- Telekom mobilszolgáltatások
- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy A52 - royal cuvée
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
Hirdetés
-
Computex 2024: masszív tervekkel ül fel az ARM az AI-vonatra
ph A vállalat vezetője a PC-piac 50 százalékát vinné a következő öt évben.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
ma A TWS füles képmozaikot, a Watch FE ártippet kapott.
-
Mobilarena
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
VegyesTamás
senior tag
válasz zozoz1 #18200 üzenetére
kicsit nem értelek titeket nem csak neked szól) múltkor kipróbáltam a kocsit fékszervo nélkül (nem indítottam be és gurulgáztam egy lejtőn. Már értem,hogy mi ez a vágy a minél keményebb fékért..na de ...ha mmár versenysport akkor precízios autókezelés, ha már precíziós autókezelés, miért nem lehet megtanulni a finom pedálkezelést?
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
-
JoinR
senior tag
válasz zozoz1 #18202 üzenetére
http://www.nixim.com/ - innen vettem anno, 7-8 ezerbe jött ki talán. Először a gyári potival használtam, aztán PTR load cell-lel (de azt is ezzel a rugóval), most meg már hidraulikus fék van a helyén.
-
zozoz1
aktív tag
válasz VegyesTamás #18203 üzenetére
Szia...
Szinte vártam hogy berobbanj...
Félre ne érts, értékelem. Minden levelem végén ott van a "A viták vitték elöbbre az emberiséget"
Amúgy fentebb is segítségemre voltál...Értem a leveled mondandóját de én másképp gondolom.
Valóban lehet a fékkel játszani ahogy írod...(miért nem lehet megtanulni a finom pedálkezelést?)
De ez amit írsz ha jól értelmeztem igazi játék fék kezelés lenne...
Ha kevésbé nyomom nem fékez ha a pótmétert túlnyomom ég a gumi és kiszállsz.
Da a valós életben a fék nem úgy működik hogy ha 6cm-t nyomom nem fékez ha 10cm-t nyomom lepadlóz.Tartsd meg hát a kettő között akkor jó... (amúgy eddig ezt tettem)
A valós fékút addig tart amíg a fékbetét el nem éri a féktárcsát. Onnantól kezdve már nem sokat tudod térben nyomni a pedált. Csak az lenyomás erejével játszol. Ahhoz meg kell a felkeményedés és az az igazi fék szimulálása. Én így gondolom de ettől még más másképp láthatja....JoinR
A rugót amit láttam 4K árulják..
.
hidraulikus fék van a helyén Ne már....
Logi G27-ed van?[ Szerkesztve ]
A viták vitték elöbbre az emberiséget
-
zozoz1
aktív tag
válasz VegyesTamás #18203 üzenetére
Bocsi most olvasom vissza amit írtam...a fékút alatt érts fékpedál utat.
A viták vitték elöbbre az emberiséget
-
dzsi23
addikt
Sziasztok!
Ez az Logitech Formula Force EX tényleg olyan hangos, mint ezen a videón (pl. 1:30-nál), amikor elfordítja a kormányt?
Nem értek hozzá, még sosem használtam, de szeretném kipróbálni, ezért vennék egyet használtan. Esetleg tudtok jobbat ajánlani 10k alatt? -
JoinR
senior tag
válasz zozoz1 #18205 üzenetére
Szerintem 4k-t megér, meg később lehet másra is használni (pl load cell-hez).
Ha nevezhetjük még G27-nek, végülis az van jah Csak ki van szedve a műanyagból, cockpitre felcsavarozva, hosszabb pedálokkal szerelve, Leo Bodnar kábellel gépre kötve, egyik poti helyett Hall-szenzor, gyári fékrugó a kuplungban, a kuplungé a gázban, stb...meg az említett hidrós mod.
-
VegyesTamás
senior tag
válasz zozoz1 #18205 üzenetére
igazad van, pontosan így történik sokkal jobban lehet érezni a kocsiban a csúszáshatárt ezért nyilván egyszerűbb is. Nekem a trükköm erre a potis dologra a hangerő volt jól felhúztam a hangot és hallgattam, és úgy mentem, ha fütyül t a gumi kicsit vissza, és így játszottam vele amíg egyszerűen meg nem tanultam azokra az apró jelekre figyelni a szimulátorban mint a hang, és kormányozhatóság. Sok minden múlik az időn, hogy milyen gyorsan veszed azt észre , azt az apró pici jelet persze könnyebb egy progresszív rugóval, de azért nem olyan rossz a helyzet a potissal sem, mint az egy két ember így az olvasottak közül gondolná
Mondjuk én mindig is imádtam a határon játszani, amíg nem volt kocsi komolyan bicóztam, (DH) és azzal szórakoztam, hogy inkább az első fékkel fékeztem azon a határon ahol emelkedett a hátulja, vagy olyan talajon ahol éppen csúszott akkor mindig azt a határt kerestem ahol már éreztem, és hallottam ahogy csúszik, de csak éppenhogy 1-2% a slip szóval ilyen téren extra érzékeny vagyok ezekre a határokra, talán ezért is húzódtam ennyire a rally felé mert az pont a határokról szól, és keresztbe, meg improvizáció..stb
minél keményebb valami annál könnyebb akár érzéketlenül is kezelni az adott dolgot, de ez nem biztos, hogy a végletekig jó, igazán az a profi aki minden körülmények között megállja a helyét. Nemrég át ültem a Samarából egy 145lovas 147es Alfába, és az első 100 m után éreztem az autót (persze nem teljesen mert ahhoz fél élet alig elég, hogy eggyé váljatok )..aztán szükség is volt ezekre az ismeretekre nem sokkal később..de erre nem vagyok büszke mert felelőtlen és idióta voltam, nagyon jól jöttek a fentebb leírt tanult dolgok...
JoinR: lassan kiadhatod saját modként is
[ Szerkesztve ]
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
-
Gigi01
őstag
válasz VegyesTamás #18211 üzenetére
Rally,azaz RBR?
Tudnátok abban tippet adni,hogy a pedált hogyan tudnám magam felé megdönteni?
Holnap jön meg a G27-em.Eddig csak simán a padlón volt,de amíg nem lessz valami állványom,valahogy meg akarom oldani.Valami olyasmire rá lehetne tenni,mint pl. a fodrásznál a lábtartó?
Gondolom nem mindenkinek van még itt cockpitje.Ezért is számítok tippekre.[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz VegyesTamás #18203 üzenetére
Más a dolog.
Mert egy autóban, még, ha van fékrásegítés is, akkor sem lehet 100% fékerőt elérni azzal, hogy csak úgy egyszerűen ráteszem a 46-os bakancsot a pedálra. Ahhoz, hogy egy utcai autót jó aszfalton, jó állapotú utcai gumival blokkolósra fékezz, ahhoz igencsak taposni kell a pedált.
Versenyautónál pedig pláne. forma1- közvetítéseket, ha nézel, ott néha szokták a pályarajzot mutogatni, és megemlítik, hogy egyikmásik kanyar előtt jóval 100kg-os súllyal kell telibetaposni a pedált.
A load cellás, vagy a hidraulkus pedig pedig azért hasonlít méginkább a valódihoz, mert egy fékpedált csak nagyon rövid úton lehet benyomni, utána már csak a lenyomásá erejének a növelésével növeled a fékerőt. Nem pedig úgy, mint a játékkormányok pedáljainkál, ahol ugyanazzal az erővel lehet teljesen benyomni a pedált.
Emiatt lehet érdekes a játékkormányok pedáljainak a babrálása. -
zozoz1
aktív tag
Hú vazeg, ez már az elmebeteg kategória.
Te szoktál indulni online versenyezni is?TomCat333
Azért látni hogy itt mindenki a maga módján megszállott. Ez jó dolog.
Ok értem a megközelítésed és ez is egy módja a fékezésnek.
Hozzá teszem nem is könnyű módja. De ez nem valós szimuláció nem?
Jelen pillanat még én is így fékezek és megy a fékezés gumiégetés nélkül. Már megy....
De ma direkt figyeltem az autómat. Fék lenyom, kb 4-5cm könnyen megy a pedál, majd felkeményedik és érzékelhetően nem igazán hajlandó megmozdulni. Csak a fékpedál nyomáserejének változtatásával szabályzod a fék intenzitását. Azon filóztam ha hirtelen átváltozna a fékem pótméteres szisztémára ahol a pedálút adja a fékezési intenzitást hát bajba lennék hirtelen. Vagy nem eléggé fékeznék vagy az ABS kezdene el darálni.
Gondolom én....Melyik rally játékkal nyomulsz? Azt én is csipázom....
vlevi
Osztom a véleményed...
[ Szerkesztve ]
A viták vitték elöbbre az emberiséget
-
JoinR
senior tag
válasz zozoz1 #18214 üzenetére
Csak online megyek.
Azért ez még bőven nem elmebeteg... Persze sok a módosítás, de költségben ez a G27 még mindig kb. fele egy Fanatec-szettnek. Akinek nincs szüksége erős FFB-re, meg esetleg együtt tud élni a gyengeségeivel, annak, azaz nekem még mindig a G27 a legjobb alternatíva.
Épp a héten próbáltam egy 300 ezres kormányt, nagyjából világos, mit lehet kihozni az FFB-adatfolyamából...nah az már inkább elmebeteg (de gyorsabb azzal se lennék hosszú távon se) -
#48967168
törölt tag
Aki esetleg CPX adapterre várt a TX kormányához hogy összelőhesse a Fana pedáljával itt az alkalom, újra elérhető a cucc!
Az előrendelőknek már csak a utalni kell és rögtön küldik! (elméletileg, nyugtával a napot... ) Új rendelés egy hónapon belül.
-
Jack@l
veterán
Akkor már érted miről beszéltem a g27 meg a fogaskerekes kormányok kapcsán?
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
VegyesTamás
senior tag
válasz zozoz1 #18214 üzenetére
ígyvan RBR ptt tanultam meg nagyon nagyon sok mindent leszólják a grafika miatt pedig teljesen rendben van, az RSRBR pakkal pedig van vagy 100 kocsi, és az EVO visszadurrog, meg soksokminden+magyar navi+100 pálya kb és teljesen rendben van a graf, legalább megvan a 60-70 fpsem a mostnai mai viszonylatba kicsit gyengébb gépemen is és ez szimunál rrengeteget számít (utsó tapasztalat 36 fps vs 60 fps -36 fps izzadva..sokszor eldobva egy 15 kmes pályán (sorica) 60 fpssel nagyon lazán nagyon smooth autókezeléssel (nem volt annyira ideges a kis peugeot) 4 mp-el mentem jobbat ) rengeteg reeengeteg
A féket tekintve igazatok van..pontosan előőttem van minden amiről beszéltek, ugyanis napmintnap javítom őket, szóval egyszerű dolgom van itt igazából a legjobban ffb-s pedállal lehetni szimulálni rendesen a féket hidrorásegítéssel.
Nem tudom ki kérdezte: pedált megdönteni egyzserű lemez (mondjuk bordáslemez az jól is néz ki) és átmenő csavarokkal ráfogatni egy ék alakú fát. bordáslemezre meg rendesen fel lehet szavaroozni a pedált megt annak mvan tartása. Az ék alakú fa aljára meg érdemes beleverni kisebb szögeket vagy ha nem padlószőnyeg akkor valami tapacsot ami meggátolja, hogy csússzon. (mondjuk én a pedált a falhoz támasztottam ki amikor nem padlószönyegen volt
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
-
JoinR
senior tag
válasz Jack@l #18217 üzenetére
Azt akkor is értettem, nem most mentem először G27-nél jobb kormánnyal
Egyelőre viszont még nem tudom korrektül összehasonlítani a kettőt. Nyilván nagyon jó a nulla kotyogás és ffb-holtjáték, azonnal letaglózó nyomaték, gyakorlatilag bármelyik pillanatban eltörheti az ujjam (azt hiszem ehhez nem kell kommentár vagy itt egy másik videó használat közben), de ez a pontosság már túl steril nekem ilyen szintű szoftverekhez. Igaz csak iR-rel próbáltam, úgy lesz korrekt, ha majd később kipróbálom a többivel is. Jelenleg ahhoz tudom hasonlítani, mint amikor egy stúdió fejhallgatóval elkezdek hallgatni változó minőségben kevert zenéket...azonnal kijönnek azok a hiányosságok, amik egy olcsóbb hangkeltővel észre sem vehetők, és még bőven élvezhetők maradnak. A G27 mechanikája (a hiányosságai révén) elmossa ezeket a hibákat, és számomra természetesebbnek tűnik az összhatás. De mégegyszer mondom, csak iR-rel próbáltam, ha lesz rá módom, megpróbálom AC-vel is, hogy annak az FFB-je milyennek tűnik. El tudom képzelni, hogy akár jobb is legyen, bár ahogy próbáltam, az 1.1-ben is még mindig ráz a kormány, ha blokkol a kerék, amit nem nagyon tudok hova tenni továbbra sem.. -
vlevi
nagyúr
Fanatechnél lehet "legózni", és csak azt a részét veszed meg, ami kell.
Vagyis, ha nincs szükséges a H váltóra, akkor az kihagyható, ráadásul az az egyik legdrgább tétel.
Aki modernebb versenyautókkal játszik, annak elég lehet a füles váltó, mert azokban már csak elvétve találni 1-1 szériában botváltót. H-st pedig mégritkábban.
De aki más autókban is érdekelt, annak tényleg kell a H váltó, viszont ráér később is megvenni.Viszont a Fanatec áráért kárpótol a load cellás fékpedál. De kipróbálnám egyszer
-
JoinR
senior tag
Legózni lehet, de mire végzel vele, akkor is 2-3x annyiba kerül Persze a minősége is más lesz, nem érdemes egy Clubsport Shifter-t összehasonlítani a G27 H-váltójával.
Én mondjuk pont inkább a régebbi gépeket szeretem, H-váltó nélkül elképzelhetetlennek tartom a szimezést.
Ami a pedált illeti, még nagyon vad árak mellett is max annyiba kerül egy hidrós G27 pedál, mint egy load cellás Clubsport V2...annyira nem kárpótolna a Fanatec, hogy őszinte legyek De aki nem akar buherálni, annak biztosan az egyik legjobb megoldás. -
Jack@l
veterán
Attól hogy rohadt erős motor van benne, nem muszáj azt fullon járatni, hogy birkózni kelljen vele.(nem attól lesz jó a kormány, sőt)
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
arty
veterán
válasz #48967168 #18216 üzenetére
én úgytudom, hogy ilyenkor egy 10$-os előleget adsz paypalon és majd hónapok mulva kapsz egy véglegesítést a vásárlásodra.... HA kapsz. volta akinek 4 hónap alatt se sikerült adapterhez jutnia
külön extra, hogy a cpx adapter oldalán a postaköltséget fel se tünteti a készítő (ami egyébként ~40$ ha nem kapsz rá vámot-áfát)
... így lehet jó drágán értelmes pedált szerválni a TH hulladéka helyett
(25-30e + erre jön még rá a pedál ára, hülyének is megéri. pedigén is szívesen kiváltottam volna a g25 pedálom a tx alatt vagy félreértek valamit? )[ Szerkesztve ]
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
#48967168
törölt tag
Nem fogalmaztam pontosan:
Én már hónapokkal korábban letettem az előleget és most jött meg az E-Mail, hogy végre legyártották, utalhatom a maradékot (ha jól emlékszem postaköltség címén) Nyilván, ha más is előrendelésben volt, akkor kapott ő is értesítést.
Viszont azt jó tudni, hogy a Basherboards úgy dolgozik, hogy egyszerre legyártanak egy jelentősebb mennyiséget (már ahhoz képest, hogy egy "garázscég"), aztán hónapokig megint semmi, amíg elegendő rendelés össze nem jön... Úgyhogy aki még nem rendelt, az most jó eséllyel hozzáférhet az előrendeléseken felül legyártott darabok egyikéhez és nem kell 6 hónapot várnia, mint nekem...
Mondjuk én már le is mondtam róla, és tökre megszoktam a T500RS pedálját. Tanulhatom elölről az féktávokat az AC-ben...
update:
Utánanéztem a Paypalon, 2014.09.29-én küldtem el a 10USD előleget, most meg egy 50-est. Összesen 17.262 HUF volt (az első óta kicsit más az árfolyam...) Tényleg drága, de nincs más load-cell-es megoldás...
[ Szerkesztve ]
-
Chosen
addikt
Sziasztok!
Van itt PH!-n valaki a G25 javítással foglalkozik? Az FFB sajnos eléggé legyengült egy ideje
-
VegyesTamás
senior tag
válasz Chosen #18226 üzenetére
+1 Brianre
JoinR: Na ez az aminek nem látom értelmét...Samara szervó nélkül földúton 60-80al nem ránt ekkorát ..élsebenn vett körforgalom rázókövét használva úgy, hogy az autó bal oldalát eldobja ot nincs ilyen erőhatás...nem vezettem még versenyautót (rally ladákon kívül) de nem hinném, hogy egy pálya autó eltöri a kezed ha nem vagy kondiban
[ Szerkesztve ]
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
-
zozoz1
aktív tag
válasz VegyesTamás #18228 üzenetére
nem hinném, hogy egy pálya autó eltöri a kezed
Nem töri el, de azért elég markánsan közvetít az útról.
Meg hát a kormány átmérő is kisebb. Az is felerősíti az erőket.
De mivel egy kibelezett alvázon ülsz kemény rugókon fulladásig tuningolt motorral és mind ez olyan hangot és rezgéseket eredményez a kasznin hogy a tömés kiesik a fogadból, így a kormány reakciók nem annyira markánsak mint itt a fotelben a szobában ahol mást sem érzel.
Ha csak nem egy ilyenben ülsz...JoinR
Amióta beszélünk erről a valós fékeffektről azóta figyelem a fékeket.
Nekem egy B7 VW Passatom van. Ott a fékrugó gyengébb mint a G27 rugója.
Úgy 5-6 cm után keményedik fel igen markánsan és ott már alig mozdul.
A főnököm Subarujában már keményebb a rugó de még mindig gyengébbnek tűnik mint a G27 rugója.
(megjegyzés hogy itthon zokniban nyomom a kocsikban cipőben. Lehet hogy ez becsap)
A Subaruban hosszabb a fékpedál út, úgy 6-8cm is, de a felkeményedés dettó ugyan az.
A Nixim mod-ban ami elgondolkodtat hogy az a rugó alapból még keményebb mint a gyári G27.
Miközben a valós életben nem igazán így van.
Nem biztos hogy kellene és hogy az jó-e?[ Szerkesztve ]
A viták vitték elöbbre az emberiséget
-
JoinR
senior tag
válasz zozoz1 #18229 üzenetére
Próbáld ki cipőben is
Egyébként amíg poti van benne, sehogy se lesz igazán jó, ez már korábban ki lett tárgyalva.
Az igazi kocsiban a rugó arra kell, hogy a pedál visszatérjen az alaphelyzetbe, az itteni pedáloknál - a hidraulikus cuccokat kivéve - pedig az felel az ellenállásért is...ezért keményebbek az elején, és mégsem elég kemények a végén. Egy Nixim vagy bármilyen keményebb rugó inkább azt célozza meg, hogy ne ütközzön egyből fel a pedál erős fékezés környékén.
Persze egy gyári G27 pedálútja (és erőkarja) eleve kisebb, mint egy igazi autóé, ezért nehéz összehasonlítani. Szerintem a legolcsóbb és leghasznosabb mod, amit egy pedálszettel tenni lehet, hogy meghosszabbítjuk a pedálokat...többet ér bárminél, hogy a gázt 2x akkora úton tudod adagolni, még ha nincs Leo kábel, akkor is.
Gyárilag nyilván azért nem hosszabbak, mert akkor a rögzítésük problémásabb lenne, vagy elcsúszik vagy felborul. -
VegyesTamás
senior tag
válasz zozoz1 #18229 üzenetére
persze, hogy markánsan, de nem ennyire ejj..zoknit felejtsd el. Halálos iram első rész. 2. jelenet. Brian O'conner tapossa a zöldikének. Ajánlott viselet
Egy olyanban ültem már, volt kinn a hungexpon...nem az igazi..(mondjuk dirttel volt) nekem későn adta vissza az infot, inkább rosszat tett és túlmozgásos volt, hamarabb láttam a kocsi viselkedését (mondjuk ezt a dirtben ffb-n is tapasztaltam. Élménynek hatalmas, lehet AC-vel jobb (Simhousenak komolyabb a széke szerintem valóságérzetre) otthonra nem kéne mert 3 KW óránként
[ Szerkesztve ]
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
-
Chosen
addikt
Picit off, de használtan mennyi mostanság reális ára egy G25-nek? 43-55 között látom kint a mostaniakat, ez kb reális?
-
Jack@l
veterán
válasz Chosen #18235 üzenetére
Azé félig döglött motorral ne add el...
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
zozoz1
aktív tag
válasz VegyesTamás #18234 üzenetére
Te ültél ilyenben? Azért kipróbálnám.
De azt látni ott a videón is hogy van egy kis fáziskésés a lekövetésben.
De azt nem is lehet kivédeni. Az AC-nél is látni hogy a videón kicsit később vált a kéz, mint ahogy azt valóságban teszed.JoinR
Most elárulok valamit de ne hangosan röhögj ki.
Unatkoztam meg egy bütykölős is vagyok.
Vettem egy ilyet. Megfaragtam hogy a fék rugójába beleférjen. Csak kíváncsiságból.
De nem jó mert nagyon rugalmas, semmi felkeményedés.
A Nixim mod-ról lebeszéltem magam. Nem akarok olyan kemény rugót.
Meg a potival sosem lesz az igazi.
Valami olyat keresek ahol a pedálút elég rövid és utána egy valós felkeményedés van.
A "jutyubon" nézegetem mi a választék és mennyiért.
Tervezem hogy online versenyzek a közeljövőben...
Kíváncsi lennék a filingjére....
De ahhoz jó cucc is kell nem csak érzék és eltökéltség...A viták vitték elöbbre az emberiséget
-
Joshi
titán
-
zozoz1
aktív tag
-
-
Jack@l
veterán
válasz Chosen #18240 üzenetére
Ki tudja a mai világban mire vetemedik az ember aki g25-höz keres szervizt
Nem feltételezés volt, hanem figylelemfelhívás, hogy azt ne tedd.[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
válasz Chosen #18249 üzenetére
Nekem gyanus hogy az egyik motor szállt el, ami jópár éves használat után nem is csoda. Pár ezer forintért sztem kapsz hozzá új motorokat. (ha találsz hasonlót)
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen