaka volt már):
"They are going to show the first large world map at GamesCom – you are orbiting a gas giant that is 182,000 km in diameter with 3 or 4 moons which will take 2.5 hours to go between the moons at top speed in the fastest ship; because of this they will have the quantum drive quick jump to get between stuff but it’s all in the same area/same level so no loading screens."
Quantum Drive confirmed, NOT 2.5 hrs across a solar system, 2.5 hrs between MOONS.
This is a response to prior estimates (responses to RTV's mistake, here) that solar systems are really tiny if regular thrusters can push a ship across solar systems in under 3 hrs.Ettől még nem lesznek valódi nagyságúak a bolygók (jó, ez a 182k átmérő a jupiternél nagyobb, de egy nagyobb csillagnál sokkalta kisebb), de kellően nagynak fog tűnni. Kb talán 1:10-es arányra mennek, de ugye nem valós bolygókat csinálnak meg, így ezt nem lehet majd tudni
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Szőrös
veterán
válasz Menthirist #29029 üzenetére
Köszi
Mondjuk ez a map méret nem tudom, hogy jött ki nekik de valóban nagyságrendekkel nagyobb mit a mostani kis izé.https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Diopapa
addikt
válasz Szőrös #29033 üzenetére
A lényeg, hogy bizonyos keretek között már akármekkora lehet a map. Más kérdés, hogy esetleg nincs szükség nagyobbra. Nagyon örülök, hogy sikerült megoldaniuk..
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
mrfire
őstag
válasz Menthirist #29032 üzenetére
Nem, értem. ha a Jupiternél nagyobb, de mégis 1:10-es arányra mennek, akkor ez valami Jupiternél 10x nagyobb gázóriás kéne hogy legyen? Az már egy kisebb csillag méret.
[ Szerkesztve ]
-
Szőrös
veterán
válasz Menthirist #29032 üzenetére
Hmm na akkor itt most arra gondolnak, hogy a gázóriás és a holdja közti távolságot lehet megtenni 2.5 óra alatt egy 350R-el ?
Mert akkor tényleg baromi nagy mapek lesznek ha csak ez a távolság ilyen irdatlan nagy.https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
mrfire
őstag
válasz Szőrös #29036 üzenetére
De ez azt is jelenti, hogy ilyen távolságok közt már nem lehet épp eszűen utazni, így lehetne akár külön pályákra bontva is egy naprendszer, csak technikai oldalról lenne különbség. Ha egy rendszer átjárása lett volna 2,5 óra, akkor a két hold között a távolság pár perc lenne (illetve annyi se, de tegyük fel hogy lecsaltak volna a bolygók közti térből), amit bármikor megtehettünk volna. Persze jobb, ha minél reálisabb.
[ Szerkesztve ]
-
EFRM
tag
válasz Szőrös #29036 üzenetére
sztem muszaj nagy mapokat csinalni, mert nem lesz tul sok rendszer (100as nagysagrend) ezzel szemben a jatekosok szama meg a millios es abbol nem 5en fognak explorerkedni...
gyanitom lesznek rejtett POIk, amikhez csak a feldezesuk utan lehet "insystem ugrani" v FSDzni.. nem tudom pontosan mik a tervek, szal ugy kepzeltem el az elso explorerek beallnak egy iranyba es toljak sima repulo modban amig nem talalnak vmit, akkor unlockolodik nekik ez a hely es el is adhatjak, at is adhatjak a koordinatakat masoknak.. kulonben semmi perc alatt elvesztene ertelmet a szakma*javitsatok ki, ha mas a design, nem vagom teljesen
-
veterán
válasz mrfire #29035 üzenetére
A jupiternél vannak nagyobb óriások is És ahogy mondtad is, vannak a csillagok is Szerintem amúgy az adatokban van egy kis elmászás, valaki rosszat mondott a devek közül, de szerintem ami az egészből a lényeg, hogy ezzel a 64 bites pályamérettel és a kamera-relatív renderinggel (mármint hogy nem a világ koordinátarendszer alapján renderel, hanem a kamera-relatív koordinátarendszer alapján) gyakorlatilag olyan méretű pályákat le tudnak tenni, amin akkora bolygók lehetnek, amire ténylegesen le lehet tenni városokat mindennel együtt, körülöttük állomások tudnak keringeni, amik akkorák hogy dokkolni lehessen hozzájuk és szaladgálni lehessen bennük, és az egész pálya akkora, hogy jump gate-tel lehet relatíve gyorsan haladni, de még ekkor is ugyanazon a pályán haladsz, csak sokkal nagyobb sebességgel (tehát mindenhova el lehet jutni majd normál sebességgel is, csak borzasztó sok idő alatt). Illetve így nem lesznek egymás nyakán az aszteroidák és a roncsok, szépen lesz hely elhelyezni mindet Lehet random cucc sok helyen, de nem fog állandoan az orrod előtt poppolni. Lehetnek nagyobb sebességek.
Még mindig nem tudom hogy fogják tudni ezt kivitelezni, én az eddigiekhez hasonlóan nem hiszem el hogy ez így ebben a formában kivitelezhető, de majd a gamescomon lehet hogy el fogom tudni már képzelni hogy lehetséges
Az emberek elhelyezése ezen a pályán pedig már egy másik dolog, attól hogy ekkora a pálya, még nem feltétlen fogsz mindenkit látni. Lehet hogy úgy lesz, hogy a pálya maga nagy és perzisztens, de csak a legközelebbi x hajót vagy embert látod mindig (tehát pl ha lecsapsz egy aszteroidára hogy kibányászd, láthatod ha bányássza valaki más, lehet hogy más egy pár vadásszal jön kalózkodni és így meglátjátok egymást, de ami a lényeg hogy egy adott területen csak x hajó meg ember látszik, még akkor is ha a pálya maga nagy. Ez egy aszteroidánál nem is probléma, elvégre nagy pálya esetén elszóródik a nép, nem mindenki fog bányászni, míg egy űrállomás körül (ahova meg mindenki jár) nem fogsz mindenkit látni, csak x számú embert (lehetőleg barátokat, ismerősöket). Ezt valahogy így tudom elképzelni.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Yllgrim
őstag
En mar latom hogy Poe siman beveszi Auroraval a Bengal-t, persze ti ezt mindig felreertitek
Nem auroraval fogja szetrobbantani, hanem szepen ledokkol, felcsempesz par Alien tojast (detektor kicselezo rendszerrel lealcazva) azok elszaparodonak par nap alatt, leolik a legenyseget, poenak megvan a biologiai kill switch-e, szepen felsetall a hidra, leteszi a segget a kapitanyi szekbe, labat a pultra es onelegult mosollyal nezi a szamlalaot ahogy porog fel az aukcion a hajo ara
Ha nem egeszen igy de egeszen biztosan lesz hasonlo
Johet majd par haver akik segitsegevel elrejti a hajot valahol messze es ennyi
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
-
Omli85
őstag
válasz PodMAN #29042 üzenetére
Sajnos nekem is egyre inkább az az érzésem, hogy bár szépen beindult a fantáziája minden rajongónak, köztük nekem is de, hogy ennek negyedét se látjuk majd viszont ingame az igencsak valószínű .
Persze ne legyen igazam, de egyre inkább úgy érzem kicsit túl sok lesz az "ez is lesz, meg az is, ó meg még ezt is beletesszük..." ötletek ötletek... csak szerintem kicsit túlvállalós a dolog?
Kezdem kicsit elveszteni a bizalmamat a projektben, jelen formában esélyt nem látok arra, hogy ez jövőre megjelenjen vagy akár 2 éven belül, legalábbis olyan tartalommal amit ígérnek. Tekintve arra, hogy mekkora összeg lett már beleforgatva a lelkes rajongók által ennek nagyon csúnya vége is lehet .
De ne legyen igazam azt kívánom .ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
veterán
válasz Omli85 #29043 üzenetére
nem is megjelenésre ígértek mindent.
Túlvállalni meg túlvállalják magukat, kérdés hogy ennek ellenére sikerülni fog-e letenni az asztalra a cuccot. Részemről ha már a felét leteszik, az több mint amit a legtöbb egyéb cég meg merne kockáztatni. Amúgy pont amiatt hogy nem csalják le a dolgokat, a távokat, a fizikát, a méreteket, lehetséges hogy mégis sikerüljön mindezeket beletenni. Sokszor ugyanis az szab gátat ezeknek, hogy itt-ott egyszerűsítenek, csalnak a játékban.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Diopapa #29045 üzenetére
Nekem ez volt az, ami a legkevésbé tetszett az ED-ben. Az hogy a normál térből lehet teret ugrani, baromi jól néz ki és hangulatos, de az hogy egy ilyen "köztes" térbe kerülünk ahol furikázni kell amíg 1000 km-re nem jutunk a célhoz és kiléphetünk a térből, már nem tetszett.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
ttamashu
aktív tag
válasz Menthirist #29040 üzenetére
A sok ember a pályán dologra már mondták hogy instance-elni fognak.
Tea az élet!
-
Diopapa
addikt
válasz Menthirist #29047 üzenetére
Tök ugyan ilyen lesz SC-ben is, csak ED-ben supercruise-nak hívják és lehet irányt váltani, SC-ben quantum drive-nak és nem lehet... Hozzáteszem ED-ben is ugyan így el tudsz jutni "lábon" A-ból B-be, csak napok (hetek) stb. Sőt, ugye elvileg naprendszerek között is, csak valószínűleg előbb lelövik a szervereket, mint hogy átjuss a szomszéd rendszerbe.. Egyébként meg bárhol kiléphettél supercruise-ból és akkor is ott voltál ahol lenned kellett a rendes térben, nem hinném, hogy ilyen szempontból lenne különbség SC-ben majd. Ha meg tényleg naprendszer méretű mapok lesznek, akkor meg nem tudom hogyan gondolják az instanceezést. Egy mmo-ban sem úgy van megoldva, mint amire itt utaltok és megmondom őszintén el sem tudom képzelni, hogy ezt így meg lehet csinálni. Mármint a 64 bites map rendszer kész ezt nyilván elhiszem, csak gondold el, hogy akkor hogyan lesz megoldva, hogy rengeteg játékos lehessen egy naprendszerben? Adja magát az EVE-ben levő grid rendszer de isten mentsen tőle. Ha kitapasztalod a tulajdonságait, durva immersion breaker dolgokat tudsz megcsinálni vele. Tartom, hogy az ED-s instance-generálós megoldása a legegyszerűbb.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
Flashback
addikt
Üdv újra itt
Lenne két kérdésem:
Valamelyik nap elindítottam a SC-t és megint rá kellett jönnöm borzalmasan fut...
A konfigom az alábbi:
AsRock Z68 PRO3 GEN3 B3, I7 2600, Gigabyte Nvidia GTX650 1Gb OC, 2*4096MB Kingston Grey 1600Mhz1.) Kérdés
A VGA a leggyengébb láncszem... A kérdés hogy mit érdemes venni kifejezetten a SC-hez olyan 50-60e-ig?!
Nagy kérdés hogy érdemes-e várni a vásárlással még? (Nem tudom hogy mikor jön ki az újabb VGA generáció...)2.) Kérdés
Jelenleg Aurora LX és Avengerem van most. 10-15$ összeget még rááldoznék az UPG-re van-e értelme és mire ha igen?[ Szerkesztve ]
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
Új hozzászólás Aktív témák
- Fotók, videók mobillal
- World of Tanks - MMO
- Politika
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- iPhone topik
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- Üzemidő bajnokkal készül a Samsung az olimpiára
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen