Hirdetés
-
Read Only Memories: Neurodiver teszt
gp A 2064 folytatása négy teljes évet csúszott a legelső tervekhez képest – a jövő transzhumanista világa még mindig roppant érdekes, a történet azonban már nem robotok, hanem agybúvárok körül forog.
-
A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
it Új AI-eszközöket visz az ügyfélszolgálatot ellátó call centereknek a Microsoft.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
eldorado8
csendes újonc
válasz Fehercsoki #23201 üzenetére
Sajnos igen..
Amit írtam típúsba mit jelent a vibra funkció? Kitekeri a kezemből bizonyos esetekben vagy csak rezeg ha szituáció van?
65-ért lenne most egy ilyen kormány, ennyit megérhet? -
Fehercsoki
aktív tag
válasz eldorado8 #23202 üzenetére
Nem, ez csak rezeg(a force feedback tudja tekerni a kormányt), nem tud többet mint a legolcsóbb kormány, az ára valószínűleg csak azért ennyi mert nagy és ferrari logo van rajta(na meg az xbox 360 kompatibilitást is megfizeted). Szerintem nagyon rosszul jársz ha xbox 360-hoz veszel kormányt, na meg nem is nagyon van olyan xboxos játék amihez kormány kellene. Sajnos nincs túl sok lehetőség, talán ez(de ez sem force feedbackes!) az egyetlen értelmesebb választás, de a legjobb ha lemondasz az xbox 360-ról.
[ Szerkesztve ]
-
eldorado8
csendes újonc
válasz Fehercsoki #23203 üzenetére
Értem, köszi az infót.
Tavaly novemberben vettem egy fél éves újszerű rgh-s gépet, 2 karral, kinectel, 500g tár, 21 játékkal (köztük Dirt3, Forza 4-5, Forma1 2014..) 80-ért, eddig hibátlan.
Miért nem javaslod hozzá a kormányt, illetve magát az xbox-ot?[ Szerkesztve ]
-
arty
veterán
válasz eldorado8 #23199 üzenetére
X360-hoz? Fanatec CSR, CSR Elite, Fanatec 911 GT2... más minőségi kormány nem készült a 360hoz.
néha van aprón is, pár napja is volt, de elvitték... (50e volt a kormány + váltó), szal -> ebay!(#23203) Fehercsoki
"Szerintem nagyon rosszul jársz ha xbox 360-hoz veszel kormányt, na meg nem is nagyon van olyan xboxos játék amihez kormány kellene. "
szerinted nem készült autós játék a 360-hoz?
másrészt a 360as fanatecek pécén és ps3on is használhatóak....[ Szerkesztve ]
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
neilszab
őstag
válasz eldorado8 #23204 üzenetére
Bocs, benéztem, hogy Xbox 360-hoz kell.
Alapvetően ez itt egy szimulátoros érdeklődésű topik és olyan kormányokat szoktunk javasolni, ami alkalmas szimulátorozásra. Xbox 360-on nincs egy darab érdemben szimulátornak nevezhető autós cím sem, ilyen formán kormányt sem érdemes túl drágán vásárolni hozzá.
Amit írtál modellt, ugyan azt megkapod olcsóbban csak állvány nélkül ezen a néven: Ferrari 458 Italia
De valóban ezen kívül nincs nagyon más érdemi lehetőség, csak a sokkal drágább Fanatec kormányok, de azok túl drágák, egyik program sem tudja kihasználni érdemben a képességeiket és sajnos túl sok gond is van velük.
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
arty
veterán
válasz eldorado8 #23207 üzenetére
ha találsz, azt vedd meg - a vibrásoknál sokkal jobb és árban is okés szokott lenni
(#23206) neilszab
"Fanatec kormányok, de azok túl drágák, egyik program sem tudja kihasználni érdemben a képességeiket és sajnos túl sok gond is van velük."
a kevésbé jó ffb-jű program is jobb egy jó kormánnyal, márpedig van bőven 360ra autósjáték...
az, hogy nem akkora szim egyik se, mint az iracing, nem hiszem, hogy a legtobbeknek probléma[ Szerkesztve ]
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
neilszab
őstag
Hát nem tudom, nekem csak PS-es tapasztalatom volt és a Gran Turismo-nal is azt éreztem, hogy túlzás neki a G27, nem tudja érdemben kihasználni a program a kormány képességeit, akkor ilyen féle Codi féle F1, Dirt, Grid sorozatól mit várjon az ember? "Ágyúval verébre" esete sztem.
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
koanla
aktív tag
Urak, rengeteg tapasztalat gyűlt már itt össze, erre számítanék most.
Valamikor a közeljövőben szeretném lecserélni eléggé kifutó G27-es kormányom valami másra. Egyelőre a DD-s kormányok olyan távol vannak még árban, hogy az nincs feltétlen szkópban (amennyire tudom, a Thrustmaster két újdonsága sem DD-s lesz még. Bár azt sem tudni, hogy ha TÉNYLEG lesz Thrustmaster DD-s kormány, az milyen árfekvésben fog mozogni, de feltételezem, nem a két szép szemünkért gyártják majd...)
A lényeg, hogy nagyon gondolkodom, mire lehetne majd lecserélni a mostanit és amennyire meg tudom itélni, igazából három reális eset között kéne majd döntenem:
- G29
- Thrustmaster T300 Ferrari Integral
- Thrustmaster T500G29
Szinte alapeset, annyira kézenfekvő választás. Talán még a váltóját sem cserélném, mert azért a mostani váltókonzolon van azért pár gomb, amit nagyon szeretek használni.
Ellene szól: a viszonylagos kommerszsége, "csak" 900 fokos elfordulás, ismert dolgai (fogaskerekes megoldás és az ebből fakadó kerregés, kopogás, valamint FFB lyuk (bár ez engem nem zavar; meglehet csak azért, mert ezt szoktam meg), stb.)
Mellette szól: ár, ismertség, megszokás, bőr kormánykerék, garanciális lehetőség, megbízhatóság
Semleges tényező: FFB általános ereje. Nem tudom, ez mennyire számít, mivel a mostanit is elég alacsony erővel használom. Nem szeretem, ha letépi a kezem, csak adja vissza az utat szépen. Igen, tudom, van clipping, de nem tudom, érdemes-e a clipping kiküszöbölése miatt durva erővel menni mindenhol máshol. Itt is lehet, hogy a megszokás vezet félre, mivel mással nincs tapasztalatom.T300 Ferrari
Nagyon dicséritek a szíjas hajtást, de még sosem volt ilyen a kezeim között. Ahogy feljebb írom, az ereje nekem nem tényező (legalábbis most még ezt gondolom). Az 1080 fokos elfordulást már talán egy hangyányit jobban díjaznám, bár az sem feltétel. Csak és kizárólag iRacing-ezem és ott nagyon kevés autó van, amelynek szüksége lenne ekkora elfordulásra. Ráadásul azokkal nem is szoktam nagyon menni.
Mellette szól: szíjhajtás, cserélhető kormánykerék, 1080 fokos elfordulás, 30 cm átmérőjű, nem műanyag vagy gumibevonatú kormánykerék.
Ellene szól: ár, a megbízhatóságáról, pontosabban annak hiányáról mostanában elég sokat írtok, ez mindenképp megfontolandó. Tartok a rögzítésétől is, mivel momentán még nincs külön rigem, hanem egy picit nyeklő-nyakló, bútorlapból készült egyszerű íróasztal adja az alátámasztást (már csak emiatt sem hiszem, hogy nagyon el kéne mennem a túl nagy force írányába). Nem tudom, mennyire tudnék ki- be"szállni" versenyzések között azzal a bazi nagy, lefelé lógó csavarral. Szóval attól is tartok kicsit. Szintén tartok attól, hogy ennek aktív hűtése van. Nem tudom, mennyire lenne hangos, állandóan megy-e, vagy csak akkor kapcsol be, ha melege lesz és kikapcsol, amikor lehűlt. Pláne, analóg módon szabályozza-e esetleg a fordulatszámát a hőképződés arányában...
Utolsó tétel, hogy nincs váltó a készletben hozzá. Tehát ide még célszerű lenne megvenni a TH8A-t is (vagy hogy hívják a nyolckofozatú H-sémás váltót...), vagy meghagyni a G27-est váltókarnak. Azon autókkal, amelyeket az iR H-sémás váltóval tol, azokat úgy is váltom, nem a kormányon lévő fülekkel. Tudnék rgaszkodni ehhez is és a kuplunghoz is (oké, kuplung adott a szetben). Szóval a plusz váltó jelentHET kevesebb gombot, nagyobb kupit (ha mégis marad mellé a G27 váltónak és kvázi-button boxnak) és plusz költséget. Az alcantara kormányról is írtátok már, hogy csak kesztyűben. Idegenkedem még ettől, full kesztyűt nem is tudom, szívesen viselnék-e, egyelőre még a biciklis kesztyűt is nehezen képzelem el. Nem tudom, hogy áll gombokban és konfigurálhatóságban a G27-hez képest. Amennyire gondolom, a szoftvere nem annyira részletes mint a G27-é, de ugyanakkor már azt is írtátok itt korábban, hogy sajnos a Thrustmasteré is viszonylag egyszerű. Próbáltam egy barátomnál egy T100-ast és az elég fapadnak tűnt érzésben is a G27-hez képest, valamint állítgatni sem nagyon lehetett semmit. A műeffekteket viszont szeretném kizárni, ha egy mód van rá.
Semleges tényező: pedálszett. Tudom, a T500-é sem load cell-es, de a 300-asé nem tűnik semmi formában előrelépésnek a G27-hez képest, ezért is semleges talán a dolog.T500
Hasonlóan gondolkodom efelől mint a T300-nál megfogalmazottak. Ahhoz képest még néhány differencia jön azért, természetesen
Mellette szól: szíjhajtás, 1080 fokos elfordulás, robusztus felépítés. Bár nem load cell-es, de a pedálkészlet nagyon komolynak néz ki képeken.
Ellene szól: ár, váltó hiánya (lásd T300-nál leírtak), gumiborítású kormány (ez viccnek is rossz. Tudom, lehet hozzá venni 50k körül alcantarát, ami már 30 cm, de egyrészt lásd T300-nál leírtak az alcantara esetén, illetve ez tovább növeli az árat)
Semleges tényező: FFB ereje (most még azt gondolom, hogy azt nem hajtanám 100%-on)Szóval ott tartok, hogy G29 100k körül, esetleg a váltójával 120k körül
vagy
T300 Ferrari Integral 135k körül, esetleg TH8A váltó plusz 50k körüli összegért (185k)
vagy
T500 150k körül, esetleg TH8A-val (50k) és Alcantara kormány (50k), összesen 240-250kHa bárkinek bármi véleménye, pláne tapasztalata van, azt kérem, ossza meg. Fontolgatok olyan megoldást is, amikor nem egyben kéne kicsengetni a T500, TH8A és az alcantara kormány árát, hanem mondjuk kezdeni a T500-zal, aztán kormánykerék-csere, végül váltó. Addig szegény kis G27 maradna talán mellette. Illetve távlatilag még benne van egy költöztetés egy nyugisabb helyre is, ahol talán nem gond az aktív hűtés. Most lakótérben van, ahol gond akár a G27 zörgése is (H-váltó, áttétel kerregése, pedálok kopogása), tehát ezt is figyelembe szeretném azért venni. Plusz az esetleges költözéskor kapna valami riget is, hogy stabil és kényelmes legyen a helyzet.
Hát, nagyjából ennyi, jó hosszú lett. Remélem, nem lesz tengeribeteg senki és talán néhányótok tud szolgálni azért véleménnyel, de különösen saját tapasztalattal. Köszönöm! -
Joshi
titán
válasz koanla #23210 üzenetére
"Valamikor a közeljövőben szeretném lecserélni eléggé kifutó G27-es kormányom valami másra."
Ezt ugye csak viccnek szántad? Az itt olvasottak alapján én semmi pénzért nem cserélném le a G25-ös kormányomat. Mondjuk PTR moddal megáldott a kicsike, de nagyon rendben van.[ Szerkesztve ]
-
neilszab
őstag
válasz koanla #23210 üzenetére
Fentebb linkeltem pár cikket a témához, illetve itt a PH!-án is van teszt a legtöbb modellről.
Amit hozzátennék a vívódásodhoz:
- a 1080 foknak egyedül drift-nél van bármi érdemi haszna, pályaversenyzésnél nem releváns
- A G27 váltód gombjai nem fognak működni G29-en, csak a váltó rész
- Ha elfogadjuk, hogy 20 ropi a Logi váltó, akkor a TH8A simán megér 2x annyit, annyival jobb is.
- A G29 csak egy facelift, nem éri meg váltani G27-ről. Átköltöztek a gombok a volánra és pici jobb lett a fogása, kb ennyi a változás, meg megkapta azt az új nyomi driver-t.
- A FFB nem csak az erő miatt jobb a Thrustmaster-ben, sokkal dinamikusabb, autószerűbb érzés.
- 30 cm-es kormány is nagyon beadja a Logi 27 cm-esével szemben, én sem hittem volna hogy ez ennyit számít, de igen.
- A venti asszem állítható fix-re és adaptívra is és akkor csak addig hűt, ameddig kell. Van egy minimális alapzaja, de nem vészes, ennél a Logi kerregése nagyságrendekkel idegesítőbb, hangosabb amikor megdolgoztatod az FFB-t.
- Thrustmaster driverben asszem nem lehet felmappingelni a gombokat.
- A T3PA pedál dettó G27 pedál szint, csak jobb picit felbontása (10 bit). A T3PA-Pro pedál sztem pénzkidobás, minőségi a cucc, de től rövidek a pedálutak, és nincs benne load cell. PTR mod-ot javaslom inkább, az már igen komoly előrelépés.[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
zsero
aktív tag
A G29-es driverében hol van az a sok beállítás ami a DFGT/G25/G27-ben volt? Itt csak egy darab central spring állítás van, meg egy max fordulás, azt annyi. Vagy ez így direkt?
-
koanla
aktív tag
Sajnos nem. Haldoklik már egy ideje, így értettem a kifutót. Amúgy elégedett volnék vele, de lassan már javítani kéne és ha egyébként is költeni kell rá, akkor esetleg újítanék egy olyanra, ami ettől jobb. Ahogy írtam, a DD nagyon elérhetetlen messzeségű ársávban mozog egyelőre - és azt sem tudom, ad-e annyival többet érzéseben. Ez kicsit hasonlatos a szíjhajtáshoz.
-
koanla
aktív tag
válasz neilszab #23212 üzenetére
Szabi, köszönöm a válaszokat. Épp az érdekel, hogy mivel másabb az FFB. Tudom, hogy nem csak erőben - ráadásul, ahogy írom is - az egyébként is letekerném. De mi a különbség? (Tudom, ezt nehéz megfogalmazni, meg szubjektív is, de ugye, pont ez a bökkenő. Hogy még nem próáltam és nem tudom, megéri-e a plusz pénzt.
G27 vs. G29, csak facelift: Ahogy eggyel feljebb is írom, kényszerből el fog menni a G27-es (hacsak meg nem javítom/javíttatom, amikor végleg megadja majd magát). Szóval tudom, hogy facelift, de csereérett a mostani. Tiszta, hogy ha 29-re mennék, az nem lenne upgrade, csak megoldás a meghibásodásra.
G27-es váltó továbbszolgálás: úgy gondoltam, hogy levenném a 27-ről a perecet és hagynám még csatlakoztatva. iR-hez - amennyire tudom - több vezérlőt is fel lehet mapelni, szóval maradna minden úgy, ahogy van, plusz kapna új kormányt,, pedált, a váltó meg maradna a régi. Nem arra gondoltam, hogy összedrótozom a 29-cel.
PTR modon rég gondolkodom már, de egyelőre azt sem tudom, milyen lenne
A többi véleményed is (1080 fok, T3PA pedál vs. logi pedáljai, T3PA-PRO, 30centis volán, venti) nagyon köszönöm, sokat segített. Viszont a 1080 vs 900-as téma miatt esetleg még az is opció, hogy vennék egy TX base-t és arra perec. Pedál meg egyelőre maradna, ahogy a váltó is a fenti megoldással. Akkor később lehetne másik váltó (a TH8A nekem is tetszik - képről megitélve ), illetve másik pedál. CSP-vel is szemezgettem, de az sem olcsó megoldás. Bár, ha jól értem, a PTR-es átalakításhoz jár egy Bodnár vezérlő is, onnan meg a G27 pedálja standalone-ként tudna működni, nemde? -
koanla
aktív tag
válasz neilszab #23216 üzenetére
Ööööö, valamiért nekem az volt a benyomásom, hogy a PTR-os cuccban benne van a kábel is...
Ugye, jól értem, hogy azt is tudnak mellékelni hozzá? Ha igen, annak mi lehet az ára? Vagy ez már olyan, amit Velük beszéljek meg adott esetben, ugye..?
FFB Oké, tényleg korán van még. Apropó, ugye, Te próbáltál már DD-s kormányt is? Ha nem gond és ha le tudnád írni azt is, az is érdekelne nagyon. (továbbra is tisztában vagyok vele, hogy nehéz leírni, érezni kéne) De valahogy jó lenne tudni, hogy megéri-e az árát a cucc, ad-e annyival többet...
Köszönöm! -
kinghaxor
aktív tag
Nekem volt g27-em. Most t500 van ptr módos g27 pedállal. És direct drive-ot is próbáltam. G27 vs t500: g27 gyengébb. Plusz középen nagy az ffb lyuk. Kattogó hangot ad bizonyos effektek esetében. Éppen ezért elég hangos is. Ez van akit zavar van akit nem. Pedál esetében egy szinten vannak. Annyi, hogy t500 esetében fém az egész pedál és nem potméter van benne hanem hall szenzor. Így tartósabb plusz nagyobb a felbontása. T500 kormány: erősebb mint a logi. Nincs ffb lyuk. Sokkal finomabbak az effektek. Nem zörög. Nem kattog. Egyedül a ventilátora hangos. Érzésre sokkal autószerűbb. Sokkal stabilabbak vele az autók, könnyebben kézben lehet tartani vele a dolgokat ha ráérez az ember. Direct drive: sokkal erősebb minden más rendszernél. Árban sem azonos kategória. Élethű erővisszacsatolás, éppen ezért sokkal természetesebb, könnyebben irányíthatóak vele az autók. Az ereje miatt sokkal stabilabbnak érződik minden. Hozzá képest minden csak gyerekjáték. Én kipróbálás után azonnal úgy voltam vele, hogy nekem kell egy. Mindent sokkal jobban érezni. A megcsúszást, azt ahogy elemelkednek a kerekek az útról... Nagyon jó cucc. A hátránya az az ára. Eszeveszettül drága. Plusz egy tényleg masszív cockpit nélkül nem lehet kihasználni. Nagyon erős és komoly váz kell neki. És ugye pedál, váltó nincs hozzá. Nagyrészükhöz a perecet is külön kell megvenni. És ha csak az számít, hogy időben gyorsabb legyél akkor felejtős. Ezzel birkózni kell. Viszont ha az élethűség, a szimuláció a fontos akkor nincs alternatívája. Mellette minden más csak játék.
-
Enton
addikt
válasz kinghaxor #23221 üzenetére
Amúgy házilag is összerakható én találtam már nem egy leírást hogy miként működik a cucc, de úgy sem épp olcsó, az ipari motoroknak megvan az ára. Pedálból már dukálna mellé egy CSP akármelyike, váltóból már több a választék.
"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
kinghaxor
aktív tag
Igen, egy fajta leírást én is találtam hozzá de a végén szereplő alkatrész lista árainak alapján szinte semmivel sem lett olcsóbb mint a szett. Persze nem néztem utána mit honnan lehetne beszerezni plusz ha jól emlékszem nem is európai árakkal számoltak. Plusz nem is volt teljesen tiszta az elektronika része. Jobban utána kellene néznem.
-
kozmy
őstag
T500rs pedál NEM halszenzoros. [link]
Privát üzenetre illik válaszolni :)
-
tobias88888
őstag
válasz koanla #23210 üzenetére
Korábban leírták, de még egy vélemény. Hosszasan utána jártam és normális árkategóriában a következő lehetőségeid vannak:
1. Maradsz a G27nél + PTR MOD (jobb mint a T500as T3PA-Pro)
2. Maradsz a G27nél és beszerzel egy Fanatec ClubSport Pedált (valamivel jobb mint a ptr mod, de drágább is)Vagy ha már haldoklik szegény G27 akkor T300-at vennék, de annak az alap pedálja szerintem sokkal rosszabb mint a G27-é PTR moddal, szóval ahhoz is kell pedált venni.
FFB jóval jobb ahogy én próbáltam. Kb nagyobb különbség van G27 és T300 között, mint G27 + Assetto Corsa esetén LUT generátorral és anélkül, sokkal folyamatosabb az érzés. Ezt ki is tudod próbálni
[ Szerkesztve ]
-
koanla
aktív tag
válasz tobias88888 #23228 üzenetére
Köszönöm a Te véleményed is; minden vélemény érdekel.
-
tobias88888
őstag
válasz Fehercsoki #23227 üzenetére
Ez igaz viszont:
- Iracingben és Assetto Corsa-ban működik csak tudtommal (Dirt Rally-ban sem)
- El eltünteti, viszont ilyenkor is a minimális erőt fogja használni, ami nagyobb mint amit kellene, szóval túlkompenzálszerk.:
"Hosszasan utána jártam" - majdnem 1 éve volt, lehet azóta változott valami de nem hiszemFanatec ClubSport Pedál-ból van V1-V2-V3, előbbi kettő már csak használtan. Az áruk kb sorrendben így szokott alakulni 45k-75k-100k. Drágának drága, de ez már a felső kategória (legallja)
[ Szerkesztve ]
-
neilszab
őstag
válasz kinghaxor #23221 üzenetére
A SimHouse fog kiadni hamarosan OSW kormányt, az utolsó tesztelési fázisban jár a projekt, árakat nem tudok.
Az, hogy hol tart most a dolog, az kipróbálható a Silverkart-ban, illetve van T500, PTR pedál, Oculus Rift CV1 és más érdekes cuccok is, ha vki esetleg szeretne képbe kerülni melyik mit tud...
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
-Solt-
veterán
www.smart-bus.hu
-
tobias88888
őstag
válasz -Solt- #23234 üzenetére
Ha V3 lesz, azt jó lenne 100as betütípussal kiírni
Ezt már ránézésre sem venném megMost nincs kedvem végigolvasni (meg be se jön az oldal), így csak rákérdek. Mi a különbség a V3 és ez az új CSL ELITE LC EU között? Ha jól emlékszem a Load cellben ugyan az a kettő, a fék pontossága az EU-nál meg még talán jobb is (talán 16 bit)
[ Szerkesztve ]
-
arty
veterán
válasz neilszab #23209 üzenetére
Azt állítod, hogy a Gran Turismot akkor gémpeddel JOBB irányítani?
Vagy hogy egy Gran Turismo egy ragacsos, foszló műanyagos, Logitech Force EX-el JOBB?Vagy ha nem is jobb, PONT UGYANOLYAN jó játszani, mint egy G27-el?
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
bulbaa
tag
Sziasztok!
Tudna valaki segíteni, hogy honnan (lehetőleg EU-n belülről) lehet a legolcsóbban (legkevésbé drágán) Logi G25/27-hez hálózati adapter venni?
Köszönöm előre is[ Szerkesztve ]
-
Toncos
tag
Sziasztok!
Tanácsotokat kérném, valakinek tuti lesz tapasztalata. A fél éve használtan vett DFGT-mmel komoly bajok vannak. Bár a gép felismeri (USB-re pittyeg, a profiler felismeri a típust), legjobb esetben is csak villog a logó középen, a gombok mennek, de a kormány nem, FF meg csak bekapcsolásnál elkapja picit, de nem is kalibrál rendesen. Rosszabb esetben a gép felismeri, de semmi meg se nyekken. Mivel táp nélkül vettem, a régi Momo Racingem tápjával megy (ugyanaz). Ismert hasonló jelenség? Mit gondoltok, küzdjek javít(tat)ással, vagy nyeljem le a békát meg a költséget, és vegyek egy újat? Holnap mindenesetre a kontaktokat megpróbálom megnézni (az egyik kábelen már volt némi szigszalag...)
-
This_is_Ice
tag
Felkerült ha-ra egy trackir, hátha valakit érdekel.
-
M3nyus
aktív tag
Dec 15. től elérhető az új Thrustmaster TS-PC Racer kormány:
http://www.thrustmaster.com/en_UK/press/ts-pc-racer-thrustmaster-s-ultimate-racing-simulator-pc
Én vagyok M3nyus!
-
tobias88888
őstag
Az árából is láthatod sajnos, mert 1000 dollár alatt nem nagyon van olyan tudtommal. Ugye a direct drive rendszerben nem maga a rendszer a drága, hanem a hatalmas motor ami kihajtja és az nem olcsó. Amúgy ez fura így, mert tudtommal a T500rs az 65W-os motorral megy.
Ennél nem nagyon van olcsóbb DD-s készlet tudtommal (de nem árt megnézni), de ez már 13Nm-es. Összehasonlításképpen a fanatec ClubSport Wheel Base V2 az 8Nm-es, szóval ez bivaly erős. Persze meg is van az ára
Ha valakinek tényleg sok pénze van, itt lehet nézelődni.
Vagy csak simán ezt megrendelni
Stage 5 Full Motion Racing Simulator[ Szerkesztve ]
-
kozmy
őstag
Ez is pacek cucc lehet a TH-tól [link]
Privát üzenetre illik válaszolni :)
-
Joshi
titán
válasz tobias88888 #23247 üzenetére
Látom te vágod a témát, egy ilyen kormányhoz konkrétan milyen szervó motor kell? És ugye önmagában a motor nem elég kell egy talán vezérlő elektronika is? Egyáltalán ezt meg lehet oldani otthoni barkácsban? Vagy felejtős?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen