- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung D600 - csiszolt gyémánt
- iPhone topik
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
runner 125
nagyúr
válasz FeRRaR1 #19447 üzenetére
Komoly eredmény, így elsőre meg főleg. Megy ez is, mint a karikacsapás.
Kefét hol vetted, vagy mi a típusa? Valami nekem is kellene végre.
fullextra
Szintúgy Volvo-s? Mondjuk ez tényleg meglepő. Pedig ritkább márka.. és itt mégis összejöttünk páran, remek.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
agent_k
őstag
válasz runner 125 #19453 üzenetére
Összefújt benneteket a szél. Ideje lesz már a kiglancolt e91-ről is becsatolni egy jól sikerült fotót.
-
FeRRaR1
őstag
válasz Formaster #19448 üzenetére
Köszönöm
Nekem is volt már jó pár Volvom, a V70R és az XC90 Executive még rajt van a bakancs listán. De az S80 V8 már itt áll tavaly ótaViszont a fentebb látható V70 T5 volt a nagy kedvenc. Nagy kanállal adta az örömöt, akár pakolhatóság, akár 3000rpm felett mikor megjött a töltő nyomás, mindig mosolyogtál, és hihetetlen kényelmes volt, 245 km/h-val megdöntötte fater 230-as 10 éves sebesség rekordját (Mercedes), hazahozta a két gyermekemet a kórházból, mikor a V50 gyári 10+ éves akksijában leszakadt egy ólom lap és cella zárlatos lett. Azóta Bosch S5 van mind a két gépben, 5 év garral, évente egyszer rátöltök egy éjszakát tél után, illetve nagy ritkán rá is mérek, autó cserénél is megtartottam őket V70-ből ki, s80-ba be. Kicsit sajnálom hogy elment, de jött az S80 V8, hiába szeretnék 3-4 különböző Volvo-t tartani messze nem reális, a kettőt is soknak érzem néha
Már csak a V40 Ford Focus padló lemezes a többi saját fejlesztés, illetve pár éve saját lábon állnak, kínai hátszéllel. De egyet értek, minden nagy változást megérezni, nem feltétlenül pozitív irányba, régen R volt, ma R Design, régen bemehettél és vehettél 260-300 lóerős V70-et, ma már csak két literes dízel a legnagyobb, és nincs is benzines a konfigurátorban. 15 év eltelt, és opciód sincs választani.
fullextra
Köszönöm, imádtam is minden percben örömet okozott az elsőtől az utolsóig, amikor 3 szoros áron adtam el. De egyszer még lesz egy ilyenem kimaxolva, az az V70 R
runner 125
eBay ezt vettem konkrétan, és Vikan a márkája, pár oldalt vissza lapozol ajánlotta valaki még idén, Magyar elérhetőséggel. Nagyon jó tényleg. Köszönöm neked is, de még sokat akarok gyakorolni mielőtt a Volvo flottának esek Rendeltem még fekete tojás tartós padot, így majd tudok adni egy tükör fényt, nano glazet, bodyguardot, ezt bevállalom hamarosan, de a vágástól még félek kicsit, elég ha egyszer elrontom...
Éljenek a Volvosok meg mindenki más aki imád az autójával foglalkozni
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
Topikgazda
válasz FeRRaR1 #19455 üzenetére
Ennyi Az én régi C70-em 5500-6000rpm közt akasztja a 260-as órát és még a fordulatszámmérő erőteljesen küzdené fel magát, merthogy 9 ezerig van órázva, amiből 8at bőven ki is pörög Jó, persze ez egy limitált gyári kiadás, emelt teljesítménnyel. 0,6bár helyett 1,1et fúj De félelmetes, mert aerodinamikailag rohadtul hiányzik valami légterelő, ugyanis 260 felett már semmi kapcsolatod nincs az aszfalttal
Meghirdettem h eladjam, mert 1000kmre porosodik tőlem, de ezt a 10 éves kapcsolatot nem tudod lezárni, rosszabb ez, mint bármi válás. Inkább elhajtottam a vevőt, megtartom veteránnak
Volvo, for life
[ Szerkesztve ]
-
fullextra
tag
válasz Formaster #19456 üzenetére
euzsolt:
Mutatnál róla egy képet esetleg? kíváncsi vagyokRunner 125:
Pár évig volt egy 1.gen c70 kupém, imádtam, tavaly szeptemberben cseréltem le egy e92-re, hogy kicsit mást is kipróbáljak, mellette párhuzamosan mostmár lassan 6éve van egy 480-asom, bár annak a svédekhez sok köze nincsen, barátnőmnél meg egy 1. gen c70 kabrió, így azért hallok néha 5hengerest is.kicsee: Akkor nálam az sem lenne annyira off, lássuk azt a képet!
És hogy kicsit témába is vágjon: Valaki tudna ajánlani valakit innen, akit megbízhatnék egy polírozással?
-
Formaster
Topikgazda
Dolgozott már valaki ilyen, vagy ehhez hasonló szettel? Szeretném az alábbi hibákat lejavítani a verdámon, valamint kezdődhet a találgatás, mi okozhatta? Karcnak nyoma sincs és a géptetőn is van 1-2 kisebb horpadás. Az oldalát betudnám nyitásnak, de a tető?
[ Szerkesztve ]
-
KisBundi
őstag
Valaki szembesült már azzal, hogy a macskája összemászkálja mindig az autót? Lehet ellene tenni valamit? Elég idegesítő, hogy lemosom, erre egyből a kocsi tetején köt ki sáros manccsal.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Ma bementem haverral a homasitaba, nem is tudtam hogy sonax es autoglym paradicsom Minden autoapolasi szer megtalalhato, autoglymet eddig nem is lattam mashol kirakva.
-
Formaster
Topikgazda
válasz r.levente75 #19464 üzenetére
Max egy golflabda hagyna ilyen pici nyomot, de golfozni nem járok
Megrendelek egy szettet szerintem. Ki-mit tanácsolna? Érdemes melegíteni a felületet húzás előtt?
-
FeRRaR1
őstag
válasz Formaster #19467 üzenetére
Én elvinném egy profihoz, akinek ez a munkája, és biztos hogy tökéletesre tudja csinálni, nem szedi le a festéket, nem húzza túl stb... Megvan az esélye, hogy rontasz rajta, és már egy profi sem tudja tökéletesen helyre hozni utána.
Esetleg ha tudsz előtte valamin gyakorolni, az sokat segíthet.
Kolléga megelőzött, elmentem kajálni mielőtt leokéztam
[ Szerkesztve ]
-
r.levente75
addikt
válasz Formaster #19467 üzenetére
Több miskás cuccal dolgoznak, oriási szakértelem és tapasztalat kell egy ilyen horpadás kiszedéséhez. Kívülről húzzák, belülről nyomják, kárpit le, stb. Vannak autótípusok melyeknek olyan lemezből van a kasznija, melyet nálunk még a szaki sem tud az itteni gépével kihúzni.
-
Formaster
Topikgazda
válasz FeRRaR1 #19469 üzenetére
Nem fogom profira bízni, de mindenképp gyakorolok előtte. Sokat időt töltöttem lakatos mellett, nagyjából ismerem a húzás elvét, csak a technológia más és itt a fényezés elkerülése a lényeg. Mivel a lemez megnyúlt mindenképp túl kell húzni egy picit és azután visszaegyengetni. Igazából a kulcs itt is a normális szerszám, a türelem és a praktikák alkalmazása. Arra lennyék kíváncsi, h a fényezés szempontjából és a lemez rugalmasságát tekintve, mi az optimális hőmérséklet.
-
Mappa
addikt
válasz tboy93 #19466 üzenetére
Pedig de.. Gugli is 3. találatként dobja fel. Még mielőtt ki nem vonult a Norautot szerettem. Volt mindenük nekik is. + szerviz is korrekt volt - legalábbis ahova én mentem. Téli vagy nyári kerék csere centírózással együtt megvolt 3k-ban. Úgyhogy ott lehelhetted a szerelő nyakát mert bent lehetett maradni szervizelés alatt a műhelyben.
KisBundi - A macskának mennie kell esetleg valami ponyva megoldás?
Nálam ez a vörös kis dög tett be. Pedig életemben egyszer parkoltam itt de még kocsi beindítás után sem akart elmenni ezért elzavartam, erre ez a kis dög szarrá karcolta a csomagtartómat ahogyan leugrott.
[ Szerkesztve ]
nem kötelező megadni
-
Formaster
Topikgazda
válasz r.levente75 #19470 üzenetére
Inkább az extrém horpadások esetén. Handjob 4ever
-
FeRRaR1
őstag
válasz Speeedfire #19474 üzenetére
Messze nem lett tökéletes, festék is lejött, szóval nem nevezném sikernek, van eredmény, de milyen? Saját autómra inkább nem kérném...
euzsolt
Most okosnak fogok tűnni, de soha nem csináltam ilyet, csak hallottam attól aki csinálta nekünk, hogy ez márka specifikus is, milyen a fém vastagsága, milyen eljárással készült, stb... szóval elég sok mindentől függ, hogy kell e melegíteni vagy nem, sérüléstől is. Biztos hogy tudsz eredményt elérni, de hogy tökéletesre megtudod e csinálni, az már erősen kérdéses, mert bár én is tisztában vagyok az elmélettel, mégsem állnék neki. Persze ezzel nem téged akarlak leszólni, vagy a kedvedet elvenni, csak ez a realitás.
-
Speeedfire
nagyúr
válasz FeRRaR1 #19476 üzenetére
A festék csak a nem gyári fényezésről jött le. De valóban nem lett tökéletes. Kérdés, hogy mikori autó, milyen állapotban van. Nálam pl nem lenne lényeg, hogy tökéletes-e vagy sem, mert egy 19 éves kocsim van.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
CyB0RG
csendes tag
Sziasztok!
Meg szeretném kérdezni, hogy a két termék közül szerintetek melyiket érdemes beszerezni? Nagy a különbség közöttük?
AG Vinyl & Rubber Care
AG Bumper & Trim GelAmire szeretném használni:
- Kissé megfakult fekete díszlécek 'felfrissítése'
- kédergumik tisztítása, ápolása, felpuhítása
- az ablakok körüli műanyag/gumi puhítása, regenerálásaAhogy olvastam a Gél-t ajánlja a gyártó a felújításra, de csak külső felületeket. A kédergumikra lehet használni?
Tudom, mindkettőt beszerezni lenne a legjobb, de egyelőre csak kipróbánám és mindegyik ~4000Ft-ba kerül. Így csak az egyiket szeretném egyelőre megvenni.
-
-Solt-
veterán
Üdv Urak,
Adott egy Mercedes Sprinter busz, amin pár napja lettek elvégezve kisebb-nagyobb fényezési javítások. Szeretném felpolírozni az egészet, és ehhez kérnék tanácsokat. Bár autófényező a szakmám, de nem dolgoztam soha fényezőként, a sulit meg több mint 20 éve végeztem...
Szóval a tervem nagy vonalakban,
- Lemosom, kiszárítom, leragasztom, kitakarom amit kell.
- Van régebbről fehér kupakos, 3M-s polírpasztám, ezzel átpolírozom a nem fényezett (tehát a gyári) részeket.
- Finomabb pasztával átpolírozom az egész buszt
- Majd pár hét múlva (friss fényezést tudtommal nem illik waxolni) waxolásKérdéseim,
- Milyen finom pasztát ajánlotok, amit lehet kisebb kiszerelésben is venni? A felület összesen kb 2 közepes autó nagyságú. A 3M-s paszta nagyon drága, és felesleges nekem az a nagy kiszerelés.
- Mivel tudom normálisan eltávolítani a paszta maradványokat? Mikrószálas kendő megteszi?
- Egyéb észrevétel, hiba a tervemben?
Előre is köszönök szépen minden építőjellegű hozzászólást!
www.smart-bus.hu
-
Formaster
Topikgazda
válasz CyB0RG #19478 üzenetére
Ha csak a fakult műanyagot és a gumi kédereket akarod leápolni, akkor bumper gel + gumi ápoló.
-
-Solt-
veterán
válasz #42667776 #19484 üzenetére
Nem ragaszkodom hozzá, bármilyen jó minőségű "finom" paszta érdekel. Jelenleg úgy állok, hogy "akciósan" 8K-ért van fekete kupakos, 1 literes 3M paszta. Akinek ennél jobb ajánlata, ötlete van, állok elébe...
Itt a III.-kerületben sajnos sehol nincs kimérve, a hétvégén meg túl akarok lenni az egészen.
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
Formaster
Topikgazda
válasz Gergello #19483 üzenetére
Nálunk chf-ben mérik a mulatságot, ami annyira nem mulatságos. Polír és kerámia előtt szeretném letudni ezeket a horpadásokat, szóval az otthoni javítás is felejtős, mert addig nem tudok várni.
Ezt semmiképp sem veszem meg, írtam is, hogy csak példaképp prezentálom. Sokkal inkább gondolkodom ebben és ebben. Ezeknek már látom értelmét, csak érezni kell, a lemez gyűrődési pontjait. Ha megrendeltem, akkor jövök egy részletes beszámolóval.
-
HuTi.HUN
tag
válasz Formaster #19486 üzenetére
Nekem ugyanolyan van, mint az első linken. Még a márka is azonos.
Előzetes gyakorlás nélkül azzal is csak kárt lehet tenni az autóban.Kell venni egy bontott elemet, azon kell gyakorolni.
Az a könnyebbik része, hogy az ember megnéz ezer videót, felrakja a táblát a kocsira, beragasztózza a tappancsot, aztán meghúzza a "ravaszt". A túlhúzott lemez visszaegyengetése az, ami szerintem igazán nehéz, mert élőben borzasztó nehezen látni, hogy pontosan hol és mit kéne csinálni. Ezerszer egyszerűbbnek tűnik a videókon, mint a valóságban.
Ettől függetlenül használható a dolog, nem kell hozzá agysebésznek lenni, de mindenkit óva intek, hogy rögtön a saját kocsiján kezdje. Óriási a kísértés, de akkor is.
-
Rivaul
addikt
Hali.
Most jó áron van a karcher 2.110 kis magasnyomású a tecsóba. Mennyire tartós? Heti 1x leveretni a kocsit jó pl? Vagy van nilfisk C 105.6-5 még ami kicsit drágább. A karchernél mindenhova oda van írva hogy keveset meg kis melóra használd. Mint ha attól félnének hogy szétesik a kezemben... Ez nem túl biztató, pedig elég népszerű márka. A karcher 17k a nilfisk 20.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
choco01
addikt
Sziasztok!
Mi a véleményetek ennek a guminak az állapotáról?
Szerintetek még kibírna 1 évet?
Ez az bal első, de a jobb első is ugyan ilyen.Kopás minimális, bordamélység megvan, csak félek hogy nagyon elöregedett a gumi.Kicsi hajszál repedések nem tudom mennyire megszokottak
A hátsó gumikon szinte 0 a kopás, elég keveset futott, csak sokat állt.Itt egy a hátsóról is, de ez szebb:
[ Szerkesztve ]
Applikáció fejlesztés, weboldal készítés, SEO, Online marketing » https://petadev.com
-
choco01
addikt
válasz MunezXBK #19499 üzenetére
Ez egy Skoda Fabia 1.2 2007-es és 24.000 KM van benne..
Nem volt használva, leginkább állt a garázsban mint ahogyan látni a km állás szerint.
Tegnap ki lettek cserélve a szűrők, és az olaj, már csak a gumin aggódok, szét ne essen 80-90 km/h-nál.
Nem annyira vágom hogy így ránézésből milyen állapotúnak számít.
Applikáció fejlesztés, weboldal készítés, SEO, Online marketing » https://petadev.com
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest