- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- iPhone topik
- Így nézhet ki a tömzsi Xperia 1 VI
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- KuKirin G4 - a sebesség ára
Hirdetés
-
A Samsung elkezdte árulni új Micro LED tévéit
ph A vállalat elsőként az Egyesült Államokban küldi boltokba a friss Micro LED televíziókat, amelyek nem lesznek kimondottan olcsók.
-
KuKirin G4 - a sebesség ára
ma Meglehetősen erős gép ez, amivel óriásit lehet taknyolni, de néhány módosítással egy igen kedvező árú rollerré alakítható.
-
Nézzük együtt a ma esti Ubisoft Forwardot!
gp A show hamarosan kezdődik, utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
Mobilarena
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
GalaHU
őstag
Cereden kb 180 kanyar van, volt olyan verseny ahol 4x mentünk rajta, a 15-ös kerékkel mindenen átment, de egyszer sem akarta kitépni a kezemből a kormányt. Vagy ott van Mályinka, ahol egy részen a gödrök utat is tartalmaznak...
Ott is hamarabb kapsz defektet, mint teniszkönyököt.
Évtizedek óta azon küzdenek a mérnökök hogy az autókat könnyebben vezethetővé tegyék, ennek egyik eleme a könnyebb kormányzás. Hogy ne legyen az a szkanderbajnokság, mint a B csoport betiltásakor... Teljesen jól működnek már a kormányművek, erre meg a szimezéskor visszarepülünk 30 évet, mert él a közösségben egy (tév) képzet, hogy a nehéz a jó, az autentikus.
Nekem is DD-m van, 25-40% fölött sosincs használva. De a működéséből adódóan sokkal pontosabb, jóval több és finomabb jelzés jön át rajta mint a régebbi V2.0-ámról.
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
RubbishBin
senior tag
válasz
GalaHU #41247 üzenetére
Pontosan emiatt kérdeztem itt a múltkor, hogy miért jó ha ennyire erősen rángat a kormány, sőt még erősítő mod is van plusz pénzért.
Mert gondolom 100 százalékon használja akinek kell az a plusz. Szóval gyakorlatilag egy szervó nélküli IFA szimulátort lehet építeni sok euróért.
Mehetsz a bicómmal, de ne válts vele!
-
FLx
addikt
válasz
RubbishBin #41256 üzenetére
Latom, meg mindig nem jott at a lenyeg.
A nyomatek nem egyenlo azzal, hogy rangat a kormany, meg nehez tekerni. Foleg nem a peak torque. De mindegy, szerinted felesleges, mi azert orulunk a boost kit-nek az uj DD-vel.
-
Kodi.
csendes tag
Sziasztok!
A kisfiam kapott egy t150rs kormányt és olyan hiba lépett fel, hogy miután csatlakozik a géphez csak teker jobbra balra. Addig amíg ki nem húzzuk.
Erre van valami megoldás vagy vissza a boltba.
Köszi előre is a válaszokat. -
v2
senior tag
válasz
RubbishBin #41258 üzenetére
Ez az
MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb
-
Neck
veterán
válasz
RubbishBin #41258 üzenetére
Az pont egy könnyű kanyar, biztos könnyű volt tartani
An α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
-
-Solt-
veterán
válasz
GalaHU #41253 üzenetére
"él a közösségben egy (tév) képzet, hogy a nehéz a jó, az autentikus."
Nem, egyáltalán nem él ilyen tévképzet, csak valamiért ennyit szűrtök le a mondandóból. Ami tévképzet viszont láthatóan virágzik az az, hogy a magas Nm = nehéz tekerni, és ez az amiben folyamatosan megerősítitek egymást, mi meg páran próbálunk szélmalomharcot vívni, hogy a nagy nyomaték nem arra kell, hogy birkózzál a kormánnyal.Az, hogy az újak, vagy a kevésbé tapasztaltak rendre belefutnak ebbe, még valahol érthető is, de az, hogy a régi motorosoknak is csak annyi megy át még ennyi boncolgatás után is, hogy malomkő, meg nehéz tekerni...
www.smart-bus.hu
-
zsozsa74
senior tag
válasz
-Solt- #41271 üzenetére
Nem ennyi megy át. Ahogy írtam a 27%-os DD1 sokkal több infót ad át, mint a70%-on használt szíjas V2. De amellett sem lehet elmenni, hogy ha felteszem, 35-40%-ra és többről ne is beszéljünk, az testedzésre való. Nem az egyszálbelűek közé tartozom, elbírok 2 vödör vizet, na, de azokban a tartományokban egyszerűen fárasztó tekergetni és pontosan nem is nagyon lehet szerintem. És nyilván ott több a nyomaték. Nekem van egy határérték, afelett élvezhetetlen és értelmetlen is. Nem tudom persze, hogy a 27% mit takar pontosan Nm szempontból.
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
-
Pcgamers
tag
Az Alzában megint jó áron van a T300 Alcantara változata, ha valakit esetleg érdekel és éppen kormányvásárlás előtt áll.
[link] -
-FLY->
őstag
Playseat-nél nem zavaró az, hogy a kormánytartó egy csövön van, ami az ember lába közül áll ki? F1-nél még oké, ha megfelel a póz, de nem tudom elképzelni, hogy táncnál nincs az útba.
-
zsozsa74
senior tag
válasz
-FLY-> #41276 üzenetére
Minap volt szerencsém egy Playseatben ülni. Engem legkevésbé a láb közötti kormánytartó zavart. Az sem ideális, de túl lehet élni. De az a megoldás, hogy ha távolabb tolod a kormányt magadtól, akkor egyben lefelé is megy a cucc, az a legalja. A pedáltartója meg... Most vett rá cimbi egy load celles TM-et és hát ahogy nyomta a féket, úgy görbült lefelé a tartó is. És azért 110 rongy vagy mennyi. Ennyiért szerintem a sokat emlegetett Atesz valami csodát varázsol kb... Amúgy milyen "táncra" gondolsz?
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
-
GalaHU
őstag
válasz
-Solt- #41271 üzenetére
Lehet, hogy nem ugyanazt értjük a fogalmak alatt...
Az én DD-m maxon elvileg 20Nm-t tud. Ha egy adott játékban és 100%-ra rakom és a Base-n is 100%-ot adok neki akkor már a kanyarban eltekerni is komoly kihívás, a beérkező FFB effektekről már nem is beszélve. Ellenben ha 40%-ra veszem, akkor sokkal könnyebb kanyarban tekerni, és számomra nem veszik el egyetlen FFB effekt sem (ez nyilván rohadtul szubjektív) Erre állítom azt a magam részéről, hogy a magas Nm= nehéz tekerni. Hol van ebben a logikai hiba?
Azt se kérdőjelezi meg senki a régi motorosok közül, hogy van összefüggés a Nm-ek és az FFB effektek érzékelhetősége között, nem véletlenül van sokunknak DD-je. De abban már nem hiszek, hogy hogy a teljes 0-tól 20 Nm-ig terjedő skálán egyenes arányosság van a részletesség és a nyomaték között.Máshonnan közelítve a saját álláspontomat: ha egy közös grafikonon ábrázoljuk a nyomatékot és a könnyű vezethetőséget, akkor az két egymást metsző görbét ad. Az optimális használati érték a metszéspontban van. Ez a metszéspont, minden konfigurációnál és egyénnél máshol és máshol van, de a jellegéből adódóan a növekvő nyomaték egy idő után már a vezethetőség kárára megy...
Szóval lehet hogy a nagy nyomatéknak nem az az elsődleges célja hogy birkózni kelljen a kormánnyal, de a vége úgyis az lesz!
De viccen kívül, kíváncsi vagyok hogy Te hogy látod...
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
FLx
addikt
válasz
GalaHU #41278 üzenetére
Szerintem az adatokbol amit a Fanatec begyujtott, az jott, ki hogy a legtobben pont abban a tartomanyban hasznaljak a DD-t ahol te is. Ez kb. ugye 8nm, talan nem veletlen, hogy a boost kit-es uj DD, pont ennyit tud. Csak ugye ez megint a max ertek, nincs mar felette tartalek. A tesztek alapjan a passziv hutes jol sikerult, de majd meglatjuk. Ha valoban nem melegszik tul a cucc, akkor van remeny, hogy tenyleg stabilan lesz 8nm.
Szoval arra akarok kilyukadni, hogy neked a DD-vel nagyon nagy a mozgastartomany, mert rengeteg a tartalek a bazisban. Egy 5nm-es DD-vel kb. vagy maxon jaratod, vagy maxon jaratod, de megkockaztatom, hogy a boost kit-es verziot is.
-
GalaHU
őstag
Mi is erre jutottunk amikor ezen elmélkedtünk, hogy vajon miért pont 8Nm?
A tartalék kérése is úgy van ahogy írod, valószínűleg a többség az erősebb verziót fogja választani. de tudták ezt előre a Fanánál is, nagyon okosan áraztak...
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
FLx
addikt
válasz
GalaHU #41280 üzenetére
Minden szempontbol szivas volt ez a covid-os ev, de azert a sim racing vilagnak szerintem nagyon jot tett. Oriasi kereslet jelent meg, aminek a beveteleibol eleg szepen jutott a fejlesztesekre mindenhol. Szerintem a Fana se tudott vagy akart volna ekkorat dobbantani, ha nincs ez a brutalis kereslet es nyilvan bevetel is. A reszvenyuk lazan otszorosere ment fel.
-
ForRedGlory
félisten
Más. Most olvastam a Redditen, hogy a CLS DD második körös előrendelőinél a kiszállítási időre 09.06-ot írt. Ez csak azért vicces, mert az első körős előrendelők 09.06-09.15 dátumot kaptak.
-
FLx
addikt
válasz
ForRedGlory #41283 üzenetére
Valami ott megkergult, szerintem van aki az elso korbol kapott meg. Mert a weboldalon oktober vege volt a masodik korben, es november vege a tobbieknek.
-
FLx
addikt
válasz
ForRedGlory #41285 üzenetére
Nem ertem mit neztek ezek az emberek amugy.
Amikor eloszor megjelent az oldalon ez a pedal, kb 2-3 hetes datumot irtak, ha most rendelne valaki, akkor is julius eleje lenne.
-
-Solt-
veterán
válasz
GalaHU #41278 üzenetére
A logikai hiba szerintem abban van, hogy abból a feltételezésből indulsz ki, hogy "mi" az adott bázist 100%-n akarjuk használni. Azt nem tudom, hogy erre a következtetésre miképpen jutottál, de az egész félreértés / egymás melletti elbeszélés ebből indul ki. Természetesen erről szó sincs, már a G25-t is fel lehetett úgy csavarni, hogy meg sem lehetett mozdítani, de ugye nem ez a cél... én csak azt szeretném elérni, hogy a nagyobb nyomatékú bázisokról ne ez vésődjön be az újjaknak:
"Szóval gyakorlatilag egy szervó nélküli IFA szimulátort lehet építeni sok euróért." [link]
Ez a mondat nekem azt árulja el, hogy sokaknak egyszerűen annyi megy át, hogy adott bázishoz tartozó nyomaték érték annyit tesz, hogy milyen nehéz tekerni, holott ugye ez nagyon nem így van... nem úgy működik a történet, hogy ha a 4 Nm-s bázisomat 70%-n használom, akkor felesleges nekem a nagyobb, hiszen ezt sem használom ki.
Természetesen nincs egyenes arányosság a részletesség és a minél nagyobb nyomaték között, ebben sincs vita... nem tudom mekkora nyomaték érték lehet a határ ami felett már felesleges a plusz erő, de gyanítom nem véletlenül vannak a 20Nm-s bázisok.
A birkózáshoz annyit, hogy van autó amivel kell és van amivel nem, van szituáció amikor nem kell, és van amikor kell, más egy hátsókerekes és más egy elsőkerekes... egy Cigány által készített Ladát (talán A-s) én is kínoztam egy keveset, de arra már nem emlékszem, hogy volt-e benne szervo vagy sem, de az biztos, hogy a G60-s Golf egyenesben tartása macerásabb volt, pedig abban tuti volt szervo!
A lényeg, hogy a nagyobb nyomaték nem azért kell, hogy szervo nélküli IFA szimulátort csináljunk sok pénzért...
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
Jacek
veterán
válasz
-Solt- #41287 üzenetére
Hát persze hogy macerásább volt a G60, első kerekes.
Én elnézést kérek de első kerekesre gondoltam végig a slickel kurvara el tud vinni az erdőbe nem épített pályán. Ott a hajtás+a semmit elnyelő gumma érdekes dolgokat tud művelni útbordán stb.
De tudjuk normális autó hátul hajt elől kormányoz -
biker
nagyúr
válasz
ForRedGlory #41283 üzenetére
második kör október, amit legutóbb láttam már november 16 volt kiírva
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
arty
veterán
válasz
-Solt- #41287 üzenetére
Azt már tudom, hogy mire nem jó a 20 Nm, de nekem továbbra sem világos, hogy hogyan kell - szerinted - használni egy 20 Nm kormányt, hogy kihasználjam az extra nyomatékát/tartalékait és jobb eredményt kapjak, mint a 8 Nm-es kormánnyal
(tehát extra részletesség, miközben még túlzottan birkózni sem kell vele)
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
GalaHU
őstag
válasz
-Solt- #41287 üzenetére
Kb hasonlóan látjuk, csak a megközelítés eltérő. Azért azt sokszor leírtuk, hogy van előnye a nagyobb nyomatéknak, de abban igazad van, hogy ez az információtartalom elsikkadt a rengeteg komment között. Nyilván én csak a saját tapasztalatom alapján írtam a 40%-os beállítást, e felett én már csak lassulok, mert nem tudok rendesen korrigálni. Rally-ban meg mégalacsonyabbra is veszem.
Zoli A-s Ladájában tuti nem volt szervó, mert az nem homológ alkatrész. Akkor került bele az orosz technikába mikor a P csoport szerint lehetett tovább faragni a Zsigákat.
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
Neck
veterán
válasz
GalaHU #41278 üzenetére
Ahogy írtam, nekem a 3nm-es T300 is "nehéz" tekerni. Ezért 70%-on van használva.
Nem hiszem, hogy lenne olyan kormány, amit mondjuk 2nm-től feljebb tekernék. De 3 fölé biztos nem.Ha meg is tenném, szerintem 3-4 kör után már annyira nem érezném a karomat, hogy a részletesség emiatt veszne el. Csirke vagyok, ez van
Tehát, mondjuk, hogy az én felhasználásomhoz elég a 2nm erősség normál esetben.
Ha ebből indulunk ki, mekkora lehet egy "csúcsjel" a normál erősséghez képest?
8-10-12 nm? Ha ennyi egy valós "csúcs", csak "elveszlik" a kormány limitje miatt, akkor kösz, nem szeretném, hogy egy 2nm-es beállításhoz képest egy hatszoros erő megrántsa a kezemben a kormányt.Ha viszont kevesebb, mondjuk 4-5-6nm, akkor viszont a 8nm-es DD is lazán le fogja kezelni.
Ezért írtam, hogy szerintem, a 8nm-es kormány nagyon sok ember igényét le fogja fedni. Nem a normál beállításokat tekintve, hanem a "csúcsjeleket" tekintve is.
Ettől függetlenül el tudom képzelni, és meg is tudom érteni azt, hogy valakinek ez sem elég, és nagyobbat vesz. Ez még nem jelenti azt, hogy a 8nm kevés lenne, főleg azoknak nem, akik ezt a 8-at is le fogják tekerni 20-30%-ra.Nem tudom ettől jobban kifejezni magam szakmailag, de remélem azért átmegy, amit írni szerettem volna.
[ Szerkesztve ]
An α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
-
FLx
addikt
Azert a te felhasznalasod sem atlagos, ahogy az sem ha valaki 15-20nm-en hasznalja a DD-t. Ettol meg letezik ilyen, nem vagyunk egyformak. Az atlag valahol 5-10nm kozott erzi megfelelonek a kormanyt, ezert is erre lottek be az uj DD-t, ahogy mar itt korabban fejtegettuk. En 100%-on hasznalom a CSL Elite-et ami ugye 6nm korul van, es miutan mentem par ezer kort vele, mar nagyon megszoktam. Elsore persze nekem is olyan volt, hogy letepi a karomat. Most mar inkabb vaj konnyunek erzem.
szerk. Azert az sem mindegy ki mekkora meretu kormannyal hasznalja a bazist, a 27 centis formula wheel nyilvan nehezebb lesz ugyanazon a bazison, mint egy 32-es.
[ Szerkesztve ]
-
-Solt-
veterán
válasz
GalaHU #41293 üzenetére
Például ACC esetében a Fanatec ajánlása is 45% körül van a DD-k esetében, szóval a te 40%-d egyáltalán nem hangzik eretnekségnek... a gond az, hogy ezek a számok rosszul vannak értelmezve, mert nem azt jelentik, hogy a 20Nm-nek csak a 40%-a van használva, a többire meg soha semmi szükség.
Olyan ez, mint amikor a nyerges szerelvény 20 tonna árúval egyenes úton egyenletes sebességgel halad... addig amíg ez az állapot áll fenn, mindegy, hogy egy 320 LE-s vontató húzza, vagy egy 520 LE-s. A különbség majd akkor fog érződni, amikor jön az emelkedő... a kamion esetében ami az időnyereség az emelkedőn, a bázisoknál az a részletesség, pontosság megmaradása.
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
mmdms
addikt
Ti látjátok a fana honlapján a BMW GT2-es kormányt?
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen