ADO D30 - ez már tényleg bicikli

Az eddigi legdrágább kínai e-bike futott be hozzánk, hogy azt mondhassuk: ez már bicikli, de ennyiért más biciklik is akadnak.

Bevezető

A kínai ADO korábbi termékét már volt alkalmunk kipróbálni, mi több, az A20 most is itt parkol a szerkesztőségi előszobában, hogy Alicewake néha beleverje a könyökét és kissé felborítsa. A gyártó hátteréről persze túl sokat nem tudni, de valami közük biztos van a Himo cuccokhoz is, mert az ADO marketingese olyan gépeket is próbált tukmálni ránk, csak éppen azokban egyelőre nincs előrelépés a már tesztelt Z20-hoz képest.

A20 és D30
A20 és D30 [+]

Januárban azonban rejtélyes és misztikus levelekben kaptuk az információt, hogy készül az új ADO bringa, küldenének egyet a megjelenés előtt, és bár a februári hónap nem kifejezetten a kerekezésről szól, de azt mondtuk, hogy az előző ADO is egész jópofa, nézzük, hogy mit tud az új. És egy akkora csomag érkezett, amiben egy jó drága OLED tévé is simán elfért volna, de ebben volt a bicikli, de ilyen csomagolást még nem láttam soha, a prohardveres bringás kollegával együtt sírtunk és röhögtünk, amikor nekiálltunk bontani. Mert odáig hibátlan volt az elképzelés, hogy minden akkurátusan körbe volt tekerve rugalmas borítással, az első kereket pedig hozzácsomagolták a hátsóhoz, de aztán az egészet berakták egy irtó nagy dobozba és a maradék helyet konkrétan kifújták purhabbal. Annyi hulladékot termeltünk össze a kicsomagolás során, ami egy konyhafelújítás alatt sem jön össze, kérdeztem is a gyártót, hogy ezt így hogy képzelték, de azt a megnyugtató választ kaptam, hogy semmiképpen nem akarták, hogy szállítás során megsérüljön a termék. Nos, nem is sérült meg.

[+]

A kicsomagolás után azonban kiderült, hogy ez egy bicikli méretű, biciklinek látszó, bicikliként használható bicikli. És már teljesen EU-kompatibilis, vagyis 250 wattos a motor teljesítménye, nincs külön gázkar, tehát nem tud menni csak úgy magától, tekerés nélkül, van rajta lámpa elöl-hátul, fényvisszaverők a küllőkön, szóval ebbe már a leginkább szőrszálhasogató rendőr sem fog belekötni. Ez nem egy elektromos Babetta-utánérzés, ez egy teljes értékű, rásegítéses kerékpár, ráadásul nem is a kínálat legaljáról halászták össze az alkatrészeket, plusz sokkal jobb minőségben épül össze, mint amit eddig láttunk Kínától. Szóval örömmel raktuk össze, de közben megtudtuk az árát: 1900 euró, úgyhogy menten szívrohamot is kaptunk, mert ennyiért már itthon is lehet ám venni pedálszenzoros e-bringát. De aztán árnyalódott a kép, mert van egy D30C nevű opció is, amely ugyanez a váz, ugyanez a motor, ugyanez a méret, de csak 9 sebességes és nem lehet benne lockolni az első teleszkópot. És őszintén: erre nem is nagyon van szükség, ez a kiszerelés valamivel olcsóbb, 1500 eurós áron vihető.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

Előzmények

  • ADO A20+ - ez kéne legyen a szint

    Nagyon agilisen lépett be a piacra az ADO nevű márka az elektromos bringákkal, az A20+ pedig az a szint, ahol minden ilyen motyónak kezdődnie kéne.

Hirdetés